Auteur Topic: Provinciale Statenverkiezing 2019  (gelezen 3352 keer)

Himeros

• Bekijk profiel
« Gepost op: 20 maart 2019, 09:25:41 »
Hallo mensen,

Zoals jullie waarschijnlijk al weten is het weer verkiezingstijd en mogen we weer gebruik maken van ons stemrecht. Ik ben benieuwd wat wie jongeren allemaal stemmen. Daarom heb ik deze poll aangemaakt.

Bedankt voor het invullen en lang leve de democratie.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 maart 2019, 13:37:39 »
Vanavond ga ik stemmen, beide D66 en dan de eerste vrouw op de lijst.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 maart 2019, 14:04:59 »
Ik ga straks GroenLinks stemmen, op de eerste vrouw uit mijn stad op de lijst. Had nog getwijfeld om anders op D66 of PvdA te stemmen, maar ik denk dat een stem op GL effectiever is. Voor waterschappen stem ik blanco.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 maart 2019, 16:50:46 »
Ik denk dat ik blanco ga stemmen, ik weet het echt niet
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 maart 2019, 17:20:07 »
Ik ga straks GroenLinks stemmen, op de eerste vrouw uit mijn stad op de lijst. Had nog getwijfeld om anders op D66 of PvdA te stemmen, maar ik denk dat een stem op GL effectiever is. Voor waterschappen stem ik blanco.

Ik hoor mensen vaker blanco stemmen voor de waterschappen. Ik snap dat wel, waarom moeten wij daarvoor kiezen en niet de Provinciale Staten?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 maart 2019, 17:20:48 »
Ik denk dat ik blanco ga stemmen, ik weet het echt niet

Dat is natuurlijk ook een optie. Je stem telt wel mee voor het opkomstpercentage :)

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 20 maart 2019, 17:32:12 »
Ik hoor mensen vaker blanco stemmen voor de waterschappen. Ik snap dat wel, waarom moeten wij daarvoor kiezen en niet de Provinciale Staten?
Inderdaad, ik begrijp niet waarom wij hiervoor moeten kiezen. Heb er verder ook geen mening over, dus vandaar blanco.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Bloempot

• Gast
« Reactie #7 Gepost op: 20 maart 2019, 19:31:33 »
Provinciaal op lokale partij gestemd en waterschap op ''water natuurlijk''

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 20 maart 2019, 19:45:54 »
D66 en Waternatuurlijk
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 23 maart 2019, 14:15:07 »
Inderdaad, ik begrijp niet waarom wij hiervoor moeten kiezen. Heb er verder ook geen mening over, dus vandaar blanco.
Ligt een beetje aan waar je woont en wat je doet of waterschappen belangrijk voor je is denk ik.... ik woon zelf in agrarisch gebied en de mensen hier vinden de waterschappen heel erg belangrijk omdat de waterschappen veel invloed/effect hebben op agrariërs en agrarisch gebied.

Persoonlijk heb ik voor beide blanco gestemd. Ik probeerde een stemhulp in te vullen maar bij elke stelling dacht ik weer "Weet ik veel, ik weet hier niks vanaf"

victory

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 23 maart 2019, 17:52:20 »
D66 en blanco

Ms.Jackson

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 25 maart 2019, 10:02:45 »
Ligt een beetje aan waar je woont en wat je doet of waterschappen belangrijk voor je is denk ik.... ik woon zelf in agrarisch gebied en de mensen hier vinden de waterschappen heel erg belangrijk omdat de waterschappen veel invloed/effect hebben op agrariërs en agrarisch gebied.
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Bloempot

• Gast
« Reactie #12 Gepost op: 25 maart 2019, 10:07:32 »

Ja, en ik woon ver onder NAP en omringd door dijken, waterschap is hier vaak hot topic