Auteur Topic: Homoseksualiteit is oké? Geef je mening!  (gelezen 65284 keer)

Poubelle

• Gast
« Gepost op: 30 november 2013, 10:32:24 »
Je hoort vaak van veel mensen dat ze homoseksualiteit prima vinden. Dat er niks mis mee is.
Maar er zijn ook een heleboel mensen die zeggen dat het een ziekte is en dat je kan worden genezen. Zij zijn fel tegen homo's.
Maar ik vroeg me nou eens af, wat vinden jullie echt van homoseksualiteit? Vind je het normaal? Denk je dat het aangeboren is of aangeleerd? Kan je worden 'genezen'? Zou je het accepteren als een vriendin lesbisch blijkt te zijn? Bestaat biseksualiteit? Of zijn dat mensen die niet helemaal uit de kast durven te komen of dat ze geen beslissing kunnen maken op wie ze vallen?
Ik hoor graag jullie meningen (:

Persoonlijk denk ik dat het is aangeboren en niet aangeleerd. Want waarom zouden dan een heleboel mensen homo zijn? Want je komt in lastige situatie's als gay en je wordt ook niet door iedereen geaccepteerd. En ik denk niet dat je door therapie of medicijnen hetero kan worden, dit is gewoon hoe je bent.
« Laatst bewerkt op: 29 juli 2014, 22:20:59 door Curiosityy »

Ninive

• Errare humanum est
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 november 2013, 10:38:54 »
Ja
Other peoples successes are not your failures TUM - BLR

Frozenyogurt

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 30 november 2013, 10:43:28 »
Bestaat hier niet al een topic over?

Ik vind mensen die zeggen dat het een ziekte is eerder ziekelijk, bah.
Of het nou aangeboren is of niet ik vind dat mensen het recht hebben om een liefdesrelatie aan te gaan met wie zij willen, zelfde geslacht of niet.
Ik heb veel respect voor de mensen die ervoor uit durven te komen in een wereld waar het vaak niet wordt geaccepteerd. Hopelijk is dit in de toekomst anders.

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 30 november 2013, 10:45:45 »
tegen mensen die zeggen dat het een keuze is moet je vragen wanneer zij besloten hetero te worden

Atlas

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 30 november 2013, 10:50:43 »
Bestaat hier niet al een topic over?

Ik vind mensen die zeggen dat het een ziekte is eerder ziekelijk, bah.
Of het nou aangeboren is of niet ik vind dat mensen het recht hebben om een liefdesrelatie aan te gaan met wie zij willen, zelfde geslacht of niet.
Ik heb veel respect voor de mensen die ervoor uit durven te komen in een wereld waar het vaak niet wordt geaccepteerd. Hopelijk is dit in de toekomst anders.

Ik ben het hier mee eens, de broer van mn beste vriendin is een tijdje geleden uit de kast gekomen, mn vriendin en ik hadden al een tijdje zo'n vermoeden, dus het was niet heel erg shockerend nieuws, maar toch. Ik heb absoluut respect voor mensen die uit de kast durven te komen, ik zou het doodeng vinden.

nefelibata

• We've got holes but we carry on.
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 30 november 2013, 10:51:53 »
Het boeit me eerlijk gezegd echt niet waar anderen op vallen (tenzij ze op kinderen vallen, dat vind ik namelijk niet kunnen, zeker niet als mensen er ook daadwerkelijk wat mee doen). Heteroseksueel, homoseksueel, biseksueel of aseksueel? Ik vind het allemaal geen probleem en helemaal prima. Leven en laten leven :)
Verkooptopic: http://forum.girlscene.nl/forum/verkoop/ik-raak-mn-baan-kwijt-en-heb-geld-nodig-help-me-309043.0.html  --- “Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring.”

Hope

• Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 30 november 2013, 10:55:23 »
Ik weet zeker dat iedereen hier op GS homo seksualiteit oke vind.
Ben op zoek naar een kech die mij rond kan rijden

Emma

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 november 2013, 11:00:27 »
Ik heb er helemaal geen problemen mee en ik snap ook niet dat er mensen zijn die er wel problemen mee hebben.

indifference

• Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2013, 11:00:27 »
Ik heb zelf altijd zoiets van; oké, als jij denkt dat je je geaardheid kunt kiezen en veranderen, laat mij dan maar eens zien hoe jij dat doet. Laat maar zien dat je zomaar homoseksueel kunt worden, als jij denkt dat dat zo makkelijk kan.
//

Defenestration

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2013, 11:05:23 »
Homoseksualiteit is oké, olé olé.  :bounce:
Believe you can and you're halfway there. - Ik was Excogitation.

Chandler

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2013, 11:08:31 »
Ja, ik accepteer homoseksualiteit.
Ho ho ho - Merry Christmas!

Heart

• Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 30 november 2013, 11:19:12 »
Boeit me geen hol op wie anderen verliefd worden.
Dat boeit niemand, lijkt me.
Doing what you've been doing is going to get you what you've been getting.

BeingFearless

• Pioneer
    • Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 30 november 2013, 11:22:22 »
Ik snap niet hoe je het niet oké kunt vinden. Jij hebt er toch geen last van als iemand anders homo is?
Do I love you, oh, I do. And I’m going to ‘til I’m gone. But if you think that I can stay in this same old, same old. Well, I don’t, I don’t.

ROFL

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 30 november 2013, 11:31:29 »
100% oké.
Parlez-vous een beetje Henk? #teamciteer

brokenmirror

• Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 30 november 2013, 11:42:50 »
vraag dit ook ff op http://forums.marokko.nl/

saywhat?!

• Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 30 november 2013, 11:49:18 »
vraag dit ook ff op http://forums.marokko.nl/
Echt in zoveel reacties van jou zie ik IETS met Marokkanen terug komen. Soms vraag ik me echt af wat je wilt bereiken..

OT: Ik ben zelf een moslima en mijn mening zal wss botsen met de meeste meningen hier. Dit betekent echter niet dat ik homo's anders behandel oid, ik heb voor mezelf regels en het kan me een beetje aan me reet roesten of andere hieraan voldoen of niet.

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 30 november 2013, 11:58:38 »
Tumblr | I guess if I'm breathing this is not the end. | Sum IS gatessief

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 30 november 2013, 11:59:16 »
Echt in zoveel reacties van jou zie ik IETS met Marokkanen terug komen. Soms vraag ik me echt af wat je wilt bereiken..

OT: Ik ben zelf een moslima en mijn mening zal wss botsen met de meeste meningen hier. Dit betekent echter niet dat ik homo's anders behandel oid, ik heb voor mezelf regels en het kan me een beetje aan me reet roesten of andere hieraan voldoen of niet.
Offtopic maar jouw sign, geweldig :'D

Davillage

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 30 november 2013, 12:04:20 »
ik vind het geen enkel probleem. mij maakt het echt niet uit of je jongens of meisjes aantrekkelijk vind -_- zolang je er maar gelukkig mee bent
Me gusta

Druivje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 30 november 2013, 12:09:30 »
Ik vind het gewoon normaal. Ik denk dat het tot op zekere hoogte aangeboren is, maar dat je omgeving wel enigzins invloed heeft.
We don't see things as they are, we see things as we are.

Polyethylene

• starálfur
    • Bekijk profiel
« Reactie #20 Gepost op: 30 november 2013, 12:18:41 »
Ik weet zeker dat iedereen hier op GS homo seksualiteit oke vind.
Dat is niet echt waar hoor, ik heb vaak genoeg gediscussieerd over dit onderwerp met andere members :')
plastic // How happy is the blameless vestal's lot! The world forgetting, by the world forgot. Eternal sunshine of the spotless mind! Each pray'r accepted, and each wish resign'd.

sunloavie

• الهيب هوب أميرة
    • Bekijk profiel
« Reactie #21 Gepost op: 30 november 2013, 12:27:24 »
Een beetje gay is altijd okay
we on an ultralight beam

SpaceDementia

• Quiet the mind.
    • Bekijk profiel
« Reactie #22 Gepost op: 30 november 2013, 12:36:41 »
Dat is niet echt waar hoor, ik heb vaak genoeg gediscussieerd over dit onderwerp met andere members :')
Dit ja.

Amareterram

• Bekijk profiel
« Reactie #23 Gepost op: 30 november 2013, 12:42:47 »
Waarom zou je er tegen zijn dat twee mensen heel gelukkig met elkaar zijn terwijl je er zelf totaal geen last van hebt?

Amaretto

• Bekijk profiel
« Reactie #24 Gepost op: 30 november 2013, 13:15:21 »
Waarom zou je er tegen zijn dat twee mensen heel gelukkig met elkaar zijn terwijl je er zelf totaal geen last van hebt?

Mee eens.
https://www.instagram.com/healthyplantbasedlife/?hl=nl || Don't let your dreams be dreams.