Auteur Topic: 100 vragen die niemand ooit stelt vragenlijst  (gelezen 36603 keer)

Theperfectdreams

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 01 februari 2017, 22:49:09 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?[/font][/size]
Dicht[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
Nope[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
Niet, los is zoveel fijner[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
Nope[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
Soms voor planningen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
Liever allebei niet, maar als ik toch moet kiezen een zwerm bijen.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
In de zomer ja![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
Niet altijd[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
Mensen die smakken, stinken etc.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
Te vaak ahah[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
1 persoons[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
Mercy - Shawn Mendes[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
Moet ze staan, anders don't[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
The sunny boy[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
Ergens waar niemand het zou vinden.  :aanbid: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?[/font]
Water, soms cola[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
Geen saus![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
Tortilla's [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
The last song[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
Mijn beste vriendin[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
Nooit.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
Toen ik ging solliciteren bij een restaurant.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?[/font]
Ik heb nog geen rijbewijs.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? [/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
Filet American! :)[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
Croissants, gekookt eitje, sinaasappelsap[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
Rond 12/ half 1[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
Best wel :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
[font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?[/font]
*even googlen* Konijn.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
2: Nederlands en engels. Duits kan ik met moeite volgen. Zelfde geld voor frans[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
Ajax[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
Jupp[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
Momenteel niet[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
Soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
Altijd[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
Nope[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
Voor mijn id-kaart, ik denk 1,5 maand geleden[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
Neee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
Neee kerst is juist gezellig![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
Nope[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
Appeltaart![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
Stewardess
[font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
Nee.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
Geen.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
Jaa in de zomer.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
Ik leef erin.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
Een oversized shirt en ondergoed[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
The newsboys[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
Kruidvat![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
Nikee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?[/font]
Doritos[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
Pinda's[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
Aerobics, telt dat?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
uhm goede! Ik denk grafisch vormgever[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
Jaa
[font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
Jaa. Toen ik zag dat ik geslaagd was voor mijn havodiploma[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
Ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
Ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
Jaa :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
Ed Sheeran omg[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
Geen idee eigenlijk[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
Hete thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
Moeilijk! Ik ga toch voor koffie[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
Mars[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?[/font]
Neee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?[/font]
Een tof bandje lijkt me leuk![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
Allebei niet[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
Ik kan breien[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
Voor altijd[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
Ik denk zac efron[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
Ik kan mijn agressie goed onder controle houden[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?[/font]
Bordeux[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
Op een begrafenis met al mijn dierbaren[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]
[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Nee[/font]

xxbeertjexx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 18 februari 2017, 20:33:03 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? niet, daar kan ik echt niet tegen
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee
5. Gebruik jij post-it notes? jaaa
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? jaaa
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? uhhh, beer?
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? niet altijd maar wel vaak
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? mensen die de hele tijd naar je kijken of mensen die stinken
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja vroeger
13. En gepoept? nee ieelll
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? heel vaak op liedjes in mn hoofd
15. Bijt je op je pen? heeeeeel soms
16. Kun je zeilen? nee haha
17. Hoe groot is jouw bed? idk gewoon normaal
18. Wat is je favoriete liedje deze week? it ain't me - kygo en selena gomez
19. Mannen die roze dragen? soms cool
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ehmm soms
21. Wat is je minst favoriete film? idk
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? op een plek die voor mij herkenbaar is maar voor anderen niet
23. Wat drink je bij je avondeten? niks
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? geen saus
25. Wat is je favoriete eten? lasagne en pizza
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? idk
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mn oma
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee haha
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? heeeeeeeeeeel lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee, heb geen auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? nee
34. Favoriete broodje? kipsate
35. Het lekkerste ontbijt? croissant
36. Hoe laat ga je naar bed? 23.00
37. Ben je lui? jaa verschrikkelijk
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? niet
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? idk
40. Hoeveel talen spreek je? 4
41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? idk, haat voetbal
43. Ben je koppig? jaaa
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? idk
45. Kijk je naar soaps? nee
46. Heb je hoogtevrees? beetje
47. Zing je in de auto? soms
48. Zing je in de douche? ja altijd
49. Dans je in de auto? soms
50. Ooit een pistool gebruikt? jaa, waterpistool
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? paar jaar geleden
52. Vind je musicals stom? nee
53. Vind je kerst stressvol? nee
54. Ooit Pierogi gegeten? nee
55. Favoriete fruittaart? kersenvlaai
56. Wat wilde je vroeger worden? juf en dokter
57. Geloof je in geesten? ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? zo vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? een, zo'n multivitamine ding
60. Draag je slippers? ja in de zomer
61. Draag je een badjas? nee
62. Wat draag je in bed? pyjama
63. Eerste concert? idk
64. Kruidvat, Etos of DA. kruidvat
65. Nike of Adidas? don't care
66. Cheetos of Doritos? DORITOS FOR LIFE
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pindas
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? geen idee vast wel
69. Ooit danslessen gehad? nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? leraar
71. Kan jij je tong oprollen? ben het nu aant proberen
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? vast wel, op de basisschool ofzo
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? nee
75. Kun je recordable cd’s branden? nee
76. Brand je vaak wierook? nee
77. Ooit verliefd geweest? zo vaak
78. Naar welk concert zou je graag willen? selena gomez
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? ehhmm
80. Hete thee of ijs thee? ijsthee
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? maakt niet uit
83. Kan je goed zwemmen? nee ik lijk net een doodgaande walvis
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja
85. Ben je een patient? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? band
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen van beide
90. Kan je haken of breien? haken wel
91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer
92. Wil je trouwen? ja maar nu nog niet
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? tot mn dood
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? ik zit nog op de middelbare school
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? jaaa
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? ja
98. Wat is je favoriete kleur? idk
99. Hoe wil je begraven worden? ehmm weet ik nog niet
100. Mis je nog iets? nee

Rapunzel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 april 2017, 20:04:25 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?[/font][/size]
Dicht[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
Zwerm bijen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
Als mensen heel overdreven en nep gaan lachen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
Ja, toen ik kind was[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
160x200[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
Habiba - boef[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
No go[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
FROZEN[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
Houd niet zo van actie films [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
In de achtertuin[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?[/font]
Verschilt [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
Zoetzure saus[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
Italiaans [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
FROZEN[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
Mn vriend [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
Nope[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
Lang geleden, voor school[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
Broodje met ei [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
Broodje met ei [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
Meestal tegen 10 uur [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
Ja
[font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
Niet. Vieren hier geen carnaval[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld[/font][font=Helvetica Neue]?[/font]
[font=Helvetica Neue]Geen idee. [/font]
[font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
2[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
Nee. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
Boeit me niet zo. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
Volgens mn ouders wel. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
Don't know[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
Nee. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
Ja. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
Gaat een beetje moeilijk als ik aan het rijden ben [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
Nee gelukkig niet [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
Niet [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
Ik haat taart [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
Juf, en nu nog steeds [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
Geen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
Op dit moment niet [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
Op dit moment niet [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
Een pyjama [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
Van k3 [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
Etos [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
Adidas[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?[/font]
Doritos[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
Pinda's [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
Nee gadver[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
Geen idee, liefst naar een concert met allemaal nederlandse rappers [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
K3[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
ijs thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
Koffie[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
Geen van beide [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?[/font]
Dj dan maar[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
Ja, zo vaak [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
Geen van beide[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
Heb ik niet[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
Voor altijd [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
Geen idee. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?[/font]
Blauw [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
Geen idee
[font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? [/font]
[font=Helvetica Neue]Nee[/font]
Keep calm and date a field hockey player

quinx

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 19 april 2017, 21:27:08 »

1. Slaap je met je raam open of dicht?
dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
ja
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
nee
5. Gebruik jij post-it notes?
heel soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
ja hahaha
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
pff ik denk een beer
8. Heb je sproeten?
ja heel veel op mn gezicht en een paar op mijn armen
9. Lach je altijd op foto’s?
meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
liegen of dingen niet vertellen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
ja
13. En gepoept?
neee hahaha
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
heel af en toe maar meestal met muziek
15. Bijt je op je pen?
nee
16. Kun je zeilen?
nee
17. Hoe groot is jouw bed?
2 persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
uhm cutting shapes van don diablo denk ik of light van san holo
19. Mannen die roze dragen?
mogen ze helemaal zelf weten
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
heel af en toe
21. Wat is je minst favoriete film?
harry potter denk ik ofzo sorry voor de harry potter fans
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
uhm ik denk onder de caravan op de camping
23. Wat drink je bij je avondeten?
water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
mayo
25. Wat is je favoriete eten?
pizza
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
hunger games denk ik of nerve
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
mijn vader lol
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
ik denk voor school dit jaar phoe ik weet niet meer dat is wel ff geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
uhm nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
nee
33. Ooit zonder benzine gezeten?
nee
34. Favoriete broodje?
frikandelbroodje of pizzabroodje
35. Het lekkerste ontbijt?
beschuit of crackers
36. Hoe laat ga je naar bed?
meestal rond 22:00/22:30
37. Ben je lui?
ja best wel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
ik haat carnaval maar meestal als prinses
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
paard
40. Hoeveel talen spreek je?
engels en nederlands en een beetje frans en duits
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
psv is de beste
43. Ben je koppig?
ja best een beetje
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Tyra
45. Kijk je naar soaps?
soms
46. Heb je hoogtevrees?
ja heel wrg
47. Zing je in de auto?
ja
48. Zing je in de douche?
ja
49. Dans je in de auto?
nee
50. Ooit een pistool gebruikt?
nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
ik denk voor schoolpasje
52. Vind je musicals stom?
ik hou er niet zo van nee
53. Vind je kerst stressvol?
een beetje
54. Ooit Pierogi gegeten?
nee
55. Favoriete fruittaart?
appeltaart
56. Wat wilde je vroeger worden?
juf
57. Geloof je in geesten?
een beetje
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
heb ik echt supervaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
geen maar zou ik wel moeten doen denk ik
60. Draag je slippers?
nee ik kan daar echt niet op lopen
61. Draag je een badjas?
nee
62. Wat draag je in bed?
t shirt of langen mouwen shirt en ondergoed
63. Eerste concert?
nog nooit naar een concert geweest helaas
64. Kruidvat, Etos of DA.
kruidvat maar etos is ook wel leuk
65. Nike of Adidas?
adidas
66. Cheetos of Doritos?
doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
zonnebloempitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
nee
69. Ooit danslessen gehad?
ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
maakt niet uit
71. Kan jij je tong oprollen?
ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
nog nooit aan mee gedaan zelfs
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
ja
74. Heb je recordable cd’s in huis?
ja
75. Kun je recordable cd’s branden?
nee
76. Brand je vaak wierook?
nee
77. Ooit verliefd geweest?
ja
78. Naar welk concert zou je graag willen?
phoeee das een moeilijke
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
nog nooit een concert bezocht helaas
80. Hete thee of ijs thee?
beide maar toch ijsthee
81. Thee of koffie.
thee
82. Mars of Snickers?
beide
83. Kan je goed zwemmen?
niet echt fozo
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
ja een beetje
85. Ben je een patient?
nee
86. DJ of een Band op je bruiloft?
beide niet eerder een dj denk ik
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
ik haar olijven zoiezo
90. Kan je haken of breien?
ja
91. De beste plek voor een openhaard?
in de woonkamer of slaapkamer
92. Wil je trouwen?
ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
maakt nie uit
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
soms
96. Heb je kinderen?
nee
97. Wil je kinderen?
ja opzich wel
98. Wat is je favoriete kleur?
blauw
99. Hoe wil je begraven worden?
100. Mis je nog iets?
een beste vriendin
''Some things go to deep to be forgotten.''  - John Galsworthy

Esmeeexx

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 20 april 2017, 20:12:08 »
[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? [/font]
open[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
niet[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
hahahahah ja met vriendinnen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
en enge beer[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
als ze over je roddelen, nep vriendinnen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
ja
[font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
1.80 [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
i ain't me, swalla[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]maakt me niet uit als ze het willen okeh..[/font]
[font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
geen idee zijn er meerdere...[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
onder me bed..[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?[/font]
water[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
geen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
pizza, paëlla[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
XOXO, harry potterr[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
me beste vriendin[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
ligt eraan... als ik er geld voor krijg en ze me mooi fotoshoppen, ja![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
net nog tijdens Nederlands[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?'[/font]
ik rijd geen auto[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten?[/font]
...[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
pizzabroodje[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
amerian pancakes [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
half 10[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
fee,prinses,bij.....idk[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?[/font]
slang[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
4[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
ajax[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
soms [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
tyra[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
niet bij me familie wel bij vrienden[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
misschien...[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
1 jaar geleden[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
nee i love it[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
ja
[font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
appeltaart[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
kapster[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
ja![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
erg vaak[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
geen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
pyjama- alleen shirt[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
justin bieber [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
kruidvat[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
adidas[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?[/font]
doritos[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
pindas[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
idk...[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
nooit aan mee gedaan[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
ja toen me vriendin terug kwam na 2 jaar amerika!![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
ja!![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
little mix![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
B-brave[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
hete thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
thee of starbucks koffie[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
snickers[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?[/font]
mwah.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?'[/font]
dj dave roelvink!!![font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
groene[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
allebei[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
woonkamer[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
idk[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
ik zit nog op middelbare school en nu ga ik zn naam niet zeggen (typen)..[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?[/font]
roze[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
in een kist...[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? [/font]
[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]ja [/font]

KermitDeKikker

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 22 april 2017, 17:52:03 »

3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ja
5. Gebruik jij post-it notes? nee
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? ja, van de macdonalds :')
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? beer, ik heb zo'n intense haat voor insecten
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? zwaar ademen/eten met veel ('soppend') geluid etc
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? vroeger wel ja
13. En gepoept? ook vast wel
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? nee
15. Bijt je op je pen? ja
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? idk? 1,90 ofzo?
18. Wat is je favoriete liedje deze week? oeh lastige, Weak vind ik wel leuk en In the blood
19. Mannen die roze dragen? helemaal prima
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? nee
21. Wat is je minst favoriete film? geeen idee
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in mijn achtertuin
23. Wat drink je bij je avondeten? niets, soms water achteraf
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? hoe heet dat, zoetzuur?
25. Wat is je favoriete eten? pizza
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? the last song
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn zusje hahaha
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? niet strippen, misschien wel naakt poseren. maar alleen voor veel geld :')
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? zondagavond
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee, nog geen rijbewijs dus is oke :')
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? ook nee dus
34. Favoriete broodje? broodje gezond, maar ik vind heel veel lekker haha
35. Het lekkerste ontbijt? eeeeh ik houd uberhaupt niet van ontbijt
36. Hoe laat ga je naar bed? rond 10 door de weeks, in het weekend rond 11
37. Ben je lui? ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? niet
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? weet ik niet, te lui om te googlen
40. Hoeveel talen spreek je? 3
41. Heb je een tijdschrift abonnement? netflix abonnement, telt dat? :')
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? ajax
43. Ben je koppig? ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? oprah, duh
45. Kijk je naar soaps? soms kijk ik GTST mee met mn moeder ja
46. Heb je hoogtevrees? nee
47. Zing je in de auto? ja
48. Zing je in de douche? ja
49. Dans je in de auto? nee
50. Ooit een pistool gebruikt? nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? in december
53. Vind je kerst stressvol? ja
54. Ooit Pierogi gegeten? nee
55. Favoriete fruittaart? geen idee
56. Wat wilde je vroeger worden? heel vroeger wilde ik kinderarts worden
57. Geloof je in geesten? nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja, vanmorgen nog
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen
60. Draag je slippers? alleen als het heel heet is
62. Wat draag je in bed? een pyjama
63. Eerste concert? cimorelli
64. Kruidvat, Etos of DA. etos
65. Nike of Adidas? adidas
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? eeh
71. Kan jij je tong oprollen? ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? ja! haha grappig dat deze vraag er is
75. Kun je recordable cd’s branden? ja
77. Ooit verliefd geweest? ja :')
78. Naar welk concert zou je graag willen? john mayer/adele
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? ook cimorelli
80. Hete thee of ijs thee? hete thee
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? snickers
83. Kan je goed zwemmen? ik denk het wel
85. Ben je een patient? als mentale toestanden meetellen wel
86. DJ of een Band op je bruiloft? dj
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? groene
90. Kan je haken of breien? nee
91. De beste plek voor een openhaard? in de woonkamer
92. Wil je trouwen? ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? eeh
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? neeuh
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? weet ik niet
98. Wat is je favoriete kleur? blauw/groen
99. Hoe wil je begraven worden? door familie en vrienden die het invullen zoals zij het willen
100. Mis je nog iets? een leven, blijkbaar
~Some people love tomatoes, some people hate tomatoes. Tomatoes grow anyway.~

Paardenbloem

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 23 april 2017, 21:43:36 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? open in de zomer, anders dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? ja
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ingestopt
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? beer
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? juist niet
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? dat ze te luid zijn
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept? nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? ja
15. Bijt je op je pen? nee
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? helaas eenpersoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Bones - Tempo
19. Mannen die roze dragen? ja
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? nee
21. Wat is je minst favoriete film? de horrorfilm die ik gister keek
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? diep
23. Wat drink je bij je avondeten? water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? curry
25. Wat is je favoriete eten? lasagne
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Natural Born Killers
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn minnaar
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? heb al geposeerd, al niet helemaal naakt
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? twee dagen geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee
34. Favoriete broodje? tosti ham-kaas
35. Het lekkerste ontbijt? yoghurt met fruit
36. Hoe laat ga je naar bed? tussen 23:00 en 00:00
37. Ben je lui? alleen in de ochtend
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? als kat
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Os?
40. Hoeveel talen spreek je? twee
41. Heb je een tijdschrift abonnement? geen
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? geen
43. Ben je koppig? valt mee
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? geen
46. Heb je hoogtevrees? beetje
48. Zing je in de douche? nee
49. Dans je in de auto? ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? drie week geleden
52. Vind je musicals stom? ja
53. Vind je kerst stressvol? ja
54. Ooit Pierogi gegeten? wat?
55. Favoriete fruittaart? appel
56. Wat wilde je vroeger worden? schrijver
57. Geloof je in geesten? nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? multi, voor vitD en b12
60. Draag je slippers?ja
61. Draag je een badjas? ja
62. Wat draag je in bed? ondergoed
63. Eerste concert? Abba tribute
65. Nike of Adidas? geen
66. Cheetos of Doritos? geen
67. Pinda’s of zonnebloempitten. zonnebloempitten <3
69. Ooit danslessen gehad? ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? mag vrouw ook? ligt eraan, liefst kunstenaar
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee
76. Brand je vaak wierook? ja
77. Ooit verliefd geweest? ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? The Drums
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? The Cure
80. Hete thee of ijs thee? hete
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? Mars
83. Kan je goed zwemmen? nee
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? geen bruiloft
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen
90. Kan je haken of breien? haken zou ik moeten kunnen
91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer, hart van het huis
92. Wil je trouwen? nee nooit
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? nooit
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? niemand
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? nee
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? nee nooit
98. Wat is je favoriete kleur? zwart
99. Hoe wil je begraven worden? gecremeerd
100. Mis je nog iets? motivatie voor mijn studie kennelijk

Rebekah

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 29 april 2017, 19:02:45 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? ja, altijd
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ja ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? neee hahaha
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? soms
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? een beer
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? jaa meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? liegen!
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja lol
13. En gepoept? nee bah
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? wanneer dans ik niet
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? groot genoeg
18. Wat is je favoriete liedje deze week? swalla
19. Mannen die roze dragen? kan cute zijn en kan gay zijn
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ja tuurlijk
21. Wat is je minst favoriete film? bonbini holland
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in mijn tuin
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zoetzuur
25. Wat is je favoriete eten? sushi
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? the notebook
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn moeder
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee nooit
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? ligt eraan voor wie
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? 6 maanden geleden
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? ik heb geen rijbewijs
34. Favoriete broodje? italiaanse bol met carpaccio
35. Het lekkerste ontbijt? crossaint (o god hoe schrijf je dat)
36. Hoe laat ga je naar bed? tussen 22:00 en 23:00 te laat du
37. Ben je lui? soms
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? prinses natuurlijk
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? een paard volgensmij
40. Hoeveel talen spreek je? 5 of 4
41. Heb je een tijdschrift abonnement? de donald duck lolol
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? no idea
43. Ben je koppig? jaa
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? no idea
46. Heb je hoogtevrees? in bepaalde situaties wel
49. Dans je in de auto? ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? schoolfoto
54. Ooit Pierogi gegeten? wattes wat gegeten
55. Favoriete fruittaart? alles
56. Wat wilde je vroeger worden? dokter of danseres
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? heel vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? helemaal niks
60. Draag je slippers? op de camping naar de douche
61. Draag je een badjas? heel soms
63. Eerste concert? nog geen ik ben altijd te laat met kaartjes
64. Kruidvat, Etos of DA.  DA
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? van gehoord ja
69. Ooit danslessen gehad? jaaa
70. Wat voor beroep doet jouw man later? een beroep waar hij gelukkig van wordt
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? ja lol
74. Heb je recordable cd’s in huis? ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? beyoncé
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? geen
80. Hete thee of ijs thee? ijsthee
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? snickers
83. Kan je goed zwemmen? ja
85. Ben je een patient? huh nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ lol
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?zwart
90. Kan je haken of breien? ja ik kan breien
91. De beste plek voor een openhaard? in de woonkamer
92. Wil je trouwen? jaa
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? ian somerhalder
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? soms ja
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? misschien
98. Wat is je favoriete kleur? rozet
99. Hoe wil je begraven worden? in een kist
100. Mis je nog iets? nope
handtekening

True Colours

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 29 april 2017, 19:44:46 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? open
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? hahaha nope
5. Gebruik jij post-it notes? ja
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? neh
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? beer
8. Heb je sproeten? nope
9. Lach je altijd op foto’s? ik kan nooit normaal kijken op foto's
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? arrogantie
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? hahah soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? als kind ofc
13. En gepoept? nope
16. Kun je zeilen? ahah nope
17. Hoe groot is jouw bed? te klein
18. Wat is je favoriete liedje deze week? All we do, Oh Wonder
19. Mannen die roze dragen? meh beetje jammer
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? haha met mijn vriend ja
21. Wat is je minst favoriete film? jackass. :saai:
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in de tuin
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? chilisaus is goddelijk
25. Wat is je favoriete eten? macaroni/alles met tonijn/chinese tomatensoep :)
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Age of Adaline/Dirty Dancing
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn moeder
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nope
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? voor een mooie portretfoto/schilderij zou ik het overwegen
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? vorige week
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? haha nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? zeker niet
33. Ooit zonder benzine gezeten? lang geleden, ja
34. Favoriete broodje? tonijnsalade als beleg :aanbid:
35. Het lekkerste ontbijt? pancakes en fruit
36. Hoe laat ga je naar bed? als ik moe ben
37. Ben je lui? als het uitkomt
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? ieder jaar anders
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? volgens Google een slang
40. Hoeveel talen spreek je? 4/5
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? allebei niet, beetje jammer dit
43. Ben je koppig? zeker
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah
45. Kijk je naar soaps? neh
46. Heb je hoogtevrees? totaal niet
49. Dans je in de auto? voor hoe ver dat mogelijk is, ja
50. Ooit een pistool gebruikt? telt een waterpistool?
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? zelfportret een week geleden, laten maken twee jaar
52. Vind je musicals stom? ik vind musicals een beetje jammer
54. Ooit Pierogi gegeten? ja
55. Favoriete fruittaart? eh, chocoladetaart? :fieuw:
56. Wat wilde je vroeger worden? basisschooljuf
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? zo vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? niks
60. Draag je slippers? op de camping
62. Wat draag je in bed? een pyjama
63. Eerste concert? K3
64. Kruidvat, Etos of DA. Etos
65. Nike of Adidas? vind Adidas toch mooier (ligt er heel erg aan welke though), ook al heb ik zelf Nike
66. Cheetos of Doritos? -
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's
69. Ooit danslessen gehad? ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? -
71. Kan jij je tong oprollen? haha nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? als ik mee zou doen sowieso 8) (maar nee dus)
74. Heb je recordable cd’s in huis? ja
75. Kun je recordable cd’s branden? ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? geen idee
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? uhhh geen idee, lang geleden
81. Thee of koffie. ligt aan de gelegenheid, maar meestal thee
82. Mars of Snickers? Snickers.
83. Kan je goed zwemmen? haha nee echt hopeloos
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? nope
85. Ben je een patient? ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee bedankt
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? ah nee geen olijven aub
90. Kan je haken of breien? zekers
91. De beste plek voor een openhaard? haha uhh buiten?
92. Wil je trouwen? als ik wat ouder ben, ja.
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor zolang als ik van mijn partner houd en dat wederzijds is, ofcourse
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Mike Vogel hahaha
95. Word* je boos als iets niet gaat op jou manier? nee, maar ik kan me wel flink ergeren
96. Heb je kinderen? nog niet
97. Wil je kinderen? ja
98. Wat is je favoriete kleur? rose gold
99. Hoe wil je begraven worden? wist niet dat dat op veel verschillende manieren kon, doe maar gewoon onder de grond
100. Mis je nog iets? haha rn mis ik mijn vriend wow
“It was only natural to want to destroy something you could never have.”
― Janet Fitch, White Oleander

kaasschaaf

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 14 mei 2017, 12:27:50 »

momenteel open

tuurlijk neem ik dat mee

ik haal het dekbed er altijd uit

wie steelt er nou een verkeersbord?

post it gebruik ik niet vaak

ik knip nooit iets uit XD

door een zwerm bijen

ze zijn niet echt goed zichtbaar

ja maar dan met een hele debiele lach...

als ze zich overal mee gaan bemoeien

ik tel nooit stappen

nog nooit ik ben bang om dan betrapt te worden XD

hetzelfde verhaal

ik dans altijd

ik bijt nooit op pennen

ik heb nog nooit gezeild

geen idee hoe groot die is

mr. blue sky of up

kan

altijd tekenfilms XD

de lift

ik zou m begrafen in mn tuin

water

mayo

vissticks en custard

harry potter en  de gevangene van azkaban

mn vriendje

nope ik vind scouting niks

nee gadver XD

afgelopen week voor nederlands

ik kan al niet eens een bal in een goal schieten van 3 meter afstand dus nee...

ik kan niet rijden

ja. mijn fiets stond toen plotseling stil. NEE LET ES FF OP IK BEN 13 IK HEB GEEN AUTO

koffiebroodje

vissticks en custard

meestal 12 uur ofz

veel te lui

ik doe niet aan carnaval, maar als ik dat zou doen, zou ik verkleed gaan als the doctor (doctor who)

babi pangang ofz

8 talen

nope geen abbonement

weet ik veel ajax ofz

soms ben ik koppig, soms ben ik hoofdig

ik ken alleen Oprah. dus Oprah

ja ik kijk regelmatig naar soaps, bijvoorbeeld als ik mijn handen ga wassen ofzo

nee ik hou van hoogtes

ik zing altijd

ja. als ik zeg altijd, dan ook in de douche ja. let ff op

hoe.... hoe...... hoe wil je dansen in de auto??

ja. op een schietvereniging

pff 2 jaar geleden ofz

musicals zijn meestal wel leuk

kerst is leuk. niet stressvol

wattaf*ck is pierogi. is dat een taart ofz?

citroentaart

ik wilde vroeger fotograaf worden. wil ik nu nog

ik geloof in geesten want ik ben er zelf 1

zovaak. bijvoorbeeld ik dat een nieuwe serie te kijken, en ik had het gevoel alsof ik die scene al eerder had gehad. maar dan bij een andere serie. maar precies dezelfde scene. creepy

geen

ik draag alleen slippers als het fk warm is

niet vaak draag ik een badjas

in bed draag ik niks. nee grapje ik draag een pyjama!

eerste concert was in de lawei.

kruidvat

nike

doritos

pindas

nog nooit van gehoord

geen danslessen voor mij

hij doet boeit me geen ene reed als beroep :3

NEE HOE DOEN MENSEN DAT MET HUN TONG

nog noiit an een spellings wedstrijd meegedaan

ja ik heb wel eens gehuild van geluk ja. hoezo?

nope

nope

nope

ja. ben nu nog verliefd <3

een van panic! at the disco

in de lawei

ijs thee

KOFFIE

SNICKERS LET FF OP JA

ik kan fantastisch zwemmen

ja

nee

band op bruiloft

ja! een voorleeswedstrijd heb ik gewonnen :3

nee. miss moet jij wel een plastische chirurgie ondergaan. nee grapje XD

GEEN OLIJVEN! probeer je me te vergiftigen?

ik kan haken EN breien

thuis is de beste plek voor een open haard. miss ook voor een dichte haard

tuurlijk wil ik trouwen

het liefst voor altijd

hij heet ***** krijg je niet te weten :3

soms

ja. 1 kat als kind

ik wil absoluut kinderen. wie wil dat nou niet?

mijn fav kleur is TARDIS blauw

ik wil in een doodskist begraven worden

ja. ik mis mn liefje....

« Reactie #60 Gepost op: 12 juni 2017, 23:12:26 »
Ik zag deze bij Jill en ik dacht ik plaats hem hier want vond hem wel leuk :) Veel plezier met invullen

1. Slaap je met je raam open of dicht? Ligt eraan wat het weer is
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?tuurlijk waarom niet
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?nooit
5. Gebruik jij post-it notes?nee
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?bijen
8. Heb je sproeten?nee
9. Lach je altijd op foto’s?nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?irritant
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?ja
13. En gepoept?ja
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?ja
15. Bijt je op je pen?wat
16. Kun je zeilen?nee
17. Hoe groot is jouw bed?2 meter
18. Wat is je favoriete liedje deze week?weet nii
19. Mannen die roze dragen?leuk
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?ja
21. Wat is je minst favoriete film?witches
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?onder de grond
23. Wat drink je bij je avondeten?veel
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Mayo
25. Wat is je favoriete eten?alles
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?grease
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?mama
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?nooit
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?weet nii
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?nee
33. Ooit zonder benzine gezeten?nee
34. Favoriete broodje?kroket
35. Het lekkerste ontbijt?weet nii
36. Hoe laat ga je naar bed?23:00
37. Ben je lui?ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?bij eigenlijk alles wel
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?weet nii
40. Hoeveel talen spreek je? Meer dan 10
41. Heb je een tijdschrift abonnement?nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?geen een psv
43. Ben je koppig?ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?weet nii
45. Kijk je naar soaps?nee
46. Heb je hoogtevrees?ja
47. Zing je in de auto?ja
48. Zing je in de douche?ja
49. Dans je in de auto?ja
50. Ooit een pistool gebruikt?nee alleen kinderpistolen
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?weet nii
52. Vind je musicals stom?nee
53. Vind je kerst stressvol?nee
54. Ooit Pierogi gegeten?wat is dat
55. Favoriete fruittaart?aardbei en kers
56. Wat wilde je vroeger worden?moeder
57. Geloof je in geesten?weet nii
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?geen 1
60. Draag je slippers?ja duhhhhh
61. Draag je een badjas?ja
62. Wat draag je in bed?ondergoed
63. Eerste concert?nog niet geweest
64. Kruidvat, Etos of DA.kruidvat
65. Nike of Adidas?allebei
66. Cheetos of Doritos?Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.pitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?nee
69. Ooit danslessen gehad?ha
70. Wat voor beroep doet jouw man later?rijk
71. Kan jij je tong oprollen?ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?geen 1
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?ja
74. Heb je recordable cd’s in huis?ja
75. Kun je recordable cd’s branden?nee
76. Brand je vaak wierook?mijn moeder
77. Ooit verliefd geweest?ja
78. Naar welk concert zou je graag willen?pinkpop
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?geen 1
80. Hete thee of ijs thee?thee warm
81. Thee of koffie.thee
82. Mars of Snickers?snickers
83. Kan je goed zwemmen?ja
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?ja
85. Ben je een patiënt nee
86. DJ of een Band op je bruiloft?band
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?nee
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?zwart
90. Kan je haken of breien?niks
91. De beste plek voor een openhaard woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Lang
94. Wie was je middelbareschooltijd “ Crush ik zit op basis
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?soms
96. Heb je kinderen?nee
97. Wil je kinderen?ja
98. Wat is je favoriete kleur?paars
99. Hoe wil je begraven worden?bevroren
100. Mis je nog iets?
Nee ❤️

Kumiko .

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 12 juni 2017, 23:34:16 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? - Dicht, anders komen er muggen lol.[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nooit gedaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee niet echt.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee, maar wel van plan geweest het te doen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Ik koop ze wel maar doe er eigenlijk nooit wat mee[/font] :fieuw: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer.. ik haat insecten![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Oordelen zonder dat ze je kennen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.. wie doet dat nou.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font] :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Ja toen ik klein was..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Wel eens gedaan haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Vroeger wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 2persoons[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Ik denk toch J Cooper- september song[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Bij sommige mannen staat het heel goed![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Anime[/font] :aanbid: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Alle historische films vind ik niks.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Gewoon in mijn tuin.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Fruitsap.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Mayonaise of ketchup.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Lasagne of kip met rijst.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Sinister.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn moeder denk ik[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Alleen voor mijn vriend lol[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee, veel te lang geleden.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee helaas..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee ik heb nog geen rijbewijs[/font] :fieuw: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Jawel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Zalm[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Broodje kaas met verse sinaasappelsap.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Meestal rond 12 uur.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja. Ja. Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Nooit gevierd.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Rat.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 4.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee, maar wil er wel 1[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord, ik ben een echte Rotterdammer[/font] :wink2: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Ja![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee, wel ooit een echte in mn handen gehad [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Zo'n 3 jaar geleden.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Best wel, maar ook superleuk![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Ehm.. watte?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Citroentaart :)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Nee..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja, best vaak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Nee nooit.
[/font][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Alleen bh en ondergoed.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Nooit naar een concert geweest.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Adidas![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Cheetos.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja ooit op school.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets in de ICT :)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nope.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja duhh[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Broederliefde![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? ijs thee![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Koffie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Nee helaas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja wie niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd ofcourse..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Een jongen uit me klas lol[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Pastel roze[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Op de normale manier denk ik?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Neu[/font]

Jennifer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 14 juni 2017, 10:34:32 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Winter, dicht en soms in de zomer open (met hor)[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Soms, als herinnering[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt, maar ik trek het wel een beetje losser als ik in bed kruip[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? In de zomer wel, over mijn neus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Als ik 'poseer' wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die hun rotzooi niet achter hun kont opruimen (vooral dingen op de grond gooien als de prullenbak 5 m verderop staat)[/font]
[font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Ja, stappenteller op mijn telefoon[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja, toen ik kleiner was[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Niet dat ik me kan herinneren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 90x200[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Gfriend - One[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Kan prima[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Echt wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Ik heb het niet zo heel erg op superhelden films maar de ergste zijn toch wel Bruno of andere films in die trant[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Op een plek die ik makkelijk terug kan vinden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuur of friet saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Pasta/ iets met pesto/ pannenkoeken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Spirited away[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn zus, op de wang[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Misschien ooit (in privé, niet poseren though)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Vorige week[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nog niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Geen rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Croissant[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Griekse yoghurt met honing en french toast [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Rond 22u[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Helaas wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Heks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Hekel aan voetbal hier[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen mening[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Playbacken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Een maand geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Kersen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Serveerster en stewardess[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Vaak genoeg[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee, enkel in de winter[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Een pyjama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? K3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Adidas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Eentje waar hij gelukkig van wordt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Niet dat ik mij kan herinneren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Davichi[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Selena Gomez[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Mwah, ik kom vooruit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen olijven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Breien, een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Op gepaste afstand zodat je niet oververhit raakt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Tot het einde[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Heb ik niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Groen, licht roze, licht geel, oranje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? In een kist[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Nee[/font]

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 26 juni 2017, 21:34:35 »
Ik zag deze bij Jill en ik dacht ik plaats hem hier want vond hem wel leuk :) Veel plezier met invullen

1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht, ben een koudkleun
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee?
5. Gebruik jij post-it notes? Soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee, knip ze al niet uit.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer??
8. Heb je sproeten? Beetje
9. Lach je altijd op foto’s? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die bij een fietsoad mrt van die streepjes als een idioot erdoor heen gaan fietsen.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee, daar heb ik mijn telefoon voor. Ben er geiterresseerd in.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja
13. En gepoept? Ja
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee
15. Bijt je op je pen? Nu niet meer
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? 1pers
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Habiba
19. Mannen die roze dragen? Lelijk
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee
21. Wat is je minst favoriete film? Weet zo niet
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?onder een skilift.
23. Wat drink je bij je avondeten? Cola light of water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Geen
25. Wat is je favoriete eten? Risotto
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mama
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Februari of maart
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee
34. Favoriete broodje? Hema broodje met worst
35. Het lekkerste ontbijt? Wentelteefje
36. Hoe laat ga je naar bed? 22:15 slaap ik ma-do 23:30 weekend
37. Ben je lui? Beetje
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Prinses of politievrouw
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?  Aap
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, engels, frans, spaans ( niet vloeiend ofzo)
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Donald duck🙈
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? PSV❤️⚪️❤️
43. Ben je koppig? Soms
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee
45. Kijk je naar soaps? Nee
46. Heb je hoogtevrees? Ja
47. Zing je in de auto? Ja
48. Zing je in de douche? Nee
49. Dans je in de auto? Nee
50. Ooit een pistool gebruikt? Waterpistool 🔫
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? School
52. Vind je musicals stom? Nee
53. Vind je kerst stressvol? Nee
54. Ooit Pierogi gegeten? Wat.....
55. Favoriete fruittaart? Aardbeien
56. Wat wilde je vroeger worden? Minister president
57. Geloof je in geesten? Ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Nee
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Neem er geen
60. Draag je slippers? Ja
61. Draag je een badjas? Nee
62. Wat draag je in bed? Pyjama van H&M
63. Eerste concert? Nog nooit geweest
65. Nike of Adidas? Adidas
66. Cheetos of Doritos? Dotitos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Allebei bah....
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee
69. Ooit danslessen gehad? Ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Mag hij zelf kiezen
71. Kan jij je tong oprollen? Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee
74. Heb je recordable cd’s in huis?ja
75. Kun je recordable cd’s branden? Nee
76. Brand je vaak wierook? Nee
77. Ooit verliefd geweest? Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Shawn mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Nog nooit geweest
80. Hete thee of ijs thee? Ijs thee
81. Thee of koffie. Thee
83. Kan je goed zwemmen? Gwn normaal
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja
85. Ben je een patient? Ja
86. DJ of een Band op je bruiloft? Weet niet
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen een
90. Kan je haken of breien? Ja
91. De beste plek voor een openhaard? In een hotel aan de piste
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Nee
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Zit in de eerste
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Roze
99. Hoe wil je begraven worden? In Oostenrijk op een 4.000-er
100. Mis je nog iets? Ja, mijn huis in de sneeuw.

babe

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 02 juli 2017, 18:59:13 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Verschilt
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee
5. Gebruik jij post-it notes? Nee
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Bemoeien
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Soms hahaha dwangmatig dingetje ofzo
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja
13. En gepoept? Volgens me moeder niet
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja
15. Bijt je op je pen? Nee
16. Kun je zeilen? Ja, ooit op zeilkamp geweest
17. Hoe groot is jouw bed? Eenpersoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Major Lazer - Run Up
19. Mannen die roze dragen? Yes bitch
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee
21. Wat is je minst favoriete film? Science fiction films zoals Star Wars
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In een bos
23. Wat drink je bij je avondeten? Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Die gele mayo van de mac
25. Wat is je favoriete eten? Pasta carbonara
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Matilda
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Me moeder
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Ja hahahaha
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ja
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Dit schooljaar voor Nederlands denk ik
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee, nog geen auto
34. Favoriete broodje? Broodje kroket
35. Het lekkerste ontbijt? Pannenkoeken met aardbeien & suiker
36. Hoe laat ga je naar bed? Te laat
37. Ben je lui? Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Geen idee
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Slang
40. Hoeveel talen spreek je? 3, Nederlands, Engels en Russisch
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Ja, Girlz
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord
43. Ben je koppig? Nee
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Hou ik me niet mee bezig
45. Kijk je naar soaps? Nee
46. Heb je hoogtevrees? Nee
47. Zing je in de auto? Ja
48. Zing je in de douche? Ja
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Half jaar geleden ong
53. Vind je kerst stressvol? Nee
54. Ooit Pierogi gegeten? Ja Russian food 4 life
55. Favoriete fruittaart? Aardbeien kwarktaart
56. Wat wilde je vroeger worden? Zangeres/danseres/actrice
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen
60. Draag je slippers? Ja Adidas
62. Wat draag je in bed? Shirt en een joggingbroek
63. Eerste concert? Laura Jansen
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets in pak :). Of arts
71. Kan jij je tong oprollen? Nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja, uit trots
74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja
75. Kun je recordable cd’s branden? Nee
76. Brand je vaak wierook? Nee
78. Naar welk concert zou je graag willen? PND
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Laura Jansen :').
80. Hete thee of ijs thee? IJs thee
81. Thee of koffie. Thee
83. Kan je goed zwemmen? Nee, ik zwem normaal denk ik.
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide
90. Kan je haken of breien? Nee
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Geen
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Blauw
99. Hoe wil je begraven worden? Weet ik nog niet
100. Mis je nog iets? Ja

PurpleBlueDiamond

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 02 juli 2017, 23:39:05 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Hangt van temperatuur af. Als het heel koud is niet, maar anders wel.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Door bijen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd haha.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Wiebelende benen en luidruchtig smakken.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Twee meter geloof ik...[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Good Grief van Bastille.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Modern.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Alleen de tekenfilms die ik vroeger zelf keek, uit nostalgie.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Een hele slechte horrorfilm, naam ben ik even kwijt.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In de achtertuin.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Niks.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ik neem nooit sausjes bij mijn nuggets.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Chips, patat, kipcorn, kroket.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Sixth Sense, Twister, Titanic.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Oeps, gister op een verjaardag... Even goed denken... mijn oom geloof ik.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Een maand geleden, eind mei.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Broodje zalm <3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Het ontbijt van de McDonald´s hahaha.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Meestal rond middernacht.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Af en toe.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik vierde nooit carnaval.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Haan.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands en Engels vloeiend, Duits en Italiaans beetje.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Allebei even goed haha.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja Maar ben te koppig om dat toe te geven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? The bold and the beautiful[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Afgelopen december[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Goeie vraag, volgende vraag haha(kan maar zo dat ik het gegeten heb, maar dat ik niet meer weet dat het om Pierogi ging)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Telt bananenkwark ook?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Journalist, kraamverzorger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Crocks.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Niet veel haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? x[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Allebei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Cheetos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda´s[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Wel workshops[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Boer [/font] :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nooit aan meegedaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja, toen ik was geslaagd voor de middelbare school[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Af en toe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Veels te vaak hahaha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Nickelback en Celine Dion[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? x[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Jawel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja! Toevallig vorige week nog[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Telt een pukkel in je hals verwijderen ook?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide. Als ik perse moest kiezen de groene.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Vlak ervoor[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Ik schaam me kapot, maar het was een leraar Frans. 3 van de 4 middelbare schooljaren verliefd op geweest. Nooit verteld haha.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Hangt van de situatie af, soms wel, maar meestal ben ik dan al chagarijnig[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Op zee of een natuurbegraafplaats[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]

« Reactie #66 Gepost op: 14 augustus 2017, 15:13:40 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht, anders kan ik niet slapen van al het verkeer
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee
5. Gebruik jij post-it notes? Soms tijdens het leren
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Een beer
8. Heb je sproeten? Soms in de zomer
9. Lach je altijd op foto’s? Meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Dat ze liegen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Nee
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee
15. Bijt je op je pen? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? 2 meter bij 1,60 meter
18. Wat is je favoriete liedje deze week? More than you know - Axwell Ingrosso
19. Mannen die roze dragen? Mwa niet mijn ding
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Heel soms
21. Wat is je minst favoriete film? Forgetting about sarah marshall
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Hmm geen idee, in de tuin
23. Wat drink je bij je avondeten? Water, tenzij ik uit eten ga dan meestal coca cola
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti, burgers, patat, pizza..26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? The Proposal27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mn vriend28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Heel lang geleden i guess31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee  :blush: 32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee *klopt af*33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee34. Favoriete broodje? Kip pesto35. Het lekkerste ontbijt? Croissantjes36. Hoe laat ga je naar bed? Ligt eraan hoe laat ik op moet, meestal rond 12-1.37. Ben je lui? Beetje wel38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als heks39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Os40. Hoeveel talen spreek je? 2, maar kan ook een beetje Frans..41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? I dont knoow43. Ben je koppig? Ja haha44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee45. Kijk je naar soaps? Nee46. Heb je hoogtevrees? Niet echt, maar ik vind het wel eng om op hoge bruggen te staan en over het randje te kijken. Maar heb dit alleen met bruggen, heel weird.47. Zing je in de auto? Yes48. Zing je in de douche? Yes49. Dans je in de auto? Uhm voor zover dat kan soms wel haha50. Ooit een pistool gebruikt? Nee51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Ik denk 4 jaar geleden een keer voor mn id52. Vind je musicals stom? Ja53. Vind je kerst stressvol? Nee54. Ooit Pierogi gegeten? Nee55. Favoriete fruittaart? Aardbeientaart56. Wat wilde je vroeger worden? Kapster57. Geloof je in geesten? Een beetje58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen60. Draag je slippers? Ja61. Draag je een badjas? Ja love it62. Wat draag je in bed? Een broekje met topje63. Eerste concert? K3 haha64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat ookal word ik soms gek van de drukte65. Nike of Adidas? Nike66. Cheetos of Doritos? Doritos67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pindas68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee69. Ooit danslessen gehad? Nee70. Wat voor beroep doet jouw man later? Advocaat? 8) 71. Kan jij je tong oprollen? Ja72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee75. Kun je recordable cd’s branden? Nee76. Brand je vaak wierook? Nee77. Ooit verliefd geweest? Ja78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Ik ben allang niet geweest..80. Hete thee of ijs thee? Ijsthee81. Thee of koffie. Thee82. Mars of Snickers? Snickers83. Kan je goed zwemmen? Uhm jawel84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Haha liever niet85. Ben je een patient? Nee86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Paardrijden vroeger88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geeen90. Kan je haken of breien? Nee91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer92. Wil je trouwen? Jawel93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Wow echt geen idee meer95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Eerder geïrriteerd 96. Heb je kinderen? Nee97. Wil je kinderen? Ja maar ik ben doodsbang voor zwangerschap en bevalling :blink: :fieuw: 98. Wat is je favoriete kleur? Paars99. Hoe wil je begraven worden? Met een kleine kring mensen100. Mis je nog iets? Nee
« Laatst bewerkt op: 14 augustus 2017, 17:02:59 door carpe that fucking diem »
He held me in his arms, and he told me to be strong. | quid    pro    quo

bellatella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 14 augustus 2017, 22:58:51 »
[font=Helvetica Neue]1[/font][/size]. Slaap je met je raam open of dicht?
Zomer open, winter dicht.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Niet altijd
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Ja
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee haahah
5. Gebruik jij post-it notes?
Nooit, dat raak ik allemaal kwijt
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Bijen, beer lijkt me gevaarlijker
8. Heb je sproeten?
Nee helaas niet! Vind dat mooi staan
9. Lach je altijd op foto’s?
Niet altijd, vaak wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Over zichzelf praten, en dan niet naar jou luisteren
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ja
13. En gepoept?
Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Ja, heel vaak
15. Bijt je op je pen?
Nee
16. Kun je zeilen?
Nee
17. Hoe groot is jouw bed?
Klein, eenpersoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Lovely body van SFB
19. Mannen die roze dragen?
Leuk!!!
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Nee, haat ik
21. Wat is je minst favoriete film?
Ja tekenfilms als schrek enzo dus
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
In mijn kledingkast, denk dat die dan onvindbaar is
23. Wat drink je bij je avondeten?
Ranja of water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Fritesaus
25. Wat is je favoriete eten?
Pasta pesto of mac Donalds
Notting hill of shawshank redemption
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Een jongen tijdens het uitgaan
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Dat is een hele tijd terug
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee
34. Favoriete broodje?
Big mac hahahaha
35. Het lekkerste ontbijt?
Rijstewafels met avocado en zalm
36. Hoe laat ga je naar bed?
Doordweeks meestal 2230 uur, weekend later
37. Ben je lui? Nee niet heel erg
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Ik vierde geen carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Een slang
40. Hoeveel talen spreek je?
3
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
Ik ben persoonlijk meer een feyenoord fan, maar kan ze niet vergelijken
43. Ben je koppig?
Heel erg
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Geen idee
45. Kijk je naar soaps?
Nee
46. Heb je hoogtevrees?
Nee, hoogtes geven me juist een kick
47. Zing je in de auto?
Soms
48. Zing je in de douche?
Nee
49. Dans je in de auto?
Ja
50. Ooit een pistool gebruikt?
Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
Nog nooit??
52. Vind je musicals stom?
Nee, vind ik wel leuk
53. Vind je kerst stressvol?
Nee, juist genieten
54. Ooit Pierogi gegeten?
Nee
55. Favoriete fruittaart?
Monchou
56. Wat wilde je vroeger worden?
Prinses en daarna kinderarts
57. Geloof je in geesten?
Nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Ja weleens
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Ik eet meestal gewoon fruit
60. Draag je slippers?
Heel soms
61. Draag je een badjas?
Nee
62. Wat draag je in bed?
Alleen een shirt of een hempje
63. Eerste concert?
Nog nooit naar een concert geweest
64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat
65. Nike of Adidas?
Nike
66. Cheetos of Doritos?
Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Zonnebloempitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee
69. Ooit danslessen gehad?
1 keer
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Maakt me niks uit
71. Kan jij je tong oprollen?
Nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Ja
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Nee
74. Heb je recordable cd’s in huis?
Ja
75. Kun je recordable cd’s branden?
Nee
76. Brand je vaak wierook?
Nooit
77. Ooit verliefd geweest?
Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Coldplay lijkt me wel wat, imagine dragons
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Nog nooit
80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee
81. Thee of koffie.
Koffie
82. Mars of Snickers?
Mars
83. Kan je goed zwemmen?
Redelijk
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Nee
85. Ben je een patient?
Nee
86. DJ of een Band op je bruiloft?
DJ
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Groene
90. Kan je haken of breien?
Allebei niet, geen geduld voor
91. De beste plek voor een openhaard?
In de woonkamer
92. Wil je trouwen?
Geen idee, denk het wel
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
-
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Nou ik zit nog op de middelbare, dat is overduidelijk Kasper Dolberg
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Nee, kan ik wel tegen
96. Heb je kinderen?
Nee
97. Wil je kinderen?
Weet ik niet
98. Wat is je favoriete kleur?
Rood
99. Hoe wil je begraven worden?
in een kist
100. Mis je nog iets?
Nee

Dexter

• **
  • memento te ipsum amare
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 17 augustus 2017, 14:07:09 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Op een kiertje[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja, maar op den duur gaat hij er toch weer uit en ben ik te lui om hem weer terug te stoppen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Af en toe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee, knip ze nooit uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? bijen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Vaak wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? als ze 2 gezichten hebben[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? twijfelaar model[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? achteruit - ronnie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? prima[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ja soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? frozen, zo irritant[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? geeeeeeen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? water met citroen of cola zero[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zoetzuur[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? grieks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? harry potter[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? kan ik me niet heugen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? heb geen auto[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? broodje mario gezond[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? iets met ei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? +- 23:00 [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? jaaaaaaaaaaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? prinses vaak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee[/font]
[font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? met mijn beste vriend altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? alleen als ik alleen thuis ben[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? jaar of 3 terug[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? ja, geen geduld voor[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? banaan kwarktaart[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? zuster[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? bijna dagelijks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? alleen een tshirt en onderbroek[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Tokio hotel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? adidas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? maakt me niks uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? bastille nogmaals[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? guus meeuwis[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? ja prima[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja maar vind ik niet prettig haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? ik háát olijven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? ik kan haken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? in een knus hoekje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? eerlijk, niet boos maar wel geirriteerd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? geel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? maak ik me nog niet druk over[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? geld[/font]
tumblr  ❥ Nee, ik heet niet echt Dexter.

Afraidtobeme

• **
  • We're all mad up here
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 04 september 2017, 20:29:34 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? Open
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? JAAAA!
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nope, heb een ballendeken
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Uh, waarom zou ik?
5. Gebruik jij post-it notes? Soms, om Spaans te leren
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Best wel vaak
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Uhm, bij een beer heb ik overlevingskans, ik ben allergisch voor bijen :o
8. Heb je sproeten? Yep
9. Lach je altijd op foto’s? Soms
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Arrogantie en complete domheid
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Soms wel
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Toen ik 5 was, doe ik nooit meer want ik heb 2 weken blaasontsteking gehad
13. En gepoept? NEEEEEE!
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee hoor, ik ben volstrekt normaal (wel dus B) )
15. Bijt je op je pen? Yeo
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? 1 persoons en langer omdat ik erg lang ben
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Robin Schulz OK
19. Mannen die roze dragen? Helemaal leuk!
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja hoor
21. Wat is je minst favoriete film? Ik had bij veel films kotsneigingen door de enorme zoetsappigheid
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Vertel ik niet, hands of its MINE!
23. Wat drink je bij je avondeten? Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ik ben vegetarier ;)
25. Wat is je favoriete eten? Niets momenteel
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Star Trek Into Darkness
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Uhm.......Mijn konijn als die geldt
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee, wel in mijn dromen trouwens
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Waarom zou ik ?!
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Gisteren
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ik denk van wel
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee
34. Favoriete broodje? Broodje niks :)
35. Het lekkerste ontbijt? Wafel
36. Hoe laat ga je naar bed? Half elf
37. Ben je lui? Nee, helemaal niet
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Uhm......Als Darth Vader :fieuw:
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Aap
40. Hoeveel talen spreek je? Momenteel 4
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Ja, Donald Duck en Mjn Geheim
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ik HAAT voetbal
43. Ben je koppig? Nee, maar soms wil ik wel duidelijk maken wat ik bedoel
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Tyra
45. Kijk je naar soaps? Ja #GuiltyPleassure
46. Heb je hoogtevrees? Nee
47. Zing je in de auto? Nee
48. Zing je in de douche? Ja
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee (wel op de Wii)
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Jaren geleden
53. Vind je kerst stressvol? Ja
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee
55. Favoriete fruittaart? Geen
56. Wat wilde je vroeger worden? Dokter
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Dagelijks
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen
60. Draag je slippers? Nee
62. Wat draag je in bed? Een pyama
63. Eerste concert? Geen
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat
65. Nike of Adidas? Geen
66. Cheetos of Doritos? Geen
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Geen
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nope
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Vrouw, en ik weet het niet, ik heb geen kristallen bol
71. Kan jij je tong oprollen? Ja
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee
74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja
75. Kun je recordable cd’s branden? Ja
76. Brand je vaak wierook?  Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Imagine Dragons
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen
80. Hete thee of ijs thee? Heet
81. Thee of koffie. Thee
82. Mars of Snickers? Geen
83. Kan je goed zwemmen? Ja
86. DJ of een Band op je bruiloft? Band
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? NEEE!
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen
90. Kan je haken of breien? Allebei!
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Heel lang
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Niemand
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja, heel veel
98. Wat is je favoriete kleur? Regenboog
99. Hoe wil je begraven worden? Eerst wil ik al mijn organen doneren en daarna begraven worden
100. Mis je nog iets? Nope
Christmas Eve on a rooftop, saw a chimney, my whole brain just went: "What the hell!" The Eleventh doctor

Papilotje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 05 september 2017, 15:18:10 »
-
« Laatst bewerkt op: 21 mei 2018, 08:20:10 door Papilotje »

nooo

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 10 september 2017, 17:58:25 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Ligt aan het weer.[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Oordelen over iemand, iemand die het altijd beter weet, iemand die altijd commentaar heeft. [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Heb een twijfelaar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? I Like Me Better - Lauv[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Ligt aan de persoon[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Alle horror films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water, of niks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Van alles[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Pirates of the caribbean en Harry Potter [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn kat ;p[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Jaaaa[/font]
[font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Kan ik mij niet meer herinneren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Vast wel, als het eerst uitgelegd word xd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Filet American met uitjes en ei :)[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]
35. Het lekkerste ontbijt? Ontbijt op bed met gekookt eitje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Ligt aan school/werk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Soms [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Deed nooit aan carnaval[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Os[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Gewoon allebei niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? ?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Sowieso[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Idunno[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Aardbeien taart [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Politieagente[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Vast wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Waar ik zin in heb[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Lady Gaga[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Adidas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten? Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Als hij het maar leuk vind[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Vroeger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Coldplay[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? One Dircetion [/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]80. Hete thee of ijs thee? Ijs thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Wat is goed? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]85. Ben je een patiënt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Neu[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Nee, misschien over paar jaar wel.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Groen, paars[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]99. Hoe wil je begraven worden? Gecremeerd [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? nee[/font]

Yeti

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 10 september 2017, 18:22:42 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Open!![/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? eh nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? zwerm bijen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? een paar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? geen respect hebben[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? een gewoon eenpersoonsbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Ammonia Avenue - Alan Parsons Project[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? neh[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in mn tuin[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? ik eet geen kipnuggets[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? boerenkool met worst[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn moeder[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee, had ik wel gewild maar ik mocht niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Een week geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee, ik heb nog geen rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? nog geen [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? tomaat mozzarella!! [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? wentelteefjes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? 23.30 slapen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? jup[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? ik doe niet aan carnaval [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? draak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? n[/font][font=Helvetica Neue]ederlands engels goed, redelijk duits en een beetje frans[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? donald duck[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord!!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? een paar jaar geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? aardbei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? juf[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? soms bij een zwembad[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? t-shirt en pyjama broekje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? nog nooit naar n concert geweest (claustrofobie)[/font]
[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]64. kruidvat, etos, DA. etos[/font]
[font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? nike[/font]
[font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? geen [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? nee, wil ik wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? maakt nie uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? passenger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? nvt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? hete[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? gewoon[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? groene[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? tot de dood[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? ontbrekend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? op mezelf, niet op andere[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? blauwgroen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? normaal[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? nee[/font]

Milyway

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 10 september 2017, 18:44:14 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? het liefst open
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? ja
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ja
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? haha nee
5. Gebruik jij post-it notes? soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? zwerm bijen
8. Heb je sproeten? ja
9. Lach je altijd op foto’s? bijna altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? dat mensen roddelen
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept? nee
15. Bijt je op je pen? ja
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? 140
18. Wat is je favoriete liedje deze week? heb ik nog niet ontdekt deze week
19. Mannen die roze dragen? ja cool
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? bijna nooit
21. Wat is je minst favoriete film? films waarin dieren dood gaan
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? onder een grote herkenbare boom
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zoutzure saus
25. Wat is je favoriete eten? taco's
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? te veel films om op te schrijven
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mn moeder
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? denk het niet
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? vorig jaar
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nog niet
34. Favoriete broodje? broodje zalm
35. Het lekkerste ontbijt? boterham met hagelslag
36. Hoe laat ga je naar bed? 10 uur
37. Ben je lui? ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? nog nooit carnaval geviert
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? tijger
40. Hoeveel talen spreek je? 3
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee
43. Ben je koppig? nee
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? oprah
45. Kijk je naar soaps? ja
46. Heb je hoogtevrees? hangt van de hoogte af  :blush:
49. Dans je in de auto? nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? weet ik niet meer
53. Vind je kerst stressvol? nee kerst is leuk!
54. Ooit Pierogi gegeten? ken ik niet
55. Favoriete fruittaart? iets met aardbeien
56. Wat wilde je vroeger worden? juf
57. Geloof je in geesten? soms
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? te vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen
60. Draag je slippers? alleen op vakantie
63. Eerste concert? weet ik niet meer
65. Nike of Adidas? nike
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. geen
70. Wat voor beroep doet jouw man later? geen idee mag hij zelf beslissen  8)
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? nee
75. Kun je recordable cd’s branden? geen idee
76. Brand je vaak wierook? nog nooit gedaan
78. Naar welk concert zou je graag willen? een van tom odell
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? weet ik niet meer
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? mars
83. Kan je goed zwemmen? ja
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? olijven zijn vies
90. Kan je haken of breien? haken
91. De beste plek voor een openhaard? in de huiskamer
92. Wil je trouwen? ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? zeg ik niet  :fieuw:
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? ja
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? ja
98. Wat is je favoriete kleur? mint groen
99. Hoe wil je begraven worden? in een kist
100. Mis je nog iets? nee

walker

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 22 september 2017, 21:22:30 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? nee, daar kan ik echt niet tegen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee wat is dat nou weer voor gekkigheid[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? ja soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee maar ik knip uberhaupt nooit kortingsbonnen uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? ehm liever helemaal niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? meestal wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? ehm ik erger me aan zoveel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? heeeeel soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? misschien als klein kind[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? ^^[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? juppp[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? neejjj[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? nee helaas niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? gwn n 1-persoons bed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? perfect - ed sheeran[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? kan cool zijn [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? horrorfilms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? op een plek die ik niet zou vergeten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? niks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? ketchup[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? lekker standaard: pizza[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? expelled[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? ehm geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee hahaha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nooit van mn leven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? geen idee, veel te lang geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? ik heb geen auto[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? neejj[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? nope ^^[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? broode hete kip[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? ehm, geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? rond een uur of 11[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? juppp[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? bij ons deden ze niet aan carnaval[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 5: nederlands, engels, duits, beetje frans en ik leer spaans[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? boeit me geen flikker[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? idk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? jaaaaaaaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? een waterpistool[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? schoolfoto dit jaar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? nahh[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? ehm alles[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? juf[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? jup, in de heilige geest aangezien ik christen ben[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? neej, ik geloof t niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? ehm geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? ja in de zomer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? nee maar ik moet er nodig eens een gaan kopen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? helft vd tijd alleen ondergoed, andere helft een pyama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? maakt niet uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? doritos for life[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? ja, 1tje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? maakt mij niet uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? ja helaas wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? juppp, lekker cliche[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? geen idee, kan geen wijs worden uit mn gevoelens[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? maakt niet zoveel uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? kga niet heel vaak naar concerten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? allebei op zn tijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. thee, hoewel koffie ook lekker is[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? allebei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? mwahh[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? ja ik lijd aan het luiheidsyndroom[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen idee, ik eet t nooit eigenlijk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? haken een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? ik zit nog op de middelbare[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? ja soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? met al mn geliefden erbij[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? nee[/font]