Auteur Topic: Vervelende schoenmaten  (gelezen 2411 keer)

Leesverslaafde

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 06 september 2017, 18:51:30 »
Hoi!

Ik heb zelf een hele vervelende schoenmaat. Ik heb namelijk maat 36. Ik zit soms echt tussen de kinder schoenen en volwassen schoenen in. Zo ben ik op zoek naar Vans, maar heb ik nog geen leuke schoenen kunnen vinden in mijn maat.

Wie heeft er nog meer een vervelende schoenmaat en op waar halen jullie je schoenen vandaan?
Darling, you'll be okay

Meraki

• May we meet again
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 06 september 2017, 19:16:23 »
Ik vind maat 36 juist geen vervelende maat. Vaak is dat net nog kinderschoen bij de grote merken en dit kan tientallen euro's schelen terwijl het dezelfde schoen is. Zo heb ik voor mijn nikes maar 145 ipv 190 hoeven te betalen.
Verder hebben ze bij van haren / bristol / veel online boetiekjes altijd maat 36, ik kan altijd enorm leuke schoenen vinden :)
To do something with soul, creativity, or love; when you leave a piece of yourself in your work

Innocence

• Actually A Badass...
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 06 september 2017, 19:34:21 »
Ik heb soms 36,5 soms 37, en vind het totaal niet vervelend. In de sale kan ik vaak goed slagen, omdat de kleine en hele grote maten er dan vaak nog wel zijn.

Misschien kun je een keer de maatadvies op de vans website invullen? Daar staat vaak in hoe het valt en welke maat je ongeveer moet hebben, dit verschilt per merk
I'm sorry I can't be perfect... Simple Plan
Fangirl Instagram🎧😍

MORIARTY

• Consulting Criminal
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 06 september 2017, 19:37:39 »
Ik heb 37,5, dat kan ook vrij vervelend zijn. 37 is vaak te klein en 38 te groot. Ik zie altijd heel veel staan van maat 36 dus misschien zoek je verkeerd? En Vans kun je ook online bestellen?
BLOG || Sorry boys! I'm soooo changeable! It is a weakness with me. But to be fair to myself, it is my only weakness.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 06 september 2017, 20:03:34 »
Ik heb 37 en kan vaak ook gewoon leuke schoenen vinden! Bij van Haren haal ik wel eens schoenen of online!
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?