Auteur Topic: [stelling] Het is normaal om te zoenen/seks te hebben met iemand die je net kent  (gelezen 22423 keer)

flyingmind

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #300 Gepost op: 02 mei 2018, 21:11:30 »
Ik dacht vroeger dat zoenen in de "disco" alleen gebeurde bij van die kinder-discofeestjes, maar nu schijnt dat toch niet zo te zijn haha. Ik vind het allemaal gewoon wel kunnen, het hoort er (voor sommigen) ook een beetje bij op zo'n dronken stapavond. Ik zou persoonlijk niet zomaar bij iemand blijven slapen, ook omdat ik het gewoon eng vind om bij iemand anders thuis te zijn als ik diegene niet ken. Maar ik hoor genoeg verhalen van mensen die het wel doen, en die er geen spijt van hebben. Doe gewoon lekker wat je wil, mits veilig en val anderen er niet mee lastig.

Stoerchick

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #301 Gepost op: 18 januari 2019, 22:56:09 »
Ik zou het zelf niet zo snel doen, maar he als jij je er goed bij voelt gewoon doen.

Seks zou ik al helemaal niet zo snel doen. Hier ook weer als jij je er goed bij voelt gewoon doen.

Turtle

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #302 Gepost op: 19 januari 2019, 14:52:38 »
Zoenen heb ik wel eens gedaan maar voor seks zou ik iemand wel beter willen kennen.

Maar vind dat dat heel erg je eigen keuze is. Zolang iemand er zelf achter staat is er niks mis mee. En als iemand het niet wil doen is dat ook prima.