Auteur Topic: Topic voor alle eBay en PayPal vragen!  (gelezen 143339 keer)

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #825 Gepost op: 06 november 2016, 20:23:37 »
Andere vraag. Hoe kan het dat een verzender de verzendkosten kan verhogen bij Ebay?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #826 Gepost op: 16 januari 2017, 16:50:59 »
HELP! Ik heb van een bedrijf mijn geld terug gekregen omdat ik het product heb geretourneerd. Ik had dit betaald met PayPal en dit is via PayPal ook weer teruggestord door het bedrijf. Echter staat het al sinds 9 januari ''in behandeling''. Hoe lang duurt het voordat het er op staat en hoe krijg ik het op mijn rekening?
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

OriginofSass

• Kickin' squealin' Gucci little piggy
    • Bekijk profiel
« Reactie #827 Gepost op: 07 juni 2017, 19:42:01 »
-
« Laatst bewerkt op: 08 juni 2017, 13:23:55 door OriginofSass »
WAR IS PEACE FREEDOM IS SLAVERY IGNORANCE IS STRENGTH l Peace will arise, and tear us apart, and make us meaningless again l TUMBLR l Ik was Livingtilldeath, ik ben liv. l WE'RE NOT WORTHY, WE'RE NOT WORTHY, I LOVE YOUR COCK, I LOVE YOU MATT!

Ikiteiru

• "I will live."
    • Bekijk profiel
« Reactie #828 Gepost op: 05 juli 2017, 15:40:10 »
Ik heb PayPal hier al twee keer over gemaild maar er komt elke keer zo'n vaag antwoord terug.
Ik heb mijn bankrekening gekoppeld aan mijn PayPal account, en ik zet er bijna altijd eerst geld op voordat ik iets koop. Nu heb ik dat een paar keer niet gedaan, maar er is niks afgeschreven van mijn rekening?(Nog nooit eigenlijk?)

Ik wil niet ineens een hoge rekening van PayPal krijgen omdat ik niet heb betaald?
• 生きている  •  'Nog Bezig Te Ontwaken' •  'But I have promises to keep, and miles to go, before I sleep' •

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #829 Gepost op: 15 januari 2018, 19:11:33 »

Edit: het pakketje komt uit Engeland. Moet ik dan ook dingen er over heen betalen??

Over zendingen die binnen de EU worden verstuurd hoef geen invoer en inklaringskosten over worden betaald. Alleen voor zendingen buiten de EU en ook alleen nog maar als je pakket er door de douane steekproefsgewijs uit wordt gepikt. Dacht dat het bedrag vanaf 23 euro of meer wordt belast. Soms worden zendingen als gift opgestuurd of een lagere value waarde door de afzender vermeld op de vrachtbrief.

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #830 Gepost op: 25 mei 2018, 14:16:03 »
Even een upje

Ik heb van de week een PayPal account aangemaakt en deze gekoppelt aan mijn bankrekening, maar als ik ergens wil betalen met PayPal, vraagt hij om een creditcard en die heb ik niet, moet ik dan een creditcard aanvragen of is er nog een andere manier?
Volgens een klasgenoot moet je gewoon kunnen inloggen en heb je geen creditcard nodig?

En ik keek vanochtend even op mijn bankrekening en zag dat PayPal 2x een paar cent op mijn rekening is gestort, terwijl ik er nog niks mee gedaan heb?
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #831 Gepost op: 29 mei 2018, 21:53:22 »
Nogmaals up,

Kun je een PayPal transactie nog annuleren? Mijn order is al wel binnen, heb ik al een mailtje van gekregen

Edit: laat maar, zag al dat je niet kunt annuleren
« Laatst bewerkt op: 29 mei 2018, 22:27:47 door Pizzagoras »
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?