Auteur Topic: 100 vragen die niemand ooit stelt vragenlijst  (gelezen 36605 keer)

Anooniempje01

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 november 2016, 19:28:09 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Jaa haha
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee dan kan ik me niet goed bewegen ofzo
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee
5. Gebruik jij post-it notes? Heel soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Betweters en als ze pesten
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee
15. Bijt je op je pen? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Gwn 1 persoons idk hoe lang
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Mistletoe - Justin Bieber
19. Mannen die roze dragen? Kan, hangt ervan hoe hij eruit ziet  :fieuw:
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaa
21. Wat is je minst favoriete film? Ik heb harry potter gekeken maar dat vind ik niks
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In mijn tuin daar graaft toch niemand
23. Wat drink je bij je avondeten? Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure saus
25. Wat is je favoriete eten? Patat met kipnuggets of een kipburger
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? The angriest man in Brooklyn
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vader
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Denk het niet
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Heeeel lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ik heb geen auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee
34. Favoriete broodje? Kaas tomaat mayo en komkommer
35. Het lekkerste ontbijt? Verse croissants met nutella
36. Hoe laat ga je naar bed? meestal rond 22.00
37. Ben je lui? Vaak wel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik heb nog nooit carnaval gevierd.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Geen idee ben te lui om het op te zoeken
40. Hoeveel talen spreek je? 2
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? AJAAAAXXX WOEHOE kben klein beetje erg ajacied hehe
43. Ben je koppig? Valt wel mee
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah
45. Kijk je naar soaps? Nee
46. Heb je hoogtevrees? Een beetje
47. Zing je in de auto? Jaa
48. Zing je in de douche? Jaaa
49. Dans je in de auto? Jaa
50. Ooit een pistool gebruikt? Ja (waterpistool)
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Aan het begin van dit schooljaar
52. Vind je musicals stom? Nee
53. Vind je kerst stressvol? Nee
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee
55. Favoriete fruittaart? Appel
56. Wat wilde je vroeger worden? Schrijfster
57. Geloof je in geesten? Ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen
60. Draag je slippers? In de zomer wel
61. Draag je een badjas? Heel soms
62. Wat draag je in bed? In de winter trui en legging en in zomer alleen ondergoed.
63. Eerste concert? Geen.
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee
69. Ooit danslessen gehad? Ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Maakt me echt niet uit
71. Kan jij je tong oprollen? Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Op de basisschool was ik altijd t beste in spelling hehe
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee
75. Kun je recordable cd’s branden? Nee
76. Brand je vaak wierook? Nee nooit
77. Ooit verliefd geweest? Weet ik eigenlijk niet
78. Naar welk concert zou je graag willen? Shawn Mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? -
80. Hete thee of ijs thee? Hete thee
81. Thee of koffie. Thee
82. Mars of Snickers? Snickers
83. Kan je goed zwemmen? Ja
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja
85. Ben je een patient? Nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Jaa
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen
90. Kan je haken of breien? Nee
91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Jairo Riedewald (nog steeds  :blush:)
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms wel
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Misschien
98. Wat is je favoriete kleur? Alle pastelkleuren
99. Hoe wil je begraven worden? Weet ik niet, vind t allemaal eng
100. Mis je nog iets? Ik mis een vriendje
[/quote]

Electric

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 29 november 2016, 22:39:53 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee.
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee.
5. Gebruik jij post-it notes? Nee.
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen.
8. Heb je sproeten? Nee.
9. Lach je altijd op foto’s? Bijna altijd wel.
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Liegen.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja.
13. En gepoept? Ja.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee.
15. Bijt je op je pen? Niet echt bijten, wel in m'n mond houden.
16. Kun je zeilen? Nee.
17. Hoe groot is jouw bed? 2-persoons.
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Being as an Ocean - Dissolve.
19. Mannen die roze dragen? Oke.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Heeel soms.
21. Wat is je minst favoriete film? Alle actiefilms.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In m'n achtertuin.
23. Wat drink je bij je avondeten? Crystal Clear.
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Geen.
25. Wat is je favoriete eten? Pizza.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Alle verfilmingen van Nicholas Sparks.
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n vriend.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Ja.
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee.
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Ja.
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee.
34. Favoriete broodje? Kaiser broodje met tonijn.
35. Het lekkerste ontbijt? Hierboven
36. Hoe laat ga je naar bed? Rond 0u
37. Ben je lui? Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Nooit gedaan.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Paard geloof ik.
40. Hoeveel talen spreek je? 2
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Boeit me geen van beide.
43. Ben je koppig? Ja.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Boeit me ook niet.
45. Kijk je naar soaps? Nee.
46. Heb je hoogtevrees? Beetje.
47. Zing je in de auto? Ja.
48. Zing je in de douche? Ja.
49. Dans je in de auto? Nee.
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee.
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Geen idee.
52. Vind je musicals stom? Ja.
53. Vind je kerst stressvol? Nee.
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee.
55. Favoriete fruittaart? Geen idee.
56. Wat wilde je vroeger worden? Politieagente.
57. Geloof je in geesten? Nee.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.
60. Draag je slippers? In de zomer ja.
61. Draag je een badjas? Soms.
62. Wat draag je in bed? Pyjama.
63. Eerste concert? The Cranberries.
64. Kruidvat, Etos of DA. Etos.
65. Nike of Adidas? Nike.
66. Cheetos of Doritos? Geen van beide.
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Geen van beide.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.
69. Ooit danslessen gehad? Nee.
70. Wat voor beroep doet jouw man later? M'n vriend is electricien, dus dat.
71. Kan jij je tong oprollen? Nee.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja.
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee.
75. Kun je recordable cd’s branden? Weet ik t.
76. Brand je vaak wierook? Nooit.
77. Ooit verliefd geweest? Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen? Nine Inch Nails, Guns 'n Roses.
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Being as an Ocean.
80. Hete thee of ijs thee? Hete thee.
81. Thee of koffie. Thee.
82. Mars of Snickers? Mars.
83. Kan je goed zwemmen? Ja.
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Nee.
85. Ben je een patient? Nee.
86. DJ of een Band op je bruiloft? Geen idee.
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja.
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Beide smerig.
90. Kan je haken of breien? Ben net haken aan het leren.
91. De beste plek voor een openhaard? In m'n huis.
92. Wil je trouwen? Ja.
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Klasgenoot.
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Niet boos, wel chagrijnig.
96. Heb je kinderen? Nee.
97. Wil je kinderen? Ja.
98. Wat is je favoriete kleur? Rood, blauw & groen.
99. Hoe wil je begraven worden? Geen idee.
100. Mis je nog iets? Nee.

Gupje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 29 november 2016, 23:23:02 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee, lekker onder mijn voetjes gepropt [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? jaa, soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? jaa, zo vaak haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Een beer, dan ben je meestal sneller uit je lijden verlost [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? een heel klein beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? nee, meestal niet [/font] :fieuw: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? dat niet vragen of ze naast je mogen zitten in de bus en ervan uitgaan dat je snapt dat ze naast je willen zitten als ze naar je tas staren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? volgens mij toen ik klein was [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? nee, niet dat ik weet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? altijd tijdens het afwassen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? eh geen idee, te klein[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? sucker for pain [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? nee, laat dat [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? jaa weleens[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? geen idee eigenlijk [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? niet, ik zou hem op zolder ofzo bewaren want dat verwacht niemand[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? melk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zoete saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? suicide squad[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn ex[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? jaren geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee, heb dan ook nog geen rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? broodje hete kip[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? croissantje kaas met jam[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? 10 uur, om nog te lang serie te kijken haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? soepkip (ernst en bobbie)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?os[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2 [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?geen van 2[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? nogal [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? verschilt per musical[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?wat is dat?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? het is allemaal lekker[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? dierenarts, tolk, laborante[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Een te groot shirt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? k3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA? licht eraan wat ik nodig heb[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? iets medisch, dierenarts/ziekhuiswerk of zoiets[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? van Pierce the Veil, Bring Me The Horizon etc[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? afgelopen vrijdag, waylon in concert[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Ijsthee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Koffie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen van twee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? jaa, breien[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? in mijn toekomstige grote boekenkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? trouw je niet met het idee 'voor altijd'?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? een jongen uit ik denk de vierde met het kluisje boven mij, was alleen al heel gauw verdwenen.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? lichteraan of mijn manier overduidelijk de beste is, of dat iemand met betere argumenten komt waarom het zo niet moet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? zwart[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? niet, ik wil gecremeerd worden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? niets waar ik niet zonder zou kunnen[/font]

L'amourdanslejeunesse

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 30 november 2016, 10:02:25 »
Ik zag deze bij Jill en ik dacht ik plaats hem hier want vond hem wel leuk :) Veel plezier met invullen

1. Slaap je met je raam open of dicht?
In de zomer open, in de winter dicht.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee
5. Gebruik jij post-it notes?
Nee
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Zwerm bijen
8. Heb je sproeten?
Een beetje
9. Lach je altijd op foto’s?
Meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
als iemand jaloers is en dat duidelijk laat merken
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Nee
13. En gepoept?
Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Soort van
15. Bijt je op je pen?
Nee
16. Kun je zeilen?
Nee
17. Hoe groot is jouw bed?
2.10 meter, breedte weet ik niet maar hij is 1persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Poef... Eigenlijk alles van Mika en Graham Candy, ik kan niet kiezen
19. Mannen die roze dragen?
waarom niet
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Ja, finding nemo en monsters inc
21. Wat is je minst favoriete film?
David copperfield
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
In mijn achtertuin onder een boom
23. Wat drink je bij je avondeten?
Niets of water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Vegetarisch...
25. Wat is je favoriete eten?
Pizza
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Monsters inc
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
Mijn zus (op haar wang)
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nope
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Een half jaar geleden (?)
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee
34. Favoriete broodje?
Panini mozzarella/tomaar
35. Het lekkerste ontbijt?
Rozijnenbrood met boter
36. Hoe laat ga je naar bed?
Ligt eraan, door de week 9 uur/half 10
37. Ben je lui?
Zeker, maar ik doe wel veel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Geen carnaval gevierd.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Geen idee
40. Hoeveel talen spreek je?
Nederlands, Engels en een beetje frans en duits
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Daphnes diaries
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
Feyenoord
43. Ben je koppig?
Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah
45. Kijk je naar soaps?
Nee
46. Heb je hoogtevrees?
Ja 🙇🏻‍♀️
47. Zing je in de auto?
Jep
48. Zing je in de douche?
Ook
49. Dans je in de auto?
Als mijn zus rijdt wel
50. Ooit een pistool gebruikt?
Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
2 jaar geleden
52. Vind je musicals stom?
Ja
53. Vind je kerst stressvol?
Nee
54. Ooit Pierogi gegeten?
Wat?
55. Favoriete fruittaart?
Appeltaart
56. Wat wilde je vroeger worden?
Architect
57. Geloof je in geesten?
Nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Voor vitamine D en vegetarische shit
60. Draag je slippers?
Nee
61. Draag je een badjas?
Nee
62. Wat draag je in bed?
Een pyjama
63. Eerste concert?
Justin Bieber maar ik moest mee ik wilde niet. Eerste echte eigen concert was Mika ♥️
64. Kruidvat, Etos of DA.
Etos
65. Nike of Adidas?
Nike
66. Cheetos of Doritos?
Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Pindas
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee
69. Ooit danslessen gehad?
Nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Maakt me niet zoveel uit
71. Kan jij je tong oprollen?
Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee hahaha ik kan niet spellen
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja
74. Heb je recordable cd’s in huis?
Vast wel
75. Kun je recordable cd’s branden?
Nee
76. Brand je vaak wierook?
Nee
77. Ooit verliefd geweest?
Zeker
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Mika (voor de 3e keer) Graham Candy (voor de 2e keer) zo gaaf 😍
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Graham Candy 😍😭
80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee
81. Thee of koffie.
Thee
82. Mars of Snickers?
Mars
83. Kan je goed zwemmen?
Niet echt
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja
85. Ben je een patient?
Nee
86. DJ of een Band op je bruiloft?
Band
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee gelukkig niet
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Geen
90. Kan je haken of breien?
Nee
91. De beste plek voor een openhaard?
De woonkamer
92. Wil je trouwen?
Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
-
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Nou nu, is het een jongen uit mijn klas :)
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Ligt eraan hoe de situatie is
96. Heb je kinderen?
Nee ik ben 16
97. Wil je kinderen?
Ja
98. Wat is je favoriete kleur?
Hmm zwart groen roze
99. Hoe wil je begraven worden?
In een kist
100. Mis je nog iets?
Niet dat ik weet

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 30 november 2016, 10:40:49 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? ja
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee
5. Gebruik jij post-it notes? niet vaak
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? beer
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? door me heen praten en mensen die zich heel wat voelen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept? nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? ja
15. Bijt je op je pen? ja
16. Kun je zeilen? ja
17. Hoe groot is jouw bed? twijfelaar (190×120 uit m'n hoofd)
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Alles van Florence + The Machine
19. Mannen die roze dragen? het is maar een kleur. dikke prima
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ja
21. Wat is je minst favoriete film? Alvin & The Chipmunks
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? ga ik niet vertellen
23. Wat drink je bij je avondeten? water (met soms citroen/limoen)
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? ik eet geen dode kippen
25. Wat is je favoriete eten? curryyyy
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? 50 First Dates
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n moeder?
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? ja, twee zondagen
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee, tenzij het heel subtiel is (m'n rug bijvoorbeeld)
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? sollicitatiebrief voor m'n huidige werk, dus in september
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? nee
34. Favoriete broodje? hummus
35. Het lekkerste ontbijt? scrambled tofu
36. Hoe laat ga je naar bed? 22:00/22:30
37. Ben je lui? nee
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? ik deed niet aan carnaval. maar ik ben ooit verkleed geweest als zwarte piet tijdens het straatfeest midden in de zomer
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? hond
40. Hoeveel talen spreek je? drie vloeiend (lezen, schrijven, alle vaardigheden) en 2 matig, maar kan me er wel in redden
41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? cambuur
43. Ben je koppig? ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Matthijs van Nieuwkerk
45. Kijk je naar soaps? nee
46. Heb je hoogtevrees? nee
47. Zing je in de auto? ja
48. Zing je in de douche? ja
49. Dans je in de auto? hoe?
50. Ooit een pistool gebruikt? een luchtbuks
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? ik maak vaak zelfportretten
52. Vind je musicals stom? NEE
53. Vind je kerst stressvol? nee
54. Ooit Pierogi gegeten? nee
55. Favoriete fruittaart? appeltaart
56. Wat wilde je vroeger worden? schrijfster
57. Geloof je in geesten? nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? niet dagelijks, maar ik neem B12
60. Draag je slippers? ja
61. Draag je een badjas? nee
62. Wat draag je in bed? een pyjama
63. Eerste concert? Florence + The Machine
64. Kruidvat, Etos of DA. kruidvat
65. Nike of Adidas? adidas
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee
69. Ooit danslessen gehad? ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? iets kunstzinnigs
71. Kan jij je tong oprollen? ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? ja
75. Kun je recordable cd’s branden? ja
76. Brand je vaak wierook? nee
77. Ooit verliefd geweest? ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Florence + The Machine
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Florence + The Machine
80. Hete thee of ijs thee? hete thee
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? niks, ik eet geen melk dat bedoelt is voor kalfjes
83. Kan je goed zwemmen? ja
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja
85. Ben je een patient? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? band
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? allesszz
90. Kan je haken of breien? ja allebei
91. De beste plek voor een openhaard? in een huis lijkt me wel handig
92. Wil je trouwen? misschien
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? honderd jaar
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? weet ik niet
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? soms
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? ja
98. Wat is je favoriete kleur? de regenboog
99. Hoe wil je begraven worden? in een kist
100. Mis je nog iets? taart
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Peach

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 30 november 2016, 10:57:04 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Als het hele fijne is wel, anders niet
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Bij mijn ouders ingestopt bij mijn vriend niet
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee..?
5. Gebruik jij post-it notes? Weinig
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Liever een beer
8. Heb je sproeten? Soms in de zomer een mini beetje
9. Lach je altijd op foto’s? Vaak wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die 'anders' willen zijn om het anders zijn (en vervolgens precies hetzelfde zijn als de helft van Nederland)
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja
15. Bijt je op je pen? Vroeger wel, gelukkig nu niet meer
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Eénpersoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? One word- Anouk
19. Mannen die roze dragen? Ligt aan de man
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Alleen als mijn vriend ze op zet, of ze van Disney zijn
21. Wat is je minst favoriete film? Die ik uitgekeken heb... Angry Birds denk ik, die was wel erg slecht
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In de kattenbak, niemand die daar ooit kijkt
23. Wat drink je bij je avondeten? Meestal niks
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Mayonaise
25. Wat is je favoriete eten? Ligt aan de dag/week/maand/uur/minuut. Sushi, friet, spaghetti, tomatensoep, lasagne, boerenkool/wortelenstamppot (met worst!), AVG met gebakken aardappeltjes/oven aardappeltjes iets van broccoli en lekker vlees of vis.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? De Step up films (vooral 1), veel Disneyfilms.
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vriend, of mijn moeder, weet ik niet meer zeker.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Voor mijn vriend, ja, als er geen camera oid aanwezig is.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Een jaar geleden ofzo? Zou ik vaker moeten doen.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Bijvullen wel, vervangen niet geloof ik.
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee!
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee :D
34. Favoriete broodje? Het chiabatta broodjes met roomkaas van de La place  :cry:
35. Het lekkerste ontbijt? Croissantje met nutella, of boterham met gekookt eitje.
36. Hoe laat ga je naar bed? Tussen 10 en 12 meestal.
37. Ben je lui? Ja.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als prinses meestal.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Haan geloof ik.
40. Hoeveel talen spreek je? Twee.
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ik doe niet aan voetbal kijken, laat staan beoordelen.
43. Ben je koppig? Soms.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Wie is Tyra? Oprah dus.
45. Kijk je naar soaps? Nee!
46. Heb je hoogtevrees? Meestal niet.
47. Zing je in de auto? Als ik alleen ben wel.
48. Zing je in de douche? Nee.
49. Dans je in de auto? Nee, tenzij is voor een stoplicht sta te wachten.
50. Ooit een pistool gebruikt? Behalve een waterpistool niet.
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Juli dit jaar.
52. Vind je musicals stom? Nee!
53. Vind je kerst stressvol? Behalve het feit dat ik niet weet wat ik voor mijn vriend moet kopen niet.
54. Ooit Pierogi gegeten? Na wat googlewerk bleek dat ik dat wel gegeten heb.
55. Favoriete fruittaart? Appel en kersen.
56. Wat wilde je vroeger worden? Juf.
57. Geloof je in geesten? Muah
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.
60. Draag je slippers? In de zomer wel, op dit moment niet.
61. Draag je een badjas? Nu niet, soms wel.
62. Wat draag je in bed? Ligt aan het seizoen, nu joggingbroek en shirt.
63. Eerste concert? Van een oud klasgenootje van me geloof ik...
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat en Etos.
65. Nike of Adidas? Nike!
66. Cheetos of Doritos? Beide niet.
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Beide niet. Pinda's ben ik allergisch voor, zonnebloempitten vind ik niet lekker.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.
69. Ooit danslessen gehad? Ja!
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Sales persoontje.
71. Kan jij je tong oprollen? Nee.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nope.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja!
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee.
75. Kun je recordable cd’s branden? Nee.
76. Brand je vaak wierook? Nee.
77. Ooit verliefd geweest? Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen? Een concert van Eminem. Pink lijkt me ook leuk!
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Pukkelpop 2014
80. Hete thee of ijs thee? Hete.
81. Thee of koffie. Thee.
82. Mars of Snickers? Snickers.
83. Kan je goed zwemmen? Ja.
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja..
85. Ben je een patient? Bij de fysio.
86. DJ of een Band op je bruiloft? Ligt aan de DJ en de Band.
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee geloof het niet.
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Gatver, olijven.
90. Kan je haken of breien? Beide als ik weer even kijk naar hoe het ook alweer moet.
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer met een wollig kleedje ervoor.
92. Wil je trouwen? Ja! (Nu mijn vriend nog...)
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? De rest van mijn leven.
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Tja... Iemand leuks.
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee, niet altijd...
96. Heb je kinderen? Nee.
97. Wil je kinderen? Ja!
98. Wat is je favoriete kleur? Lila denk ik, en bordeaux rood.
99. Hoe wil je begraven worden? In de grond in een kist.
100. Mis je nog iets? Mijn diploma.

Rapunzel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 04 december 2016, 13:58:03 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?[/font][/size]
Dicht[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
Beer[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
Roddelen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
Toen ik kind was [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
Niet dat ik me kan herinneren [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
140 bij 200[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
Do i ever - kensington[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
Houd ik niet zo van [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
Yess. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
Actiefilms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
Geen idee. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?[/font]
Verschilt heel vaak [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
Zoet zure saus [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
Lastig, hou van heel veel eten. Denk Italiaans [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
Frozen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
M'n vriend [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
Dat is lang geleden [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten?[/font]
Gister wel bijna. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
Broodje met kip kerrie [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
Ontbijt met ei [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
Heb geen vaste bedtijd [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
Ja best wel [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
Hier in Groningen doen we niet aan carnaval[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?[/font]
Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
2[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
Kijk geen voetbal[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
Soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
Jaa
[font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
Niet als ik aan het rijden ben [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
Nee zeker niet [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
Wat is dat?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
Aardbeien taart[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
Juf[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
Geen [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
Pyjama[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
K3[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
Kruidvat [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
Adidas[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?[/font]
Doritos[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
Pinda's [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
m'n vriend wil fysio worden [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
Kensington[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
K3[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
Hete thee in de winter en ijsthee in de zomer[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
Thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
Vind beide niet lekker[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?[/font]
Ja, heb 5 jaar op wedstrijd zwemmen gezeten[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?[/font]
Band [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
Jazeker[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
Vind beide niet lekker[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
Hebben we niet thuis[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
Jaa[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
Voor altijd [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
Die had ik niet echt [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
Soms [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
Ja [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?[/font]
Blauw [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]
[font=Helvetica Neue]Nee[/font]
Keep calm and date a field hockey player

annoyingorange

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 04 december 2016, 14:14:14 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? In de zomer open, in de winter dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nog nooit gedaan haha
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee..
5. Gebruik jij post-it notes? Nooit
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nope
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die constant met hun telefoon bezig zijn
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee..
13. En gepoept? Toen ik klein was
15. Bijt je op je pen? Soms
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Gewoon een tweepersoonsbed
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Shake it off van Taylor Swift
19. Mannen die roze dragen? Tegenwoordig heel normaal toch?
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee, wel disneyfilms.
21. Wat is je minst favoriete film? Avengers..
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Gewoon in de grond
23. Wat drink je bij je avondeten? Sap
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuur, hot chili of bbq
25. Wat is je favoriete eten? Alles wat kip heeft
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? The grudge
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Me vriend
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee heb nog geen rijbewijs haha
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee..
34. Favoriete broodje? Chicken teriyaki subway
35. Het lekkerste ontbijt? Brood met kaas
36. Hoe laat ga je naar bed? Rond 11/12
37. Ben je lui? Ja lol
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Vierde ik niet
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Rat
40. Hoeveel talen spreek je? 5
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee, wil er wel 1
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord
43. Ben je koppig? Soms
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah..?
45. Kijk je naar soaps? Mwah nee
46. Heb je hoogtevrees? Beetje
47. Zing je in de auto? Soms
48. Zing je in de douche? Nee
49. Dans je in de auto? Nee
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? 3 jaar geleden
52. Vind je musicals stom? Nee wel leuk
53. Vind je kerst stressvol? Soms wel ja, maar ook superleuk
55. Favoriete fruittaart? Citroentaart
56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts
57. Geloof je in geesten? Nee
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Niets
60. Draag je slippers? Nee
61. Draag je een badjas? Ja
62. Wat draag je in bed? Ondergoed en een t-shirt
63. Eerste concert? Nooit geweest
65. Nike of Adidas? Adidas
66. Cheetos of Doritos? Cheetos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's
69. Ooit danslessen gehad? Op school ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Geen idee..
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee
75. Kun je recordable cd’s branden? Jawel
76. Brand je vaak wierook? Nee
77. Ooit verliefd geweest? Vaak
78. Naar welk concert zou je graag willen? Justin Bieber
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen
80. Hete thee of ijs thee? Ijsthee
81. Thee of koffie. Koffie
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene
91. De beste plek voor een openhaard? Bos
92. Wil je trouwen? Ja ooit
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Geenidee
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Jongen uit de klas
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Jawel
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Roze
99. Hoe wil je begraven worden? Hoe je begraven wordt..
100. Mis je nog iets? Nee

Flipflups

• **
  • Life is better in flipflops
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 december 2016, 09:39:53 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nope
5. Gebruik jij post-it notes? Nee die blijven nooit plakken en dan ben ik ze weer kwijt
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Een beer
8. Heb je sproeten? Een beetje op mijn gezicht, in de zomer erger dan in de winter
9. Lach je altijd op foto’s? Ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Geluiden die ze maken (eten, ademen, niezen)
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja, en op een berg/rotsen waar ik toen vanaf viel :')
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Iets breder dan een gemiddelde 1-persoons, maar geen twijfelaar
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Sorry - Kensington
19. Mannen die roze dragen? Kan gewoon
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaaa Disney
21. Wat is je minst favoriete film? Titanic
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In het bos, naast de plek waar we de dode hamster van mijn zusje begraven hebben
23. Wat drink je bij je avondeten? Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuuur
25. Wat is je favoriete eten? Pasta met kip en pesto enzo
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? The Last Song
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n papa? Of bedoel je een romantische kus? In dat geval m'n ex-crush/date
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Strippen misschien voor mijn vriend/man, maar niet voor vreemden
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ik heb geen auto, maar ik heb het ooit eens met mijn vader gedaan bij zijn auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee, ik heb geen rijbewijs
34. Favoriete broodje? Met zalm en kruidenkaas ofzo
35. Het lekkerste ontbijt? Croissantje
36. Hoe laat ga je naar bed? Te laat
37. Ben je lui? Nee
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik heb nooit carnaval gevierd
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger
40. Hoeveel talen spreek je? 3,5
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax
43. Ben je koppig? Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Wie??
45. Kijk je naar soaps? GTST staat wel eens aan, maar ik volg het niet
46. Heb je hoogtevrees? Nee, maar wel val angst ofzo? Ook al sta ik alleen maar op een stoel, ik ben bang dat ik val, maar de hoogte maakt me niet uit
47. Zing je in de auto? Ja
49. Dans je in de auto? Ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Geen idee
52. Vind je musicals stom? Ja, de meeste wel
54. Ooit Pierogi gegeten? Ik denk het niet
55. Favoriete fruittaart? Aardbei
56. Wat wilde je vroeger worden? Astronaut of hersenchirurg (nog steeds lol)
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja heel vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Doorgaans geen, alleen als ik verkouden ben soms wat vitamine C
60. Draag je slippers? Atm niet, maar in de zomer wel
61. Draag je een badjas? Nooit
62. Wat draag je in bed? Een groot shirt/nachthemd, soms met broek of legging, en soms sokken
63. Eerste concert? Geen idee
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Cheetos, Doritos ruiken zo sterk
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Arts
71. Kan jij je tong oprollen? *probeert* Nee ik geloof het niet
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja
75. Kun je recordable cd’s branden? Ja
76. Brand je vaak wierook? Nee bah
77. Ooit verliefd geweest? Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Sam Hunt, Shawn Mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Kensington
80. Hete thee of ijs thee? IJsthee
81. Thee of koffie. Thee
82. Mars of Snickers? Mars
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen olijven
90. Kan je haken of breien? Ja
91. De beste plek voor een openhaard? Gewoon in de woonkamer, bij de bank en tv enzo
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Huh? Voor de rest van mijn leven?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Dat waren meerdere jongens
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee  (word* jouw*)
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Paars/zonsondergang kleuren
99. Hoe wil je begraven worden? In een kist
The tans will fade, but the memories will last forever ♥

donutcare_x

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 07 december 2016, 21:38:57 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Ligt eraan hoe warm het is[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? [/font][font=Helvetica Neue]Ik slaap eigenlijk nooit in een hotel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? [/font][font=Helvetica Neue]Niet, ik slaap als een sushi in mijn dekbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? [/font][font=Helvetica Neue]Ja [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? [/font][font=Helvetica Neue]Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Niet uitknippen, maar ik bewaar ze wel als ik ze krijg[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Door bijen denk ik, dan is de overlevingkans groter[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? [/font][font=Helvetica Neue]In de zomer wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? [/font][font=Helvetica Neue]Ligt eraan waar de foto's voor gemaakt worden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? [/font][font=Helvetica Neue]Leugens[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Jep[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? [/font][font=Helvetica Neue]Denk het niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? [/font][font=Helvetica Neue]Hahaha, ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? [/font][font=Helvetica Neue]140 bij 200[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? [/font][font=Helvetica Neue]Love on top[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? [/font][font=Helvetica Neue]Beetje gay is okay[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? [/font][font=Helvetica Neue]Disneeeeeey[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? [/font][font=Helvetica Neue]De home alone films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? [/font][font=Helvetica Neue]Onder mijn bed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? [/font][font=Helvetica Neue]Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? [/font][font=Helvetica Neue]Geen saus [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]iel[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? [/font][font=Helvetica Neue]Bloemkool[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? [/font][font=Helvetica Neue]Frozen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? [/font][font=Helvetica Neue]Mijn vriend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? [/font][font=Helvetica Neue]In de zomer voor mijn vriend [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? [/font][font=Helvetica Neue]Hell no[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? [/font][font=Helvetica Neue]Geen rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? [/font][font=Helvetica Neue]Geen rijbewijs[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? [/font][font=Helvetica Neue]Gewoon met kaas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? [/font][font=Helvetica Neue]Broodje kaas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? [/font][font=Helvetica Neue]Rond 10 uur[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? [/font][font=Helvetica Neue]Meestal wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? [/font][font=Helvetica Neue]Nog nooit gevierd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? [/font][font=Helvetica Neue]Draak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? [/font][font=Helvetica Neue]Nederlands en Engels goed, en Italiaans en Duits een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? [/font][font=Helvetica Neue]Ajax[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? [/font][font=Helvetica Neue]Ja, best wel denk ik[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? [/font][font=Helvetica Neue]Uhhhh[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? [/font][font=Helvetica Neue]Niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? [/font][font=Helvetica Neue]Totaal niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Jaja[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Nee[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? [/font][font=Helvetica Neue]Hoe dan?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? [/font][font=Helvetica Neue]Twee weken geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? [/font][font=Helvetica Neue]Nee hoor[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? [/font][font=Helvetica Neue]Alleen cadeaus blehg[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? [/font][font=Helvetica Neue]Wat?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? [/font][font=Helvetica Neue]Gewoon chocolade taart[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? [/font][font=Helvetica Neue]Dolfijnen trainster[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Ja, best vaak[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? [/font][font=Helvetica Neue]Geen [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? [/font][font=Helvetica Neue]Shirt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? [/font][font=Helvetica Neue]One Direction[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. [/font][font=Helvetica Neue]Etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? [/font][font=Helvetica Neue]Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? [/font][font=Helvetica Neue]Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. [/font][font=Helvetica Neue]Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? [/font][font=Helvetica Neue]Iets wat hij leuk vind[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? [/font][font=Helvetica Neue]ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? [/font][font=Helvetica Neue]Nooit aan mee gedaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? [/font][font=Helvetica Neue]Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? [/font][font=Helvetica Neue]Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? [/font][font=Helvetica Neue] Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? [/font][font=Helvetica Neue]Zeker[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? [/font][font=Helvetica Neue]Ed Sheeran[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? [/font][font=Helvetica Neue]Passenger + Ed Sheeran[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? [/font][font=Helvetica Neue]Allebei wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. [/font][font=Helvetica Neue]Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? [/font][font=Helvetica Neue]Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? [/font][font=Helvetica Neue]Best wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? [/font][font=Helvetica Neue]Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? [/font][font=Helvetica Neue]Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? [/font][font=Helvetica Neue]DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? [/font][font=Helvetica Neue]Jaaaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? [/font][font=Helvetica Neue]Nog niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? [/font][font=Helvetica Neue]Allebei niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? [/font][font=Helvetica Neue]Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer[/font][/color][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? [/font][font=Helvetica Neue]Heel graag[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? [/font][font=Helvetica Neue]Voor altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? [/font][font=Helvetica Neue]Tanner Zagarino[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? [/font][font=Helvetica Neue]Soms wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font][font=Helvetica Neue] Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? [/font][font=Helvetica Neue]Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? [/font][font=Helvetica Neue]Zwart[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? [/font][font=Helvetica Neue]In een kist[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? [/font][font=Helvetica Neue]Nope[/font]

ScubaGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 december 2016, 11:14:39 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja, ander worden ze toch weggegooit
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt
5. Gebruik jij post-it notes? Soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Heel af en toe
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? ik probeer het wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Smakken
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja, op zomerkampen :blush:
13. En gepoept? Ja, op zomerkampen :blush:
15. Bijt je op je pen? Ja
16. Kun je zeilen? Ja
17. Hoe groot is jouw bed? 2 meter bij nog iets
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Rockabye & human
19. Mannen die roze dragen? Helemaal prima
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee
21. Wat is je minst favoriete film? Final destination 3
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Radom in een gigantisch bos in Duitsland ofzo
23. Wat drink je bij je avondeten? WAter
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Frietsaus
25. Wat is je favoriete eten? Skittles
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? My name is Khan
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Geen idee
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Jaa, waterscouting!
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee, lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee
34. Favoriete broodje?
Broodje Kip
35. Het lekkerste ontbijt? Engels ontbijt
36. Hoe laat ga je naar bed? Half 11
37. Ben je lui? Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik vier geen carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Paard
40. Hoeveel talen spreek je? 2, ik leer er nog 3
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Allebei niet
43. Ben je koppig? Soms
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah
46. Heb je hoogtevrees? Nee
47. Zing je in de auto? Nee
49. Dans je in de auto? Nee
Begin van het schooljaar
52. Vind je musicals stom? Nee, maar ik ga er nooit naar toe
55. Favoriete fruittaart? Ik hou niet van fruittaarten
56. Wat wilde je vroeger worden? Uitvinder
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja, een aantal keer
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen, maar ik zou vitamine d moeten slikken
60. Draag je slippers? In de zomer
61. Draag je een badjas?Soms
62. Wat draag je in bed? Pyjama
63. Eerste concert? Rihanna
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Doritos
69. Ooit danslessen gehad? Jaa
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Maakt mij niet zo veel uit
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Ik werd 2e
74. Heb je recordable cd’s in huis? Vast wel
78. Naar welk concert zou je graag willen? Ik ga naar Bruna Mars op 9 mei
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Panic! At The Disco
80. Hete thee of ijs thee? Ijs thee
81. Thee of koffie. Koffie
83. Kan je goed zwemmen? Ik kan duiken
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? I guess
86. DJ of een Band op je bruiloft? Geen idee, nog nooit over nagedacht
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Zwart
90. Kan je haken of breien? Kan basissteek van haken, kon breien
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer
92. Wil je trouwen? ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor zo lang mogelijk
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Iemand
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ik word soms alleen heel gestrest
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Paars/Turqoise
99. Hoe wil je begraven worden? Op een begraafplaats
100. Mis je nog iets? De tijd zonder huiswerk

x.esmee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 24 december 2016, 00:11:16 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? In de winter dicht, in de zomer open[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als ze niet reageren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Geen idee, het is een eenpersoonsbed in ieder geval[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Alone - Alan Walker[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Kan gewoon[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Ergens in een bos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Meestal water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoet-zure saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Burrito's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? National lampoon's christmas vacation[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Al weer een poos geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Broodje gezond[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Pistoletje met ham en kaas uit de oven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Half 12 [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Vier ik niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Draak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? Vier (Nederlands, Engels, Duits, Frans)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee, ben geen voetbalfan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Dit jaar op school[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Kersen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Juffrouw[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? In de zomer wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Een pyjama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Adidas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Cheetos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Ik heb nog nooit olijven op[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Ik kan breien en vingerhaken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Zo lang mogelijk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Iemand ;)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Misschien[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Roze[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Op een begraafplaats, in een kist[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? De basisschool[/font]

x.esmee

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 24 december 2016, 00:12:26 »
Huh, waarom staat alles opeens achter elkaar?

bo_vereecke

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 24 december 2016, 11:17:16 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht want anders is het te koud[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja, waarom niet haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Euhm, soort van[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Niet zo veel, alleen als ik iets zeker niet mag vergeten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Geef mij maar een beer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee, ook nog nooit gehad[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Nee, soms heb ik zo'n domme foto's die mensen dan nemen op de stomste momenten, wel grappig om naar te kijken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die alleen naar je toe komen als er iets is maar je daarna weer in de steek laten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Soms wel als ik me verveel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja, als ik heel dringend moet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee, dat nog niet haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja, dan heb ik zo'n liedje in mijn hoofd en begin ik daarop te dansen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Ja, soms als ik stress heb[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee, ik zou het wel ooit eens willen proberen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 2 persoonsbed maar dan iets kleiner[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? I Know - Shift K3Y[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Ja, dat kan maar geen fluo [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja, haha dat doet me dan denken aan vroeger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Films die TE zijn, dat je ziet dat ze fake zijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Niet ergens bij mijn huis want daar zoeken ze toch altijd als eerste[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Gewoon water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ketchup of Cocktail[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Wraps of burito's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Nemo is er zo eentje of de High School Musical films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Aan mijn zus toen ze op reis vertrok[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee, ik zit in de Chiro[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee, misschien wel als je mijn gezicht niet ziet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Gisteren[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee, want ik rij nog niet met de auto [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee, want ik rij nog niet met de auto[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee, nog nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Eentje met zalm en groentjes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Yoghurt met fruit en ontbijtgranen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Tijdens school om 22u en in de vakantie rond 23u of zo[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja, op sommige dagen wel ja [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik was ofwel prinses of cowboygirl [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Paard[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, Frans, Engels en Duits, 4 dus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee, nog nooit gehad[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee, helemaal niet, ik hou juist van hoogtes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Als de radio aanstaat zing ik soms wel mee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee, wij hebben alleen een bad[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee, daar is er te weinig plaats [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee, alleen op de kermis[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? In begin september[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Nee, juist superleuk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Een beetje, of ze blij gaan zijn met hun cadeau of niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee, maar het leek erop[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Aardbeientaart[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Danseres[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Momenteel niet haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja, heb ik wel nog redelijk veel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Nee, alleen pantoffels[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Ja, als ik uit bad kom en soms 's ochtends als het koud is in huis[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Een pyjamabroek en een t-shirt/trui die ik ander toch nooit aandoe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Een show van studio 100[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA? Ik ken alleen de kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Van Nike vind ik alles mooi en van Adidas alleen de schoenen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? DORITOS!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten? Geen van beide, ik eet alleen graag amandelen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja, al sinds mijn 3 jaar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Dat weet ik niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Soort van[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee, daar doe ik niet aan mee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja, traantjes van geluk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Niet vaak maar soms wel voor de geur[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja, al meerdere keren [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Dimitri Vegas & Like Mike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? De afscheidstour van K3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie? Geen, maar als ik moet kiezen neem dan maar thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja, heb ik al lang geleerd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Al gelijk, als de muziek maar goed is[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja, al een paar keer van lopen en ook van dansen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee, ook nooit van plan om te doen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen olijven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Ik kan haken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? In de living, dat is gezellig[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja, ooit wil ik dat wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Laten we hopen voor altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Geheimpje ;-)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms wel, maar meestal kan ik andermans handelingen "respecteren"[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja, later wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Blauw[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Gewoon onder de grond, een mooi plekje krijgen in mensen hun gedachten is ook al goed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Nee, ik krijg liefde, ben gezond en ben gelukkig.. Wat wil je nog meer?[/font]

Crystal

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 24 december 2016, 21:57:04 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Met[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Haha, nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Heel soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Een beer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die schijnheilig zijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Uuh, jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Vroeger wel, nu niet meer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Een [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]eenpersoonsbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Winter Things[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Liever niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In mijn achtertuin[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Curry[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Pasta[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Frozen[/font] :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Niemand[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Eehm, paar maanden geleden ofzo?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Broodje gezond[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? French toast[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Heel verschillend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Draak [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, Engels. Frans en Duits een beetje.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Valt wel mee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nu niet meer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Schoolfoto aan het begin van het jaar[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Valt wel mee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Geen een[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Soort van[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Heel verschillend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Sela[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Cheetos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nopee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Eehm, maakt me niet echt uit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Jupp[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Eehm, zou kunnen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Volgens mij wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Justin Bieber/Taylor Swift[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Sela[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Allebei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Koffie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Redelijk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Breien[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Huiskamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Nu nog niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Tot de dood[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Heb ik niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Jaa, later[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Rood[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? In een kist[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Nee[/font]
Do all things with love.

Chimaera.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 26 december 2016, 10:54:03 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?        dicht  Ook in de zomer[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?  kom ik nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?  nooooit ingestopt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?       nej[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?    nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?  BIJEN[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?   nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? LIESLIESLIESLIES[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?   Yass[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?   NOPE[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?  Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? net genoeg voor mij[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Fallin alicia K[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? nooooooo[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?   soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? idk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? ergens in het bos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? eet ik nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?  surinaams gerecht pom[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Spirited away[/font]
[font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? broertje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? IDK[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? dont have one[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?-[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? WANNEER IK ECHT NIET MEER KAN[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja vreselijk lui[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? idk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? idk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Fashionista[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Vaak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?  nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? HOW?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? NOPE[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? lang geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?  neeeee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? meestal wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? yes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Yes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? onsie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? i dont rembember[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidje ftw.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritoss[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempittjess[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Yass[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Zanger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Yup[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Best vaak ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Been there[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Guns n Roses .....[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Kensington @Bospop!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hottt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Coffee :)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Jup[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? No[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?  Green[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? nope[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?  In de woonkamer naast de tv[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Maybe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Cas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Sometimes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? LOLLL[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? dontthinkso[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Yellow[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? idk[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]
''Dear diary,  A chipmunk asked me for my name today. I told him it was Joe. I lied.  That lie will haunt me forever''  -Damon Salvatore Vampire diaries

Laugh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 26 december 2016, 15:43:40 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?[/font][/size]
Verschild [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
Ja altijd[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
Ik twijfel[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
Door een zwerm bijen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
Arrogantie [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
Nee nooit[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
Heel soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
Soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
Een persoons[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
Feels like home[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
Kan gewoon[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
Nee,  vreselijk [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
De Maserunner [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
In de polder bij mijn dorp[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?
[/font]Water[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
Bbq saus[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
Mexicaans[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
Divergent [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
Opa en oma, because kerst[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
Voor heel veel geld misschien[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
Een echte brief? Middelbare school denk ik.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
Ik heb geen auto[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?[/font]
Nee, geen rijbewijs [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten?[/font]
Nee, ik heb geen auto[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
Kaasbroodje[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
Geen idee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
07:30 doordeweeks.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
Ja in sommige dingen wel[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
Indiaan[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?[/font]
Konijn[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
2, nederlands en engels[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
Ajax, maar voetbal boeit mij 0.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
Oprah[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
Gtst soms[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
Een beetje[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
In juni, schoolfoto[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
Sommige[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
Aardbei[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
Prinses denk ik
[font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
Geen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
In de zomer wel[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
Een string [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
Ik ben nog nooit naar een concert geweest [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
Kruidvat[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
Nike[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?
[/font]Doritos [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
Pinda's[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
Dokter vind ik wel sexy  :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
Maroon 5 of The Script [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
Ik heb nog nooit een concert bezocht[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
Hete thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
Thee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
Mars[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?
[/font]Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?[/font]
Band vind ik gezelliger [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
Ja[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
Ik lust geen olijven[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
Ik kan haken[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
In je huiskamer of in je keuken[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
Hoelang ik wil trouwen? Niet.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
Jeroen[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
Nee [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
Nee[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
Weet ik nog niet[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?
[/font]Ik heb geen lievelingskleur, erg he.
[font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
Ik wil gecremeerd worden[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]
[font=Helvetica Neue]Ja, geld[/font]

Laugh

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 26 december 2016, 15:44:43 »
-weg-

Darkone

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 01 januari 2017, 20:31:28 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt
5. Gebruik jij post-it notes? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Fluiten, bepaalde geluiden
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Nee
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Best groot, twee persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Chainsmokers-don't let me down
19. Mannen die roze dragen? Ligt er aan wat voor roze
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee
21. Wat is je minst favoriete film? Kan er zo niet opkomen
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Ergens waar ik weet waar niemand die zou zoeken
23. Wat drink je bij je avondeten? Sap
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure saus, chili
25. Wat is je favoriete eten? Burrito's
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Lord of the rings
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Geen idee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? November
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ja
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Ja
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee, wel bijna
34. Favoriete broodje? Broodje gezond maar eiersalade gaat er ook prima in
35. Het lekkerste ontbijt? Cornflakes
36. Hoe laat ga je naar bed? Verschillend
37. Ben je lui? Af en toe
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Indiaan, piraat..
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Hond
40. Hoeveel talen spreek je? Drie, Nederlands, Italiaans en Engels
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee, wel gehad
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen van beide
43. Ben je koppig? Soms
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Ken alleen Oprah
46. Heb je hoogtevrees? Beetje
48. Zing je in de douche? Ja
49. Dans je in de auto? Soms
50. Ooit een pistool gebruikt? Geweer bij de open dag van de luchtmacht
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Nooit
53. Vind je kerst stressvol? Nee, hoogstens alleen die liedjes irritant
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee, geen idee wat dat is.
55. Favoriete fruittaart? Aardbei
56. Wat wilde je vroeger worden? Archeoloog
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen
60. Draag je slippers? Ja
61. Draag je een badjas? Nee
63. Eerste concert? Uhm..
64. Kruidvat, Etos of DA. Etos
65. Nike of Adidas? Adidas
66. Cheetos of Doritos? Moeilijk... Kies toch voor Cheetos
69. Ooit danslessen gehad? Nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Als de man die ik op dit moment leuk vind mij ook leuk vind Hulpverlener/ehbo'er, heb zwz wel een zwak voor hulpverleners.
71. Kan jij je tong oprollen? Nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nooit aan meegedaan
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Imagine Dragons
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? /
81. Thee of koffie. Thee
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer
92. Wil je trouwen? Niet perse
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? /
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Niemand
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Blauw
99. Hoe wil je begraven worden? Geen ide

Moon

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 06 januari 2017, 16:44:08 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Beer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 1 persoons[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? 24K magic- bruno mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Leuk![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Harry Potter films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Ice tea, fanta enz.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuur[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Heb ik niet! Ben slecht in kiezen en ik vind best veel dingen lekker[/font][font=Helvetica Neue]![/font] :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Alle Big Momma's films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Geen idee![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Dat kan ik mij niet meer herinneren! [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ik heb nog geen rijbewijs![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Carpaccio [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Omelet, wafels[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Verschilt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Wij vieren geen carnaval waar ik woon. [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Slang?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 5[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Telt een schoolfoto? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? JA! Love it!!![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Aardbei[/font]

[font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Niks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Pyjama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Adam Lambert[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Denk het wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Bruno Mars, Shawn Mendes.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Weet ik niet meer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Oei, thee![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Jaaaa.....[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Heel soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Heb ik niet![/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Daar denk ik nog niet over[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Nee[/font]

SWEETANI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 06 januari 2017, 17:02:18 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als ze liegen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Ja :')[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Waarschijnlijk..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Geen idee, de lengte van een normaal éénpersoonsbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? After the Afterparty[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Kan wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? The Hunger Games[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In mijn tuin[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Mayonnaise[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Pasta[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? High School Musical!! [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn mama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Ja, maar niet zo lang[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Hangt af voor wie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Deze week nog[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]34. Favoriete broodje? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Mozzarella met pesto[/font][/color][/b][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Pancakes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? School: 6:40 & vakanties: iets na 9/10u[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Prinses of zangeres[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Slang [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 3 (niet dat ik ze alle 3 vloeiend kan)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen één van beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Ja, één[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Een neppe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Hmm, 4 jaar geleden? [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Zeker niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]55. Favoriete fruittaart? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Gewoon een taart, met alle soorten fruit erop[/font][/color][/b][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]56. Wat wilde je vroeger worden? [/font][/color][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Bidmevrouw, looool[/font][/color][/b][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? [/font][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]Natuurlijk! [/font][/color][/b][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Niks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Op het strand[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?  Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Een pyjama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Selah Sue[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Adidas[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nog nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Zakenman/Zanger...[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?  Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Selena Gomez..[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? K3 afscheidstournee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Dj[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]91. De beste plek voor een openbaar? In de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ik weet het niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? /[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Nog steeds Zac Efron[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Jaa[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?  Neen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Roze[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? In een mooie kist[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Neen[/font]

Cleo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 18 januari 2017, 11:04:32 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? ja, maar gebruik ze daarna nooit
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee, wel een knipperlamp voor werken
5. Gebruik jij post-it notes? ja, alles hangt vol
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? ja
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? bijen
8. Heb je sproeten? een paar maar niet zo heel veel
9. Lach je altijd op foto’s? ik doe mijn best
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? liegen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? niet altijd, alleen tijdens erge verveling
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept? nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? ja, heel vaak
15. Bijt je op je pen? soms
16. Kun je zeilen? beetje
17. Hoe groot is jouw bed? één-persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? dark nessecities
19. Mannen die roze dragen? kunnen het niet altijd aan
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ja, Disney forever
21. Wat is je minst favoriete film? jaws
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? ik zou ze niet begraven, ik zou ze verstoppen
23. Wat drink je bij je avondeten? water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? geen
25. Wat is je favoriete eten? vegetarisch ovengerecht
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? the ice princes
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? loïc
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? ja één maand  :finga:
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? hangt ervan af voor wie
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? weet ik niet meer
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee maar ik weet al  waar de olie is
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? nee
34. Favoriete broodje? smos kip met cocktailsaus zonder wortels en augurken met komkommer
35. Het lekkerste ontbijt? zacht gekookt eitje met vers geperst fruitsap
36. Hoe laat ga je naar bed? hangt ervan af
37. Ben je lui? soms
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? zorro, danseres, ...
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? geen idee
40. Hoeveel talen spreek je? 3
41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? hou niet van voetbal
43. Ben je koppig? ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? oprah
45. Kijk je naar soaps? ja
46. Heb je hoogtevrees? nee
47. Zing je in de auto? ja
48. Zing je in de douche? nee
49. Dans je in de auto? ja
50. Ooit een pistool gebruikt? nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? 2 jaar geleden
52. Vind je musicals stom? nee
53. Vind je kerst stressvol? ja
54. Ooit Pierogi gegeten? nee
55. Favoriete fruittaart? krieken
56. Wat wilde je vroeger worden? schrijfster
57. Geloof je in geesten? nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? ja, vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen
60. Draag je slippers? in de zomer
61. Draag je een badjas? nee
62. Wat draag je in bed? onderbroek en t-shirt
63. Eerste concert? passenger
64. Kruidvat, Etos of DA. kruidvat
65. Nike of Adidas? nike
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee
69. Ooit danslessen gehad? ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? ik heb geen man later
71. Kan jij je tong oprollen? ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? ja
75. Kun je recordable cd’s branden? ja
76. Brand je vaak wierook? nee
77. Ooit verliefd geweest? ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? arctic monkeys, bruno mars, muse, oscar and the wolf,...
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? oscar and the wolf
80. Hete thee of ijs thee? hete thee
81. Thee of koffie. koffie
82. Mars of Snickers? snickers
83. Kan je goed zwemmen? nee
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja
85. Ben je een patient? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? dj
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen van beide
90. Kan je haken of breien? allebei
91. De beste plek voor een openhaard? met een deken op een kussen
92. Wil je trouwen? nee
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? nee
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? ik had er geen
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? soms
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? weet ik nog niet
98. Wat is je favoriete kleur? rood
99. Hoe wil je begraven worden? nee
100. Mis je nog iets? ja

Stickybear

• **
  • ≧◔◡◔≦
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 23 januari 2017, 17:08:37 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee
5. Gebruik jij post-it notes? Ja
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja
8. Heb je sproeten? Klein beetje
9. Lach je altijd op foto’s? Vrijwel altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die hypocriet zijn
13. En gepoept? Nee
15. Bijt je op je pen? Soms
16. Kun je zeilen? Piepklein beetje
17. Hoe groot is jouw bed? 2persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Jodge me niet
19. Mannen die roze dragen? Leuk
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja
21. Wat is je minst favoriete film? Juno
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Ik zou hem niet begraven
23. Wat drink je bij je avondeten? Water of sap
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Sweet and sour
25. Wat is je favoriete eten? Schnitzel
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? No strings attached
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vriend
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Vast wel
34. Favoriete broodje? Clubsandwich of BLT
35. Het lekkerste ontbijt? Zelfgemaakte croissants
36. Hoe laat ga je naar bed? 11/12
37. Ben je lui? Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Elk jaar anders
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? De os
40. Hoeveel talen spreek je? 2, Nederlands en Engels (beetje Duits)
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee
43. Ben je koppig? Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Tyra
45. Kijk je naar soaps? Soms
46. Heb je hoogtevrees? Klein beetje
48. Zing je in de douche? Ja
49. Dans je in de auto? Ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? November
53. Vind je kerst stressvol? Soms wel
55. Favoriete fruittaart? Taart met aardbeien erop
56. Wat wilde je vroeger worden? Tandarts
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja, best vaak
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Centrum
60. Draag je slippers? Nee
61. Draag je een badjas? Ja
63. Eerste concert? K3 denk ik laughing7.
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Cheetos
67. Pinda’s of zonnebloempitten? Pinda's
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets waar hij gelukkig van wordt
71. Kan jij je tong oprollen? Nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee
76. Brand je vaak wierook? Bijna nooit
78. Naar welk concert zou je graag willen? Beyoncé
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Jeugd van Tegenwoordig
81. Thee of koffie? Thee
83. Kan je goed zwemmen? Mwah
86. DJ of een Band op je bruiloft? Band
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Allebei vies
90. Kan je haken of breien? Allebei klein beetje
91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Veranderde nogal vaak
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Rood
99. Hoe wil je begraven worden? Gecremeerd en uitgestrooid
100. Mis je nog iets? Ja
Cause it was sink or swim and it went down

Fighter

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 24 januari 2017, 17:30:36 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? 's zomers open, 's winters dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? heel soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? zwerm bijen [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? meestal[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? respectloos zijn [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? denk het, als klein kind[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 180 bij 200 volgens mij[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Boulevard of broken dreams - Green Day[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? waarom niet?[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? the hunger games[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in het bos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? cola of limonade[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zoetzure saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? pasta of spaghetti [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? alle Harry Potter films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? m'n moeder[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? gisteravond[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]34. Favoriete broodje? panini met mozzarella, pesto en tomaat [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? broodjes en croissantjes uit de oven [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? verschilt, iig veel te laat :')[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? konijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2,5 (kan duits een beetje)[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? geen mening over[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? jaar geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? een beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? apple crumble met vanille-ijs [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? therapeut[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? in de zomer ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? kort broekje en een hempje [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? k3 [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Etos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man vrouw later? kapper? idk haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? niet dat ik weet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? vast wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? PVRIS als ze weer naar Nederland komen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Against The Current[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. moeilijk, maar dan koffie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? band[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? geen van beide, bah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? in de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? ben niet getrouwd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? een docent[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? zwart en bordeauxrood [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? in een kerk, zoals mijn familie het wil zodat zij het goed kunnen verwerken[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? ja[/font]

Feuerwerk

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 30 januari 2017, 22:01:56 »
1. Slaap je met je raam open of dicht?
Open.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Yep.
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Niet.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee waarom zou je zoiets stelen :')
5. Gebruik jij post-it notes?
Nee.
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Heel vaak hahah.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Bahh liever een beer denk ik.
8. Heb je sproeten?
Niet echt.
9. Lach je altijd op foto’s?
Ja.
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Hypocriete mensen.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Ja.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ja, we gaan altijd met de auto op vakantie en er zijn helaas niet overal wc's haha.
13. En gepoept?
Nee.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Soms.
15. Bijt je op je pen?
Ja.
16. Kun je zeilen?
Nee.
17. Hoe groot is jouw bed?
Gewoon eenpersoonsbed.
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Ik ben al de hele week aan het leren en eigenlijk luister ik dan nooit muziek.
19. Mannen die roze dragen?
Moeten ze zelf weten.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Af en toe.
21. Wat is je minst favoriete film?
Geen idee haha.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
Naast het autobedrijf van m'n vader.
23. Wat drink je bij je avondeten?
Water.
24. In wat voor saus dip jij je
kipnugget?
Liefst mayonaise.
25. Wat is je favoriete eten?
Pizzaaaaa.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Perks of being a wallflower.
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
M'n zusje voor het slapengaan.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee.
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Nee.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Tellen ansichtkaarten haha? Die heb ik afgelopen zomer nog geschreven.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Ik schaam me om dit te zeggen, want m'n vader is automonteur, maar nee ik kan dat niet :')
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nog niet.
33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee.
34. Favoriete broodje?
Smos.
35. Het lekkerste ontbijt?
Croissantje, koffie, sinaasappelsap, gebakken eitje.
36. Hoe laat ga je naar bed?
Meestal rond 12 uur.
37. Ben je lui?
Best wel eigenlijk hahah.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Ik vier geen carnaval.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Rat.
40. Hoeveel talen spreek je?
Ik spreek vloeiend Nederlands, Engels en hopelijk over een poosje ook Duits aangezien ik dat studeer. Ik kan ook een beetje Frans en heel klein beetje Spaans en Italiaans.
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
Geen voorkeur.
43. Ben je koppig?
Beetje.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Tyra.
45. Kijk je naar soaps?
Nee.
46. Heb je hoogtevrees?
Nee.
47. Zing je in de auto?
Ja.
48. Zing je in de douche?
Nee.
49. Dans je in de auto?
Ja.
50. Ooit een pistool gebruikt?
Nee.
Vorig jaar.
52. Vind je musicals stom?
De meeste wel.
53. Vind je kerst stressvol?
Nee.
54. Ooit Pierogi gegeten?
Watte :')
55. Favoriete fruittaart?
Kersenvlaai.
56. Wat wilde je vroeger worden?
Juffrouw, advocaat, modeontwerpster.
57. Geloof je in geesten?
Ja.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Heel vaak.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Geen.
60. Draag je slippers?
Nee.
61. Draag je een badjas?
Ja.
62. Wat draag je in bed?
Niks.
63. Eerste concert?
One Direction in 2013.
64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat.
65. Nike of Adidas?
Geen voorkeur.
66. Cheetos of Doritos?
Cheetos.
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Zonnebloempitten.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee.
69. Ooit danslessen gehad?
Nee.
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Maakt me niet zoveel uit.
71. Kan jij je tong oprollen?
Ja.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Ja.
74. Heb je recordable cd’s in huis?
Nee.
75. Kun je recordable cd’s branden?
Nee.
76. Brand je vaak wierook?
Nooit.
77. Ooit verliefd geweest?
Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen?
The Beatles, maar helaas is dat niet meer mogelijk.
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Twenty one pilots.
80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee.
81. Thee of koffie.
Ik hou van allebei.
82. Mars of Snickers?
Snickers.
83. Kan je goed zwemmen?
Vroeger wel, maar ik doe het nu eigenlijk nooit meer.
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Vroeger wel haha.
85. Ben je een patiënt?
Nee.
86. DJ of een Band op je bruiloft?
Geen van beide.
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Ja.
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Groene.
90. Kan je haken of breien?
Nee.
91. De beste plek voor een openhaard?
De woonkamer.
92. Wil je trouwen?
Ja.
93. Als je getrouwd bent, hoelang dan?
Huh deze vraag snap ik niet.
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush"?
Een jongen uit m'n klas.
95. Word je boos als iets niet gaat op jouw manier?
Soms.
96. Heb je kinderen?
Nee.
97. Wil je kinderen?
Heel graag.
98. Wat is je favoriete kleur?
Paars, rood, roze.
99. Hoe wil je begraven worden?
In een kist.
100. Mis je nog iets?
M'n vriend.
Above all, love each other deeply, because love covers over a multitude of sins.