Auteur Topic: [tv-programma] Temptation Island VIPS 2018  (gelezen 6071 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 07 juni 2018, 18:27:22 »
Ik kan het niet vinden :( alles is verwijderd vanwege copyrights..
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 07 juni 2018, 18:32:15 »
Ik heb het vanochtend gelukkig al gekeken. Bundavids doet volgens mij wel moeite om het er zo snel mogelijk weer op te krijgen.
When you think it's good, Just do it.
When you think it's bad, Just don't do it

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 07 juni 2018, 19:04:49 »
Het zal er binnenkort wel weer op komen, was met de andere ook altijd zo.

Ik vind één verleidster heel mooi, Danique, die met het rooie haar. Die Fabiola vind ik echt een domme kut, haha. Ik herkende haar meteen, ze heeft eens aan HNTM meegedaan maar lag er toen heel snel uit. De mannelijke verleiders vind ik weer echt vies, van die vieze opgepompte gladjakkers. Verder vind ik Donny leuk om naar te kijken.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 07 juni 2018, 20:20:30 »
Het zal er binnenkort wel weer op komen, was met de andere ook altijd zo.

Ik vind één verleidster heel mooi, Danique, die met het rooie haar. Die Fabiola vind ik echt een domme kut, haha. Ik herkende haar meteen, ze heeft eens aan HNTM meegedaan maar lag er toen heel snel uit. De mannelijke verleiders vind ik weer echt vies, van die vieze opgepompte gladjakkers. Verder vind ik Donny leuk om naar te kijken.
Zo zou ik hem ook samenvatten inderdaad. Ik vind een van die verleiders een wat langere met tattoos wel leuk, en ik lach nu al als alex er weer bij komt. Heerlijk

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 07 juni 2018, 22:56:02 »
Ik vind de mannelijke verleiders eigenlijk bijna altijd erg tegenvallen en dat is nu ook weer zo :') Vrouwelijke vind ik wel bijna allemaal heel mooi!

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 08 juni 2018, 11:56:37 »
Na de eerste twee afleveringen durf ik al te concluderen dat Rosanna en Niels het waarschijnlijk niet gaan overleven haha. Ik hoop wel echt oprecht dat Donny en Amijé er goed doorheen gaan komen, ik vind ze echt leuk samen!
Ben erg benieuwd wat het nieuwe seizoen gaat brengen.

De verleiders vind ik inderdaad ook een beetje tegen vallen.. helaas zit er geen Joshua bij haha. De vrouwelijke verleidsters zijn opzich wel leuk.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 08 juni 2018, 11:57:46 »
Heb het nog steeds niet gezien maar waarom zou je in vredesnaam nog een keer meedoen.
« Laatst bewerkt op: 08 juni 2018, 12:01:15 door kopjechino »
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Penguinone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 08 juni 2018, 12:03:21 »
Ik vind het echt leuk dat Alex weer terug komt  laughing7. Echt arme Niels. En dat idee van het vuurwerk vind ik echt leuk. Ik zag ook in het voorstukje dat er een vuurpijl werd afgeschoten. Dus ben benieuwd wie er de mist in is gegaan maar ik denk Niels.
Ik was tink

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 08 juni 2018, 15:14:12 »
Heb het nog steeds niet gezien maar waarom zou je in vredesnaam nog een keer meedoen.

Nee inderdaad.. ook gewoon als je kijkt hoe het de eerste keer bij hun is gelopen..
Waarom zou het nu anders zijn?

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 09 juni 2018, 11:26:28 »
Sowieso dat dat fout gaat :')
Geloof ook niet dat het onbekende stelletje het redt

Hoop wel dat Donny trouw blijft aan zijn vriendin, want ik vind dat echt wel een leuk stel

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 09 juni 2018, 12:21:14 »
Vind Gelina (heet ze zo?) zo zielig. Ze lijkt dit programma nu al niet aan te kunnen. (Zou precies hetzelfde hebben hoor) Maar dit programma haalt het slechtste in haar naar boven, en daar schrikt ze denk ik van.

Ruud houdt onwijs veel van zn vriendin. Dacht dat hij de nieuwe Jeremy ging worden. Vond het alleen wel beetje shocking dat hij er ook zo op hamerde dat die Kelly naakt de zee in moest.

En ben heel erg benieuwd wie die uitspraak maakt van: Ja haar zou ik wel willen neuken. Het beeld liet Ruud vermoeden, maar dat lijkt me ondenkbaar ergens.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 14 juni 2018, 12:10:36 »
Huilen, afl 3 is nergens te vinden (behalve op videoland ::) )
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 14 juni 2018, 12:46:28 »
Die Ruud gaat het moeilijk krijgen. Vind het wel een leuke kerel. Donny en Amije blijven denk ik wel samen en derest gaat vreemd denk ik.

Wat een huppelkutje is die fabiola sjongejonge

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 14 juni 2018, 14:41:43 »
Snap echt niet wat die gast in Fabiola ziet.. Wat een gek kind is dat zeg.

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 15 juni 2018, 12:05:48 »
Die Fabiola is echt een domme kut. Ik geloof er niks van dat zij 1 keer seks heeft gehad. Ik vind Tessa als verleidster echt leuk haha. Mannelijke verleiders vind ik allemaal niks behalve Karim. Ik knap echt af op tattoos, te gespierd en een dialect. Karim zou wel mijn verleiding zijn omdat ik ook op dat soort type mannen val.
« Laatst bewerkt op: 15 juni 2018, 20:19:28 door kopjechino »

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 28 juni 2018, 23:05:12 »
Fabiola............ :") Geen woorden voor lol

Aflevering 5 was leuk, en Donny was vet cute toen hij zo dronken was hahaha

Bij de volgende aflevering zal het wel echt ontploffen, Zwanetta en Alex erbij  :aanbid:

Penguinone

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 29 juni 2018, 09:08:41 »
Ik vind die Niels echt een beetje raar. Hij loopt constant te zeiken dat hij zijn vriendin niet vertrouwd maar de dingen die hij allemaal toelaat vind ik echt niet oke. Hij gedraagt zich echt niet alsof hij een vriendin heeft en dan volgend kampvuur wel huilen als hij ziet dat ze boos is.
Ik was tink

Ultraviolet

• Tot hier en niet verder
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 juni 2018, 10:27:27 »
Ik wacht al sinds aflevering 1 op het moment dat Alex komt. Daar heb ik dus zo'n zin in  laughing7.

Op het randje van opgeven en overleven

CherryBlossom

• לביאה
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 29 juni 2018, 13:16:54 »
Ik vind die Niels echt een beetje raar. Hij loopt constant te zeiken dat hij zijn vriendin niet vertrouwd maar de dingen die hij allemaal toelaat vind ik echt niet oke. Hij gedraagt zich echt niet alsof hij een vriendin heeft en dan volgend kampvuur wel huilen als hij ziet dat ze boos is.
Dit. Ik vind hem hypocriet.
Model

Alpaca

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 29 juni 2018, 20:09:38 »
Blijkbaar is Fabiola tijdens temptation island net 18!

Ik heb maar een proef abonnement genomen op videoland, speciaal voor temptation island vips. Heel erg.

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 05 juli 2018, 20:07:42 »
Hahahaha oh god het afgelopen kampvuur

Niels gaat sowieso seks hebben met Fabiola en Ruud gaat ook sowieso de mist in.

Donny en Danique vind ik eigenlijk echt leuk samen :P

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 11 juli 2018, 15:50:09 »
Blijkbaar gaat donny de mist in, ben benieuwd..

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 12 juli 2018, 14:37:56 »
Dat gesprek tussen Donny, Ruud en Stefano helemaal op het eind :blink:

Jill

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 12 juli 2018, 16:39:22 »
Iedereen vindt Danique en Donny helemaal leuk samen, maar volgens mij ben ik echt de enige die Danique dus echt 100x niks vind. Daarbij had ik echt hoop dat Donny gewoon respect zou hebben naar zijn vriendin, maar ik vrees dat dat hem niet gaat worden de komende weken...

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 12 juli 2018, 16:47:15 »
Ik vind haar haar wel geil maar verder komt ze fake op mij over.