Auteur Topic: Homoseksualiteit is oké? Geef je mening!  (gelezen 65268 keer)

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 30 november 2013, 13:17:14 »
Waarom zou je er tegen zijn dat twee mensen heel gelukkig met elkaar zijn terwijl je er zelf totaal geen last van hebt?
Life is living or surviving

saywhat?!

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 30 november 2013, 13:27:40 »
Offtopic maar jouw sign, geweldig :'D
Haha! KUD ftw

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 30 november 2013, 13:29:16 »
Haha! KUD ftw

wat betekent het? ik dacht dat het turks was ofzo :'D
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

saywhat?!

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 30 november 2013, 13:31:16 »

Snotterslet

• Smile like a donut
    • Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 30 november 2013, 13:32:21 »
Het kan me echt niet boeien of iemand hetero, homoseksueel is of op aardappels valt o.i.d
Ik vind het wel irritant als ze overdreven klef gaan doen, maar dat heb ik ook bij hetero's. Dus eigenlijk heb ik er helemaal geen last van.

ik stik
It's all ogre now | Marrr ik denk gewoon paprika

Alterbrug

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 30 november 2013, 13:37:49 »
Dat is toch bewezen?

Bewezen is een heel groot woord, maar als het een keuze was zou vast niemand homo zijn. Met al die tegenstand, discriminatie, verminderde rechten, zelfs de kans op vervolgd te worden denk ik niet dat iemand kiest om homoseksueel te zijn.
Wetenschappelijk bewezen is het natuurlijk niet, maar dat zal niemand wel denken:P
Mijn lievelingskleur is taart!

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 30 november 2013, 13:41:28 »
Bewezen is een heel groot woord, maar als het een keuze was zou vast niemand homo zijn. Met al die tegenstand, discriminatie, verminderde rechten, zelfs de kans op vervolgd te worden denk ik niet dat iemand kiest om homoseksueel te zijn.
Wetenschappelijk bewezen is het natuurlijk niet, maar dat zal niemand wel denken:P
Men heeft al behoorlijk veel onderzoek gedaan die erop wijzen dat er genetische en/of biologische kenmerken die invloed hebben op geaardheid. Concrete besluiten heeft men niet maar ik vind het verkeerd om te zeggen dat het 'nog niet bewezen is.'
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

naughtysmiles

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 30 november 2013, 13:46:00 »
blog
"Question everything. Your love, your religion, your passion. If you don't have questions, you'll never find answers"

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 30 november 2013, 13:49:25 »
Men heeft al behoorlijk veel onderzoek gedaan die erop wijzen dat er genetische en/of biologische kenmerken die invloed hebben op geaardheid. Concrete besluiten heeft men niet maar ik vind het verkeerd om te zeggen dat het 'nog niet bewezen is.'
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 30 november 2013, 13:51:44 »
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

Frozenyogurt

• **
    • Bekijk profiel

Alterbrug

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 30 november 2013, 14:07:46 »

Dat klopt, maar een uitsluitend onderzoek is er nog niet geweest, dat krijg je waarschijnlijk ook nooit doorgevoerd. Er is absoluut onderzoek dat die kant op wijst, maar genetische onderzoeken zeggen niet alles . Er is is op epigenetica waar weinig onderzoek is gedaan. Bewezen is het dus niet, maar erg plausibel.
Mijn lievelingskleur is taart!

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 30 november 2013, 14:29:13 »
In mijn ogen is homoseksualiteit een aangeboren afwijking, net als blauwe ogen en blond haar. Het is niet slecht, het is anders dan wat de meeste mensen op de wereld hebben/zijn.

Tegen mensen die leiden aan homofobie zeg ik dan ook graag dingen als "vertel mij dan eens wanneer jij hebt besloten om hetero te zijn" of "als jij denkt dat je je seksualiteit zomaar kunt veranderen probeer dan eens voor een jaar homoseksueel te zijn, als je dat weet vol te houden en oprecht liefde voor die persoon voelt dan mag je blijven gillen wat je nu zegt en als je het niet volhoudt moet je voortaan je bek houden".
Wees blij met wie je bent, er is geen ander zoals jij

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 30 november 2013, 14:30:48 »
Uh ja, waarom niet? Het is niet zo dat je er iets aan kunt doen, of hoeft te doen wat mij betreft.

Thingamabobs

• ♪Do you hear the people sing?♫
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 30 november 2013, 14:32:36 »
In mijn ogen is homoseksualiteit een aangeboren afwijking, (edit van Thingamabobs: Ik vind afwijking het verkeerde woord maar indd.)net als blauwe ogen en blond haar. Het is niet slecht, het is anders dan wat de meeste mensen op de wereld hebben/zijn.

Tegen mensen die leiden aan homofobie zeg ik dan ook graag dingen als "vertel mij dan eens wanneer jij hebt besloten om hetero te zijn" of "als jij denkt dat je je seksualiteit zomaar kunt veranderen probeer dan eens voor een jaar homoseksueel te zijn, als je dat weet vol te houden en oprecht liefde voor die persoon voelt dan mag je blijven gillen wat je nu zegt en als je het niet volhoudt moet je voortaan je bek houden".
tumblr -Wat betekent je naam: 0:57 It's both a blessing and a curse to feel everything so very deeply -  All magic comes with a price

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 30 november 2013, 14:36:50 »

Het is een afwijking, net als blauwe ogen en blond haar. Heteroseksualiteit is in een bepaald opzicht ook een afwijking, ik denk namelijk dat de oermens geen seksualiteit had en dat de oermens dus biseksueel was.

ohmymurs

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 30 november 2013, 14:39:06 »
"claiming that someone else's marriage is against your religion is like being angry with someone for eating cake because you're on a diet."
i don't like people who aren't dessert persons

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 30 november 2013, 14:39:25 »
Het is een afwijking, net als blauwe ogen en blond haar. Heteroseksualiteit is in een bepaald opzicht ook een afwijking, ik denk namelijk dat de oermens geen seksualiteit had en dat de oermens dus biseksueel was.
In die zin heb je absoluut gelijk. Zoiets zegt natuurlijk ook helemaal niks over je persoonlijke mening over iets. Homoseksualiteit is natuurlijk wel een afwijking in de huidige wereld, in die zin dat heteroseksualiteit de norm is nu.

ohmymurs

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 30 november 2013, 14:41:34 »
In die zin heb je absoluut gelijk. Zoiets zegt natuurlijk ook helemaal niks over je persoonlijke mening over iets. Homoseksualiteit is natuurlijk wel een afwijking in de huidige wereld, in die zin dat heteroseksualiteit de norm is nu.
precies, maar net zoals dat je bijvoorbeeld een spierafwijking hebt hoeft het niet verkeerd te zijn
(ik vind het tenminste niet verkeerd)
i don't like people who aren't dessert persons

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 30 november 2013, 14:42:07 »
Huh wat, waarom is blauwe ogen en blond haar een afwijking?
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 30 november 2013, 14:42:26 »
precies, maar net zoals dat je bijvoorbeeld een spierafwijking hebt hoeft het niet verkeerd te zijn
(ik vind het tenminste niet verkeerd)
Nee een spierafwijking kun je ten slotte ook niets aan doen.

Vitani

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 30 november 2013, 14:52:32 »
Huh wat, waarom is blauwe ogen en blond haar een afwijking?
Het is anders dan wat de meeste mensen op aarde hebben. De oermens had bruine ogen en zwart haar. Toen de mens naar het noorden ging kregen we een lichtere huid, blauwe ogen en blond haar omdat dat zorgde voor makkelijkere productie van vitamine D.
Een afwijking is niet per se slecht, het is alleen anders en anders is gewoon anders en niet slecht.
Nee een spierafwijking kun je ten slotte ook niets aan doen.
Dat klopt, maar een spierafwijking is (voor de patiënt) niet goed. Niet iedere afwijking is namelijk goed. Soms is een afwijking alleen anders (bijvoorbeeld homo-hetero of blauwe ogen-bruine ogen), maar sommige afwijkingen kun je zien als ziekte (adhd, spierafwijking, allergie) omdat ze je op een bepaalde manier belemmeren in het leven.

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 30 november 2013, 15:18:49 »
Het is anders dan wat de meeste mensen op aarde hebben. De oermens had bruine ogen en zwart haar. Toen de mens naar het noorden ging kregen we een lichtere huid, blauwe ogen en blond haar omdat dat zorgde voor makkelijkere productie van vitamine D.
Een afwijking is niet per se slecht, het is alleen anders en anders is gewoon anders en niet slecht.
Ooh, zo! Ik dacht dat je afwijking bedoelde als in lichamelijk of geestelijk gebrek.
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Ribbon

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 30 november 2013, 15:24:42 »
Echt in zoveel reacties van jou zie ik IETS met Marokkanen terug komen. Soms vraag ik me echt af wat je wilt bereiken..

OT: Ik ben zelf een moslima christen en mijn mening zal wss botsen met de meeste meningen hier. Dit betekent echter niet dat ik homo's anders behandel oid, ik heb voor mezelf regels en het kan me een beetje aan me reet roesten of andere hieraan voldoen of niet.
jkno

Wanda

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 30 november 2013, 17:28:33 »
Het is niet de homoseksualiteit die aangeleerd is, het zijn de belachelijke religieuze gedachtengangen die mensen brainwashen. Dus als we die mensen nou eens zouden genezen...