Auteur Topic: Wat zijn je favoriete films/soundtracks?  (gelezen 620 keer)

Louiss97

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 10 augustus 2020, 04:44:58 »
Ik weet het, de keuze is vaak overweldigend, maar toch kennen we er allemaal wel een paar. Ik ben benieuwd...

Lindsey1983

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 14 augustus 2020, 08:43:28 »
Hoi Louise,

Gisteren hebben mijn man en ik een hele spannende film gekeken, genaamd Sinister. We hebben zelf geen Netflix dus hebben we een programma genaamd 123movies gebruikt om hem te kijken. Hier meer info daarover: https://filmfinity.nl/how-to/gratis-films-kijken-online/

Het verhaal van de film is echt heel goed. De man vindt allemaal videotapes in zijn nieuwe huis waarop moorden op eerdere families zijn gepleegd die daar woonden.. Ik zal niet te veel verklappen, maar ik raad echt aan om hem te zien!
xx

Nickschneider

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 31 oktober 2020, 08:24:34 »
Gisteren hebben mijn man en ik een hele spannende film gekeken, genaamd Sinister.
Bedankt voor het delen, de film is erg goed. Ik heb deze film bekeken op de moviebox hd apk-applicatie, dit is vandaag een zeer goede applicatie voor het bekijken van films
« Laatst bewerkt op: 11 december 2020, 05:19:49 door Nickschneider »

MildredNeala

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 17 december 2020, 08:22:39 »
Ik hou echt van soundtracks van actiefilms. Ze zijn behoorlijk levendig en aantrekkelijk voor luisteraars. De gratis ringtones van de actiesoundtrack zijn ook geweldig.

Edit mod: ik heb je linkje weggehaald
« Laatst bewerkt op: 05 januari 2021, 12:35:08 door Estranged »

maniana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 05 januari 2021, 10:55:31 »
Ik hou echt van romantische drama's, omdat het me veel herinneringen oproept

joyce

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 januari 2021, 10:04:00 »
We have find a word site for you to learn more about English dictionaries and you will find a lot of fun with our software.