Auteur Topic: Wie is de Mol? 2019  (gelezen 2670 keer)

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 20 januari 2019, 08:40:59 »
Ik wil weten wie er uit iiiis :")
Gelukkig zitten mijn mollen er nog in, ik zit echt op Evelien en Rick-Paul
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Scömìche

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 20 januari 2019, 14:16:00 »
Vind dit weer echt een leuk jaar! Vorige jaren was soms iedereen aan het doen alsof ze de mol waren en nu zijn ze meer kandidatig, veel leuker om te zien :)

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 20 januari 2019, 15:08:39 »
Ik vond de executie echt stom haha. Wel op een hele leuke manier gedaan op die gebouwen met die lichten, maar ik wil gvd weten wie eruit is. Ik vind het ook heel moeilijk, ik vind nog niemand écht verdacht.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 20 januari 2019, 18:05:13 »
Ben ik de enigste die niet actief zoekt naar de mol? Ze monteren het toch zo dat het niet obvious is voor de kijker en van die hints zoals toen ze magrieten op tafel hadden en magriet was de mol zie ik toch niet lol. Ik vind het gewoon leuk om de opdrachten te kijken.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 20 januari 2019, 19:32:10 »
^ Heb ik ook wel hoor, ik kijk het ook voornamelijk voor de opdrachten. Is ook pas het 2e jaar dat ik kijk.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 januari 2019, 22:14:42 »
Oke doei, daar ging mijn mol (en de helft van mijn punten) :")
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 26 januari 2019, 22:17:57 »
Ik had ook op haar ingezet, maar gelukkig niet heel hoog.

Echt leuke opdrachten dit keer!

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 26 januari 2019, 22:19:36 »
^^Ja inderdaad! Ben ook wel benieuwd wie er gerkeerd stonden met de balkon opdracht

always

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 06 februari 2019, 18:09:54 »
Ik zou echt niet weten wie de Mol is, zoek er eerlijk gezegd ook niet naar.
Weet wel dat ik Niels echt super irritant vind, zo irritant dat ik niet denk dat hij de Mol is.
Merel is denk ik te slim en serieus met het spel bezig, denk dat zij wel een winnaar of verliezer kan worden.
Sinan kan denk ik ook geen mol zijn, ik vind dat ze daarvoor de montage te veel voor beïnvloeden en hem als een niet fanatieke kandidaat neerzetten.
Voor de rest heb ik echt geen idee. Moet het dit jaar telkens terug kijken omdat ik vaak zaterdagavond werk en de rest van mijn familie kijkt liever iets anders.  <_<

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 11 februari 2019, 16:49:26 »
Is het jullie al opgevallen dan de leader veranderd? Dit viel mij pas afgelopen zaterdag op. Als een opdracht is geweest, halen ze het fragment uit de leader en veranderen ze het in fragmenten waarin mensen 'L'-blokken door het water heen slepen. Ik heb gehoord dat als je van deze opdrachten de eerste letter pakt en dan achter elkaar zet, een zin vormt. Vanaf 12 min in het filmpje ongeveer
https://youtu.be/ngjfoPUFt8g

En nog een hint die ik heb gevonden, tinypic doet het niet, dus ook maar een filmpje, op 10.30:
https://youtu.be/Cbragtq7nWc

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 17 februari 2019, 13:38:45 »
De executie van gisteravond had ik echt niet zien aankomen... ben ook al mijn punten kwijt in de app :")

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 17 februari 2019, 13:58:58 »
Ik denk dat Sarah de mol is. Ik had gehoopt dat zij er gisteren uit lag, maar dat gaat natuurlijk niet als ze de mol is :)

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 17 februari 2019, 14:51:50 »
Ik denk ook dat Sarah de mol is, ze doet zo dom dat moet wel gespeeld zijn :")

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 17 februari 2019, 16:47:28 »
De aflevering van gister was echt de grootste wtf ooit. Ik had 75% op Jamie en 25% Rick Paul, dus ben ook al m'n punten kwijt (net zoals de helft van de appspelers denk ik lol). Nu denk ik dan Sarah, al vind ik haar dan wel echt een slechte mol. Zou pas hilarisch zijn als Sinan het is, lekker mol zijn en niks uitvoeren :")

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 17 februari 2019, 16:55:03 »
Ik denk ook dat Sarah de mol is, ze doet zo dom dat moet wel gespeeld zijn :")

Haha precies en ze heeft dyslexie, kan niet goed rekenen enz. Zou idd niet zo'n goede mol zijn als zij het was.

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 20 februari 2019, 17:16:21 »
Ik denk dat ze Sarah nu te verdacht maken dat zij het niet is. Ik zou niet weten wie het wel is, maar ik denk Merel niet, zij was echt in shock met die rode schermen. Niels zou het wel kunnen zijn denk ik, waarom weet ik niet  :fieuw:

anoniempje

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 20 februari 2019, 18:54:49 »
Ahh deze executie!  :blink:
Ik dacht echt bijna 100% zeker te weten dat Jamie de mol was, maar blijkt toch niet zo te zijn. Ik denk niet dat Merel of Niels de mol is. Dan blijven Sarah en Sinan over, maar Sarah komt zo dom over en molt, in mijn ogen, zo overduidelijk, dat zij het ook niet kan zijn. Dus ik zet mijn overgebleven punten maar vol in op Sinan

Roses

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 24 februari 2019, 10:26:32 »
^^Dus ook jij nu al jouw punten kwijt laughing7.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 24 februari 2019, 11:53:20 »
Het is Sarah, sowieso. Maar ik had haar nog niet eens 1x verdacht voor de executie van Jamie en Rick Paul. Jammer dat ik al uit de poule lig :P

always

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 24 februari 2019, 16:43:03 »
Ik dacht dat Niels er uit zou gaan, en Sinan dan mol zou zijn. Nou niet dus  :fieuw:
Ik heb echt geen idee wie de mol is, ik denk Merel sowieso niet. En Sarah is denk ik te dom en teveel in beeld gebracht om mol te kunnen zijn. Ergens hoopte ik dat Niels er al uit zou zijn want ik vind hem zo achterbaks soms, maar dat is misschien ook wel omdat hij de mol is...

Oceaan

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 27 februari 2019, 22:10:53 »
Ik denk dat Sarah de mol is
Merel heeft het allermeeste geld van alle spelers opgehaald, tenzij ze weet dat er nog een enorme klapper voor de pot aankomt, lijkt me niet dat een mol dat zou doen
Als Niels de mol was dan had hij het mingeld gepakt in de eer-vorige aflevering ipv van de jokers

Ik zat een WIDM theorie filmpje op youtube te kijken, en schijnbaar is er een hint die tot nu toe spelt "mol is vi". De "vi" zou dan misschien "virgo" kunnen gaan worden aka het sterrenbeeld van Sarah.
« Laatst bewerkt op: 27 februari 2019, 22:14:05 door Oceaan »

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 04 maart 2019, 23:14:05 »
Ik denk dat Sarah de mol is, Merel uiteindelijk de winnaar en Niels de verliezer :)

Jill

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 05 maart 2019, 17:18:20 »
Ohh ik dacht dus echt dat het Niels was, maar ja, niemand van de finalisten zit op Niels dus dat zal wel heel sterk zijn. Hmmm, dan Sarah maar

Girll

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 05 maart 2019, 17:35:34 »
Ik denk dat Sarah de mol is, Merel uiteindelijk de winnaar en Niels de verliezer :)
Ik denk dit ook. Ik had wel liever dat Niels of de mol of de winnaar zou zijn.