Auteur Topic: Bang voor tenten  (gelezen 670 keer)

anomeisje

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 29 juni 2019, 15:20:07 »
Hey, dit klink echt heel erg raar maar ik ik ben echt doodsbang voor tenten. Ik vind dat zand vies en ik had een keer gelezen dat iemand was onthoofd in een tent. Maar het probleem is dat ik in de zomervakantie een nacht in een tent moet slapen. Hoe moet ik dat overleven en hoe kom ik over die angs heen?

Eevee

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 29 juni 2019, 21:15:56 »
Zand? Misschien je voeten even met een handdoek afstoffen voordat je de tent in stapt.

Misschien kan je voor de proef even in een tent zitten, zonder dat je erin gaat slapen, zodat je kan wennen aan het idee.

justagirl_

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 14 juli 2019, 14:36:51 »
In een tent zitten valt best wel heel erg mee! Ik vind het altijd juist heel chill als ik op vakantie ga, dan kan ik 's avonds doen wat ik wil en erin sluipen zonder dat ik mijn ouders wakker maak ofso. Verder moet je gewoon goed je tent sluiten als je erin en eruit gaat, anders krijg je irritante vliegen ofso binnen. Zorg ook voor een soort van lamp, mijn vader heeft er eentje voor me gemaakt op een plank met een schakelaar, ideaal! En je moet niet bang zijn voor verhalen, die slaan vaak nergens op

supercoolsy

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 juli 2019, 20:34:36 »
Probeer eens een nacht in je achtertuin met je beste vriendin/mama te overnachten