Auteur Topic: Facebook uncensored #2  (gelezen 181324 keer)

Undefeated♥

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2650 Gepost op: 09 april 2018, 19:55:36 »
Vreemde en diepzinnige quotes die mensen plaatsen onder een selfie.. Is dat serieus nog een ding? laughing7. laughing7. laughing7.
Nee ik ben niet nieuw hier. Ik ben gewoon weer terug van weggeweest.               ♥♥ Nog even!!! 01-07-2018♥♥

LifeSplash

• High in the sky, zonder redbull of vleugels.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2651 Gepost op: 14 april 2018, 10:04:19 »
Iemand die elke dag wel een 'selfie' plaatst, maar vervolgens eronder zet: ''Ik hou helemaal niet van selfies hoor''. Uhmm? Je plaatst elke dag serieus een selfie?  :blink: :blink:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #2652 Gepost op: 14 april 2018, 22:34:42 »
Iemand die elke dag wel een 'selfie' plaatst, maar vervolgens eronder zet: ''Ik hou helemaal niet van selfies hoor''. Uhmm? Je plaatst elke dag serieus een selfie?  :blink: :blink:

Dat soort mensen  :hamer:

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #2653 Gepost op: 14 april 2018, 22:54:18 »
Vreemde en diepzinnige quotes die mensen plaatsen onder een selfie.. Is dat serieus nog een ding? laughing7. laughing7. laughing7.
Uberhaupt van die quotes man.. Like no ga weg.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2654 Gepost op: 03 mei 2018, 14:32:11 »
In een isoleercel gooien die vent en af en toe martelen, net als in de oorlog, dan ondervind die hoe vele HELDEN zijn gestorven voor de vrijheid waar hij nu misbruik van maakt.

Wij willen graag dat 2 minuten voor tijd er opeens een bus aan komt die ze over de grens brengt.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2655 Gepost op: 30 mei 2018, 12:13:00 »
Waneer worden jullie eens waker op rotte met dat volk
Zegt een Hollander over een Belg met een Hollandse naam, lol lol.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2656 Gepost op: 30 mei 2018, 14:38:30 »
Mensen die zo'n indirecte aanval op FB doen die dan op een iemand is gericht. Met dan nog net niet de naam erbij. Krijg dan gewoon lef en zet de naam erbij  laughing7.

Oooh dit! Een vriendin van me en zelfs een paar familieleden van 30+ en 40+ doen dat zo vaak. Ik vind dat zo kinderachtig hahaha
Surround yourself with nature :luck:

Dayanara

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2657 Gepost op: 30 mei 2018, 14:41:52 »
Mensen die Facebook uitsluitend gebruiken als klaagmuur : ' (

Of een heel niet-veelzeggende post:
 "Pfff"
(lekker betekenisvolle post zeg, dankje laughing7. )

Surround yourself with nature :luck:

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2658 Gepost op: 30 mei 2018, 17:37:34 »
Mensen die een heel verhaal in de reacties zetten bij winacties ed
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2659 Gepost op: 31 mei 2018, 14:01:00 »
Mensen die een heel verhaal in de reacties zetten bij winacties ed
Ja dit, terwijl er bij de voorwaarden alleen staat dat er willekeurig wordt gekozen ofzo dus ze gaan je hele jankverhaal dan toch niet eens lezen :')

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2660 Gepost op: 09 juli 2018, 20:52:23 »
Zo irritant als mensen een oproep doen om een huisdier te adopteren en dan gaan ze een bericht typen alsof het huisdier dat vertelt.... Neeee pls stop.

'Hoi ik ben Max en ik ben nog steeds niet geadopteerd. Waarom niet? :(
Ik ben zo lief en speels en goed met kinderen tussen 3 en 9 jaar.'
Zoiets. Nee alsjeblieft niet.

xJamie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2661 Gepost op: 10 juli 2018, 20:50:23 »
Van die mensen die 1000 dingen op een dag posten met “hoe ge-wel-dig” hun kinderen wel niet zijn
la vie est belle

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2662 Gepost op: 19 juli 2018, 23:49:15 »
Uitspraken als:
'..........' wat was je weer geweldig!

Zeker met een jaartal erbij.

Deze zie ik vaker op instagram voorbij komen, maar ook wel eens op facebook, wanneer ze een jaartal opschrijven met een 'k' ertussen:
2k18 ipv 2018

Echt, waarom is die 'k' beter dan een '0'?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2663 Gepost op: 26 juli 2018, 07:31:10 »
Mensen die elkaar raggen in medische Posts. Taboe of niet maar ik hoef echt niet te weten dat je denkt dat je endometriose hebt hou dat lekker voor jezelf......

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2664 Gepost op: 12 augustus 2018, 08:46:28 »
K ga (proberenn!!) nix meer voor iemand te doen.. zie nu weer datk gwn keihard wordt genaaid..  stikk mr lkkr allemaal! 😏

Ok meis

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #2665 Gepost op: 24 oktober 2018, 06:14:42 »
Mensen ,is dit geen teken voor ons nederlanders om niet meer te gaan demonstreren? Laten we vannaf nu bij iedere antizwarte pieten demo gewoon met ze alle daarheen gaan en nog voor die antie pieten bij de kindjes zijn zorgen wij ervoor dat ze derest van hun leven alleen maar vloeibaar voedsel kunnem eten ? Isdit geen goed idee ? Laten we met ze allen is opstaan tegen onze regering ,die uiteindelijl onze ondergang gaat worden . DEN HAAG de bloedzuigers . we zouden ze allenaal terug in een concentratie kamp moeten steken .

Gatverdamme ziek persoon.

Sadsloth

• Bekijk profiel
« Reactie #2666 Gepost op: 24 oktober 2018, 07:30:09 »
Sommige mensen gaan veel te veel mee met het zwarte piet sentiment en dat kan rare en ongepaste vormen aannemen, zo blijkt...
Alles is zo donker

Pinkiewink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2667 Gepost op: 24 oktober 2018, 17:04:30 »
Ja je moet echt niet op van die pro-zwarte piet of van die zwaarrechtse pagina's komen, die reacties zijn soms echt om te kotsen.

Cookiezzz

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2668 Gepost op: 24 oktober 2018, 18:57:03 »
Persoon uit de straat post meerdere malen per week ALTIJD hetzelfde - 'ik voel me duizelig, wanneer houdt het eens op', 'ik ging proberen te werken, maar het ging gewoon weer niet', 'straks maar weer eens de dokter bellen'. Vervolgens komt ze hier gewoon gezellig en vrolijk een kopje thee drinken of gaat ze met een vriendin naar de bioscoop. Goh meid, wat heb jij een last.