Auteur Topic: Facebook uncensored #2  (gelezen 181145 keer)

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 28 juli 2012, 14:07:35 »
een meisje op facebook , elke avond : bij *naam* logeren. volgende avond : bij *andere naam*  logeren. naar ditendat met weer een andere naam. dat kind is serieus altijd aan het logeren met iemand en altijd met weer een ander. en niemand vind der status leuk ofzo, dus waarom zet ze het op fb? :")

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #51 Gepost op: 28 juli 2012, 14:19:58 »
^ Misschien wilt ze dat mensen haar stalken :')

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 28 juli 2012, 15:22:06 »

^ Misschien wilt ze dat mensen haar stalken :')

hahahaha. wie wilt haar nou stalken? :P

Biancaaa

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 28 juli 2012, 15:34:13 »
mensen die hele tijd op facebook zetten hoe leuk ze het hebben op feestjes en hoeveel drank ze wel niet hebben en dat ze dronken zijn.. Ik hoef echt niet te weten wat je in de drankkast heb staan en hoe dronken je daarvan wel niet wordt

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 28 juli 2012, 15:36:43 »
Op vakantie een gouden hanger gevonden die dus 205 euro waard was, meteen ingewisseld.

Ben ik de enige die dit belachelijk vind? Sommige mensen hechten heel veel waarde aan zo'n hanger, iemand heeft ooit zelfs  een topic gemaakt over een verloren hanger hier op GS. Breng hem dan naar ergens heen politie, gevonden voorwerpen weet ik veel. Vind niet dat je hem zomaar kunt meenemen, hij is.belachelijk veel waard+ misschien was het wel een familieerfstuk.
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2012, 15:56:39 door PRETTYSMILES »
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

carpethatdiem

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 29 juli 2012, 00:40:40 »

Op vakantie een gouden hanger gevonden die dus 205 euro waard was, meteen ingewisseld.

Ben ik de enige die dit belachelijk vind? Sommige mensen hechten heel veel waarde aan zo'n hanger, iemand heeft ooit zelfs  een topic gemaakt over een verloren hanger hier op GS. Breng hem dan naar ergens heen politie, gevonden voorwerpen weet ik veel. Vind niet dat je hem zomaar kunt meenemen, hij is.belachelijk veel waard+ misschien was het wel een familieerfstuk.

Nee je bent niet de enige, wat lullig zeg..
tumblr Do not look back, unless it is a good view | Ik was jesuisunreveur, nu niet meer.

WernerDeWalvis

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 29 juli 2012, 01:03:27 »

Ik lees bij de twitter van de moeder van die proudmammii (de oma van dat zielige jochie dus) dat dat kind in een pleeggezin zit!!!
https://twitter.com/nbruil72

natasja bruil ‏@nbruil72
Ricardo de jong...j hebt t vr elkaar...door jouw zit arjay nu in pleeggezin!!!..#duivel is ontwaakt.

valleryyy ‏@proudmammii
Jeugdzorg nam me kind af maar deze strijd win ik ..ik krijg me kind terug al word het me dood

valleryyy ‏@proudmammii
Eet niet slaap niet , je bracht me leven naar een hel door me kind van me af te nemen die nu in pleeggezin zit ... Val dood !!

Ik ben echt blij voor dat kind dat hij een (hopelijk) beter leven heeft gekregen door Jeugdzorg.

Door jouw och help.

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 29 juli 2012, 11:15:47 »
^ en wat dacht je van ''me kind''. :')

Ik heb iemand op fb die pas een baby heeft gehad, en nouja, foto's van de baby elke dag vind ik dan ergens nog wel leuk of okee want ik snap dat je er heel blij mee bent en je trots voelt en zo. Maar moet er nou elke dag ook nog geklaag en gepraat over je borstvoeding bij... Oh, ik vind dat zo irritant. Elke dag is er wel iets over die borstvoeding, en de warmte, en dat de baby slecht drinkt soms, tepelhoeden, draagdoeken, en nog meer gezeur over voeden.
Irritant.

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 29 juli 2012, 14:19:45 »
"Leuk is dat, gaat mn moeder de laden van mn nachtkastje opruimen terwijl daar allemaal condooms in liggen xd"

HAHA oke leuk om te weten.
En dan te bedenken dat het echt zo'n kneus is :')
~

floreales

• Gast
« Reactie #59 Gepost op: 29 juli 2012, 16:53:54 »
Ik erger me ook aan die mensen die blijkbaar statussen met hun telefoon posten, en de spatie moeilijk kunnen vinden, met als gevolg allemaal punten tussen hun woorden.

"vanavond.naar. Stadjee..!!! Lkkr.avindje. Los gaan!!!"

Met spelfouten en al :'D

MagicRebelFairytale

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 29 juli 2012, 17:17:45 »
Een meisje met een foto album van haar vriendje en haar, oké top. Maar met 57 foto's erin waarop ze in alle mogelijke posities liggen te zoenen.
We fell in love in the worst way.

Whatashame

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 29 juli 2012, 20:27:06 »
Zo'n collega van mij, schat van een meid maar ze is zo vervelend op facebook. Alleen maar statussen met 'hahahahahah' en 'moeeeeee' 'waaat tee doeen?!'
'ja tuurrrrlijk'
Alsof ze in zichzelf praat maar dan op facebook.. Argh.

Whatashame

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 29 juli 2012, 20:29:42 »

zo'n meisje.
ik mis je mondje op me lipss
en als ik je zie zo van wauw.
allemaal zulke tweets.

Whahahahahaha

Maaihoofd

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 29 juli 2012, 20:40:02 »
'Oh ik ben zo depressief'

'Maar weer proberen te slapen, lukt toch niet, lukt nooit'

'Jahoor, weer maar 3 uur geslapen'

'Fysio, dus halfuurtje NIET bereikbaar'

'Roken' echt 100x op een dag

Hou gewoon je mond dicht. Niemand boeit dit.
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes.

Maaihoofd

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 29 juli 2012, 20:40:02 »
'Oh ik ben zo depressief'

'Maar weer proberen te slapen, lukt toch niet, lukt nooit'

'Jahoor, weer maar 3 uur geslapen'

'Fysio, dus halfuurtje NIET bereikbaar'

'Roken' echt 100x op een dag

Hou gewoon je mond dicht. Niemand boeit dit.
I'll be you, let's trade shoes, just to see what it would be like, look at shit through each others eyes.

cupcakelove44

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 30 juli 2012, 09:30:52 »
Eens kijken heb ik nog falers.. jahooorr.
Hoop dat ik door ben! Ooh spannend! #tvoh
En dat dan elke dag. Op zich niks mis met de tweet zelf,maar een keer posten is genoeg. En ze liep al de hele dag te zingen op school. Kind hoeveel aandacht wil je hebben.
Me, I\\\'m a scene, I\\\'m a drama queen, I\\\'m the best damn thing that your eyes have ever seen.

heyyou

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 30 juli 2012, 10:44:01 »
Deze week omdat het zo warm was de hele tijd op Facebook (raar genoeg alleen de dikke mensen)
Het is veel te warm
Wat een kutweer!
Ik wil regen!
En dan 100 keer zo'n status op een dag.
Een iemand had gereageerd op zo'n status van een dik meisje die alleen maar zwart draagt en zei ''Dan moet je niet alleen maar zwart dragen'' laughing7.

Banananas

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 30 juli 2012, 10:56:42 »
van die mensen die steeds vakantiefoto's plaatsen terwijl ik hier zit, in de regen.
En dan elke dag hetzelfde hè, oke, je mag me best laten weten dat je op vakantie bent, maar om nou elke dag weer iets daarover te posten...
Of van die indrink-tweets/posts, daar kan ik ook gek van worden.

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 30 juli 2012, 13:10:29 »

^ en wat dacht je van ''me kind''. :')

Ik heb iemand op fb die pas een baby heeft gehad, en nouja, foto's van de baby elke dag vind ik dan ergens nog wel leuk of okee want ik snap dat je er heel blij mee bent en je trots voelt en zo. Maar moet er nou elke dag ook nog geklaag en gepraat over je borstvoeding bij... Oh, ik vind dat zo irritant. Elke dag is er wel iets over die borstvoeding, en de warmte, en dat de baby slecht drinkt soms, tepelhoeden, draagdoeken, en nog meer gezeur over voeden.
Irritant.

En ja hoor, ook deze dag wordt ingeluid met een ''even melden dat de borstvoeding weer goed gaat!''-status.
STOOOOOOOOOP.

MagicRebelFairytale

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 30 juli 2012, 13:22:03 »
'ik had gedroomd dat ik achteruit kon schaatsen...'

Seriously.
We fell in love in the worst way.

LaConasse

• Gast
« Reactie #70 Gepost op: 30 juli 2012, 18:33:30 »
Woeh mijn topic heeft terwijl ik op reis was gewoon een deel 2 gekregen! Thanks KOPJECHINO!

Pssst

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 30 juli 2012, 19:16:19 »
'Strand met me baby's'
'Love me baby, deze liefde is real' (hebben 1 maand wat met elkaar)
'Olimpische spelen kijken'
'Ik heb die geake banga al 1000x gewiept main' (ja...)

En dan de mensen die 10000 keer naar dezelfde persoon sturen: je bent me allesjuh, gekkuh tijden, me partygirl

Shoot me

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 30 juli 2012, 19:22:42 »

tegenwoordig gebruiken mensen facebook als twitter.

'goeiemorgen'
'aan het meer liggen'

ik post nooit iets op mn facebook, zie alleen soms een mooi plaatje langskomen die deel ik dan. maar ik ga niet facebook als twitter gebruiken ;')

Hhmm, mijn Twitter is gesynchroniseerd met mijn Facebook, maar dat soort dingen zet ik niet op Twitter.

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 30 juli 2012, 19:27:38 »

Woeh mijn topic heeft terwijl ik op reis was gewoon een deel 2 gekregen! Thanks KOPJECHINO!

Haha, alsjeblieft! Vond het wel een tweede topic waard!

PERFECTIONING

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 30 juli 2012, 23:10:32 »

Ik heb mijn Facebook verwijderd. Maar wat zo vervelend is, zijn mensen die laten weten dat ze niet kunnen slapen (moet je vooral naar je telefoonschermpje kijken), mensen die iets te vaak hun kookkunsten laten zien (begin een restaurant...), mensen die denken dat Facebook Twitter is en elk uur een status plaatsen, mensen die berichten plaatsen als 'met mijn schat om de Klink heen fietsen' terwijl je nergens uit kan halen wie 'mijn schat' is, mensen die 24/7 Farmville verzoeken sturen, mensen die (vul zelf maar in)

En al die dingen als 'like dit als je in dit huis wil wonen' en 'nog 40 likes dan krijgen de kinderen in Afrika een bord met eten', alsjeblieft zeg.

hahaha! helemaal mee eens!
“The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”