Auteur Topic: Gewoonten van anderen waar jij je aan ergert  (gelezen 57502 keer)

Vapi

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 29 februari 2016, 18:41:04 »
Lol ik erger me aan zo'n beetje alles wat in dit topic genoemd wordt. :'')

Oh en mensen die hun troep niet opruimen, en dan met name op school.. hoe moeilijk is het om 5 meter naar de prullenbak te lopen ipv het gewoon op tafel te laten liggen.

heysuz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 29 februari 2016, 20:08:58 »
Ik erger me aan mensen die je blijven stalken als bff terwijl je liever bevriend bent met een lantarenpaal

7

• There's no way I was born to pay bills & die.
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 29 februari 2016, 20:46:46 »
Lol ik erger me aan zo'n beetje alles wat in dit topic genoemd wordt. :'')

Oh en mensen die hun troep niet opruimen, en dan met name op school.. hoe moeilijk is het om 5 meter naar de prullenbak te lopen ipv het gewoon op tafel te laten liggen.
!!!!!!
Maybe when things turn green again, it will be good to say you know me

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 29 februari 2016, 21:46:28 »
- Mensen die praten in de trein (ik vind de trein gewoon een plek voor rust, maaargoed)
- Mensen die het geluid van hun telefoon de hele tijd aan hebben
- Mensen die ineens op hun telefoon kijken, terwijl je midden in gesprek bent
- Mensen die op het laatste moment afzeggen

semperbibitur

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 01 maart 2016, 07:54:47 »
Mensen die een error krijgen op hun PC en vragen om hulp. Vervolgens vraag je ze om de error of foutcode en hebben ze het al weggeklikt; het zijn altijd dezelfden, hoe dom kun je zijn.
Inderdaad mensen die hun nek, vingers of wat dan ook knakken.
Mensen die weigeren nieuwe dingen te leren onder het mom van 'kan/snap ik toch niet' of altijd anderen dingen maar voor hun laten doen.
Mensen die pontificaal voor de deur van de trein gaan staan wachten, waardoor er vervolgens niemand meer uit kan.

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 01 maart 2016, 13:14:55 »
Mensen die te laat komen

Dit ja.

bergmuts

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 01 maart 2016, 13:27:47 »
Mensen die roken.
Mensen die de kraan laten lopen bij het tandenpoetsen of als ze hun gezicht schoonmaken met reinigingsmelk.
Mensen die te laat komen.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 01 maart 2016, 13:39:42 »
Mensen die van verjaardagen een hele big deal maken vind ik irritant.
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Handwritten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 01 maart 2016, 13:44:41 »
- Mensen die vies eten
- Mensen die alles claimen
- Mensen die zo eigenwijs zijn, en hun fouten nooit willen toegeven

- Mensen die het blijkbaar heel normaal vinden om alles te delen van hun leven op Facebook. Nee, het boeit mij echt niet dat je vannacht niet hebt geslapen, omdat je  met diarree op de wc zat.
- Mensen die alles expres alles verkeerd schrijven. Zo van: "sgatje", "luv joe vor eevurrr". Nee gewoon niet.

Milou.

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 01 maart 2016, 14:27:23 »
Mensen die van verjaardagen een hele big deal maken vind ik irritant.

elysian (adj.) beautiful or creative; divinely | tumblr.

Falathiel

• Where there's life there's hope
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 01 maart 2016, 14:29:09 »
Mensen die troep gewoon op de grond gooien. Bij de huishoudbeurs ook weer in de foodhall. Werden er van die bitterballen uitgedeeld. óveral zag je de servetjes op de grond liggen terwijl er ook gewoon prullenbakken staan. Hoe smerig ben je dan. Buiten heb ik daar ook een enorme hekel aan.
Heb je feedback voor mij als mod? Note mij! ask.fm Sims

Feather

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 01 maart 2016, 14:41:34 »
Mensen die troep niet achter hun reet opruimen; thuis, in de trein, op straat, bij de Mac, maakt niet uit
Mensen die hun neus op een achterlijke manier ophalen/keel schrapen, ik hoef niet te horen hoe dat slijm blijft hangen

En dit is zo'n grote irritatie: Meiden die bij voorbaat al boven de wc bril gaan hangen/op het toilet gaan staan
Zolang je gewoon op die bril gaat zitten is er niets aan de hand, kan iedereen normaal naar het toilet

Puck/

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 01 maart 2016, 18:50:16 »
Mensen die op het laatste moment nog even hun auto achter een vrachtwagen vandaan gooien om in te halen, terwijl ik al 140 rijd op de linker baan om hun juist in te halen, waardoor ik dus vol in de ankers moet. Pleur toch op. Mafkezen.

Dit. En sowieso mensen langzamer rijden dan de toegestane snelheid en wanneer je ze dan wilt inhalen ineens harder gaan rijden. Nee gewoon niet doen.

Aurora

• Limited edition
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 01 maart 2016, 18:52:52 »
Mensen die opeens een gesprek met je willen terwijl ik ze niet ken, vooral als ik dan muziek luister en constant me oortjes uit moet doen omdat ze me aankijken en iets zeggen. Hou gewoon je mond, ik wil niet een gesprek met jou.
They say every atom in our body was once a part of a star. Maybe im not leaving, maybe im going home.

Eeyore

• Be nice or leave.
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 01 maart 2016, 19:15:32 »
- Mensen die zonder te vragen naar je flesje water grijpen en er uit drinken. Ook al ken ik je hartstikke goed, doe het gewoon niet.
- Mensen die niet luisteren wanneer jij wat vertelt (maar wel van jou verwachten dat jij vol 'interesse' naar hun verhaal zit te luisteren)
- Mensen die mee gaan kijken op je mobiel
The ocean gets its saltiness from the tears of misunderstood sharks who just want to cuddle
Tumblr | Blog

S_hirleeey

• You had me at hello
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 01 maart 2016, 19:19:37 »
Mensen die troep niet achter hun reet opruimen; thuis, in de trein, op straat, bij de Mac, maakt niet uit
Mensen die hun neus op een achterlijke manier ophalen/keel schrapen, ik hoef niet te horen hoe dat slijm blijft hangen

En dit is zo'n grote irritatie: Meiden die bij voorbaat al boven de wc bril gaan hangen/op het toilet gaan staan
Zolang je gewo

on op die bril gaat zitten is er niets aan de hand, kan iedereen normaal naar het toilet

Er op staan? En dan plassen of? Nog nooit gehoord haha

Handwritten

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 04 maart 2016, 11:36:57 »
Nog eentje: mensen die overal verkleinwoordjes voor gebruiken.

Lluvia

• Gast
« Reactie #42 Gepost op: 04 maart 2016, 20:16:28 »
- Meiden die in de trein gaan giechelen en hard lachen. Hou aub gewoon je bek ja.
- Smakken
- Mensen die op hun mobiel zitten terwijl ik tegen ze praat.

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 04 maart 2016, 20:20:33 »
Mensen die in de trein 700 m voor de stop al met hun vinger op de knop zitten om de deur te openen. Of alvast 27 x gaan drukken voordat de trein écht stil staat. Waarom.
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

Milou.

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 05 maart 2016, 00:29:05 »
Mensen die opeens een gesprek met je willen terwijl ik ze niet ken, vooral als ik dan muziek luister en constant me oortjes uit moet doen omdat ze me aankijken en iets zeggen. Hou gewoon je mond, ik wil niet een gesprek met jou.
elysian (adj.) beautiful or creative; divinely | tumblr.

Amoreee.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 06 maart 2016, 23:23:53 »
-Mensen die je telkens onderbreken als je iets vertelt
-SMAKKEN!!!
-Mensen die zichzelf net iets beter voelen dan anderen
-Mensen die niet op een normale toon tegen je kunnen praten
Blablablaaaa

Morgiana

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 07 maart 2016, 15:52:16 »
Wanneer mensen door de winkel heen lopen en anderen niet zien. Ook leuk als ze de boodschappenkar als een malloot door de winkel slingeren en dan raar opkijken als ze je raken.

Crossroad

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 07 maart 2016, 16:24:13 »
Mensen die constant andere mensen zitten af te zeiken, en iedereen lopen te judgen om hun uiterlijk, kledingstijl o.d.
never a failure, always a lesson

xCharizard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 07 maart 2016, 16:27:07 »
Mensen die nagelbijten.

Erin

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 07 maart 2016, 17:20:57 »
Mensen die geeuwen zonder hun hand voor hun mond te houden.