Auteur Topic: Hoe deze broek te combineren voor diploma uitreiking??  (gelezen 3683 keer)

Lise

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 01 juli 2018, 19:58:45 »
Ik heb dus vorige week deze broek gekocht voor mijn diploma uitreiking op 5 juli:

en ik had bij zalando een superleuk zwart shirtje gezien voor erboven:

maar die is er niet meer in mijn maat, dus...

Heeft iemand ideeën? Ik dacht zelf dus aan een strak zwart shirt met een lange gouden ketting eroverheen, maar ik kan geen leuke shirtjes meer vinden.

(De bijbehorende blazer gaan we niet doen want daar heb ik geen geld voor  :wink2:)

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 01 juli 2018, 19:59:59 »
Misschien juist een zwarte blouse? Dat is namelijk netter dan een zwart shirt en vind ik persoonlijk ook beter passen bij een diploma uitreiking.
Op het randje van opgeven en overleven

Lise

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 01 juli 2018, 20:10:36 »
Misschien juist een zwarte blouse? Dat is namelijk netter dan een zwart shirt en vind ik persoonlijk ook beter passen bij een diploma uitreiking.

Ja ik heb ook al lopen zoeken, maar het wordt echt heel heet en ik heb liever iets minder chique dan dat ik me kapot zweet :fieuw:

Ben ook een beetje bang dat iets wijds heel messy wordt want ik heb best een lange rug en dan wordt alles wel heel breed..

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 01 juli 2018, 21:34:10 »
http://www.asos.com/asos/asos-design-off-shoulder-fitted-top/prd/9931563?clr=black&SearchQuery=&cid=4169&gridcolumn=1&gridrow=10&gridsize=4&pge=1&pgesize=72&totalstyles=1625
Wat vind je van dit shirt? Ik denk dat ik het in combinatie met de broek wel leuk vind. Maar ik ben geen mode expert dus je kan het ook niks vinden :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 02 juli 2018, 19:35:45 »
Tja ik vind niet dat je er perse super netjes uit hoeft te zien bij je diploma uitreiking. Bij mijn diploma uitreiking ging het echt van nette jurken en pakken tot shorts, zomerjurkjes en jumpsuits. Ik zou er gewoon lekker een zwart shirt overheen aan trekken zoals je zelf al zei. Zwarte shirts kun je overal vinden, desnoods een basic zwarte shirt met niks erop of eraan.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 02 juli 2018, 21:00:43 »
Tja ik vind niet dat je er perse super netjes uit hoeft te zien bij je diploma uitreiking. Bij mijn diploma uitreiking ging het echt van nette jurken en pakken tot shorts, zomerjurkjes en jumpsuits. Ik zou er gewoon lekker een zwart shirt overheen aan trekken zoals je zelf al zei. Zwarte shirts kun je overal vinden, desnoods een basic zwarte shirt met niks erop of eraan.
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?