Auteur Topic: Het Corona-topic  (gelezen 862 keer)

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 14 april 2021, 22:09:40 »
We naderen de eindstreep, de haven is in zicht, wat je het noemen wilt, dus misschien is dit topic een beetje erg laat. :rolleyes:

Maar het leek me fijn om een topic te hebben waar je je zorgen, gedachten en meningen over het coronavirus kwijt kunt.

Dus wat wil je kwijt? Waar kijk je naar uit als we weer 'open' gaan? Wat ga je echt helemaal niet missen aan deze crisis? Spui het hier!
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 april 2021, 00:57:34 »
Ik hoop gewoon dat er straks weer een tijd komt dat als mensen het woord corona roepen, ik aan een biertje denk i.p.v. een pandemie.

Dat ik lekker mijn ouders een knuffel of kus kan geven zonder erbij na te denken of dat wel verantwoord is.

Lekker met vriendinnen avondjes wijn zonder afstand en zonder dat het illegaal is en voelt.

En meer van de wereld zien lijkt mij fijn!

Maar er zijn toch ook wel voordelen aan de pandemie, sociaal iets meer rust en geen sociale verplichtingen, iets meer tijd voor mezelf en minder geld uitgeven (horeca was mijn hobby).

Ben vooral heel benieuwd of alles weer als "vroeger" wordt. Wat denken jullie? Gaan we ooit nog mensen begroeten met een handdruk? Ik vind handen schudden echt ranzig, zie vaak genoeg mannen van het toilet komen zonder dat ze hun handjes wassen 🤢

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 april 2021, 08:20:59 »
Gewoon weer naar school kunnen
In de zomer een terrasje kunnen pakken en ergens wat kunnen drinken/eten
Weer zonder mondkapje kunnen lopen
Weer ergens naar toe kunnen gaan, ipv het eeuwige thuis zitten
Nergens meer verplicht desinfecteren
Niet meer nadenken over een maximaal aantal personen op bezoek
Geen gedoe over vaccinaties
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 16 april 2021, 18:39:32 »
Ik ben in januari al gevaccineerd (ik werk in de zorg), dus ik hoop echt dat we gewoon opschieten met het vaccineren en zodoende weer kunnen versoepelen. Het gaat me allemaal veel te traag. Ik vind het in ieder geval enorm fijn dat ik mijn opa en oma (die inmiddels ook gevaccineerd zijn) weer kan knuffelen en ik ben nu wat minder voorzichtig met vrienden.
Of we ooit terug gaan naar 'normaal', geen idee... Ik hoop in ieder geval dat het verplichte drie zoenen tijdperk definitief voorbij is  laughing7.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

PinkieWink

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 16 april 2021, 23:03:41 »
Ik ben sinds een paar maanden begonnen bij een winkel, maar ik mag er helaas nog maar 1 keer in de week werken :"( Hoop echt dat ik gauw meer mag werken want m'n spaargeld raakt op een gegeven moment wel op. Zou het moeten kunnen volhouden tot de geschatte maand dat de vaccins genoeg gezet zijn om versoepelingen echt te kunnen doorvoeren, maar dat er nog geen echte definitieve datum kan worden gezegd maakt me soms wel onzeker  :(
"Which do you want - The pain of staying where you are, or the pain of growth?"

DSHulp

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 24 april 2021, 21:58:28 »
Hey meiden,
Ik ben aan het afstuderen en voor mijn afstudeerproject zoek ik 100 (!!!) ondernemers die mijn enquete willen invullen.. ik doe onderzoek naar hoe de pandemie effect heeft op ondernemers.
Ken/ben jij dus een ondernemer? Zou jij mijn enquete dan willen delen  ^_^
(edit mod, is een enquête topic voor)
Duurt ongeveer 8 minuutjes om hem in te vullen en als dank verloot ik een cadeaubon! Thanks!!
« Laatst bewerkt op: 25 april 2021, 19:36:19 door Roses »