Auteur Topic: Facebook uncensored #2  (gelezen 181146 keer)

Epif

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 23 juli 2012, 19:19:48 »
Wat zetten jullie eigenlijk op Facebook dan? :')

Kaboosh

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 23 juli 2012, 19:23:29 »
Oh god, een van die vriendinnetjes van haar post foto's van het nieuwe vriendinnetje van haar ex-vriendje, en noemt haar hoer. Echt een goed idee om dat even op Twitter te posten :'D

Innocent

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 23 juli 2012, 19:34:34 »
Ik erger me dood aan mensen die # gebruiken op facebook.
A smile is the most beautiful curve on a womans body

believinfinity

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 24 juli 2012, 20:08:38 »
Ik kon het niet laten om op die @proudmammii d'r twitter te kijken.. ik heb zo'n medelijden met dat kind. En die vader is volgens mij net zo vaag als zij..

kopjechino

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 24 juli 2012, 20:58:43 »
Ik ken haar niet persoonlijk, dus ik weet niet waar het kindje woont en alles. Maar vond het wel apart..

Nou, ik moet toegeven. Ik zal Twitter ook wel eens voor uitlaatklep gebruiken. En die is weer verbonden met mijn Facebook, haha. Maar gewoon continu de meest nutteloze onzin plaatsen is gewoon stom.

LEXINGTON

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 24 juli 2012, 22:41:56 »
Ik erger me dood aan een meisje op facebook. Ze post altijd statussen over dat ze aan het 'zuipen' is en 'neuken' en vanalles.

'I just wanna have that lazy sunday feeling and fuck all day and all night long'
'I hope you think about me when you fuck her!'

Eksterrr

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 25 juli 2012, 10:32:35 »
Ik lees bij de twitter van de moeder van die proudmammii (de oma van dat zielige jochie dus) dat dat kind in een pleeggezin zit!!!
https://twitter.com/nbruil72

natasja bruil ‏@nbruil72
Ricardo de jong...j hebt t vr elkaar...door jouw zit arjay nu in pleeggezin!!!..#duivel is ontwaakt.

valleryyy ‏@proudmammii
Jeugdzorg nam me kind af maar deze strijd win ik ..ik krijg me kind terug al word het me dood

valleryyy ‏@proudmammii
Eet niet slaap niet , je bracht me leven naar een hel door me kind van me af te nemen die nu in pleeggezin zit ... Val dood !!

Ik ben echt blij voor dat kind dat hij een (hopelijk) beter leven heeft gekregen door Jeugdzorg.
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2012, 10:43:38 door Eksterrr »

rosedaley

• Gast
« Reactie #32 Gepost op: 25 juli 2012, 10:48:27 »
Heb ook even op hen twitter gekeken -nieuwsgierig :$ - en wat een trieste familie zeg! Maar goed dat dat kindje daar weg is, verschrikkelijk gewoon :o

Dolcelatte

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 25 juli 2012, 10:52:23 »
Aaah sowieso die mensen die iedereen 'schatje' noemen. En ik heb een speciale haat voor een meisje uit mijn vriendengroep die kapster is en alles denkt te weten. En dan post ze weer een status dat ze 1 van mijn vrienden aan het knippen is die later dikke happen haar uit hun haar hebben. Stom mens die ook iedereen liefje enzo noemt. Sommige mensen! Aaargh
Sei grande, e che nessuno può togliere da voi.

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 25 juli 2012, 11:07:52 »
tegenwoordig gebruiken mensen facebook als twitter.

'goeiemorgen'
'aan het meer liggen'

ik post nooit iets op mn facebook, zie alleen soms een mooi plaatje langskomen die deel ik dan. maar ik ga niet facebook als twitter gebruiken ;')
« Laatst bewerkt op: 25 juli 2012, 11:09:18 door brokenmirrorr »

PERFECTIONING

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 25 juli 2012, 11:14:33 »

Straks met schatjes ....., ....., ...., ....., en ....., daarna met schatjes ....., ....., ....., drank halen en vanavond met schatjes ...., ...., ....., .....,

ROT OP. ROT GEWOON OP.

hahahaha!
“The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”

PERFECTIONING

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 25 juli 2012, 11:17:27 »

Als ik leuke/uitzonderlijke dingen doe, of met vrienden wil praten die iets verder weg wonen, dan zet ik dat op facebook. Maar om eerlijk te zeggen plaats ik eigenlijk niet zo veel ;)
“The story so far: In the beginning the Universe was created. This has made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.”

floreales

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 25 juli 2012, 12:41:05 »
Sommige mensen plannen ineens hun dagjes weg via Facebook.. Dan sturen ze: "vanmiddag 2 uur strand, wie komt?" en taggen ze doodleuk 88 mensen.. :") ik werd ook een keer getagd, heb die gozer serieus 1 avond gesproken 3 maanden geleden ofzo, haha. Maar dit doen ze dus al een paar dagen achter elkaar.

Sinfonia

• I am the enslaved solitaire
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 25 juli 2012, 12:46:00 »
soms ben ik echt paranoïde dat ik mijn statussen hier tegenkom :') maar ik plaats amper statussen haha :')
''That's a touching story, it really is... not my problem''

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 25 juli 2012, 19:58:51 »
Ik volg ook een groep jongens die naar Lloret zijn geweest, en ze hebben ieder serieus vandaag tussen de 10-20 statussen gestuurd over HOE VET het wel niet was. En over dat Lloret écht alles heeft: drank vrouwen uitgaan, geweldig leven blabla. Over hoe dronken ze wel niet waren en hoeveel 'chicks ze gehad hebben' (maar: (ook ieder apart gepost) what happens in lloret, stays at lloret) en maaan, ik word gek.
~

lamme

• bier seks en appelmoes
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 26 juli 2012, 19:43:58 »
"Treat me like a queen and fuck me like a whore, niet omgekeerd (; "

Ik hoop dat haar ouders het lezen ofso.
je mening is fout

tartaarsaus

• Gast
« Reactie #41 Gepost op: 26 juli 2012, 19:49:23 »

"Treat me like a queen and fuck me like a whore, niet omgekeerd (; "

Ik hoop dat haar ouders het lezen ofso.

Oh. Nu willen meisjes zelfs als hoertjes gezien worden:')

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 27 juli 2012, 15:25:01 »

Ik erger me dood aan mensen die # gebruiken op facebook.

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 27 juli 2012, 18:43:03 »
Altijd als iemand op Facebook in een status iets zet van 'Status: voel me zoooo klote' heb ik echt de neiging om op 'vind ik leuk' te drukken :') Zo gemeen, oei.
~

MagicRebelFairytale

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 27 juli 2012, 18:44:03 »

Altijd als iemand op Facebook in een status iets zet van 'Status: voel me zoooo klote' heb ik echt de neiging om op 'vind ik leuk' te drukken :') Zo gemeen, oei.

Oh, dat doe ik altijd automatisch. laughing7.

'Pff, heb echt een kutdag gehad.'
Vind ik leuk.

'Aaah nee, mijn hamster is dood.'
Vind ik leuk.
We fell in love in the worst way.

MINDFUCK

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 juli 2012, 18:50:40 »

[...]

Oh, dat doe ik altijd automatisch. laughing7.

'Pff, heb echt een kutdag gehad.'
Vind ik leuk.

'Aaah nee, mijn hamster is dood.'
Vind ik leuk.

Aaah hahah! Ja ik heb de neiging altijd heel sterk maar bij sommige mensen is dat gewoon echt iets te lullig :')
~

MagicRebelFairytale

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 27 juli 2012, 18:51:40 »

[...]

Aaah hahah! Ja ik heb de neiging altijd heel sterk maar bij sommige mensen is dat gewoon echt iets te lullig :')

Haha, ik denk er nooit zo overna eigenlijk. Ik klik altijd vind ik leuk, en dan kijk ik naderhand ernaar, en denk ik; 'Nou, zo leuk is het helemaal niet.'
We fell in love in the worst way.

000000000000000

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 27 juli 2012, 21:38:45 »
Ik heb mijn Facebook verwijderd. Maar wat zo vervelend is, zijn mensen die laten weten dat ze niet kunnen slapen (moet je vooral naar je telefoonschermpje kijken), mensen die iets te vaak hun kookkunsten laten zien (begin een restaurant...), mensen die denken dat Facebook Twitter is en elk uur een status plaatsen, mensen die berichten plaatsen als 'met mijn schat om de Klink heen fietsen' terwijl je nergens uit kan halen wie 'mijn schat' is, mensen die 24/7 Farmville verzoeken sturen, mensen die (vul zelf maar in)

En al die dingen als 'like dit als je in dit huis wil wonen' en 'nog 40 likes dan krijgen de kinderen in Afrika een bord met eten', alsjeblieft zeg.
« Laatst bewerkt op: 27 juli 2012, 21:41:31 door 000000000000000 »

lalalove

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 28 juli 2012, 10:50:07 »
mensen die op vakantie zijn en echt elke dag een foto plaatsen van het eten, of van het strand, zwembad en met wie ze zijn etc. en daar heel veel reacties op krijgen. arghhhhh

xx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 28 juli 2012, 11:48:36 »
zo'n meisje.
ik mis je mondje op me lipss
en als ik je zie zo van wauw.
allemaal zulke tweets.
Heaven must be beautiful right now, cause they got you.