Auteur Topic: Dingen van vroeger.  (gelezen 159484 keer)

Eline

• Bekijk profiel
« Reactie #100 Gepost op: 20 maart 2011, 21:08:51 »
wij hadden zo'n spel van freddie fish op de computer, shit waarom hebben we dat niet meer :(
En vroeger speelde ik heel veel met speelgoed; playmobiel, paarden, barbies, lego noem maar op.
En ik speelde ook vaak computerspellen: barbie paardrijclub,

alex op de boerderij

zoo tycoon

en sims 1
 en ski tycoon(soms nu nog als ik me verveel)

SmileMarie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #101 Gepost op: 20 maart 2011, 21:16:03 »
The Magic Schoolbus
Beestenbos is boos
Robbedoes en kwabbenoot
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 21:20:31 door SmileMarie »

Candyholic

• Gast
« Reactie #102 Gepost op: 20 maart 2011, 21:16:58 »
Ik wás verslaafd aan The Sims (deel 1 wel te verstaan!) en Freddie fish vond ik ook leuk (':
Qua spel ect. was het meer Pokémon & Flippo's (':

jostitosti_

• Bekijk profiel
« Reactie #103 Gepost op: 20 maart 2011, 21:33:26 »

[...]

In Duitsland hebben ze die nog steeds! ;o die waren inderdaad zo ontiegelijk lekker xD Zou ze graag importeren en weer opnieuw gaan verkopen :p ghehe

Ik heb ze gevonden bij de action!!! Het is een groene zak, en het zijn de smaken bosbes, aardbei en sinasappel.
Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

animalforever

• Gast
« Reactie #104 Gepost op: 20 maart 2011, 21:35:42 »
Wow, die shampoo uit de beginpost hadden wij ook altijd O_O ik was hem helemaal vergeten!

Rainbow Dash

• Let's get disqualified!
    • Bekijk profiel
« Reactie #105 Gepost op: 20 maart 2011, 21:38:44 »
ik keek altijd Dunya en Desie :P

en ik speelde altijd Freddy Fish en Put Put :P en dat was heel koel want die cdroms leende ik van de bieb maar als je die installeerde had je de cdrom niet meer nodig xD
Quoth the raven, nevermore
Tumblr

Faybelline

• Bekijk profiel
« Reactie #106 Gepost op: 20 maart 2011, 21:46:38 »

wij hadden zo'n spel van freddie fish op de computer, shit waarom hebben we dat niet meer :(
En vroeger speelde ik heel veel met speelgoed; playmobiel, paarden, barbies, lego noem maar op.
En ik speelde ook vaak computerspellen: barbie paardrijclub,
[afbeelding]
 alex op de boerderij
[afbeelding]
 zoo tycoon
[afbeelding]
 en sims 1
 en ski tycoon(soms nu nog als ik me verveel)
[afbeelding]

Haha dat paardrijspel had ik vroeger van de bibliotheek geleend en toen was de cd in mijn vaders computer ontplofd :')
en ik speelde ook echt heel veel andere computer spellen
freddy fish natuurlijk
en zo'n lego spel dat je een pretpark maakte en een ander legospel dat je pizza's moest rondbrengen op een skateboard
en iets met 4 meisjes ofzo die een zanggroep hadden
en nog een spel met een mol, ik weet niet meer precies hoe die heet maar die had een huis en daar kon je in zijn tuin een stad bouwen in de zandbak met treinrailsen en water en in zijn huis kon je nog meer spellen spelen met een wekker en meer
en dat spel met die koala veer
en ik was een tijdje verslaafd aan een playmobile spel ergens in een stad

MadeyeMoody

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #107 Gepost op: 20 maart 2011, 21:55:36 »
Freddie Fish!
Daar heb ik al zo lang niet meer van gehoord.

Voor de rest:
- rocket power
- pokemon
- roller coaster tycoon
- legoeiland
- heroes (deed ik altijd samen met een vriendin, toen spraken we het ook echt als he-roes uit xD)
CONSTANT VIGILANCE! //

MadeyeMoody

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #108 Gepost op: 20 maart 2011, 21:56:20 »

[...]

Haha dat paardrijspel had ik vroeger van de bibliotheek geleend en toen was de cd in mijn vaders computer ontplofd :')
en ik speelde ook echt heel veel andere computer spellen
freddy fish natuurlijk
en zo'n lego spel dat je een pretpark maakte en een ander legospel dat je pizza's moest rondbrengen op een skateboard
en iets met 4 meisjes ofzo die een zanggroep hadden
en nog een spel met een mol, ik weet niet meer precies hoe die heet maar die had een huis en daar kon je in zijn tuin een stad bouwen in de zandbak met treinrailsen en water en in zijn huis kon je nog meer spellen spelen met een wekker en meer
en dat spel met die koala veer
en ik was een tijdje verslaafd aan een playmobile spel ergens in een stad

Ja, dat is legoeiland!!
CONSTANT VIGILANCE! //

Jowie

• Bekijk profiel
« Reactie #109 Gepost op: 20 maart 2011, 22:05:16 »
de 3ling ofzo, die hamsters die op fokxkid kwamen, chinchan aah ik was zo'n diehad foxkid&cartoon network fan

Olifant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #110 Gepost op: 20 maart 2011, 22:38:00 »
Oh echt bijna alles in dit topic is zo herkenbaar!

de rescue rangers, Sabrina, robbedoes en kwabbenoot heb ik ook allemaal gekeken. Oh en beestenbos is boos! En iets over een bij die zijn moeder ging zoeken (maar ik weet niet meer hoe het heet) En alfred jodokus kwak. Met dat liedje (ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk.. )
En calimero. En er was ook iets van 'Moestie' ofso. maar ik weet niet meer wat dat was, herinner me alleen de naam.
en toen ik heeel heel klein was was er ook iets met pinguins, keek ik ook vaak. Hoe dat heette weet ik niet meer.
En er was een animatie serie met een mannetje met een witte baard en dan leerde je van alles over het menselijk lichaam, en ook over de prehistorie geloof ik.
En de drieling, met die heks. haha.
En vroeger had je altijd filmpjes van goofy, donald duck, mickey mouse en knabbel en babbel op tv. En die serie van aladdin, en je had ook een tv serie van de kleine zeemeermin. Dat keek ik ook allemaal..
En bucks bunny kan ik me ook vaag herinneren.

Haha, en ik draaide altijd van die bandjes plat. Op mn eigen (zeer kleurige)bandjes-speler (geen idee hoe dat heet). Het was altijd huilen als dat zwarte draad losraakte, want dan deed het bandje het niet meer kwam ik achter haha.

en video's.. Ik wil dat mijn video recorder aangesloten wordt... Dan kan ik de Zwanenprinses weer kijken.. Oh echt..die video is platgedraaid. en alle disney films. En duimelijntje. De reddertjes.. Black beauty enz.

Goede oude tijd<3

Die dingen van vroeger zijn eigenlijk vaak zoveel beter dan wat er nu op tv is..

Lauraliciousss

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #111 Gepost op: 20 maart 2011, 22:50:56 »
MAX ijsjes! <33
Van die lekkere mashmellowpasta ofzo, ik weet niet meer hoe die heet.

Olifant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #112 Gepost op: 20 maart 2011, 22:51:40 »
En david de kabouter herinner ik me ook opeens weer.
En iets nieuwer was: het eiland van Noach. Over dieren op een eiland.
Beestenbos is boos: http://www.youtube.com/watch?v=reoPyqrvmZo&feature=related

Kuifje!
Lucky luke
Tita tovernaar
Disney festival
En de fabeltjes krant kwam vroeger, ondanks dat het uit mijn moeders tijd was ook altijd nog op tv!
En ik herinner me ook nog iets van de 'konijnenheuvel'
En dinobabies haha

En ik herinner me een barbie film, die ik had of misschien zelfs nog heb. Zou nog wel eens een van de eerste barbie- films geweest kunnen zijn. Dan gaat barbie zegmaar de ruimte in om daar met haar bandje muziek te maken haha. Nog helemaal getekend geloof ik.

jostitosti_

• Bekijk profiel
« Reactie #113 Gepost op: 20 maart 2011, 22:54:54 »
En dat kabouterliedje!!!

Onder hele hoge bomen in een grooot kabouterbos
Staat een heel klein aardig huisje zomaar midden op het mos
'K zou er best in willen wonen maar ik beeen toch veel te groot
'Tis gemaakt voor de kabouters met hun jas en mutsje rood
'Savonds als het donker wooord is dat helemaal niet naar
Want dan zitten de kabouters heel gezellig bij elkaar
Ieder zit dan op een krukje met een kaaarsje in hun hand
En dan nog een zin die ik vergeten ben.

Ik krijg altijd zo'n 'ahh vroeger..'  gevoel :"D
Because you and he are connected by the curse that failed. That is no ordinary scar. - Dumbledore

wildrunningbeauty

• Bekijk profiel
« Reactie #114 Gepost op: 20 maart 2011, 23:00:09 »

Ik heb zelfs nog toen ik 4 was aan die fles van Bubble Joe zitten zuigen, ik vond het zo lekker ruiken. Moest ik nog naar het ziekenhuis. :')

hahahahah, you MADE my day!

Daddledoo

• Bekijk profiel
« Reactie #115 Gepost op: 20 maart 2011, 23:03:43 »
Ik zei eerder altijd tegen mijn ouders dat ze niet zo over vroeger moesten praten dat het toen beter was, omdat het nu ook leuk is.
En nu doe ik het zelf ook haha, ik mis het best wel. <3
Gewoon zorgeloos spelen met de simpelste dingen als Pokémon kaarten i.p.v. kinderen van 9 die constant met hun iPod Touch rondlopen.
Tumblr! - That\'ll do it.

wildrunningbeauty

• Bekijk profiel
« Reactie #116 Gepost op: 20 maart 2011, 23:06:26 »
Kent er iemand zo'n show waar er zo'n best oude man [40?] altijd zong "Deze duim op deze duim, deze duim op deze duim, deze duim op deze duim & zo gaan we naar boven" met zo'n gebaren ;P & er was ook een publiek van allemaal kleine kindjes.. Oh, en hij had zo'n raar, scheef hoedje op & een blauw kostuum. Heel de show was heeeel oud & slechte kwaliteit..
- Of nog een Nederlandse show waar er zo'n hond was flufje? of flodje? Ik weet het niet, maar ik weet wel dat er een koppel getrouwd was in de show & in real-life ook! IEMAND?♥♥
« Laatst bewerkt op: 20 maart 2011, 23:07:40 door xFutureDreams »

Squarepants

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #117 Gepost op: 20 maart 2011, 23:09:17 »
Ik heb laatst een monchichi sleutelhanger gekocht en een tamagotchi! :D

Tante Greet

• Bekijk profiel
« Reactie #118 Gepost op: 20 maart 2011, 23:15:45 »

Kent er iemand zo'n show waar er zo'n best oude man [40?] altijd zong "Deze duim op deze duim, deze duim op deze duim, deze duim op deze duim & zo gaan we naar boven" met zo'n gebaren ;P & er was ook een publiek van allemaal kleine kindjes.. Oh, en hij had zo'n raar, scheef hoedje op & een blauw kostuum. Heel de show was heeeel oud & slechte kwaliteit..

Heette dat niet de film van ome willem ofzo? :) Haha met dat broodje poep.

lasignora

• Bekijk profiel
« Reactie #119 Gepost op: 20 maart 2011, 23:18:03 »
Pieter Post. haha.
En zo'n programma met allemaal pinguins die konden praten, keek ik altijd samen met m'n zus en broer.
En en het eindeloze gepokémon op m'n gameboy. Daar hield ik echt van.
Of het spelen met de playmobil en de barbies..
Het kruipen door de tunnel van de kindertent die we vroeger soms in de tuin zetten, toen we nog gras hadden..
Het kijken naar totally spies, rocket power, old grown up.

Mijn god, ik moet echt ophouden, anders word ik nog sentimenteel.. :/
What lies behind us, and what lies before us are tiny matters compared to what lies within us.

Olifant

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #120 Gepost op: 20 maart 2011, 23:37:04 »
Vroeger gingen wij met school altijd naar het 'kabouterbos'. En dan stond er een potje jam bij een boom of paddestoel, met een zakje broodjes ernaast. Dat was dan door de 'kabouters'neergezet.. Dat mis ik zo!

en vroeger als ik werd opgehaaldvan de peuter speelzaal door mijn vadergingen we altijd langs zo'n snackbarretje om een ijsje..
goede herinneringen..

En ik las laatst trouwens dat Kindernet/kindertv ofso.Van vroeger komt weer terug op tv  :P

wat me tegenwoordig opvalt is dat kinderen toch.. tsja, minder buitenspelen. Ik weet nog dat het vroeger altijd hutten bouwen, klimrekken, knikkeren, met flippo's spelen, etc was. Poppen gingenaltijd mee naar buiten. Evenals verkleden, en dan met verkleedkleren aan buitenspelen. Mits het droog weer was.

Judith

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #121 Gepost op: 21 maart 2011, 00:07:31 »
ik speelde altijd horsetycoon en ging dat paardenplaatjes bewerken in photoshop haha. ;D

Zquippi

• Bekijk profiel
« Reactie #122 Gepost op: 21 maart 2011, 00:07:49 »

Pieter Post. haha.
En zo'n programma met allemaal pinguins die konden praten, keek ik altijd samen met m'n zus en broer.
En en het eindeloze gepokémon op m'n gameboy. Daar hield ik echt van.
Of het spelen met de playmobil en de barbies..
Het kruipen door de tunnel van de kindertent die we vroeger soms in de tuin zetten, toen we nog gras hadden..
Het kijken naar totally spies, rocket power, old grown up.

Mijn god, ik moet echt ophouden, anders word ik nog sentimenteel.. :/

:O jaaa pieter post! keek ik echt altijd..
pieter post pieter post met z'n post verdient de kost ofzo :') en z'n rode auto ghehe..

en ik kan echt wel duizenden anderen opnoemen
niemand heeft trouwens bob de bouwer genoemd?Dat keek ik altijd toen ik ziek was :') en digimon vond ik ook altijd superleuk en natuurlijk pokémon met pikachu, ik heb zelfs nog een pikachu knuffel ergens liggen :')
en stickers sparen.
en die dingen die je in een chipszak kon vinden en waneer mijn pa dan een zak chips kocht ik meteen voor die dingen ging :')
en die scoobiedoo tijd O:') knikkertijd ghehe
ik kan echt uren door gaan xD
« Laatst bewerkt op: 21 maart 2011, 00:08:41 door zquippi »

Stephanie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #123 Gepost op: 21 maart 2011, 00:09:16 »
Deze etui's had ik op de basis school altijd haha!

Ik heb er pas geleden 1 gekocht, opgepimpt met plakfolie en ik gebruik hem nu voor mijn make-up. Vind het makkelijker dan in een tasje :)

Zquippi

• Bekijk profiel
« Reactie #124 Gepost op: 21 maart 2011, 00:10:55 »
die had ik ook altijd :') ^^ wel leuk idee dat je dat gebruikt als make-up ding. Ik wist niet eens dat zoiets nog in de winkel lag :')