Auteur Topic: 100 vragen die niemand ooit stelt vragenlijst  (gelezen 47487 keer)

Lovable

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 november 2016, 11:14:59 »
Ik zag deze bij Jill en ik dacht ik plaats hem hier want vond hem wel leuk :) Veel plezier met invullen

1. Slaap je met je raam open of dicht?
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
5. Gebruik jij post-it notes?
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
8. Heb je sproeten?
9. Lach je altijd op foto’s?
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
13. En gepoept?
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
15. Bijt je op je pen?
16. Kun je zeilen?
17. Hoe groot is jouw bed?
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
19. Mannen die roze dragen?
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
21. Wat is je minst favoriete film?
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
23. Wat drink je bij je avondeten?
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
25. Wat is je favoriete eten?
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
33. Ooit zonder benzine gezeten?
34. Favoriete broodje?
35. Het lekkerste ontbijt?
36. Hoe laat ga je naar bed?
37. Ben je lui?
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
40. Hoeveel talen spreek je?
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?
43. Ben je koppig?
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
45. Kijk je naar soaps?
46. Heb je hoogtevrees?
47. Zing je in de auto?
48. Zing je in de douche?
49. Dans je in de auto?
50. Ooit een pistool gebruikt?
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?
52. Vind je musicals stom?
53. Vind je kerst stressvol?
54. Ooit Pierogi gegeten?
55. Favoriete fruittaart?
56. Wat wilde je vroeger worden?
57. Geloof je in geesten?
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
60. Draag je slippers?
61. Draag je een badjas?
62. Wat draag je in bed?
63. Eerste concert?
64. Kruidvat, Etos of DA.
65. Nike of Adidas?
66. Cheetos of Doritos?
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
69. Ooit danslessen gehad?
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
71. Kan jij je tong oprollen?
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
74. Heb je recordable cd’s in huis?
75. Kun je recordable cd’s branden?
76. Brand je vaak wierook?
77. Ooit verliefd geweest?
78. Naar welk concert zou je graag willen?
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
80. Hete thee of ijs thee?
81. Thee of koffie.
82. Mars of Snickers?
83. Kan je goed zwemmen?
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
85. Ben je een patient?
86. DJ of een Band op je bruiloft?
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
90. Kan je haken of breien?
91. De beste plek voor een openhaard?
92. Wil je trouwen?
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
96. Heb je kinderen?
97. Wil je kinderen?
98. Wat is je favoriete kleur?
99. Hoe wil je begraven worden?
100. Mis je nog iets?
« Laatst bewerkt op: 06 november 2016, 11:27:17 door Lovable »
Idek :')

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 november 2016, 12:02:41 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Thuis dicht, bij mijn vriend thuis open (wat ik heel kut vind haha)
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee
5. Gebruik jij post-it notes? Nee, af en toe wel notitieblaadjes
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Heel soms
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen dan maar
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen met een te groot ego en een hele uitbundige persoonlijkheid
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Denk het niet
15. Bijt je op je pen? Soms
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Anderhalf persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? 50 Carrot x Coffi x Soloman - New Presidents (feat. Watson)
19. Mannen die roze dragen? Nee dankje
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Soms, bijv Rick & Morty en Spongebob blijft altijd leuk
21. Wat is je minst favoriete film? Sciencefiction films
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geen idee
23. Wat drink je bij je avondeten? Limonade
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ketchup of zoetzure saus
25. Wat is je favoriete eten? Pizza, kip, spaghetti
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen, ik kijk films bijna nooit een 2e keer
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vriend
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Vorige maand
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Heb geen auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Heb nog geen rijbewijs
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee
34. Favoriete broodje? Gegrilde kip van de Subway
35. Het lekkerste ontbijt? Croissantje of ei met spek
36. Hoe laat ga je naar bed? Hangt van de dag af, meestal rond 22/23u
37. Ben je lui? Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Hier wordt geen carnaval gevierd
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Buffel
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands en Engels vloeiend, beetje Frans en Duits
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax
43. Ben je koppig? Soms wel
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah
45. Kijk je naar soaps? Nee, heb GTST eindelijk opgegeven
46. Heb je hoogtevrees? Niet echt
47. Zing je in de auto? Soms
48. Zing je in de douche? Nee
49. Dans je in de auto? Soms
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Lang geleden
52. Vind je musicals stom? Best wel
53. Vind je kerst stressvol? Nee, want wij doen niet meer aan cadeaus
54. Ooit Pierogi gegeten? Nooit van gehoord
55. Favoriete fruittaart? Doe mij maar red velvet taart
56. Wat wilde je vroeger worden? Schrijfster
57. Geloof je in geesten? Nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Nee
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen
60. Draag je slippers? Nee
61. Draag je een badjas? Heel soms
62. Wat draag je in bed? Groot shirt van mn vriend, onderbroek of niks
63. Eerste concert? K3 hahaha
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat
65. Nike of Adidas? Allebei
66. Cheetos of Doritos? Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Geen
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee
69. Ooit danslessen gehad? Ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Geen idee
71. Kan jij je tong oprollen? Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee, maar heb wel altijd hoog op spelling gescoord
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja
74. Heb je recordable cd’s in huis? Vast wel
75. Kun je recordable cd’s branden? Nee
76. Brand je vaak wierook? Nee
77. Ooit verliefd geweest? Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen, ik ga liever naar feesten
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Nog altijd K3, omdat ik dus altijd naar feesten ga
80. Hete thee of ijs thee? Geen, vind thee smerig
81. Thee of koffie. IJskoffie
82. Mars of Snickers? Mars
83. Kan je goed zwemmen? Nah, ik ben best sloom
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja
85. Ben je een patient? Nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen
90. Kan je haken of breien? Nee
91. De beste plek voor een openhaard? Woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? N.v.t
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Zac Efron
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms, maar hangt er vanaf waarover
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Zwart
99. Hoe wil je begraven worden? Gecremeerd
100. Mis je nog iets? Nah
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

picobello

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 november 2016, 12:35:29 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? In de zomer open, in de winter op een kiertje[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee, ik kom bijna nooit in een hotel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen denk ik[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd, meestal wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Dat mensen op de vroege ochtend al hele verhalen beginnen te vertellen tegen me[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Geen idee, normaal 2 persoonsbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Heb ik niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Als het niet to much is vind ik het wel sexy[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Alle films met Steven Seagal[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Ergens in het bos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water en/of wijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ik vind kipnuggets vies dus die eet ik niet [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Bijna al het Italiaanse eten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Grease[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mn vriend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ja hoor[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Volgens mij heb ik nog nooit echt een brief geschreven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Ja, beetje te vaak[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Stokbroodje warme beenham met honing mosterd saus[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Ligt er aan waar ik zin in heb[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Door de weeks vaak rond half 11[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Zo veel dingen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 2[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee, mijn moeder heeft een abonnement op de LINDA en als zij die uit heeft krijg ik die[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Geen idee, voor op mijn rijbewijs denk ik dus dat is 4 jaar geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Vaak wel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Heb ik niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Niks[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Golden Earring[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Lust het allebei niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Hij is lasser[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nog nooit aan meegedaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nooit[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Op dit moment wil ik wel graag naar Drake[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? AC/DC[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Mwah, beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? Allebei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Allebei niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Geen van beide[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Denk het wel [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Ik ben niet getrouwd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Dat weet ik niet meer [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Roze[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Nog nooit over nagedacht[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Nope[/font]

Koetje

• 'Boe'
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 november 2016, 12:57:40 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Soms
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ingestopt, behalve als mijn vriend er is.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Ja
5. Gebruik jij post-it notes? Ja
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die zichzelf heel goed vinden en daardoor neerkijken op andere
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja, zo vaak
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja
15. Bijt je op je pen? Soms wel ja
16. Kun je zeilen? Nop
17. Hoe groot is jouw bed? 2.18x1,78, maar bij mijn ouders gewoon een twijfelaar
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Idk
19. Mannen die roze dragen? Ja!
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja!
21. Wat is je minst favoriete film? Zou het zo snel niet weten
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In de bosjes vlak waar ik woon
23. Wat drink je bij je avondeten? Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Amerikaanse fritesaus, of niks
25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti, maar ik vind veel erg lekker!
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? The Green Mile
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn oma  :fieuw:
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ja
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Zou het niet weten
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Denk het wel, maar eigenlijk laat ik het mijn vriend altijd doen
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee, gelukkig niet
34. Favoriete broodje? Croissant!
35. Het lekkerste ontbijt? Croissantjes, of lekker roereitje gemaakt door mijn vriend.
36. Hoe laat ga je naar bed? Verschillend, ik probeer door de weeks (als ik 7u op moet staan) tussen 23:00-24:00 te slapen
37. Ben je lui? Valt best mee, maar af en toe lui zijn is wel fijn!
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Clown, vampier, heks
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Ik dacht rat ofzo
40. Hoeveel talen spreek je? Eigenlijk alleen Nederlands écht vloeiend
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee
43. Ben je koppig? Soms
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Idk
45. Kijk je naar soaps? Niet echt
46. Heb je hoogtevrees? Ja beetje wel
47. Zing je in de auto? Ja!!
49. Dans je in de auto? Nee, lijkt me ook vrij lastig
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Eh, jaar of twee geleden
52. Vind je musicals stom? Nee
53. Vind je kerst stressvol? Nee, juist gezellig en relaxt
54. Ooit Pierogi gegeten? Nog nooit van gehoord
55. Favoriete fruittaart? Aarbei
56. Wat wilde je vroeger worden? Juf, oud, mama
57. Geloof je in geesten? Nee, denk ik. Ik weet het niet.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Multi
60. Draag je slippers? Soms
61. Draag je een badjas? Zelden
62. Wat draag je in bed? Pyjama of alleen onderbroek
63. Eerste concert? Zou het niet weten
65. Nike of Adidas? Beide
66. Cheetos of Doritos? Idk
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Beide niet
69. Ooit danslessen gehad? Ja!
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets wat hij wilt!
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee
74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja
75. Kun je recordable cd’s branden? Ja
76. Brand je vaak wierook? Bah, nee
78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen idee
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen idee, volgens mij een klein buurt concertje
80. Hete thee of ijs thee? Beide
81. Thee of koffie. Thee
82. Mars of Snickers? Mars
83. Kan je goed zwemmen? Ja, prima
85. Ben je een patient? Soms.
86. DJ of een Band op je bruiloft? Een bandje!
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Ooit een operatie gehad bij de afdeling plastische chirurgie, maar nooit botox ofzo
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen idee
90. Kan je haken of breien? Ik kan een beetje haken
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Nog niet
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Huidige vriend
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Nee
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja!
98. Wat is je favoriete kleur? Rood
99. Hoe wil je begraven worden? Gecremeerd
100. Mis je nog iets? Nee

Eefje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 november 2016, 13:27:45 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Altijd
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja
5. Gebruik jij post-it notes? Soms
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Geen respect voor elkaar hebben
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Als ik zenuwachtig ben
13. En gepoept? Nee
15. Bijt je op je pen? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? 1persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? In the name of love
19. Mannen die roze dragen? Schattig!
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja, Lion King is the best
21. Wat is je minst favoriete film? The fault in our stars
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Onder een grote boom
23. Wat drink je bij je avondeten? ice tea
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ketchup
25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Sound of music
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n vriendje
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nooit
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Vorige zomer
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee
34. Favoriete broodje? Tomaat-mozarella
35. Het lekkerste ontbijt? Muesli
36. Hoe laat ga je naar bed? 22 uur
37. Ben je lui? Soms
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Prinses
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Draak
40. Hoeveel talen spreek je? 6
43. Ben je koppig? Soms
45. Kijk je naar soaps? Ja
46. Heb je hoogtevrees? Ja
47. Zing je in de auto? Ja
48. Zing je in de douche? Ja
49. Dans je in de auto? Nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Vorige maand, fotodag op school
53. Vind je kerst stressvol? Nee
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee
55. Favoriete fruittaart? Kersen
56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Heel vaak
60. Draag je slippers? Nee
61. Draag je een badjas? Ja
62. Wat draag je in bed? Jogging + oud t-shirt
63. Eerste concert? Milow
65. Nike of Adidas? Nike
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nope
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Handelsingenieur
71. Kan jij je tong oprollen? Nee😂
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee
78. Naar welk concert zou je graag willen? Coldplay
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Emma Bale
80. Hete thee of ijs thee? Ijs thee
81. Thee of koffie. Koffie
82. Mars of Snickers? Snickers
83. Kan je goed zwemmen? Ja
86. DJ of een Band op je bruiloft? Band
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene
90. Kan je haken of breien? Beide
91. De beste plek voor een openhaard? Living
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd hopelijk
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? M'n huidig vriendje
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Groen
99. Hoe wil je begraven worden? Buh

Carolien

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 06 november 2016, 15:02:29 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Open
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen
8. Heb je sproeten? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die alleen aan zichzelf denken
13. En gepoept? Nee
15. Bijt je op je pen? Ja
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? 2.00x1.80
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Werd de tijd maar terug gedraaid
19. Mannen die roze dragen? Prima
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja
21. Wat is je minst favoriete film? Gooische Vrouwen
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In het bos achter m'n ouders huis
23. Wat drink je bij je avondeten? Water of melk
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuur
25. Wat is je favoriete eten? Pasta's met kip of zalm
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Intouchables

27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n opa
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Twee weken terug
34. Favoriete broodje? Broodje met kip en pesto
35. Het lekkerste ontbijt?Bananenpannenkoekjes
36. Hoe laat ga je naar bed? 22/23 uur
37. Ben je lui? Nee
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Princes, boxer, superman en nog heel veel meer maar dit waren mijn favorieten
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Hond
40. Hoeveel talen spreek je? 3
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen idee
43. Ben je koppig? Ja
46. Heb je hoogtevrees? Nee
50. Ooit een pistool gebruikt?Ja, uitje naar de schietbaan, niet in mijn dagelijks leven hoor :lol:
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Een jaar geleden denk ik
55. Favoriete fruittaart? Appel
56. Wat wilde je vroeger worden? Hondentrainster
60. Draag je slippers? Ja
61. Draag je een badjas? Nee
62. Wat draag je in bed? Wisselend, soms een t-shirt soms alleen ondergoed en soms helemaal dik ingepakt
63. Eerste concert? Guus Meeuwis
64. Kruidvat, Etos of DA? Etos
65. Nike of Adidas? Adidas
66. Cheetos of Doritos? Cheetos
67. Pinda’s of zonnebloempitten? Pinda's
69. Ooit danslessen gehad?Ja
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets waarvan ik hoop dat hij gelukkig wordt
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee, ook nooit aan mee gedaan
78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen idee eigenlijk, ben niet heel erg van de drukte bij concerten
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? 538 XXL
80. Hete thee of ijs thee?  Hete thee
81. Thee of koffie. Thee
82. Mars of Snickers?Snickers
83. Kan je goed zwemmen? Nee
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Nee
85. Ben je een patient? Ja
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Nee
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Had ik niet, te druk met andere dingen
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Denk het wel als ik de juiste partner zou hebben
98. Wat is je favoriete kleur? Rood
99. Hoe wil je begraven worden? Cremeren, denk ik

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 06 november 2016, 15:08:22 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Op een kiertje meestal
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Meestal wel
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee :')
5. Gebruik jij post-it notes? Af en toe
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Hmm, zwerm bijen dan maar
8. Heb je sproeten? Nee
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als ze geen respect hebben / vies kauwgom kauwen / roken in mijn bijzijn
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Eenpersoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Jacob's Song van Douwe Bob
19. Mannen die roze dragen? Is normaal
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Soms
21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In m'n achtertuin? :')
23. Wat drink je bij je avondeten? Fanta
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ketchup
25. Wat is je favoriete eten? Kip
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen idee
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vader
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Afgelopen maandag
34. Favoriete broodje? Broodje kruidenboter, warm
35. Het lekkerste ontbijt? Croissantje en witte bonen in tomatensaus
36. Hoe laat ga je naar bed? Meestal rond elven
37. Ben je lui? Valt mee
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Prinses/heks/Pippi Langkous/clown
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Draak volgens mij
40. Hoeveel talen spreek je? 3, en m'n Spaans is ook wel redelijk maar die tel ik maar niet mee
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Ja, op de Historia
43. Ben je koppig? Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? -
45. Kijk je naar soaps? Nee
47. Zing je in de auto? Nee
48. Zing je in de douche? Soms
49. Dans je in de auto? Soms :')
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? September
52. Vind je musicals stom? Nee hoor
55. Favoriete fruittaart? Appeltaart
56. Wat wilde je vroeger worden? Boef of mama haha
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen vitaminepillen, alleen de pil :')
60. Draag je slippers? Soms
61. Draag je een badjas? Soms
62. Wat draag je in bed? Een pyjama
63. Eerste concert? Mainstreet
64. Kruidvat, Etos of DA. DA of Kruidvat
65. Nike of Adidas? Nike
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Geen van beide
69. Ooit danslessen gehad? Nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets wat hij leuk vindt?
71. Kan jij je tong oprollen? Nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Vast wel
75. Kun je recordable cd’s branden? Weet niet hoe dat moet
78. Naar welk concert zou je graag willen? Geen
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Ariana Grande
80. Hete thee of ijs thee? ijs thee dan maar
81. Thee of koffie. Geen van beide
82. Mars of Snickers? Geen van beide
83. Kan je goed zwemmen? Niet echt
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide
91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja hoor
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Tot m'n dood?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Een jongen
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja :')
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Weet ik nog niet
98. Wat is je favoriete kleur? Zwart en rood
99. Hoe wil je begraven worden? Ik wil gecremeerd worden
« Laatst bewerkt op: 06 november 2016, 16:17:43 door Dysania »
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

sunloavie

• الهيب هوب أميرة
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 06 november 2016, 15:58:52 »
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee :')
5. Gebruik jij post-it notes? Heeeeeel soms
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwem bijen denk ik
8. Heb je sproeten? Ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die heel erg vol van zichzelf zijn
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee, wil ik wel heel graag leren!
17. Hoe groot is jouw bed? Gewoon een normaal eenpersoonsbed
18. Wat is je favoriete liedje deze week? kreef - fresku
19. Mannen die roze dragen? Ligt er echt heel erg aan
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Soms
21. Wat is je minst favoriete film? Dat weet ik echt niet haha
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geeeeen idee
23. Wat drink je bij je avondeten? Cristal Clear
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Geen
25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti (die van m'n moeder :') ) of Sushi
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Avatar of Les Intouchables
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n oma lol
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ligt er aan
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee, vast een paar jaar terug ergens haha
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nog geen rijbewijs, dus nee
34. Favoriete broodje? Pesto, mozzarella & tomaat
35. Het lekkerste ontbijt? Broodje avocado
36. Hoe laat ga je naar bed? Meestal half 11 / 11 uur
37. Ben je lui? Nee niet echt, zo af en toe heb ik m'n luie momenten
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? prinses of mummie :')
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Draak
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, goed Engels, beetje Frans beetje Duits
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Ja op de LINDA Meiden!
43. Ben je koppig? Redelijk
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen idee, ken ze niet / weet niet genoeg over hun beide om te kiezen
45. Kijk je naar soaps?
47. Zing je in de auto? Soms
49. Dans je in de auto? Niet echt
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Vorige maand, voor school
52. Vind je musicals stom? Nee, maar ik vind er maar een paar echt leuk
53. Vind je kerst stressvol? Nee, vooral leuk!
54. Ooit Pierogi gegeten? Ja
55. Favoriete fruittaart? Appeltaart of appelkruimel
56. Wat wilde je vroeger worden? Astronaut :')
57. Geloof je in geesten? Weet ik niet zo goed
62. Wat draag je in bed? Beetje oversized t-shirt
63. Eerste concert? Rihanna
65. Nike of Adidas? Nike
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets wat hij tof vindt om te doen
78. Naar welk concert zou je graag willen? Childish Gambino, Justin Timberlake, Kanye West, De Staat, ik heb er zat die ik nog heel graag wil zien
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? appelpop, chef'special was de laatste act
80. Hete thee of ijs thee? Hete thee
81. Thee of koffie. Thee
83. Kan je goed zwemmen? Gewoon normaal
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Nog niet
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Niall & Zayn :')
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ligt er aan
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Zwart, grijs, beige of tinten blauw
99. Hoe wil je begraven worden? Weet ik nog niet
we on an ultralight beam

Zena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 06 november 2016, 19:25:38 »
5. Gebruik jij post-it notes? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Door een beer
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? Soms
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Schijnheiligheid
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Best groot
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Haha heb ik niet
19. Mannen die roze dragen? Lelijk
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaa
21. Wat is je minst favoriete film? Ben de naam ervan vergeten
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Onder mijn bed
23. Wat drink je bij je avondeten? Cola of water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Bbq saus
25. Wat is je favoriete eten? Pasta
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Titanic :')
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vriend
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ja
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Paar maanden geleden
34. Favoriete broodje? Gezond
35. Het lekkerste ontbijt? Wentelteefjes
36. Hoe laat ga je naar bed? Verschillend
37. Ben je lui? Best wel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als prinses
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger denk ik
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord
43. Ben je koppig? Soms wel
47. Zing je in de auto? Nee
50. Ooit een pistool gebruikt? Een waterpistool ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Niet
52. Vind je musicals stom? Ja
53. Vind je kerst stressvol? Soms
55. Favoriete fruittaart? Lust geen taart
56. Wat wilde je vroeger worden? Kinderarts
57. Geloof je in geesten? Ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Vaak genoeg
62. Wat draag je in bed? Niks
63. Eerste concert? Nog nooit geweest
65. Nike of Adidas? Nike
66. Cheetos of Doritos? Beide
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?Nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets in de ICT ofzo
71. Kan jij je tong oprollen? Beetje
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee
76. Brand je vaak wierook? Ja
78. Naar welk concert zou je graag willen? Romeo Santos
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen
81. Thee of koffie. Allebei
83. Kan je goed zwemmen? Normaal
85. Ben je een patient? Huh?
86. DJ of een Band op je bruiloft? Ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?  Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen olijven
90. Kan je haken of breien? Ja
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?  Geen
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Alles
99. Hoe wil je begraven worden? Onder de grond

BabyImWorthIt △

• "And he has the cutest smile" ♥
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 06 november 2016, 19:46:00 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee.
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Soms.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee xD.
5. Gebruik jij post-it notes? Nee.
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Lord.. ehm bijen denk ik.
8. Heb je sproeten? Nee.
9. Lach je altijd op foto’s? Nee.
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als ze smakken.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja.
13. En gepoept? Nee.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja.
15. Bijt je op je pen? Nee.
16. Kun je zeilen? Nee.
17. Hoe groot is jouw bed? Gewoon 2 persoons bed.
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Geen.
19. Mannen die roze dragen? Kan wel leuk zijn.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee.
21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Hm.. zeg ik niet ;).
23. Wat drink je bij je avondeten? Meestal melk.
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Macdonalds saus, en thuis gewoon in mayonaise.
25. Wat is je favoriete eten? Peen en uien.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen.
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Me vriend.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Geen idee.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee.
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nog nooit gereden.
33. Ooit zonder benzine gezeten? -
34. Favoriete broodje? Frikandel broodje.
35. Het lekkerste ontbijt? Croissant met tonijnsalade.
36. Hoe laat ga je naar bed? Vandaag? Geen idee.
37. Ben je lui? Heel vaak wel ja hihi.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? -
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Ehm?
40. Hoeveel talen spreek je? Eigenlijk 1, maar ook wel een beetje Engels.
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Niet meer.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? -
43. Ben je koppig? Ja heeel vaak.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Geen van beide.
45. Kijk je naar soaps? Nee.
46. Heb je hoogtevrees? Nee.
47. Zing je in de auto? Ja.
48. Zing je in de douche? Ja.
49. Dans je in de auto? Nee lol.
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee.
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Nooit.
52. Vind je musicals stom? Sommige wel ja.
53. Vind je kerst stressvol? Nah.. wel eenzaam.
54. Ooit Pierogi gegeten? Ken ik niet.
55. Favoriete fruittaart? Heb ik niet.
56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts.
57. Geloof je in geesten? Soms.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja vaak.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.
60. Draag je slippers? In de zomer, en als ik de hond uitlaat.
61. Draag je een badjas? Nee.
62. Wat draag je in bed? Broek en shirt, en onderbroek ofc.
63. Eerste concert? Nog nooit heen geweest.
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat.
65. Nike of Adidas? Adidas.
66. Cheetos of Doritos? Cheetos.
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Ja!
69. Ooit danslessen gehad? Nee.
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets met beveiliging ofzo?
71. Kan jij je tong oprollen? Nee.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Nee.
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee.
75. Kun je recordable cd’s branden? Weet ik niet.
76. Brand je vaak wierook? Nee nooit.
77. Ooit verliefd geweest? Ja 1 keer, nogsteeds op de zelfde.
78. Naar welk concert zou je graag willen? Van Justin Bieber.
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? -
80. Hete thee of ijs thee? Hete thee.
81. Thee of koffie. Thee.
82. Mars of Snickers? Mars.
83. Kan je goed zwemmen? Ja, super.
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Nee.
85. Ben je een patiënt? Nee.
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ.
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee.
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide.
90. Kan je haken of breien? Kon het ooit.
91. De beste plek voor een openhaard? In een hoekje.
92. Wil je trouwen? Ja,
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Me vriend :).
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja, helaas.
96. Heb je kinderen? Nog niet :p.
97. Wil je kinderen? Ja.
98. Wat is je favoriete kleur? Zwart.
99. Hoe wil je begraven worden? Wil gecremeerd worden denk ik.
100. Mis je nog iets? Ja, me vriend.
- No expectations, no dissapointments △
- Sometimes you gotta burn some bridges to create some distance ☯

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 06 november 2016, 20:32:05 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee.
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Vaak wel.
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee.
5. Gebruik jij post-it notes? Zelden.
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ik vergeet vaak dat ik ze heb, dus ja.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen.
8. Heb je sproeten? Nee.
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Egoïsme/respectloos gedrag.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Soms, haha.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Nee.
13. En gepoept? Nee.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Soms, als ik alleen thuis ben haha.
15. Bijt je op je pen? Nee.
16. Kun je zeilen? Mwah, nee.
17. Hoe groot is jouw bed? 1m60 breed.
18. Wat is je favoriete liedje deze week? -
19. Mannen die roze dragen? Neh.
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jawel, soms.
21. Wat is je minst favoriete film? Nederlandstalig.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? -
23. Wat drink je bij je avondeten? Ik drink zelden wat bij mijn avondeten, maar soms water.
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Barbecuesaus.
25. Wat is je favoriete eten? Lasagne.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? POTC.
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn vriend.
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Jaren geleden.
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Ik denk het wel, mijn vriend doet dat voor me. :')
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee.
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee.
34. Favoriete broodje? Hard (bruin) bolletje met kruidenboter, gerookte zalm, rucola en mosterd dille dressing.
35. Het lekkerste ontbijt? Ik ontbijt de laatste tijd niet meer.. :')
36. Hoe laat ga je naar bed? 23:00 of later.
37. Ben je lui? Weleens.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? -
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Rat.
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands en Engels (ik kan helaas geen Frans meer).
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen voetballiefhebber hier, geen idee.
43. Ben je koppig? Ja.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah dan maar.
45. Kijk je naar soaps? Nope.
47. Zing je in de auto? Ja.
48. Zing je in de douche? Nee.
49. Dans je in de auto? Soms. :')
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee.
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Vorig jaar volgens mij.
52. Vind je musicals stom? Nee, maar ik ben er nog nooit naar een geweest.
53. Vind je kerst stressvol? Nee.
54. Ooit Pierogi gegeten? Nee.
55. Favoriete fruittaart? Ik hou niet zo van taart.
56. Wat wilde je vroeger worden? Dokter/fotografe.
57. Geloof je in geesten? Nee.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? -
60. Draag je slippers? In de zomer.
61. Draag je een badjas? In de winter.
62. Wat draag je in bed? Verschilt heel erg, meestal een groot shirt.
63. Eerste concert? K3 (als die meetelt) en anders met mijn zus mee naar VanVelzen (daar is zij groot fan van, ik nou niet bepaald haha).
65. Nike of Adidas? Nike.
66. Cheetos of Doritos? Doritos.
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.
69. Ooit danslessen gehad? Ja, streetdance voor een jaar.
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Mijn vriend zit in de beveiliging.
71. Kan jij je tong oprollen? Beetje.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Niet dat ik me kan herinneren. :')
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja.
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nu niet.
75. Kun je recordable cd’s branden? Ja.
76. Brand je vaak wierook? Nee.
77. Ooit verliefd geweest? Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen? Muse of opnieuw naar Editors/Mumford & Sons.
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Mumford & Sons in mei.
80. Hete thee of ijs thee? Het liefst allebei niet, maar dan hete thee.
81. Thee of koffie. Telt ijskoffie ook?
82. Mars of Snickers? Snickers.
83. Kan je goed zwemmen? Ja.
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja.
85. Ben je een patiënt? Nee.
86. DJ of een Band op je bruiloft? Band.
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Sportwedstrijden, ja. Of bedoel je wat anders. :P
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee.
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Allebei verschrikkelijk, ik snap niet hoe mensen ze lekker kunnen vinden haha.
90. Kan je haken of breien? Nee.
91. De beste plek voor een openhaard? In een woonkamer.
92. Wil je trouwen? Ik denk het wel.
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? -
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Niet gehad.
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Hangt van de situatie af.
96. Heb je kinderen? Nee.
97. Wil je kinderen? Ja.
98. Wat is je favoriete kleur? Rood/groen.
99. Hoe wil je begraven worden? Gecremeerd.
100. Mis je nog iets? Nope.
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.

Lovable

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 06 november 2016, 22:16:48 »
Omdat ik me verveel vul ik hem zelf ook ff in :)

1. Slaap je met je raam open of dicht? Zomer open, winter dicht
5. Gebruik jij post-it notes? Heel af en toe
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Ja haha
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen
8. Heb je sproeten? Alleen zomersproeten
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als ze gemeen doen tegen mensen die super vriendelijk tegen hun zijn
13. En gepoept? Nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Soms
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Gewoon 1 persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Weet ik niet
19. Mannen die roze dragen? Geen mening over
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Soms :')
21. Wat is je minst favoriete film? Idk
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In de achtertuin achter een boom
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? BBQ saus of zoetzure saus
25. Wat is je favoriete eten? Sushi en lasagne
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Mean Girls haha (nu inmiddels wel tho)
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Een vriendin
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Idk
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Heb nog geen eens mijn rijbewijs
33. Ooit zonder benzine gezeten? ^
34. Favoriete broodje? Broodje met carpaccio  ;D
35. Het lekkerste ontbijt? Gebakken eitje met spek en kaas
36. Hoe laat ga je naar bed? Doordeweeks rond 11 of 12 uur, in het weekend is het onvoorspelbaar haha
37. Ben je lui? Heel erg :')
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Vierde nooit carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Slang (2001)
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, Engels en een heel klein beetje Duits
43. Ben je koppig? Soms
46. Heb je hoogtevrees? Klein beetje maar niet heftig
48. Zing je in de douche? Heel soms
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Niet
53. Vind je kerst stressvol? Nee gezellig juist
55. Favoriete fruittaart? Kersenvlaai of strawberry cheesecake
56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts
60. Draag je slippers? Alleen in de zomer
61. Draag je een badjas? Bijna nooit
62. Wat draag je in bed? Joggingbroek en t-shirt of hemd
63. Eerste concert? Geen
65. Nike of Adidas? Kan niet kiezen
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Idk
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee maar deed niet eens mee
75. Kun je recordable cd’s branden? Idk hoe
76. Brand je vaak wierook? Nooit maar vind het wel lekker
78. Naar welk concert zou je graag willen? Justin Bieber
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen
80. Hete thee of ijs thee? Allebei
81. Thee of koffie. Thee
85. Ben je een patient? Patient
86. DJ of een Band op je bruiloft? Allebei haha
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja maar niet een belangrijke ofzo haha
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Allebei niet
92. Wil je trouwen? Ja
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Gewoon een jongen, ga niet zijn naam noemen haha
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Als ik al chagrijnig ben wel ja :"D
96. Heb je kinderen? Nee gelukkig niet
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Bordeauxrood, zwart en wit
99. Hoe wil je begraven worden? Cremeren
Idek :')

Carlz

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 06 november 2016, 22:28:41 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? open, op een kier
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? ja
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee
5. Gebruik jij post-it notes? ja
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? zwerm bijen
8. Heb je sproeten? Nee
9. Lach je altijd op foto’s? ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? naïviteit
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept? nee
15. Bijt je op je pen? heel af en toe
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? 1persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Hate you, love you
19. Mannen die roze dragen? meestal niet
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? ja
21. Wat is je minst favoriete film? temps
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geheim
23. Wat drink je bij je avondeten? water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzuur
25. Wat is je favoriete eten? patat
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? pride and prejudice
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? m'n vriend
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? nee
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? 3 maand geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?nee
33. Ooit zonder benzine gezeten? nee
34. Favoriete broodje? chilichicken
35. Het lekkerste ontbijt? meloen en keizerbroodje
36. Hoe laat ga je naar bed? tien uur
37. Ben je lui? ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? vier en vierde geen carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Idk
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? idk
43. Ben je koppig? ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? oprah
46. Heb je hoogtevrees? beetje
47. Zing je in de auto? nee
48. Zing je in de douche?nee
49. Dans je in de auto?nee
50. Ooit een pistool gebruikt?nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? jaar terug
53. Vind je kerst stressvol?nee
54. Ooit Pierogi gegeten?nee
55. Favoriete fruittaart?aardbei
56. Wat wilde je vroeger worden?boswachter
57. Geloof je in geesten?ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?niks
60. Draag je slippers?nee
62. Wat draag je in bed?pyjama
63. Eerste concert?idk
64. Kruidvat, Etos of DA. kruidvat
65. Nike of Adidas? adidas
66. Cheetos of Doritos? cheetos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
69. Ooit danslessen gehad? nee
70. Wat voor beroep doet jouw man later? rechter
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?nee
74. Heb je recordable cd’s in huis?ja
75. Kun je recordable cd’s branden?ja
76. Brand je vaak wierook?nooit
77. Ooit verliefd geweest?ja
78. Naar welk concert zou je graag willen?shawn mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?geen
80. Hete thee of ijs thee?hete
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? snickers
83. Kan je goed zwemmen?nee
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?ja
85. Ben je een patient?ndd
86. DJ of een Band op je bruiloft?band
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?ja
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?idk
90. Kan je haken of breien?nee
92. Wil je trouwen?ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? voor altijd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Een leeghoofd
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?ja
96. Heb je kinderen?nee
97. Wil je kinderen?ja
98. Wat is je favoriete kleur?blauw
99. Hoe wil je begraven worden?traditioneel
100. Mis je nog iets?nee
Ik houd niet eens van bier.

Lovely Tjeuh

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 13 november 2016, 11:50:50 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? nee
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? soms
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? niet
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? waarvoor heb ik dat nodig
5. Gebruik jij post-it notes? op mijn computer
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? jhaa mijn ouders
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? een beer
8. Heb je sproeten? jhaa
9. Lach je altijd op foto’s? jhaa altijd
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? die random in de lach schieten
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? als ik me verveel
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? jha
13. En gepoept? voor een belg klinkt dit raar maar nee
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? jhaa random dancing
15. Bijt je op je pen? niet meer
16. Kun je zeilen? jha
17. Hoe groot is jouw bed? weet ik ni
18. Wat is je favoriete liedje deze week? hou me vast
19. Mannen die roze dragen? best oke
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?  :blush:  jhaa
21. Wat is je minst favoriete film? the hunger games
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? zeg ik niet
23. Wat drink je bij je avondeten? cola zero
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? mayonaise
25. Wat is je favoriete eten? pizza
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? stormwind 2
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn liefje
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? nee ga het ook nooit zijn
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? euhm, nee dank u
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? brief?
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? heb geen auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nhee komt nog
33. Ooit zonder benzine gezeten? nhee
34. Favoriete broodje? kaas
35. Het lekkerste ontbijt? basic ontbijtje
36. Hoe laat ga je naar bed? 2:00
37. Ben je lui? altijd
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? minnie mouse
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? paard
41. Heb je een tijdschrift abonnement? nhee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? ken geen 1 van de 2
43. Ben je koppig? jhaa te veel
45. Kijk je naar soaps? jhaa te veel
46. Heb je hoogtevrees? nhee
47. Zing je in de auto? jhaa vollebak
48. Zing je in de douche? nhee
49. Dans je in de auto? nhee hoe doe je dat?
50. Ooit een pistool gebruikt? nhee
52. Vind je musicals stom? ja de meeste wel
53. Vind je kerst stressvol? nhee heel normaal
54. Ooit Pierogi gegeten? nhee ken dat niet
55. Favoriete fruittaart? aardbei
56. Wat wilde je vroeger worden? zangeres
57. Geloof je in geesten? als kind wel
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? deja-vu wa is da?
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? gene
60. Draag je slippers? in de zomer
61. Draag je een badjas? jhaa
62. Wat draag je in bed? voetbal kleren
63. Eerste concert? weet ik niet meer
64. Kruidvat, Etos of DA? kruidvat
65. Nike of Adidas? nike
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten?  pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee wie zijn dat
69. Ooit danslessen gehad? jha klassiek ballet
70. Wat voor beroep doet jouw man later? brandweerman
71. Kan jij je tong oprollen? jha
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee na de eerste ronde lig ik eruit
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? jha dankzij mijn bestie
74. Heb je recordable cd’s in huis? jhaa die liggen hier ergens
75. Kun je recordable cd’s branden? jhaaa
76. Brand je vaak wierook? nhee dat stinkt
77. Ooit verliefd geweest? jha te veel
78. Naar welk concert zou je graag willen? justin bieber
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? weet ik niet meer
80. Hete thee of ijs thee? ijs thee
81. Thee of koffie? thee
82. Mars of Snickers? snickers
83. Kan je goed zwemmen? jhaa :)
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? ja dat kan ik 
85. Ben je een patient? nhee
86. DJ of een Band op je bruiloft? dj
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? jha muziek wedstrijd
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nhee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? eet ik niet
90. Kan je haken of breien? haken
91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer
92. Wil je trouwen? jhaa
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? nhee niet getrouwd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? een fuckboy
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? nhee
96. Heb je kinderen? nhee
97. Wil je kinderen? jhaa
98. Wat is je favoriete kleur? blauw
99. Hoe wil je begraven worden? gecremeerd
100. Mis je nog iets? ja

hotlineshawty

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 13 november 2016, 13:47:50 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Als het koud is dicht, als het warm is open.[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Niet echt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Mijn moeder knipt ze voor mij uit, dus ik heb ze wel in mn portemonnee liggen. Ik gebruik ze verder niet echt. [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Jawel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Zogenaamd dom doen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? Eenpersoonsbed[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Lights down low[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Kan mooi zijn[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Af en toe[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In mn kledingkast[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Die ene saus bij de McDonalds[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Pizza[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn lief[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Wss voor een schoolopdracht[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Zalm[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Havermout[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? Rond 11 uur[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Jawel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als indiaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Ajax[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Tyra[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?  Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Beetje[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Niet meer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Op vakantie paar jaar geleden[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Aardbeienvlaai[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Dierenarts[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Visolie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Hemd en onderbroek[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? K3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Doritos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Iets internationaals[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Lana Del Rey[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Katy Perry[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Koffie[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Mars[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groene[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Allebei[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? De rest van mn leven[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Ik had best veel middelbare school crushes haha[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Turquiose [/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Gewoon onder een grafsteen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Ja[/font]

Mångata

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 13 november 2016, 14:14:33 »
1. Slaap je met je raam open of dicht?
Alleen open in de lente
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?
Nee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?
Niet
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?
Nee
5. Gebruik jij post-it notes?
Nauwelijks
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?
Ja
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?
Beer
8. Heb je sproeten?
Nee
9. Lach je altijd op foto’s?
Ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?
Mensen die alleen je vriend zijn als het hen uitkomt en achter je rug om over je praten
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?
Heel soms
12. Heb je ooit geplast in de bosjes?
Ja
13. En gepoept?
Ja
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?
Soms
15. Bijt je op je pen?
Nee
16. Kun je zeilen?
Nee
17. Hoe groot is jouw bed?
1 persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week?
Eeuuhhmm heb ik niet op dit moment
19. Mannen die roze dragen?
Vaker een nee dan een ja
20. Kijk je nog steeds tekenfilms?
Ja!
21. Wat is je minst favoriete film?
Duitse krimi's
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?
In een bos onder de 496e boom die ik zie
23. Wat drink je bij je avondeten?
Water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?
Eet ik niet
25. Wat is je favoriete eten?
Pasta
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?
Disney films
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?
M'n pa
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?
Nee
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?
Denk ik niet
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?
Eeuuuhhmmm
31. Kan jij de olie van je auto vervangen?
Nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?
Nee
33. Ooit zonder benzine gezeten?
Nee
34. Favoriete broodje?
Focaccia
35. Het lekkerste ontbijt?
Uitsmijter
36. Hoe laat ga je naar bed?
23-23:30 meestal
37. Ben je lui?
Ja
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?
Clown
39. Wat is je chinees sterrenbeeld?
Rat
40. Hoeveel talen spreek je?
3
41. Heb je een tijdschrift abonnement?
Nee
TWENTE! heb niks met voetbal
43. Ben je koppig?
Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah?
Oprah. Duh
45. Kijk je naar soaps?
Soms als quilty pleasure
46. Heb je hoogtevrees?
Nee
47. Zing je in de auto?
Af en toe
48. Zing je in de douche?
Vrijwel nooit
49. Dans je in de auto?
Ja
50. Ooit een pistool gebruikt?
Telt een laserpistool?
Vorig jaar toen ik mijn id-kaart moest vervangen
52. Vind je musicals stom?
Nee
53. Vind je kerst stressvol?
Nee, heb niks met kerst
54. Ooit Pierogi gegeten?
Ken het niet, dus denk het niet
55. Favoriete fruittaart?
Appel
56. Wat wilde je vroeger worden?
Dierenarts
57. Geloof je in geesten?
Niet echt
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?
Ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?
Geen
60. Draag je slippers?
Soms
61. Draag je een badjas?
Ja
62. Wat draag je in bed?
Een foute Disney pyjama
63. Eerste concert?
TMF Awards in 2010
64. Kruidvat, Etos of DA.
Kruidvat
65. Nike of Adidas?
Ik heb een paar Adidas schoenen, maar het maakt me echt niks uit
66. Cheetos of Doritos?
Doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten.
Zonnebloempitten
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?
Nee
69. Ooit danslessen gehad?
2 lessen ballet toen ik 5 was (geen talent) en een paar gratis salsa lessen op mijn 10e
70. Wat voor beroep doet jouw man later?
Maakt me echt niet uit
71. Kan jij je tong oprollen?
Ja
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?
Nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?
Nee
74. Heb je recordable cd’s in huis?
Ja
75. Kun je recordable cd’s branden?
Ja
76. Brand je vaak wierook?
Nee
77. Ooit verliefd geweest?
Nee
78. Naar welk concert zou je graag willen?
Poeh echt heel veel
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?
Balthazar :)
80. Hete thee of ijs thee?
Hete thee
81. Thee of koffie.
Thee
82. Mars of Snickers?
Mars
83. Kan je goed zwemmen?
Nee
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?
Ja
85. Ben je een patient?
Ik sta niet onder behandeling van een arts op dit moment
86. DJ of een Band op je bruiloft?
Band!
87. Ooit een wedstrijd gewonnen?
Nee
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?
Nee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?
Allebei niet lekker
90. Kan je haken of breien?
Ik kan een beetje breien
91. De beste plek voor een openhaard?
Wat? In de huiskamer?
92. Wil je trouwen?
Nee
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?
-
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?
Eeuuhm, ik heb 2 mensen echt leuk gevonden in mijn middelbare school tijd?
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?
Ja
96. Heb je kinderen?
Nee
97. Wil je kinderen?
Nee
98. Wat is je favoriete kleur?
Heb ik niet
99. Hoe wil je begraven worden?
Weet ik niet
100. Mis je nog iets?
Ik mis alles

Cypresses

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 13 november 2016, 14:47:33 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht, anders is het veel te koud.
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nog nooit in een hotel geweest to be honest.
5. Gebruik jij post-it notes? Nee, maar ik heb ze wel...
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nop, knip ze nooit uit.
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Uhm.. een beer?
8. Heb je sproeten? Nee.
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Dat ze zo complex zijn. Wel iets van anderen verwachten, maar het zelf niet doen etc.
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Vroeger toen ik klein was wel, nu niet meer.
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Nee.
13. En gepoept? Nee.
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Nee.
15. Bijt je op je pen? Ik probeer ermee te stoppen haha.
16. Kun je zeilen? Nee, maar lijkt me wel gaaf!
17. Hoe groot is jouw bed? Twee-persoons.
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Pfff.... Deze week toch wel "Send them off" - Bastille.
19. Mannen die roze dragen? Ja!
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja.
21. Wat is je minst favoriete film? uhm... daar onthoud ik de titels nooit van. Alles is liefde? Sowieso bijna alle Nederlandse films.
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Niet, bewaar het wel in een kluis ofzo.
23. Wat drink je bij je avondeten? Water.
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Chilisaus.
25. Wat is je favoriete eten? Belegde broodjes, fruit.
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? "A Walk to Remember" en Wreck It Ralph haha al 8x gezien ofzo (best erg).
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Daar doe ik niet aan :")
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nop.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? uhhh paar jaar terug?
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee, maar wel het koelvloeistof en ruitenwissersvloeistof haha
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Tot nu toe nog niet.
33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee, wel bang voor.
34. Favoriete broodje? Hard broodje met sla, tomaten en kaas.
35. Het lekkerste ontbijt? Bovenstaande of wentelteefjes.
36. Hoe laat ga je naar bed? Dat is op dit moment onregelmatig bij mij.
37. Ben je lui? Ik voel me lui.
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als princess.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger.
40. Hoeveel talen spreek je? 5 talen, waarvan 3 vloeiend.
41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee.
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen mening.
43. Ben je koppig? Ja.
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah.
45. Kijk je naar soaps? Ja.
47. Zing je in de auto? Yup.
48. Zing je in de douche? Yup.
49. Dans je in de auto? Nee, dat nog net niet .
50. Ooit een pistool gebruikt? Nee, maar ik wil het wel eens proberen.
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Paar maanden terug.
52. Vind je musicals stom? Een beetje.
53. Vind je kerst stressvol? Nee.
54. Ooit Pierogi gegeten? Wat is dat?
55. Favoriete fruittaart? Aardbeien
56. Wat wilde je vroeger worden? Geen idee... Nu nog steeds niet eigenlijk.
57. Geloof je in geesten? Nee.
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Heel vaak.
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Geen.
60. Draag je slippers? Nee, super irritant.
61. Draag je een badjas? Ja.
62. Wat draag je in bed? Mijn pyjama.
63. Eerste concert? Nog niet geweest.
65. Nike of Adidas? Nike.
66. Cheetos of Doritos? Doritos.
67. Pinda’s of zonnebloempitten. Pinda's.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee.
69. Ooit danslessen gehad? Ja.
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Geen idee, arts zijnde ofzo? Maakt niet zoveel uit.
71. Kan jij je tong oprollen? ja.
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee.
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? nee.
74. Heb je recordable cd’s in huis? Nee.
75. Kun je recordable cd’s branden? Ja.
76. Brand je vaak wierook? Nee.
77. Ooit verliefd geweest? Ja.
78. Naar welk concert zou je graag willen? Imagine Dragons .
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? zie vraag 63
80. Hete thee of ijs thee? hete thee
81. Thee of koffie. thee
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? beide goor.
90. Kan je haken of breien? nee
91. De beste plek voor een openhaard? woonkamer
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Niet getrouwd
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? haha gaat niemand iets aan :") Super lieve gast, nu nog steeds.
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja.
96. Heb je kinderen? Nee.
97. Wil je kinderen? Ja.
98. Wat is je favoriete kleur? Bordeaux Rood.
99. Hoe wil je begraven worden? gecremeerd
100. Mis je nog iets? Ja, tijd. De tijd gaat te snel voorbij.

Espoir

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 13 november 2016, 15:31:45 »
nvm
« Laatst bewerkt op: 13 november 2016, 22:46:14 door Espoir »
Kill your heroes and fly

clairex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 13 november 2016, 15:37:34 »
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Verschilt maar meestal niet ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee..
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Soms
8. Heb je sproeten? Ja, maar in de winter zijn het er minder
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Als mensen smakken of als ze té cool doen
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?Nee
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Een persooons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Lost on you - LP
19. Mannen die roze dragen? Nee
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Ja (RAPUNZEL)
21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Geen idee
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ketchup/curry/zoetzuur
25. Wat is je favoriete eten? Tortilla taar/pizzat
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen film maar serie: Divorce
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Niemand (of mijn moeder als je dat bedoeld)
28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Nee, godzijdank niet
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Uhm nou als ik model wordt wel
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Weet ik het, toen ik zeven was ofzo
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Tuurlijk niet
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Ik heb geen rijbewijs
33. Ooit zonder benzine gezeten? Ja, maar dan met mn ouders
34. Favoriete broodje? Panini
35. Het lekkerste ontbijt? Cup A Soup of yoghurt met fruit
36. Hoe laat ga je naar bed? Tussen 11 en 1 uur
37. Ben je lui? Nee (alleen wel als ik iets voor school moet doen)
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Ik doe niet aan carnaval
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Geen idee
40. Hoeveel talen spreek je? Nederlands, beetje Engels en een beetje Duits
AJAX

43. Ben je koppig? Neuh
44. Wie is beter, Tyra of Oprah ? Oprah
46. Heb je hoogtevrees?  [/b]Beetje[/b]
49. Dans je in de auto? Ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Schoolfoto?
53. Vind je kerst stressvol? Nee, hoef niks te regelen
54. Ooit Pierogi gegeten? Wat is dat?
55. Favoriete fruittaart? Monchou (schrijf je dat zo?)
56. Wat wilde je vroeger worden? Juf of zuster
60. Draag je slippers? In de zomer
62. Wat draag je in bed? Kort broekje en shirt/hemd
63. Eerste concert? Eeeh
64. Kruidvat, Etos of DA. Kruidvat en Etos
65. Nike of Adidas? Nike denk ik
66. Cheetos of Doritos? Allebei vies
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee, mn Frans docente wss wel
70. Wat voor beroep doet jouw man later? [/b]Iets sexy's (geen bouwvakker hahaha)[/b]
71. Kan jij je tong oprollen? *probeert het*: Nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nooit aan meegedaan
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? [/b]Ja[/b]
74. Heb je recordable cd’s in huis? Vast wel
76. Brand je vaak wierook? Nee, stinkt
78. Naar welk concert zou je graag willen? JB
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? K3
81. Thee of koffie. Nu nog thee
85. Ben je een patient? Nee??
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groen
90. Kan je haken of breien? Ik kon breien, niet meer nu
92. Wil je trouwen? Ja
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor altijd (logisch toch?)
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?  Zit nog op de middelbare
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Meestal niet
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Ja
98. Wat is je favoriete kleur? Pastel/mint kleuren
99. Hoe wil je begraven worden? Gewoon onder de grond

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 13 november 2016, 16:45:22 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Ja, altijd
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Niet ingestopt
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Vast wel toen ik gedronken had  :fieuw:
5. Gebruik jij post-it notes? Nee
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Toch wel een zwerm bijen denk ik dan
8. Heb je sproeten? Alleen in de zomer
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Respectloos zijn
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Nee
17. Hoe groot is jouw bed? Gewoon een persoons
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Say you won't let go
19. Mannen die roze dragen? Raar
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Nee
21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee, meerdere
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? Onder m'n huis
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? BBQ saus
25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti (Bolognese)
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Grease
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? M'n vriend
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Nee, of er moet heel veel geld tegenover staan.
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Pff, dat is al heel lang geleden. Geen idee
34. Favoriete broodje? Gezond
35. Het lekkerste ontbijt? Broodje met scrambled eggs en bacon
36. Hoe laat ga je naar bed? Meestal rond half 10 / 10 uur
37. Ben je lui? Ja, best wel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Meestal als prinses.
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Geen idee, konijn dacht ik
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Geen van beide
43. Ben je koppig? Ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? - Wie?
46. Heb je hoogtevrees? Ja
49. Dans je in de auto? Ja
50. Ooit een pistool gebruikt? Ja
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Paar weken terug
52. Vind je musicals stom? Nee, juist leuk
54. Ooit Pierogi gegeten? Pierowat?
55. Favoriete fruittaart? Appeltaart
56. Wat wilde je vroeger worden? Juf
57. Geloof je in geesten? Ja
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Zovaak
60. Draag je slippers? Nu niet
61. Draag je een badjas? Nu niet
62. Wat draag je in bed? Kort broekje en hemdje
63. Eerste concert? Coldplay
65. Nike of Adidas? Adidas, maar word steeds meer Nike.
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nope
70. Wat voor beroep doet jouw man later? In de bouw of elektricien
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Nooit aan meegedaan
76. Brand je vaak wierook? Nee, nooit eigenlijk
78. Naar welk concert zou je graag willen? Coldplay omdat ze gewoon geweldig zijn:aanbid:
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Coldplay
81. Thee of koffie. Thee
83. Kan je goed zwemmen? Opzich
85. Ben je een patient? Nee?
86. DJ of een Band op je bruiloft? Band !
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Allebei niet.
91. De beste plek voor een openhaard? ?
92. Wil je trouwen? Ja!
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Voor de rest van mn leven?
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?  :wink2:
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Over 10 jaar wel
98. Wat is je favoriete kleur? Zwart
99. Hoe wil je begraven worden? In een kist
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

egyptian/dutch girl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 13 november 2016, 17:42:57 »

1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? neee
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? jaa
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?nee
5. Gebruik jij post-it notes? jaa
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? jaa
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s?jaa meestal wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? die alles beter weten
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? heb ik wel eens gedaan haha
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? ja
13. En gepoept?nee gatsie
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? jaa haha
15. Bijt je op je pen? jaa
16. Kun je zeilen? nee
17. Hoe groot is jouw bed? een 2peroons bed
18. Wat is je favoriete liedje deze week? freddy Moreira remixen #loveit
19. Mannen die roze dragen? super knap
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? af en toe ( alleen spongebob )
21. Wat is je minst favoriete film? horror & actie films
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? onder me huis
23. Wat drink je bij je avondeten? glaasje water
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? zout zure saus
25. Wat is je favoriete eten? macaroni
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? dat zijn er super veel
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? me ex
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?dat is echt lang geleden, ik denk met een school opdracht
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee heb ook geen auto
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? nee
34. Favoriete broodje? broodje zalm met sla en kruidenboter
35. Het lekkerste ontbijt? kellogs met chocola
36. Hoe laat ga je naar bed? doordeweeks rond half 11 en in hert weekend is het verschillend
37. Ben je lui? ja soms wel
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? prinses
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? geen idee
41. Heb je een tijdschrift abonnement?nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? AJAX
43. Ben je koppig? ja
44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Optah
45. Kijk je naar soaps?  Ja
46. Heb je hoogtevrees? neee
47. Zing je in de auto? jaa
48. Zing je in de douche? jaa
49. Dans je in de auto? nee
50. Ooit een pistool gebruikt? nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?3 maanden geleden ofzo
52. Vind je musicals stom? nee
53. Vind je kerst stressvol? nee
54. Ooit Pierogi gegeten? neee
55. Favoriete fruittaart? aarbei
56. Wat wilde je vroeger worden? prinses haha
57. Geloof je in geesten? nee
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?  ja
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?vitaminen c
60. Draag je slippers? alleen in de zomer
61. Draag je een badjas? jaa
62. Wat draag je in bed? kort broekje
63. Eerste concert? glennis grace
65. Nike of Adidas? adidas
66. Cheetos of Doritos? doritos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. beide niet
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nee
69. Ooit danslessen gehad? jaa
70. Wat voor beroep doet jouw man later? een zakelijke baan met een pak ahah
71. Kan jij je tong oprollen? nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?nee
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? jaa
74. Heb je recordable cd’s in huis? nee
75. Kun je recordable cd’s branden?nee
76. Brand je vaak wierook? soms
77. Ooit verliefd geweest? jaaa
78. Naar welk concert zou je graag willen? Beyonce
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? niet echt concert meer een festival (dutch valley )
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? mars
83. Kan je goed zwemmen? jaa best wel
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? nee
85. Ben je een patient? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? dj
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? jaa
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? neee hoeft ik ook niet
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? groene olijven
90. Kan je haken of breien? beide niet haha
91. De beste plek voor een openhaard? midden in de woonkamer
92. Wil je trouwen? jaa een heel groot feest dat een paar dagen duurt
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?  nee
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?  geen idee
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? soms
96. Heb je kinderen?  nee
97. Wil je kinderen?  jaaaa
98. Wat is je favoriete kleur?roze
99. Hoe wil je begraven worden? in een kist
100. Mis je nog iets? neee

:huglove:  :huglove:

Serena

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 20 november 2016, 14:58:45 »
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Jaa haha
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Ja anders krijg ik koude voeten
5. Gebruik jij post-it notes? Heel soms
7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Zwerm bijen (dat overleef je denk ik eerder)
8. Heb je sproeten? Ja
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die zich anders voordoen dan ze zijn
13. En gepoept? Nee
16. Kun je zeilen? Een beetje
17. Hoe groot is jouw bed? Uhm normaal formaat denk ik (1-persoons)
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Honest - Shawn Mendes
19. Mannen die roze dragen? Mwah niet heel geweldig
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Jaa natuurlijk
21. Wat is je minst favoriete film? Geen idee die onthoud ik niet
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In mijn achtertuin daar komt niemand
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Zoetzure saus
25. Wat is je favoriete eten? Lasagne
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Forrest Gump
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn moeder
29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Misschien wel ja
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Vorig jaar voor Engels
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee (ik heb geen auto)
34. Favoriete broodje? Caprese
35. Het lekkerste ontbijt? Muesli met fruit en yoghurt
36. Hoe laat ga je naar bed? meestal rond 22.00
37. Ben je lui? Soms
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Pippi Langkous
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? *Zoekt het op* Konijn
40. Hoeveel talen spreek je? 2
43. Ben je koppig? Soms, maar meestal valt het wel mee
45. Kijk je naar soaps? Nu niet meer, vroeger GTST
46. Heb je hoogtevrees? Een beetje
47. Zing je in de auto? Jaa
48. Zing je in de douche? Jaaa
49. Dans je in de auto? Jaaaa
50. Ooit een pistool gebruikt? Ja (waterpistool)
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Aan het begin van dit schooljaar
55. Favoriete fruittaart? Appel
56. Wat wilde je vroeger worden? Dolfijnentrainer
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Nee
60. Draag je slippers? In de zomer wel
61. Draag je een badjas? Heel soms
62. Wat draag je in bed? Legging en oversized shirt
63. Eerste concert? Rihanna vorig jaar
65. Nike of Adidas? Nike
70. Wat voor beroep doet jouw man later? Maakt me echt niet uit
71. Kan jij je tong oprollen? Nee
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Geen idee
76. Brand je vaak wierook? Nee nooit
77. Ooit verliefd geweest? Weet ik eigenlijk niet
78. Naar welk concert zou je graag willen? Shawn Mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Rihanna
81. Thee of koffie. Thee
86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Jaa
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Groen
91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer?
92. Wil je trouwen? Ja
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Zac Efron
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Soms wel
96. Heb je kinderen? Nee
97. Wil je kinderen? Misschien
98. Wat is je favoriete kleur? Blauw
99. Hoe wil je begraven worden? Op welke manieren kan dat allemaal dan?
100. Mis je nog iets? Nee eigenlijk niet
« Laatst bewerkt op: 20 november 2016, 15:03:19 door Serena »
Wearing the smile you gave me :)

meiying

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 20 november 2016, 15:20:17 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht?[/font][/size]
dicht.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet?[/font]
yess.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes?[/font]
ja, maar ik gebruik ze als boekenleggers etc. [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen?[/font]
beer.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s?[/font]
op selfies meestal wel c:[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen?[/font]
als ze alleen maar over zichzelf praten.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt?[/font]
noooo.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes?[/font]
toen ik ongeveer 3/4/5 was wel, geloof ik, oops.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat?[/font]
jup.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed?[/font]
uh, normale grootte denk ik. . ? idk ;/[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week?[/font]
faded c:[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen?[/font]
als zij daar gelukkig van worden :)[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms?[/font]
hééél soms [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film?[/font]
bijna alle films, woops[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben?[/font]
in mijn kamer.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten?[/font]
water/thee en héél soms melk.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget?[/font]
mayonaise denk ik. . ?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten?[/font]
watermeloen & kaki omg loves of my life [font=Helvetica Neue]
[/b][/font][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat?[/font]
ik ben waarschijnlijk de enige persoon op planeet aarde die een hekel heeft aan films kijken ;/[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven?[/font]
mijn nichtje.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren?[/font]
naaah.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven?[/font]
10 minuten geleden, als een sollicitatiebrief voor frans meetelt.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen?[/font]
nog nooit eerder gedaan. . [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad?[/font]
ben nog te jong om te mogen rijden.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje?[/font]
pistoletje gezond [font=Helvetica Neue]
[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt?[/font]
ik eet echt hele simpele dingen als ontbijt, dus gewoon havermout i guess?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed?[/font]
op schooldagen rond 22:00, in het weekend rond 23:00 [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui?[/font]
soms :][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind?[/font]
ik vierde nooit carnaval.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld?[/font]
ram.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je?[/font]
vier.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord?[/font]
manchester united.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig?[/font]
i don't think sooo.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah?[/font]
wie is tyra. . ? :blink: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees?[/font]
helaas wel :c[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto?[/font]
héél af en toe.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche?[/font]
altijd.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto?[/font]
nein.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt?[/font]
speelgoedpistool.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken?[/font]
nooit.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol?[/font]
nee c:[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten?[/font]
wat. . ?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart?[/font]
ik heb nog nooit een fruittaart gegeten. . :/[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden?[/font]
juffrouw op de basischool HAHAHA[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten?[/font]
nee, maar ik ben er wel bang voor. doesn't make any sense i know.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad?[/font]
zoooooo verschrikkelijk vaak.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks?[/font]
vitamine boost, maar ik "vergeet" ze altijd in te nemen :/[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers?[/font]
nee, alleen in de douche.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas?[/font]
nee.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed?[/font]
kort broekje & een t-shirt met lange mouwen.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert?[/font]
b-brave HAHAH[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA.[/font]
kruidvat.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas?[/font]
adidas.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos?[/font]
doritosssss.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten.[/font]
pinda's.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad?[/font]
ja c:[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later?[/font]
idk idk idk idk idk.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen?[/font]
nee. . ! <_< [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was?[/font]
nah.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden?[/font]
nee.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen?[/font]
bigbang [font=Helvetica Neue][/size][/font][font=Helvetica Neue][/size][/font][font=Helvetica Neue][/size][/font][font=Helvetica Neue][/size][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt?[/font]
b-brave, echt heeeeel lang geleden HAHAHA.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee?[/font]
IJS THEEEE [font=Helvetica Neue][/size][/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie.[/font]
thee.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers?[/font]
mars.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen?[/font]
redelijk.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient?[/font]
wat. . ? :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft?[/font]
band.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen?[/font]
een opstelwedstrijd op de basisschool hahaha.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven?[/font]
ik heb nog nooit olijven gegeten. . :blush: [font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien?[/font]
jaaa, maar ik ben het alweer vergeten denk ik.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard?[/font]
woonkamer?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen?[/font]
ja c:[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan?[/font]
huh?[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”?[/font]
een jongen uit mijn klas oops.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier?[/font]
niet boos, maar wel teleurgesteld.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen?[/font]
nope.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen?[/font]
ja.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur?[/font]
pastelkleuren.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden?[/font]
onder een steen denk ik.[font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets?[/font]
[font=helvetica neue, arial, helvetica, sans-serif]driemiljoen op mijn bankrekening.[/font][/size]

Moon

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 20 november 2016, 19:05:53 »
1. Slaap je met je raam open of dicht? dicht
2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Jaa
3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Jaa altijd, vind het dan irritant als me voeten uitsteken
4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? nee
5. Gebruik jij post-it notes? heel soms
6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? nee
8. Heb je sproeten? nee
9. Lach je altijd op foto’s? op de meeste foto's wel
10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? mensen die gierig zijn
11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? neee
12. Heb je ooit geplast in de bosjes? jaa  :blush:
13. En gepoept? nee dat hou ik dan in
14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? nee
15. Bijt je op je pen? jaa
16. Kun je zeilen? nog nooit gedaan
17. Hoe groot is jouw bed? 140 cm
18. Wat is je favoriete liedje deze week? Plek als dit van ronnie flex
19. Mannen die roze dragen? nehh ik hou er niet van
20. Kijk je nog steeds tekenfilms? heel af entoe
21. Wat is je minst favoriete film? geen idee
22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? in me tuin, onder de grond
23. Wat drink je bij je avondeten? melk
24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? ik eet geen kipnuggets
25. Wat is je favoriete eten? pasta
26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? the notebook en i am legend
27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? mijn vriend
30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? heeel lang geleden
31. Kan jij de olie van je auto vervangen? nee
32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? ik heb nog geen rijbewijs
34. Favoriete broodje? een panini
35. Het lekkerste ontbijt? pancakes
36. Hoe laat ga je naar bed? rond half 11 lig ik al
37. Ben je lui? haha jaa
38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? als een heks
39. Wat is je chinees sterrenbeeld? een os
40. Hoeveel talen spreek je? 2, Nederlands en Engels
41. Heb je een tijdschrift abonnement? nee
42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Feyenoord!
43. Ben je koppig? Neuuhhh  :blink:
45. Kijk je naar soaps? nee
46. Heb je hoogtevrees? nee
47. Zing je in de auto? soms wel ja, ligt eraan met wie ik ben
48. Zing je in de douche? nee
49. Dans je in de auto? nee
50. Ooit een pistool gebruikt? nee
51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? begin van het schooljaar
52. Vind je musicals stom? nee
53. Vind je kerst stressvol? helemaal niet!
54. Ooit Pierogi gegeten? moest het even opzoeken,maar nee
55. Favoriete fruittaart? aardbei
56. Wat wilde je vroeger worden? prinses of juffrouw
57. Geloof je in geesten? ik sta ervoor open
58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? zovaak!
59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? neem ik niet in
60. Draag je slippers? in de zomer jaa
61. Draag je een badjas? jaa
62. Wat draag je in bed? onderbroek en een shirtje
63. Eerste concert? The Jonas Brothers
64. Kruidvat, Etos of DA. kruidvat
65. Nike of Adidas? nike
66. Cheetos of Doritos? cheetos
67. Pinda’s of zonnebloempitten. pinda's
68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? nope
69. Ooit danslessen gehad? ik zat vroeger op streetdance
70. Wat voor beroep doet jouw man later? maak me niet veel uit hoor
71. Kan jij je tong oprollen? jaa
72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? nee nog nooit aan meegedaan
73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? jaa
74. Heb je recordable cd’s in huis? nee
75. Kun je recordable cd’s branden? nee
76. Brand je vaak wierook? nee
77. Ooit verliefd geweest? jaa
78. Naar welk concert zou je graag willen? Shawn Mendes
79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? weet niet of het een concert is, maar naar 538 xxl
81. Thee of koffie. thee
82. Mars of Snickers? een mars
83. Kan je goed zwemmen? jaa redelijk denk ik
84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? jaa
85. Ben je een patient? nee
86. DJ of een Band op je bruiloft? een dj
87. Ooit een wedstrijd gewonnen? nee
88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? nope
89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? ik hou sowieso niet van olijven
90. Kan je haken of breien? allebei niet
91. De beste plek voor een openhaard? in de woonkamer
92. Wil je trouwen? graag
93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? tot de dood ons scheidt
94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? zac efron. En nog steeds
95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? jaa een beetje
96. Heb je kinderen? nee
97. Wil je kinderen? jaa
98. Wat is je favoriete kleur? roze en lichtblauw
99. Hoe wil je begraven worden? in een kist
100. Mis je nog iets? nee
Float down like autumn leaves.

Courageous

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 20 november 2016, 19:27:09 »
[font=Helvetica Neue]1. Slaap je met je raam open of dicht? Dicht[/font][/size][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]2. Neem jij de shampoo/conditioner flesjes uit een hotel mee? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]3. Slaap jij met je dekbed ingestopt of niet? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]4. Heb je ooit een verkeersbord gestolen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]5. Gebruik jij post-it notes? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]6. Knip jij kortingbonnen uit zonder ze ooit te gebruiken? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]7. Word je liever aangevallen door een beer of door een zwerm bijen? Bijen, ook al zijn ze duivels.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]8. Heb je sproeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]9. Lach je altijd op foto’s? Niet altijd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]10. Wat is je grootste ergernis bij mensen? Mensen die hypocriet zijn.[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]11. Tel je de stappen die je maakt als je loopt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]12. Heb je ooit geplast in de bosjes? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]13. En gepoept? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]14. Dans je wel eens terwijl er geen muziek op staat? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]15. Bijt je op je pen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]16. Kun je zeilen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]17. Hoe groot is jouw bed? 1 persoons[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]18. Wat is je favoriete liedje deze week? Sia-Chandelier[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]19. Mannen die roze dragen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]20. Kijk je nog steeds tekenfilms? Absoluut niet[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]21. Wat is je minst favoriete film? Ik haat films[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]22. Waar zou jij je schat begraven als je er een zou hebben? In een bos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]23. Wat drink je bij je avondeten? Water of frisdrank[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]24. In wat voor saus dip jij je kipnugget? Ik eet geen kipnuggets[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]25. Wat is je favoriete eten? Spaghetti, pizza, kroket, chili con carne, wraps, patat, bamischijf, sateboontjes[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]26. Welke film kun je keer op keer kijken en word je nooit zat? Geen enkele film[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]27. Wie is de laatste persoon die je een kus hebt gegeven? Mijn ex HAHAHHA[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]28. Ben je ook een scoutingmeisje geweest? Iel nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]29. Zou je ooit strippen of naakt poseren? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]30. Wanneer heb je voor het laatst een brief geschreven? Vanochtend[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]31. Kan jij de olie van je auto vervangen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]32. Heb je ooit een boete voor te hard rijden gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]33. Ooit zonder benzine gezeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]34. Favoriete broodje? Broodje kroket met mosterd[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]35. Het lekkerste ontbijt? Een warm ontbijt[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]36. Hoe laat ga je naar bed? 21.00[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]37. Ben je lui? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]38. Hoe ging je verkleed tijdens carnaval als klein kind? Als indiaan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]39. Wat is je chinees sterrenbeeld? Tijger[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]40. Hoeveel talen spreek je? 3[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]41. Heb je een tijdschrift abonnement? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]42. Wie zijn beter? Ajax of Feyenoord? Kut voetbal, voetbal is overrated[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]43. Ben je koppig? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]44. Wie is beter, Tyra of Oprah? Oprah[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]45. Kijk je naar soaps? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]46. Heb je hoogtevrees? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]47. Zing je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]48. Zing je in de douche? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]49. Dans je in de auto? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]50. Ooit een pistool gebruikt? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]51. Wanneer heb je voor het laatst een portretfoto laten maken? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]52. Vind je musicals stom? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]53. Vind je kerst stressvol? Nee, lekker vreten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]54. Ooit Pierogi gegeten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]55. Favoriete fruittaart? Kersen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]56. Wat wilde je vroeger worden? Lady Gaga[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]57. Geloof je in geesten? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]58. Ooit het Deja-vu gevoel gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]59. Wat voor vitaminepillen neem je dagelijks? Multi, vitamine c, vitamine d[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]60. Draag je slippers? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]61. Draag je een badjas? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]62. Wat draag je in bed? Pyjama[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]63. Eerste concert? Nooit geweest[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]64. Kruidvat, Etos of DA. Kruitvat[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]65. Nike of Adidas? Nike[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]66. Cheetos of Doritos? Cheetos[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]67. Pinda’s of zonnebloempitten. Zonnebloempitten[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]68. Ooit van de groep Tres Bien gehoord? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]69. Ooit danslessen gehad? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]70. Wat voor beroep doet jouw man later? Een goed verdienende baan[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]71. Kan jij je tong oprollen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]72. Ooit een spellingswedstrijd gewonnen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]73. Heb je ooit gehuild omdat je zo gelukkig was? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]74. Heb je recordable cd’s in huis? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]75. Kun je recordable cd’s branden? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]76. Brand je vaak wierook? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]77. Ooit verliefd geweest? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]78. Naar welk concert zou je graag willen? Lady Gaga, Beyonce, Lana del Rey, Sia[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]79. Wat was het laatste concert dat je bezocht hebt? Geen[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]80. Hete thee of ijs thee? Hete thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]81. Thee of koffie. Thee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]82. Mars of Snickers? Snickers[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]83. Kan je goed zwemmen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]84. Kan je onder water zonder je neus dicht te knijpen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]85. Ben je een patient? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]86. DJ of een Band op je bruiloft? DJ[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]87. Ooit een wedstrijd gewonnen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]88. Heb je ooit plastische chirurgie gehad? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]89. Wat vind je lekkerder? Groene of zwarte olijven? Geen van beide, olijven zijn poep[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]90. Kan je haken of breien? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]91. De beste plek voor een openhaard? In de woonkamer[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]92. Wil je trouwen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]93. Als je getrouwd ben, hoelang dan? Geen idee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]94. Wie was je middelbareschooltijd “crush”? Een lerares[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]95. Wordt je boos als iets niet gaat op jou manier? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]96. Heb je kinderen? Nee[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]97. Wil je kinderen? Ja[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]98. Wat is je favoriete kleur? Lavendel[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]99. Hoe wil je begraven worden? Op een begraafplaats[/font][font=Helvetica Neue][font=Helvetica Neue]100. Mis je nog iets? Ja[/font]
Boekenwurm