Ik ben voor.Baas in eigen buik en zo. c:
Zolang je het niet als voorbehoedsmiddel gebruikt. Succes.
Misschien moet je er even je eigen mening bijzetten.Ik heb er niks tegen als het echt niet anders kan, maar als je gewoon voor het kind kan zorgen enz. dan vind ik dat je het echt moet houden.
Ik vind dat het moet kunnen, mits je wel alles hebt gedaan om niet zwanger te raken in eerste instantie. Je moet een kind ook wel een goed leven kunnen geven, dus niet houden omdat dat nou eenmaal zo hoort, oid.
[...]okeejik ben tegen abortus, tenzij de moeder in levensgevaar is. maar dit is zelden het geval, voor de rest zie ik niet hoe een abortus vóór adoptie kan gaan.
[...]Indd. En als je het kind geen goed leven kan bieden moet je het ook niet houden vind ik.
[...]Omdat het in sommige gevallen niet mogelijk is voor de moeder om een zwangerschap te doorstaan, ivm school/werk. En wat nou als een meisje verkracht is, moet ze dan lekker met de baby van haar verkrachter in haar buik lopen? Plus, adoptie vraagt ook mentaal veel meer van je dan abortus omdat je dan je kind erger mist dan als je hem niet zolang bij je hebt gedragen.
[...]nou sorry hoor maar het is je eigen schuld toch niet als een condoom scheurt -.-' Onder eigen schuld versta ik wel gewoon batsen zonder iets en dan verbaasd zijn dat ze opeens zwanger zijn Ik ben trouwens voor.
[...]Adoptie is veel moeilijker. Dan heb je het kindje al 9 maanden in je buik gehad en dan zie je het ook nog leven en dan moet je het weg geven.