Auteur Topic: Youtube Downloader - Vraagje!  (gelezen 920 keer)

saeglopur

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 04 januari 2009, 16:11:25 »
Hi,

Ik heb laatst youtube downloader gedownload, nadat ik er over had gelezen hier op girlscene, omdat LimeWire het de laatste tijd niet meer doet. Maar, ik geloof dat ik alles juist doe (videourl erin, downloaden en daarna convert shiz)

maar, dan heb ik geen idee waar het prog. ze verder opslaat? Ik kan de .mp3 files namelijk nergens meer vinden.. Iemand enig idee? Misschien doe ik het wel helemaal fout, dat kan natuurlijk ook, maargoed. Iemand die hier nog meer last van heeft / een oplossing heeft? Ik zou de nummers graag op mn Ipod zetten! (:

Alvast bedankt!

Boxershort

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 04 januari 2009, 16:14:33 »
Ik weet het ook niet, maar je kunt het ook via zamzar.com doen, dat is ook heel eenvoudig.

barelylegal_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 04 januari 2009, 16:18:02 »
/
« Laatst bewerkt op: 04 januari 2009, 16:18:45 door barelylegal_ »
i'll bury you like treasure

barelylegal_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 04 januari 2009, 16:18:14 »
Heb jij Youtube Converter? die heb ik ook :']
Maar als je dat download dan moet je normaal dingen aanklikken & aanduiden ja duh! x'D maar dan vragen ze op een bepaald moment op welke schijf en in welke map je het wilt opslaan..
i'll bury you like treasure

Ashperge

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 04 januari 2009, 16:20:18 »
Bij mij slaat die de gedownloade liedjes op, op de C schijf. in de map; DVDVIDEOSoft. en vanuit daar kun je je ze toevoegen aan een afspeellijst.
en via deze computer kom je trouwens op de c schrijf. en daar staat die map dan bij mij. (het kan zijn dat je even moet zoeken, staan namelijk ook allemaal andere mappen ;)) Als het nog niet lukt, note me maar :),

xx
"Some dance to remember, some dance to forget"