Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 58438 keer)

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #850 Gepost op: 16 mei 2018, 20:46:23 »
Mensen die hun schoenen uittrekken in de trein. Ik hoef je gebochelde tenen niet te zien, danku.
Nog erger, mensen die die voeten dan vervolgens op de bankjes leggen. Brrr

Dayanara

• Bekijk profiel
« Reactie #851 Gepost op: 16 mei 2018, 20:50:22 »
^En daar mag jij dan lekker op gaan zitten de volgende keer laughing7.
Surround yourself with nature :luck:

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #852 Gepost op: 16 mei 2018, 20:53:21 »
^En daar mag jij dan lekker op gaan zitten de volgende keer laughing7.
hahaha ja man sowieso moet ik niet teveel nadenken over alle ranzigheid in het OV

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #853 Gepost op: 17 mei 2018, 00:27:43 »
Mensen die op de grond spugen uit gewoonte, en dan ook nog eens vlak voor je voeten. Nooit begrepen waarom mensen dat doen

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #854 Gepost op: 17 mei 2018, 21:26:13 »
Mensen die op de grond spugen uit gewoonte, en dan ook nog eens vlak voor je voeten. Nooit begrepen waarom mensen dat doen
Territorium afbakenen. Als ze zien dat er een andere roggelaar in de buurt is geweest en zelf heeft gespuugd, moet je altijd terug en altijd even een seconde of twee extra lang je spuug verzamelen...

Het is ook dominantie tonen.
Ik heb zelf geen idee, De werkelijke reden zal heel sneu zijn dus ik geef een betere uitleg.
Ain't no rest for the wicked!

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #855 Gepost op: 17 mei 2018, 22:05:25 »
Territorium afbakenen. Als ze zien dat er een andere roggelaar in de buurt is geweest en zelf heeft gespuugd, moet je altijd terug en altijd even een seconde of twee extra lang je spuug verzamelen...

Het is ook dominantie tonen.
Ik heb zelf geen idee, De werkelijke reden zal heel sneu zijn dus ik geef een betere uitleg.

Hahaha wow zo heb ik het nog nooit bekeken. Het zijn dus net honden, die doen precies hetzelfde.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #856 Gepost op: 17 mei 2018, 22:50:49 »
Hahaha wow zo heb ik het nog nooit bekeken. Het zijn dus net honden, die doen precies hetzelfde.
Ik was nieuwsgierig wat het echte antwoord is en blijkbaar zat ik juist.

ik overdreef, dacht dat de echte reden best sneu is, maar blijkbaar is mijn 'grap' juist.
Vind het nog altijd even belachelijk. Het is gewoon respectloos als je het zomaar doet (tuurlijk, vieze smaak of zoiets, dat snap ik)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #857 Gepost op: 17 mei 2018, 22:56:08 »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #858 Gepost op: 18 mei 2018, 09:23:41 »

Zijn ook altijd mannen, bah. Met zo'n hele rochel.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #859 Gepost op: 18 mei 2018, 20:35:08 »
Van die mensen die... hoe zeg je het... omgevingsblind zijn? Die een situatie niet in kunnen schatten, bijv. niet aan de kant gaan, niet iemand ergens mee helpen, iets aan de kant schuiven etc. of over iets beschamends van iemand anders een opmerking maken terwijl ik denk, dude, denk je echt dat hij/zij dat zelf niet doorheeft? Echt naar mijn idee mis je dan echt wat aan je IQ.

"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #860 Gepost op: 19 mei 2018, 22:40:10 »
Ik heb er nog een maar deze is best petty denk ik, mensen die emoji's fout gebruiken :"D

Zoals 😪 (slapende emoji met snottebel) denken veel mensen dat dat huilen betekent, maar dat is eigenlijk een snottebel, dus een emoji die iets saai vindt/in slaap valt.
Of 😈 (lachende duivel) ipv 👿 (boze duivel) en 😏 (sexy kijkende emoji) ipv 😒(geïrriteerd kijkende emoji). Zie je vooral op fb heel vaak en soms is het echt gewoon plaatsvervangende schaamte, want dan is iemand z'n hond overleden ofzo en dan reageert iemand met die snottebel en lijkt het net of diegene het niks boeit lmao

Hee, ik zei dat het petty was <3
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Rocktherebel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #861 Gepost op: 28 mei 2018, 16:18:33 »
Van die mensen die... hoe zeg je het... omgevingsblind zijn? Die een situatie niet in kunnen schatten, bijv. niet aan de kant gaan, niet iemand ergens mee helpen, iets aan de kant schuiven etc. of over iets beschamends van iemand anders een opmerking maken terwijl ik denk, dude, denk je echt dat hij/zij dat zelf niet doorheeft? Echt naar mijn idee mis je dan echt wat aan je IQ.

Dit zo hard.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #862 Gepost op: 28 mei 2018, 16:20:47 »
-
« Laatst bewerkt op: 28 mei 2018, 17:45:20 door Taco »

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #863 Gepost op: 28 mei 2018, 17:45:52 »
Model

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #864 Gepost op: 22 juni 2018, 08:34:45 »
Van die mensen die tegen je aan lopen te zeuren dat je perse uit moet gaan, en niet luisteren wanneer je zegt dat je het niks aan vind. Sorry ik heb het geprobeerd, maar het is gewoon niet mijn ding, laat me. Ik spraak laatst een zeikerd die maar niet kon geloven dat ik liever ging werken dan uitgaan tijdens de feestweek. Sorry dat ik liever spaar voor mijn toekomst dan mijn geld uitgeven aan iets wat me niet boeit.  :hamer:

Waarom is het zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?

anoniempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #865 Gepost op: 22 juni 2018, 20:58:16 »
Niet je mond kunnen houden.

Ookal wordt het meerdere keren gevraagd om stil te zijn, toch lukt het hun om binnen de 5 minuten hun mond open te doen en nog meer nonsense uit te kramen.
Je zit op school, we moeten rustig aan een taak bezig zijn. Ik WIL STILTE!

Amen.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #866 Gepost op: 24 juni 2018, 12:15:07 »
Van die mensen die tegen je aan lopen te zeuren dat je perse uit moet gaan, en niet luisteren wanneer je zegt dat je het niks aan vind. Sorry ik heb het geprobeerd, maar het is gewoon niet mijn ding, laat me. Ik spraak laatst een zeikerd die maar niet kon geloven dat ik liever ging werken dan uitgaan tijdens de feestweek. Sorry dat ik liever spaar voor mijn toekomst dan mijn geld uitgeven aan iets wat me niet boeit.  :hamer:

Waarom is het zo moeilijk om mensen in hun waarde te laten?
Hoe oud ben je? Dat wordt gelukkig allemaal wel minder als je wat ouder wordt.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #867 Gepost op: 24 juni 2018, 15:20:12 »
Hoe oud ben je? Dat wordt gelukkig allemaal wel minder als je wat ouder wordt.

24, dus niet meer de jongste.  :fieuw: En de persoon die het laatst zei nog ouder. Ach ik hoor het gelukkig niet meer zo heel vaak vergeleken met vroeger, maar nog wel regelmatig helaas. Vooral nu de feestweek weer begonnen is hier en iedereen eigenlijk standaard heengaat.

Debb

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #868 Gepost op: 28 juni 2018, 15:43:15 »
-mensen die zo met hun middelvinger en duim klikken, psychopatisch trekje vind ik dat.

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #869 Gepost op: 04 juli 2018, 01:43:43 »
Mensen die veel al over zichzelf praten. Wanneer je dan eindelijk iets over jezelf zegt, heeft die persoon het altijd erger/beter/mooier etc. Daar raak ik geïrriteerd van.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #870 Gepost op: 04 juli 2018, 10:02:23 »
Mensen die veel al over zichzelf praten. Wanneer je dan eindelijk iets over jezelf zegt, heeft die persoon het altijd erger/beter/mooier etc. Daar raak ik geïrriteerd van.
DIT !

Het is ook enorm grappig/sneu (hoe je het bekijkt) om echter een onderwerp naar boven te halen waar deze persoon TOTAAL niets mee te maken heeft en dan nog slagen ze er in om de aandacht volledig naar hun te trekken.
Deze persoon heeft nauwelijks een fiets aangeraakt en we praten over wielrennen.
'Ja maar, ik probeer te fietsen naar mijn werk.' Gefeliciteerd, we praten over een wereldbeker en de topsport en jij komt af met je vervoer naar je werk...
Zoiets Bijvoorbeeld :)

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #871 Gepost op: 06 juli 2018, 10:20:19 »
Mensen die zo'n abnormaal lange zin schrijven zonder het gebruik van leestekens. Waardoor je als het ware een hele alinea  aan tekst krijgt in een zin. En dan vervolgens geïrriteerd reageren en hartstikke beledigd zijn omdat je geen antwoord hebt gegeven op hun vragen.  Ja sorry, maar dit leest ook voor geen meter, dus het is niet zo raar dat ik het over het hoofd zag. :hamer:  Ik heb die persoon dan ook vriendelijk gewezen op het bestaan van leestekens.

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #872 Gepost op: 06 juli 2018, 11:53:35 »
De fout altijd op andere schuiven en tegelijk jezelf ook enorm volwassen noemen.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #873 Gepost op: 06 juli 2018, 11:58:07 »
Van die kleine dingetjes die 5 sec kosten en uit luiheid niet gedaan worden, zoals:
- Vriend die zijn natte handdoek ergens neer smijt ipv ff op te hangen
- Vriend die zijn gebruikte wattenstaafjes laat liggen ipv in prullenbak te gooien
- Vader die zijn gebruikte kopjes/borden niet afspoelt waardoor het later extra werk kost om goed af te wassen (we hebben geen vaatwasser)

etc :hamer: :hamer:
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

ChocolateMuffin

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #874 Gepost op: 07 juli 2018, 15:50:55 »
-De tussendeur niet helemaal dichtdoen, waardoor de deur door de wind steeds tegen het slot klapt.
-Mijn moeder die altijd mijn spullen verplaatst, waar ik soms echt gek van word.
-Mannen die de bril niet omhoog doen
-Mensen die in een wachtkamer met veel geluid op kauwgom kauwen.

En zo zijn er nog wel een aantal dingen xD
The world breaks everyone, and afterward, many are strong at the broken places