Auteur Topic: Dingen waar je pas heel laat achter kwam.  (gelezen 33051136 keer)

Lottoss

• Bekijk profiel
« Gepost op: 03 maart 2011, 08:57:19 »
Dit topic is ook op bg en ik vind het leuk om te lezen, dus hier ook eentje=)
Waar kwam jij pas heel laat achter? En schaam je je een beetje voor? :p Ik kwam er pas op mijn 17e achter dat 'euro' van 'europa' is....
What goes around, comes around!

jostitosti_

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 03 maart 2011, 09:19:04 »
Wat is bg?
Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

Damon_master_piece

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 03 maart 2011, 09:19:37 »
ow een tijdschrift
niet dat ik weet.
« Laatst bewerkt op: 03 maart 2011, 09:21:39 door vero123 »

schaamhaar

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 03 maart 2011, 09:20:27 »

Dit topic is ook op bg en ik vind het leuk om te lezen, dus hier ook eentje=)
Waar kwam jij pas heel laat achter? En schaam je je een beetje voor? :p Ik kwam er pas op mijn 17e achter dat 'euro' van 'europa' is....

Goed, ik dacht dat EU Europa was en euro gewoon als in geld.

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 03 maart 2011, 09:21:13 »
beautygloss :p

rosjes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 03 maart 2011, 09:42:31 »
Toen mijn zus haar vriend liet zien zaten er twee jongens op de bank en zei ze het is die lelijkste van de twee(+ nog wat onduidelijke informatie) Ik dacht dus meteen te weten wie het was. Pas veel later kwam ik erachter dat het ie andere van de twee was:p

En vanaf mijn 9e of 10e vertelde mijn buurman een raadsel over 3 huizen die allemaal gas water en licht willen hebben en dan moet je draden verbinden naar alle drie de huizen, maar ze mogen elkaar niet kruisen. Ik heb altijd gedacht dat er een flauw grapje aan vast zat, maar pas toen ik 18 was, kwam ik erachter dat het gewoon helemaal niet kon!

Lottoss

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 03 maart 2011, 09:48:57 »
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Toen mijn zus haar vriend liet zien zaten er twee jongens op de bank en zei ze het is die lelijkste van de twee(+ nog wat onduidelijke informatie) Ik dacht dus meteen te weten wie het was. Pas veel later kwam ik erachter dat het ie andere van de twee was:p

En vanaf mijn 9e of 10e vertelde mijn buurman een raadsel over 3 huizen die allemaal gas water en licht willen hebben en dan moet je draden verbinden naar alle drie de huizen, maar ze mogen elkaar niet kruisen. Ik heb altijd gedacht dat er een flauw grapje aan vast zat, maar pas toen ik 18 was, kwam ik erachter dat het gewoon helemaal niet kon!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/b]

Wooooo wat!? Dat vertelde mijn pa ook altijd, en zelfs nu teken ik nog wel eens die gas water licht huisjes. Maar wat the hell:p het kan dus niet. hahaha

Inspiratieloos2

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 maart 2011, 10:10:02 »
dat je bij het spelletje mijnenveld niet moet gokken maar echt kan nadenken haha. ik klikte altijd maar was, ik wist niet wat de cijfertjes betekenden.

GOLDDUST

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 03 maart 2011, 10:14:05 »
mijn moeder vertelde altijd over een heks als we van een nabij gelegen dorp naar huis reden. Het was echt een cool verhaal en ik was helemaal niet zo'n goed gelovig kind maar ik kwam er pas op mijn 14e of zo achter dat het helemaal niet waar was. Mijn moeder vertelde het toen ik een jaar of 7 was of zo, ik heb het in de tussen tijd aan heel veel vriendinnetjes vertelt en er altijd heilig in geloofd. Beetje dom achter af.
"Rock on, gold dust woman. Take your silver spoon and dig your grave."

Labyrinthine

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 03 maart 2011, 10:22:35 »
Ik weet zo snel even niets te bedenken...
Cuddles. They are appreciated. And tea. And cats. blogt tumblrt schrijft

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 03 maart 2011, 10:51:56 »
Ik dacht altijd dat 'neuken' een leuk spelletjes was. Kwam er pas op mijn 10e ofzo achter -.-

Flux

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 03 maart 2011, 10:59:37 »
Ik kwam er pas heel laat achter dat mijn ouders niet altijd gelijk hadden en ook fouten maken, en dus geen 'uitzonderlijke' mensen waren maar gewoon maar normale mensen haha. Dit klinkt echt dom.
Lessons on lessons on lessons ~

C.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 03 maart 2011, 11:13:07 »
dat augurken van mini komkommers gemaakt worden. dacht dat het een aparte groente soort was:blush:

Sargasso

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 03 maart 2011, 11:21:01 »

dat je bij het spelletje mijnenveld niet moet gokken maar echt kan nadenken haha. ik klikte altijd maar was, ik wist niet wat de cijfertjes betekenden.

haha, been there :'D

ik heb ook zo miljoenen dingen, maar ik kan er niet zo even niet opkomen..
There's always a siren singing you to shipwreck.

HPfangirl

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 03 maart 2011, 11:23:58 »
Dat het 'krankzinnig is in plaats van krakzinnig. Serieus, daar kwam ik pas achter toen ik 15 was ofzo, haha. Fail.
« Laatst bewerkt op: 03 maart 2011, 11:24:17 door HPfangirl »
You know I need you, like a poet needs the pain.  | Verkooptopic! | Looklet.

Bobby

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 03 maart 2011, 11:30:18 »
Dat de kinderen van mijn oude school echt kutkinderen zijn =.= Ik heb jaren gedacht dat het goede vriendinnen waren. Gelukkig kunnen ze nu lekker in de stront zakken :D
Fuck all the haters, you are awesome

breakthoserules

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 03 maart 2011, 11:30:30 »
Ik kwam er een paar dagen geleden achter dat er een verschil is tussen salami en cervelaat. Ik dacht altijd dat het enige verschil was dat de ene grotere plakjes had.

Insouciance

• Bekijk profiel
    • Blog
« Reactie #17 Gepost op: 03 maart 2011, 11:36:53 »

dat augurken van mini komkommers gemaakt worden. dacht dat het een aparte groente soort was:blush:

Huh, echt XD?
BLOG   | |     INSTAGRAM   | |   Je mag me ook Sous noemen!

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 03 maart 2011, 11:37:44 »
^wist ik ook niet :P

HPfangirl

• Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 03 maart 2011, 11:41:03 »

Wat?
You know I need you, like a poet needs the pain.  | Verkooptopic! | Looklet.

rosjes

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 03 maart 2011, 11:49:48 »
Dat het een waarzegster was in plaats van een waagsester en toen kwam ik er ook meteen achter dat de naam dus betekend dat iemand de waarheid zegt.
owja, toen ik 17 was

Hemellichaam

• Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 03 maart 2011, 11:54:36 »
Toen ik 16 was kwam ik erachter dat een laserprinter inkt gebruikt. :'D

Ik dacht altijd dat het iets met lasers te maken had en er geen inkt voor nodig was. Maar ik bleek te science-fictional te zijn.

Merveille

• Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 03 maart 2011, 11:56:39 »
waar horeca voor staat :frusty: en wel meer dingen waar ik nu even niet op kom :')

SecondMistake

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 03 maart 2011, 12:10:22 »
Dat mijn mama en papa ook echt een naam hebben :')
10 jaar ?

Merveille

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 03 maart 2011, 12:46:25 »

Dat mijn mama en papa ook echt een naam hebben :')
10 jaar ?

hahah, dat had ik met opa en oma :')