Auteur Topic: Topic voor alle eBay en PayPal vragen!  (gelezen 147915 keer)

Aline

• Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 04 september 2011, 15:56:45 »
up

Aline

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 05 september 2011, 00:04:32 »

Oke ik snap het. Ik heb gewoon mijn emailadres gegeven. Ik had het nog wel nooit gebruikt, hoe lang duurt het dan ongeveer dat het bedrag op mijn rekening gaat staan? Bedankt

Edit: Moet eerst mijn account geactiveerd worden en kan hij dan pas storten? Sorry voor de lastige vragen maar ik heb het nog nooit gebruikt en ik zou niet willen dat er iets misloopt met de betaling (:

Up voor mijn vraag! Is er nou niemand dat een antwoord weet? Bedankt.

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 05 september 2011, 17:12:40 »
Ik kreeg die 2 bedraagjes na ongeveer 4 werkdagen. En je activeert je account door deze bedraagjes in te vullen. Dus ja, je moet hem eerst activeren (op deze manier) om er gebruik van te maken.

iFapped

• Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 06 september 2011, 14:52:51 »
Oke kan iemand helpen..

Ik wil wat op Asos bestellen en dan via paypal, maar ik moet dat een creditcard koppelen.. maar die heb ik dus niet. Hoe moet ik daar anders betalen, want hij pakt mijn bankpas helemaal niet, bij geen enkele betaalmethode.
twittert ||  Everything makes sense when you\'re with me.

Koekie_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 06 september 2011, 20:34:14 »
Oke.. 3de keer!

Hallo!

Net zat ik even op eBay te kijken en ik zag zoveel leuke dingetjes! Nou wilde ik dus wat gaan bestellen, maar, hoe werkt dat precies?
Ik heb net al een eBay- en PayPal-account aangemaakt, maar die moet ik nog activeren.

Mijn vragen: Als ik een bestelling doe op eBay, binnen hoeveel dagen moet ik dan betalen?
En, moet ik aan mijn PayPal-rekening ook een creditcard koppelen?

Alvast bedankt!
❤ ❤ ❤

Nikita1

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 07 september 2011, 21:44:13 »
Nevermind, het is al opgelost!
« Laatst bewerkt op: 08 september 2011, 17:13:55 door Nikita1 »

N.

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 08 september 2011, 18:31:04 »
Ik moet ook weer eens rond gaan neuzen op Ebay :P

Rocketqueen

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 12 september 2011, 22:14:50 »
Ik wil iets kopen op een Amerikaanse site, en wil dat met Paypal doen maar mijn moeder heb geen creditcard, kan het gewoon met haar Rabobank pinpas?
« Laatst bewerkt op: 12 september 2011, 22:16:38 door Thunderstruck »
I solemnly swear that I am up to no good

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 13 september 2011, 19:45:26 »
Hey allemaal,

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar het is nog niet opgelost + geen goed antwoord gekregen.

Ik heb nu al een aantal dingetjes besteld op Ebay via paypal, maaaaar.. Ik betaal steeds met een eCheque of eCheck. Dit is een soort checque die pas binnen 10 dagen wordt verwerkt.

Weet iemand hoe ik normaal kan betalen? Dus dat het gelijk van mijn rekening wordt afgeschreven?

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 13 september 2011, 20:00:02 »
up

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 14 september 2011, 19:48:53 »

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 15 september 2011, 09:57:40 »
up?

Anonymous

• Gast
« Reactie #87 Gepost op: 16 september 2011, 21:00:57 »
okee een vraag, ik heb paar weken geleden een ring gekocht en het is gewoon aangekomen.
maar nu wil ik een horloge kopen en er staat overal bid en geen buy zegmaar. ik weet niet meer hoe ik die ring heb gekocht maar hoe koop ik nou die horloge net als die ring? gewoon in 1 keer ?

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 16 september 2011, 21:38:51 »
Sommige items zijn voor een vaste prijs te koop (zoals je ring) en sommige voor een variabele. Hier moet je dus eerst op bieden. De hoogste bieder heeft recht op het item.

Koekie_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 16 september 2011, 21:46:23 »

Hey allemaal,

Ik heb deze vraag al eerder gesteld maar het is nog niet opgelost + geen goed antwoord gekregen.

Ik heb nu al een aantal dingetjes besteld op Ebay via paypal, maaaaar.. Ik betaal steeds met een eCheque of eCheck. Dit is een soort checque die pas binnen 10 dagen wordt verwerkt.

Weet iemand hoe ik normaal kan betalen? Dus dat het gelijk van mijn rekening wordt afgeschreven?

Ik heb dit ook volgens mij, betalingen staan echt een week in de wacht, maar bij mij wordt het wel meteen van mijn rekening afgehaald :(.. beschouw het maar als een up.
❤ ❤ ❤

Anonymous

• Gast
« Reactie #90 Gepost op: 16 september 2011, 22:32:53 »

Sommige items zijn voor een vaste prijs te koop (zoals je ring) en sommige voor een variabele. Hier moet je dus eerst op bieden. De hoogste bieder heeft recht op het item.

okee dankjewel !

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 18 september 2011, 12:02:13 »

[...]

Ik heb dit ook volgens mij, betalingen staan echt een week in de wacht, maar bij mij wordt het wel meteen van mijn rekening afgehaald :(.. beschouw het maar als een up.

Ja klopt, bij mij ook! Maar het zou sowieso gelijk van je rekening af worden gehaald als het niet een eCheque was, maar nu wordthet dus binnen 8 dagen van je rekening af geschreven en je weet niet wanneer + het duurt veel langer dan normaal!

Heeft iemand hier een oplossing voor'?

chickenlove

• Gast
« Reactie #92 Gepost op: 18 september 2011, 13:06:43 »
waar kan ik die 2 kleine bedragen zien in mijn rekening
dat heb ik dus echt nooit geweten

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 18 september 2011, 18:29:34 »
up

ashpoepkoelo

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #94 Gepost op: 19 september 2011, 22:06:41 »
Ik heb een vraagje, ik wil namelijk meerdere dingen bestellen bij één persoon, maar moet ik dan echt alles apart betalen? En dan merkt die persoon zelf wel dat het van dezelfde persoon is offe..?

yourheart

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 21 september 2011, 15:47:50 »
hoe open je een geschil?

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 21 september 2011, 15:52:10 »

Ik heb een vraagje, ik wil namelijk meerdere dingen bestellen bij één persoon, maar moet ik dan echt alles apart betalen? En dan merkt die persoon zelf wel dat het van dezelfde persoon is offe..?

De verkoper kan het allemaal combineren en je bijv. korting geven op de verzendkosten. Als de verkoper dat nog niet gedaan heeft, dan moet je 'm even een bericht sturen.

Maar als je gelijk moet betalen om iets te kopen, kan dat niet. Of je moet 'm van tevoren een bericht sturen ;)
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

FUEGO

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 21 september 2011, 15:53:17 »

okee een vraag, ik heb paar weken geleden een ring gekocht en het is gewoon aangekomen.
maar nu wil ik een horloge kopen en er staat overal bid en geen buy zegmaar. ik weet niet meer hoe ik die ring heb gekocht maar hoe koop ik nou die horloge net als die ring? gewoon in 1 keer ?

Je moet dus bieden om het te kunnen kopen, als jij de hoogste bieder bent heb je 'm gewonnen (als de veilig over is). Dan gaat het precies zoals je ook je ring gekocht hebt.
Verdien geld online >  GEKKENGOUD  MM.  Heb zelf al sinds juni 2010 ongeveer +€160 euro verdiend!

yourespecialtome

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 23 september 2011, 19:54:33 »
Oké, ik heb nu een rekening aangemaakt en ook al die twee bedragen ingevuld, maar wat moet ik nu doen? Ik wil het gewoon zo doen dat ik géén geld over hoef te maken maar dat het er automatisch wordt afgeschreven als ik iets bestel op ebay. Wat moet ik dan nu doen? Of is het zo al goed?

Anonymous

• Gast
« Reactie #99 Gepost op: 24 september 2011, 15:25:25 »
Ik heb laatst schoenen besteld via Ebay en heb net een brief thuis gekregen van de post dat ze een pakketje uit het buitenland voor mij hebben en nu moet ik zo'n heel formulier invullen met wat het is en de waarde daarvan. Ook moet ik aangeven of het een koopzending, geschenk of nog iets is, weet even niet meer wat maar die was niet relevant. Maar bij een koopzending moet ik de aankoopfactuur meesturen. Hebben jullie dit wel eens eerder meegemaakt?