Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 58270 keer)

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 07 maart 2016, 17:39:19 »
Mensen die geeuwen zonder hun hand voor hun mond te houden.
En mensen die hoesten/niezen zonder hun hand ervoor te doen. Lekker al je speeksel op mij tnx
Mensen/buren/huisgenoten die de hele tijd facking harde muziek draaien.
Draag plz een koptelefoon

Patricia

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 07 maart 2016, 18:52:31 »
Mensen die smakken.
Mensen die spugen op straat.
Kerels die in het openbaar naar hun kruis grijpen.

u woot.

Vixey

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 07 maart 2016, 19:37:08 »
Mensen die zonder etui naar een tentamen gaan en vervolgens vragen om meerdere pennen, potloden, gum, passer en een rekenmachine... neem gewoon je eigen spullen mee?
L'enfer, c'est les autres

Moonlight

• Ave Atque Vale.
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 08 maart 2016, 21:47:42 »
Ik erger me aan mensen die niet naar anderen luisteren. Je kunt niet iedereen helemaal interessant vinden maar breng het fatsoen op om normaal te luisteren? Het is rete onbeschoft als je midden in een verhaal over iets anders begint of wanneer je gewoon niet luistert.

Mensen die nergens moeite voor doen en vervolgens ambitieuze mensen belachelijk willen maken.

Mensen die altijd maar wat te zeggen moeten hebben. Ik heb niets tegen sociale mensen, maar praat alsjeblieft alleen als je iets zinnigs te zeggen hebt.

Mensen die niet fatsoenlijk afspraken kunnen maken, dus op het laatste moment afzeggen met een suffe reden.
Pretty girls don't know the things that I know

SkyHigh

• **
  • We don't know what we don't know.
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 09 maart 2016, 22:26:47 »
Ik erger me aan mensen die niet naar anderen luisteren. Je kunt niet iedereen helemaal interessant vinden maar breng het fatsoen op om normaal te luisteren? Het is rete onbeschoft als je midden in een verhaal over iets anders begint of wanneer je gewoon niet luistert.

Mensen die nergens moeite voor doen en vervolgens ambitieuze mensen belachelijk willen maken.

+ Mensen die niet de confrontatie aan willen gaan.

kopjechino

• Gast
« Reactie #55 Gepost op: 09 maart 2016, 22:34:00 »
Mensen die hard praten in de metro. En vooral moeders die hard schreeuwen tegen hun kinderen, doe gewoon normaal.

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 10 maart 2016, 18:52:59 »
Mensen die door andere mensen heen praten.

Mensen die afval op straat gooien in plaats van even wachten tot ze een prullenbak tegenkomen.

Mensen die een grote bek hebben tegen docenten of winkelpersoneel

Mensen die voordringen
« Laatst bewerkt op: 10 maart 2016, 18:59:13 door PINKMAN »
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 10 maart 2016, 18:53:28 »
Mensen die constant andere mensen zitten af te zeiken, en iedereen lopen te judgen om hun uiterlijk, kledingstijl o.d.
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

mijnusername

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 11 maart 2016, 19:52:31 »
Ik vind mezelf heel tolerant bij mensen die ik niet goed ken, maar bij echt close vrienden ben ik een stuk minder tolerant omdat ik dan (onbewust) hogere verwachtingen van hen heb omdat het goede vrienden zijn.
Maar iets waar ik echt slecht tegen kan is neus snuiten. Ik vind het walgelijk, al hebben mensen met een verkoudheid geen keus dan zo af en toe de neus te snuiten.

honeybabe

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 12 maart 2016, 23:37:05 »
mensen die muziek afkeuren als ik de muziek regel die dag
whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop - BW

Napoleon

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 13 maart 2016, 18:57:40 »
Ik heb echt een gloeiende hekel aan mensen die:
- Nagelbijten
- Neuspeuteren
- Luid en asociaal praten
- Hun kinderen gewoon zo vrij laten rondrennen en schreeuwen in de trein. Hou je fucking kind bij je en laat het zich gedragen!
- Sowieso hun kinderen niet corrigeren. Wat is er mis met jullie?!
- Me inhalen om vervolgens op slakkentempo te gaan rijden op een weg waar ik niet meer kan inhalen.
- Me niet eens laten inhalen, terwijl ze eerst 80/90 op de snelweg rijden. Wonderbaarlijk genoeg vinden ze opeens hun gaspedaal als ik ze wil inhalen.
- Krabben aan hun korstjes en dat het dan begint te bloeden
- Altijd op hun telefoon zitten te spelen als mensen tegen ze praten
There will be no tomorrow.

semperbibitur

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 13 maart 2016, 19:03:53 »
- Me inhalen om vervolgens op slakkentempo te gaan rijden op een weg waar ik niet meer kan inhalen.
- Me niet eens laten inhalen, terwijl ze eerst 80/90 op de snelweg rijden. Wonderbaarlijk genoeg vinden ze opeens hun gaspedaal als ik ze wil inhalen.

Arrghh dit! En mensen die de auto met 90 km/h op de rechterbaan vlak voor je gooien. Wat ben je aan het doen, ga van de snelweg af.

AtomicBlondie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 13 maart 2016, 19:53:28 »
x
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2017, 13:05:37 door AtomicBlondie »

_loveisintheair

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 13 maart 2016, 20:18:54 »
Vriendinnen die niet luisteren wanneer je iets verteld, maar doodleuk over zichzelf beginnen te kletsen....

Purr

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 13 maart 2016, 22:22:51 »
Kinderen die op de stangen van de wachtrij voor een attractie gaan spelen. Ik snap dat de Efteling deels een kinderpark is maar jezus wat irritant. En dan gaat die rij lopen en sta jij achter zo'n kind een groot gat te creeeren, en als je er langs gaat worden die ouders ineens wel boos. Op jou.

Morgiana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 15 maart 2016, 15:54:14 »
Scholieren die midden in de bus blijven staan terwijl er achterin nog superveel plek is. En hierdoor een opstopping ontstaan en de chauffeur ontzettend veel mensen moet laten staan (gelukkig zijn er ook chauffeurs die even door de bus heen schreeuwen dat ze moeten gaan zitten of iig naar achter moeten lopen)

Stiltecoupe

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 18 maart 2016, 14:52:48 »
Als ik in de rij sta bij de kassa met een zak pasta en er voor me iemand met een hele kar voor staat en diegene me niet even voor laat :( Niet dat ze dat per se moeten doen natuurlijk maar als je echt je kar tot de rand vol hebt maakt het niet uit of je nou nog 2 seconden langer bezig bent.
BLOG | Neuken met Harrie.

Stiltecoupe

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 18 maart 2016, 14:55:39 »
- Nagelbijten
- Neuspeuteren
- Luid en asociaal praten
- Hun kinderen gewoon zo vrij laten rondrennen en schreeuwen in de trein. Hou je fucking kind bij je en laat het zich gedragen!
- Sowieso hun kinderen niet corrigeren. Wat is er mis met jullie?!
- Krabben aan hun korstjes en dat het dan begint te bloeden
- Altijd op hun telefoon zitten te spelen als mensen tegen ze praten
Dit inderdaad, gister zat er een meisje bijna op mijn schoot en die moeder zei er niks van???? Of als er een hele basisschoolklas in de trein zit en ze ongeveer het hele treinstel doorrennen en schreeuwen etc.
BLOG | Neuken met Harrie.

louuuu

• **
  • Libre comme l'air
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 18 maart 2016, 16:05:51 »
'Uhu'
~Ce sera comme si je n'avais jamais existé.~

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 28 maart 2016, 20:03:06 »
mensen die zijken dat iemand anders meer verdient. Vooral van die mensen die na de middelbare school zijn gestopt om te kunnen feesten en veel geld te kunnen verdienen om nog meer te feesten en dan als ze 45 zijn gaan zaniken dat de directeur meer verdient.

Voor mij een porto

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 28 maart 2016, 20:31:31 »
mensen die zijken dat iemand anders meer verdient. Vooral van die mensen die na de middelbare school zijn gestopt om te kunnen feesten en veel geld te kunnen verdienen om nog meer te feesten en dan als ze 45 zijn gaan zaniken dat de directeur meer verdient.

Incognito 2.0

• **
  • You are your choices ☯
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 28 maart 2016, 20:53:38 »
Mensen die geen weet hebben hoe een bepaald iets voelt en daarover mee gaan praten.
Whats up?

Scorpio

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 30 maart 2016, 21:15:30 »
Mensen die door je heen praten
Giving up doesn't always mean you're weak, sometimes it means that you are strong enough to let it go.

honeybabe

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 30 maart 2016, 21:17:00 »
roken
whoever said that money doesn't buy happiness didn't know where to shop - BW

random

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 30 maart 2016, 21:34:59 »
Als ze met kanker schelden.