Auteur Topic: Kleedje voor een sweet 16  (gelezen 2206 keer)

BelgianGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 15 december 2017, 20:12:12 »
Oké,

Dus in februari ga ik naar een sweet sixteen van een vriendin met het thema "gala". Het irritantste thema ooit omdat ik dus geen hakken ga dragen (na een halfuur ga ik kapot zijn).
=9_S  (ik hoop dat de link werkt)

Ik ga dus ook zwarte nylonkousen eronder aandoen, MAAR WELKE SCHOENEN  <_<
Ik heb dus timberlands, maar dit past er niet op, ik heb ook pumas maar dit past er ook niet op. Ik heb geen zwarte schoenen (alleen mijn jodhpurs voor te gaan paardrijden) dus dat is een dikke rip.

Hopelijk kunnen jullie helpen met een soort schoen te vinden. (Het liefst geen dure).
Als jullie gewoon al zeggen welk model en welk kleur zou dit mij echt veel kunnen helpen!

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 15 december 2017, 20:24:26 »
Ballerina’s?
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

BelgianGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 december 2017, 20:32:14 »
Ballerina’s?

Kan ik niet verdragen, heb ook al na een halfuur pijn en mijn hielen beginnen open te gaan en helemaal te bloeden...

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 december 2017, 20:35:37 »
Ik zou ook ballerina's doen. Er bestaan gewoon blaarpleisters voor je hielen.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Eden

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 17 december 2017, 00:31:12 »
Ik zou zwarte enkellaarsjes doen met een (kleine blok-)hak. Die zijn toch vaak comfortabeler dan normale hakken maar zien er toch vrij netjes uit.
was Taurus.

BelgianGirl

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 25 december 2017, 17:59:07 »
Het is niet alleen blaren dat ik krijg, mijn kleine teen ligt dan ook helemaal open daarom dat ik altijd 'lompe' schoenen aandoe zoals vans of timberlands  :fieuw:

Carousel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 25 december 2017, 20:49:59 »
Als je zulke gevoelige voeten hebt zou ik er gewoon lak aan hebben en iets comfortabels aantrekken. Bloedende tenen zijn je aan de dresscode houden niet waard hoor.

Leo

• Where is Oscar?
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 03 januari 2018, 15:30:58 »
Je tweede en derde teen bij elkaar plakken met pleistertape kan ervoor zorgen dat je minder pijn hebt aan je tenen als je op een hak loopt! Werkt echt supergoed - ik gebruik dat dagelijks als ik stage loop en verplicht ben om op hakken te lopen.

En die kleine teen gewoon inwikkelen met een stevige pleister - het kussentje daar zetten waar die wonde ontstaat.
Wattpad
Yeah, I don't do teen drama