Auteur Topic: Kledingcrisis!  (gelezen 1208 keer)

Teenage rebel.

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 20 juni 2018, 18:21:14 »
Oke dus ik ga zo naar de film met een jongen en ik weet niet wat ik aan moet trekken

Ik twijfel tussen twee dingen:

1)
www.stradivarius.com/nl/culotte-jumpsuit-met-bandjes-en-vierkante-halslijn-c0p300758231.html?colo...
Deze heb ik laatst gekocht en hij is echt geweldig, maar aangezien het vanavond waarschijnlijk niet zo warm is... wat moet ik er dan overheen aantrekken als ik naar buiten ga?

2)
Een zwart rokje met een leuk wit topje

Help pls 
What looks sweet , don't have to be sugar

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 20 juni 2018, 19:06:31 »
Ik kan de jumpsuit niet zien want ik krijg een stomme nieuwsbrief melding die niet weg gaat, maar een zwart leren jasje kan altijd wel over een jumpsuit?

Je tweede keuze is ook gewoon leuk, ik vind rokjes altijd extra leuk op een date.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 20 juni 2018, 19:14:26 »
Ik kan de jumpsuit niet zien want ik krijg een stomme nieuwsbrief melding die niet weg gaat, maar een zwart leren jasje kan altijd wel over een jumpsuit?

Je tweede keuze is ook gewoon leuk, ik vind rokjes altijd extra leuk op een date.

This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Himeros

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 20 juni 2018, 19:16:18 »

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 20 juni 2018, 19:18:02 »
Ik kan beide niet zien :')
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 20 juni 2018, 19:21:51 »
Ik kan beide niet zien :')

2e optie heeft ook geen linkje zo te zien :P
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?