Auteur Topic: [tv-programma] Temptation Island 2019  (gelezen 3695 keer)

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 07 februari 2019, 15:16:03 »
Ja ja het is weer bijna zover. Temptation Island 2019 begint 14 februari.

De koppels

De verleiders

De verleidsters
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 februari 2019, 15:16:25 »
Kan aan mij liggen maar ik vind de verleidsters echt helemaal niet knap :')
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

Vaya

• **
  • Stars can't shine without darkness.
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 februari 2019, 15:28:47 »
Kan aan mij liggen maar ik vind de verleidsters echt helemaal niet knap :')
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 07 februari 2019, 17:02:15 »
Oh wauw. Ik vind die verleidsters ook totaal niet knap, nee. En die verleiders vind ik al helemaal verschrikkelijk (op die donkere jongen rechtsonder na). Het zijn niet bepaald mijn types om het zo maar te zeggen. :')

Ik heb er wel weer zin in. Temptation is een van m'n favoriete guilty pleasures.  laughing7.
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 07 februari 2019, 17:06:44 »
Qua mannen alleen die 2 met oranje/rode zwembroek. De rest te breed en te veel tattoos. Vooral die borsttattoo, echt zo'n vlek. En die infinity tattoo omg ik cringe.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 07 februari 2019, 17:18:49 »
Ja ik heb ook helemaal niks met hele gespierde en getatoeëerde mannen, maar die zijn altijd een beetje oververtegenwoordigd bij dit soort programma's heb ik het idee hahah. Die gozer met die infinity tattoo vind ik echt een engerd.  :fieuw:
❝If you look for the light, you can often find it. But if you look for the dark, that is all you will ever see.❞

Strawberry

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 14 maart 2019, 10:51:46 »
Upje!

Wat vinden jullie tot nu toe van dit seizoen?
Ik vind het eerlijk gezegd best saai tot nu toe. Vooral Laura en Roger, ik bedoel waarom doen hun uberhaupt mee?

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 14 maart 2019, 10:59:23 »
Beetje saai inderdaad, hopelijk komt er meer drama. De mannelijke verleiders vind ik zoals gewoonlijk weer eng, vieze opgepompte kerels. Van de vrouwelijke vind ik alleen die met het rooie haar knap, echt een natural beauty, de rest vind ik echt nep en niet mooi.

Morgan gaat sowieso de fout in, hij is echt een Mezdi 2.0. Vind ze zo erg op elkaar lijken, zowel vanbinnen en vanbuiten, zelfs hoe ze praten en hun gedrag :') Sidney en Demi gaat ook echt niks worden.
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 14 maart 2019, 14:25:13 »
Rodanya en Morgan vind ik er verreweg het beste uitzien uit het hele programma, ik zou het echt raar vinden als een van hen de mist in zou gaan lol. En ik snap inderdaad niet waarom Laura en Roger überhaupt meedoen aan dit programma. Zij zijn veel te normaal en dus 'saai'. :')
Hopelijk komt er asap een beetje drama. Ik hoop stiekem echt dat het misgaat tussen Demi en Sidney, ik vind hen zo ontzettend irritant.  laughing7.

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #9 Gepost op: 14 maart 2019, 21:38:03 »
Beetje saai inderdaad, hopelijk komt er meer drama. De mannelijke verleiders vind ik zoals gewoonlijk weer eng, vieze opgepompte kerels. Van de vrouwelijke vind ik alleen die met het rooie haar knap, echt een natural beauty, de rest vind ik echt nep en niet mooi.

Morgan gaat sowieso de fout in, hij is echt een Mezdi 2.0. Vind ze zo erg op elkaar lijken, zowel vanbinnen en vanbuiten, zelfs hoe ze praten en hun gedrag :') Sidney en Demi gaat ook echt niks worden.

Die sidney en demi hebben ook zoveel irritaties dat ze gewoon sowieso misschien beter uit elkaar kunnen gaan. Vind de verleiders/sters echt weer vies tegenvallen.

Die laura irriteer ik me echt aan. Snap niet dat ze haar hebben uitgekozen

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #10 Gepost op: 15 maart 2019, 13:23:21 »
Ik vind Laura en Roger sympathieke personen maar niet geschikt voor temptation. Okay het gapen was onbeleefd maar hoe ze verder op SM worden uitgemaakt voor dingen vind ik ook overdreven. Die verleiders dringen zich wel heel erg op.

Estranged

• Global Moderator
  • Koekoek
    • Bekijk profiel
« Reactie #11 Gepost op: 15 maart 2019, 22:05:05 »
Ik vind het een beetje saai dit jaar... En Roger en Laura zijn een lief stelletje maar eh ja niet boeiend om naar te kijken in deze context haha. Als ik een moet nemen die misschien wel de fout in gaat, is het Milou. Ik vind haar gedrag sowieso niet oke voor iemand die zo jaloers is bij alles wat haar vriend doet, met telefoon controleren etc. en dan zelf zo flirten.

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #12 Gepost op: 16 maart 2019, 09:59:07 »
Ik vind Laura en Roger sympathieke personen maar niet geschikt voor temptation. Okay het gapen was onbeleefd maar hoe ze verder op SM worden uitgemaakt voor dingen vind ik ook overdreven. Die verleiders dringen zich wel heel erg op.
Eens. En men moet niet vergeten dat er echt wel een typetje wordt gecreëerd ook door de programmamakers zelf, net die punten eruit pakken dat ze gaapt etc.

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #13 Gepost op: 17 maart 2019, 20:28:53 »
Ik denk dat Milou en Heiki ook uit elkaar gaan.
Life is living or surviving

daisy1655

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #14 Gepost op: 18 maart 2019, 11:13:44 »
Ik denk dat Milou en Heiki ook uit elkaar gaan.

Ja ik denk het ook! Al denk ik dat Roger en Laura wel bij elkaar blijven.

Iroh

• Tourner dans le vide
    • Bekijk profiel
« Reactie #15 Gepost op: 22 maart 2019, 20:24:40 »
Ik ship Milou en Jietse

Ik vind Jietse echt de enige leuke verleider dit jaar

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #16 Gepost op: 22 maart 2019, 20:31:35 »
Jeetje zelfs ik vond Laura echt een zeiksnor :") Hoeveel heeft ze wel niet zeikende opmerkingen gemaakt naar Milou? Laat haar ook gewoon genieten, haar grenzen moet ze zelf maar stellen. Ik ship haar ook wel met Jietse eigenlijk haha. Mag Heikki lekker naar die vieze Ayleen hahaha
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #17 Gepost op: 22 maart 2019, 21:22:35 »
^ Inderdaad! Ik had gister ook nog Temptation Talk gekeken. Daarin werd er ook gezegd omdat zij zo saai is, ze niet andere meiden met haar saaiheid moet meenemen. Laat hen lekker genieten.
« Laatst bewerkt op: 22 maart 2019, 21:34:31 door AishwaryaRai »

AishwaryaRai

• Bekijk profiel
« Reactie #18 Gepost op: 22 maart 2019, 21:27:01 »
Ik vind Danicio en Jaimy heel leuk trouwens.

Sach

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #19 Gepost op: 07 mei 2019, 09:58:56 »
Heeft iemand n link van aflevering 14? :fieuw: