Auteur Topic: [stelling] Het is normaal om te zoenen/seks te hebben met iemand die je net kent  (gelezen 21430 keer)

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 01 juni 2014, 17:58:28 »
En ik vind het een beetje vies en goedkoop, maar hey idc als je mij maar niet lastigvalt. Je zult alleen niet mijn bff kunnen worden als je zo een lifestyle hebt.
Model

Bettiepage

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 01 juni 2014, 18:14:31 »
Ik vind het belachelijk dat niemand gewoon zijn eigen seksleven kan hebben zonder dat mensen beginnen te slutshamen. Gedaan met sletvrees, zeg ik.
You may be a lover but you ain't no dancer.

Blush_xoxo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 01 juni 2014, 18:20:27 »
Ik vind het er echt aan liggen of je je er goed bij voelt of niet. En ook wel een beetje aan hoe vaak je datgene (zoenen of seks hebben) al gedaan hebt. Ik heb wel een aantal keer gezoend met iemand die ik net kende, maar mijn eerste zoen was met iemand die ik al iets langer kende. En ik zou ook zeker niet willen dat ik voor het eerst seks zou hebben met iemand die ik net ken.

Esona-Bella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 01 juni 2014, 19:20:52 »
Ik vind dat het niet normaal mag worden, de norm, hoe het hoort etc. Ik heb nog nooit een jongen gezien waarvan ik dacht, die moet ik zoenen. Ik vind andere dingen veel belangrijker om van die persoon te weten, er van uitgaand dat je zoent omdat je een relatie wil. Sowieso vind ik het gewoon raar om te zoenen met iemand die je niet kent. Maar als iemand het doet ga je gang, maar ik vind het niet netjes.
Als ik in met uitgaan een leuke jongen zie, dan begint het gewoon met een gesprek en gaandeweg denk ik dan "leuke jongen!" En dan aan het einde van de avond kan er dan het een en ander gebeuren, gewoon omdat we elkaar op dat moment leuk vinden en het gezellig met elkaar hebben gehad.
En dan zie je daarna wel of je hem na een aantal dagen nog steeds leuk vind en of er een date inzit etc, etc, etc, etc.

Ik vind het wel een beetje "kinderachtig" (misschien niet het juiste woord) nu als je midden in de kroeg ga staan zoenen.

Diets Leeuwtje

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 01 juni 2014, 21:26:16 »
Ieder doet natuurlijk wat zij/hij wil.
Maar dat houdt ook in dat ieder daar het hare/zijne van kan denken.

Wil je iedere avond met een ander in bed duiken? Prima. Maar dan moet je er niet van opkijken dat je daar bekend voor gaat staan.

Daenerys

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 01 juni 2014, 22:16:20 »
Tja, wat is normaal? Ik denk dat de meerderheid van de mensen het niet doet (toch zeker geen seks) dus in dat opzicht is het abnormaal.

Ik zou niet raar opkijken als mensen meteen kussen, dat heb ik zelf ook gedaan met mijn huidige vriend, maar bij seks zou ik wel raar opkijken. Tuurlijk moet je het zelf weten en bemoei ik me niet met anderen, maar ik kan er niet aan doen dat ik dan toch een bepaald beeld heb van die mensen.
I do not have a gentle heart.

Sinfonia

• I am the enslaved solitaire
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 01 juni 2014, 22:30:16 »
Ik zou zelf niet echt iemand kunnen tegenkomen bij het uitgaan en dan denken

'aw yis jou ga ik zoenen/en of seks mee hebben'

sowieso niet met wildvreemde kerels :') Ik drink al niet en ben vrij paranoïde wat jongens betreft
''That's a touching story, it really is... not my problem''

ScrewIt

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 01 juni 2014, 23:33:39 »
Ik vind dat het niet normaal mag worden, de norm, hoe het hoort etc. Ik heb nog nooit een jongen gezien waarvan ik dacht, die moet ik zoenen. Ik vind andere dingen veel belangrijker om van die persoon te weten, er van uitgaand dat je zoent omdat je een relatie wil. Sowieso vind ik het gewoon raar om te zoenen met iemand die je niet kent. Maar als iemand het doet ga je gang, maar ik vind het niet netjes.

Dat is t m nou juist, 99,9% van de mensen die dit wel zouden doen, is niet op zoek naar een relatie haha.
In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends #teamciteer

CaptainObvious_

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 01 juni 2014, 23:40:01 »
Vind sommige opmerkingen in dit topic wel erg frapant, ben je gelijk goedkoop en vies al zoen je met een onbekende? Nee, vind ik niet.

Seks is natuurlijk een ander verhaal. Vind deze stelling niet kloppen want zoenen en seks zijn twee hele verschillende dingen die niet te vergelijken zijn.

Buiten dat bepaalt iedereen dit toch voor zichzelf?

Vind jíj niet inderdaad, en dat kan en mag. Maar een ander mag en kan dat wel vinden en dat mag/kan ook gewoon.
The sun disappears only to reappear ~
You can only be young  once, but you can always be immature ~

RETESTRAK

• Bazinga
    • Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 02 juni 2014, 10:56:54 »
Ik vind er niks mis mee. Eigen leven.
is fan van saté maar houdt niet van kroepoek.

Ukkepuk

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 02 juni 2014, 11:00:02 »
Zoenen vind ik niks mis mee, seks zou ik zelf niet doen. Maar hee, de one night stand bestaat niet voor niks, er zijn genoeg mensen die het wel willen.
Ik heb ook wel heel erg het idee dat het eraan ligt waar je woont! Ik kijk er totaaaaaal niet gek van op als een vriendin in de kroeg ineens met een half onbekende jongen zou staan te zoenen. Zeker niet met zoiets als carnaval, bijvoorbeeld.

RETESTRAK

• Bazinga
    • Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 02 juni 2014, 11:13:04 »
Zoenen vind ik niks mis mee, seks zou ik zelf niet doen. Maar hee, de one night stand bestaat niet voor niks, er zijn genoeg mensen die het wel willen.
Ik heb ook wel heel erg het idee dat het eraan ligt waar je woont! Ik kijk er totaaaaaal niet gek van op als een vriendin in de kroeg ineens met een half onbekende jongen zou staan te zoenen. Zeker niet met zoiets als carnaval, bijvoorbeeld.

ja precies. hier is het vrij... normaal om te zoenen met iemand in de kroeg :')

CHERRYBLOSSOMS

• **
  • Dum spiro spero
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 02 juni 2014, 11:36:55 »
En ik vind het een beetje vies en goedkoop, maar hey idc als je mij maar niet lastigvalt. Je zult alleen niet mijn bff kunnen worden als je zo een lifestyle hebt.

Mee eens.

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 02 juni 2014, 11:44:46 »
Ik vind er niks mis mee als je met iemand zoent die je net kent. Seks zou ik dan zelf weer niet zo snel doen, maar als anderen dat wel willen, waarom niet, het is hun leven :')
Als ik halfdronken of nuchter een leuke jongen tegen kom waar ik een klik mee heb en ik zin heb om hem te zoenen, dan waarom niet.

Ik dacht er eerst ook heel anders over maar toen gebeurde het een keer (alleen zoenen dan) en beviel het mij eigenlijk wel. Vroeger wilde ik echt niet met iemand zoenen die ik pas een paar uur kende, maar nu maak ik daar geen problemen meer van. Je moet het ook weer niet te vaak doen.
« Laatst bewerkt op: 02 juni 2014, 11:47:47 door LiveTheFuture »
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

Seagold

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 02 juni 2014, 11:57:37 »
Ik vind dat zoenen gewoon kan, maar dat komt misschien omdat iedereen dat doet waar ik woon. Maar seks? Nee, dat moet speciaal zijn vind ik.
We built this Schmidty on Tootsie Rolls

Lotte

• SPACESHIP!
    • Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 02 juni 2014, 12:04:31 »
Ik heb met beide geen problemen hoor, als je single bent en je wil seks, moet je dan meteen een hele fwb relatie aangaan? Als je toch iemand in de kroeg tegenkomt waar je je seksueel aangetrokkken toe voelt, hij ook tot jou en je besluit daarnaar te handelen... ik zie daar het probleem niet in. Al vind ik wel dat je dat niet moet toen als je te jong bent. 20+ ofzo.

Ik vind ook dat seks niet exclusief is voor een relatie, en ik denk de meeste mensen hier wel.

-

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 02 juni 2014, 12:07:41 »
volgens mij ben ik echt een van de weinigen die seks niet als iets speciaals kan zien :")
I think that loneliness can be romantic

Infinitum3

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 02 juni 2014, 12:15:54 »
Meer mensen op een avond vind ik dan weer niet kunnen :')

Over seks met iemand die je net kent denken jongens vaak makkelijker dan meisjes, tenminste dat is mijn ervaring. Ik ga dan ook wel veel om met oudere jongens omdat de meeste jongens van mijn leeftijd ontzettend kinderachtig en irritant zijn; je kunt daar nog niet eens een normaal gesprek mee hebben haha.
> l'esprit de l'escalier < Je suis formidable :)
nature tumblrblack-white tumblrweheartit

picobello

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 02 juni 2014, 15:42:39 »
Ik heb er geen probleem mee, als iemand dat wilt doen moet diegene dat zelf weten. Ik denk wel dat mensen eerder iemand zoenen die ze niet kennen, dan wanneer ze er gelijk seks mee hebben, maar als je het hele avond met iemand goed kan vinden en je voelt je aangetrokken naar elkaar toe, snap ik best dat je met diegene mee naar huis gaat hoor.

Ik zou het alleen wel raar vinden als het ieder weekend iemand anders is, maar alsnog moet iedereen dat voor zichzelf weten vind ik.

AbsolutelyChuffed

• Try to set the night on fireeeeeee
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 02 juni 2014, 16:48:35 »
Zoals de meeste mensen hier denk ik: Iedereen moet het lekker zelf weten!
Al vind ik het zelf niet goedkoop. Ik zie zoenen niet als iets bijzonders. Natuurlijk is het heel fijn als je het met iemand doet waar je om geeft, maar tijdens stappen doe ik het ook wel eens, vind ik niks mis mee.

Seks is voor mij persoonlijk anders, maar dat komt omdat ik seks en vooral naaktheid associeer met vertrouwen, omdat ik nogal onzeker ben over mijn lichaam, dus dat zou ik niet met zomaar iemand doen. Maar wie weet, misschien ben ik over een paar jaar een stuk zekerder van mezelf en heb ik er behoefte aan terwijl ik single ben, why not?

"De maatschappij" legt veel te veel druk op seks vind ik, om het wel of juist niet te doen, vooral voor vrouwen, en iedereen moet het lekker zelf weten, als ze het maar veilig doen.
"Listen, you're my children and I love you but you're all terrible at what you do here and I feel like I should tell you, I'd fire all of you if I could."

Esona-Bella

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 02 juni 2014, 19:54:28 »
Ik vind dat jullie oordelen. Wat is nou helemaal normaal? Als een vrouw of man een leuke persoon tegen komt en het klikt en van het een komt het ander, dat is alleen maar leuk.
Dan ben je niet meteen een slet oid.

Maar goed ik denk dat de leeftijd op dit forum daar misschien wat te laag voor ligt.

destielsmagic

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 02 juni 2014, 21:51:03 »
Ik vind dat jullie oordelen. Wat is nou helemaal normaal? Als een vrouw of man een leuke persoon tegen komt en het klikt en van het een komt het ander, dat is alleen maar leuk.
Dan ben je niet meteen een slet oid.

Maar goed ik denk dat de leeftijd op dit forum daar misschien wat te laag voor ligt.
Dat heeft helemaal niks met leeftijd te maken. Als jij persoonlijk vind dat seks iets is voor een vaste relatie/huwelijk, dan is het voor jou niet 'normaal' om seks te hebben na een avondje in de kroeg.

Net zoals dat als jij het wel normaal vind om na een avondje stappen met iemand in het bed te duiken, dan is dat ook prima.

Ik lees het hele topic mee en niemand heeft hier het woord slet gebruikt. Ja, wel goedkoop, of vies, maar dat is toch ook aan diegene zelf? (overigens vind ik die benamingen niet heel correct)
Waarom zou het niet verkeerd zijn om te zeggen dat je seks niet persé aan een relatie koppelt en dat je best met iemand in het bed duikt na een gezellige avond, kortom dus dat jij dat normaal vindt, maar wel verkeerd om te zeggen dat je seks iets voor een relatie vindt en dat je geen seks hebt met vreemden, en dat dan voor diegene normaal is?

Wat je al zegt, wat is nou helemaal normaal. Nouja, dat is voor iedereen verschillend, blijkbaar. Dus dan oordeel je niet, dan geef je je mening. (Zoals de meesten hier doen, sommigen zijn wel wat respectloos maar 9/10 zijn gewoon netjes)

thyrax

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 02 juni 2014, 21:53:26 »
Voor iedereen is 'normaal' weer anders.
Ik heb op die manier mijn vriend leren kennen, maar het was voor mij niet normaal. Wel heel leuk :)

Denk dat het er aan ligt wie het is, in welke situatie, hoevaak het eerder gebeurd is en welke redenen er aan vast zitten.

Het is niet iets waar je zomaar ja of nee op kan zeggen... zeker niet als je het zelf nooit meegemaakt heb.

Dat denk ik :P

RETESTRAK

• Bazinga
    • Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 03 juni 2014, 10:00:36 »
volgens mij ben ik echt een van de weinigen die seks niet als iets speciaals kan zien :")

nee ik ook

Rosedaley

• Gast
« Reactie #74 Gepost op: 03 juni 2014, 11:34:06 »
Ik heb beide wel gedaan dus zou mijn mond dicht moeten houden. Toen vond ik het niet raar, en deed ik het gewoon. Nu niet meer, omdat ik het ongemakkelijk vind om in een kroeg met iemand te gaan :')