Auteur Topic: Anonymous confession topic! - Lees de beginpost!  (gelezen 71312 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #900 Gepost op: 26 juli 2018, 13:46:30 »

This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #901 Gepost op: 26 juli 2018, 14:22:56 »
@ #452 Je bent niet de enige hoor. Ik ben 24 en ik duim ook nog steeds.  Het is inderdaad rustgevend. Ik zit tussen het schrijven van dit berichtje door ook te duimen.  :fieuw:

Feelthelove

• Bekijk profiel
« Reactie #902 Gepost op: 28 juli 2018, 17:36:04 »
Up!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #903 Gepost op: 28 juli 2018, 18:20:20 »

This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #904 Gepost op: 28 juli 2018, 18:21:15 »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #905 Gepost op: 28 juli 2018, 18:21:53 »

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #906 Gepost op: 28 juli 2018, 18:26:43 »
#455, ik herken je van andere posts hier op het forum. Is het niet tijd dat je aan je issues gaat werken voordat je achter een jongen aangaat? Ik lees alleen maar dat je zelf wanhopig achter mannen aanrent, maar de meeste mannen vinden dat totaal niet aantrekkelijk. Vooral in combinatie met onzekerheid. Ik zou echt een tijd niet bezig zijn met achter mannen aanlopen, maar vooral focussen op jezelf.

Bloempot

• Gast
« Reactie #907 Gepost op: 28 juli 2018, 19:10:12 »
#455, ik herken je van andere posts hier op het forum. Is het niet tijd dat je aan je issues gaat werken voordat je achter een jongen aangaat? Ik lees alleen maar dat je zelf wanhopig achter mannen aanrent, maar de meeste mannen vinden dat totaal niet aantrekkelijk. Vooral in combinatie met onzekerheid. Ik zou echt een tijd niet bezig zijn met achter mannen aanlopen, maar vooral focussen op jezelf.

Dit inderdaad.
Ga eerst van jezelf houden en het leven zelf leuk maken. Ja het is cliché maar een jongen/man kan niet jouw problemen oplossen, je verlossen of je onzekerheid laten verdwijnen. Het zal het alleen verplaatsen.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #908 Gepost op: 28 juli 2018, 19:38:43 »
Zou degene die de laatste confession heeft ingestuurd mij willen noten?

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #909 Gepost op: 28 juli 2018, 20:45:52 »
Niet mee eens, met jongens flirten en daten is juist goed voor je zelfvertrouwen. Tenzij je wordt afgewezen inderdaad maar iedereen wordt wel eens afgewezen. Dat kan ook niet anders want je bent niet altijd iemands type. En het is helemaal niet raar als je je voelt als een verliefde puber, is dat juist niet het meest leuke gevoel?
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2018, 20:49:15 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #910 Gepost op: 28 juli 2018, 20:50:01 »
Ja het is cliché maar een jongen/man kan niet jouw problemen oplossen, je verlossen of je onzekerheid laten verdwijnen. Het zal het alleen verplaatsen.

Niet mee eens, ik denk dat mijn vriend mij juist gelukkiger maakt. En hij noemt me mooi etc. Als ik hem niet had zou ik dat niet geloven.

Er is niks mis met bevestiging vragen van een man.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Bloempot

• Gast
« Reactie #911 Gepost op: 28 juli 2018, 21:22:54 »
Niet mee eens, ik denk dat mijn vriend mij juist gelukkiger maakt. En hij noemt me mooi etc. Als ik hem niet had zou ik dat niet geloven.

Er is niks mis met bevestiging vragen van een man.

Bevestiging vragen is iets anders dan je eigenwaarde baseren op de mening van een man.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #912 Gepost op: 28 juli 2018, 21:24:48 »
Niet mee eens, met jongens flirten en daten is juist goed voor je zelfvertrouwen. Tenzij je wordt afgewezen inderdaad maar iedereen wordt wel eens afgewezen. Dat kan ook niet anders want je bent niet altijd iemands type. En het is helemaal niet raar als je je voelt als een verliefde puber, is dat juist niet het meest leuke gevoel?

Mee eens, mooi verwoord. Alhoewel ik ook heb gemerkt dat onzekerheid ook behoorlijk in de weg kan zitten :(

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #913 Gepost op: 28 juli 2018, 22:00:32 »
Bevestiging vragen is iets anders dan je eigenwaarde baseren op de mening van een man.

Ja maar dan nog is er niks mis met dat tweede.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #914 Gepost op: 29 juli 2018, 13:49:27 »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #915 Gepost op: 29 juli 2018, 13:50:03 »

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #916 Gepost op: 29 juli 2018, 13:50:58 »

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #917 Gepost op: 01 augustus 2018, 17:02:07 »

❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #918 Gepost op: 01 augustus 2018, 17:02:37 »
@459: Echt heel herkenbaar. Ik had zo hetzelfde kunnen opschrijven. :( Gelukkig ben ik wel heel close met mijn zus.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #919 Gepost op: 01 augustus 2018, 18:58:58 »
Same, ik heb ook geen vrienden. Letterlijk geen.

Snowblack

• Bekijk profiel
« Reactie #920 Gepost op: 01 augustus 2018, 19:24:20 »
Same, ik heb ook geen vrienden. Letterlijk geen.

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #921 Gepost op: 01 augustus 2018, 19:34:09 »
Ik ook niet. Valt best op dat veel mensen van het forum geen vrienden hebben :fieuw:

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #922 Gepost op: 01 augustus 2018, 21:19:53 »
^^Mensen met vrienden hebben geen tijd voor een forum :")

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #923 Gepost op: 02 augustus 2018, 21:01:18 »

Same. Ik heb alleen een vriendengroepje samen met m'n vriend, wat allemaal jongens zijn en die zie ik alleen als mijn vriend er ook bij is. Eigen vrienden heb ik niet.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #924 Gepost op: 07 augustus 2018, 00:15:15 »