Auteur Topic: Topic voor alle eBay en PayPal vragen!  (gelezen 146964 keer)

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 16 augustus 2011, 10:00:38 »
~ laat maar, ik snap het al =) ~
« Laatst bewerkt op: 16 augustus 2011, 12:14:53 door feetjenina »

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 19 augustus 2011, 19:29:19 »
Dringend hulp nodig

Ik had vorige week extensions gekocht. En het is afgelopen maandag van me bankrekening afgegaan.
Nu heb ik vandaag een e-mail gekregen zie:

Is dit fake?Want als ik op die link klink komt er 'page not found'

niet citeren aub
« Laatst bewerkt op: 19 augustus 2011, 19:30:16 door TonijnSalade »
I am fluent in three languages..English,sarcasm and profanity :)

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:06:26 »
up

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 19 augustus 2011, 20:36:33 »
:(

GODSAVETHEQUEEN

• Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:50:48 »
Dat weet ik niet, heb ik nog nooit gehad :O
-

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 19 augustus 2011, 21:53:55 »

Dat weet ik niet, heb ik nog nooit gehad :O

Raar! Snap er helemaal niks van.
Maar weet je mss of je bij je PayPal account je naam dezelfde MOET zijn zoals o je bankrekeningnummer?  Want mijn voornaam is anders daar.Maar het is al bevestigd..Of maakt dat niet uit?

GODSAVETHEQUEEN

• Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:05:12 »
Volgens mij moet het wel hetzelfde zijn, maar ze gaan toch niet je bankrekening helemaal nachecken?
-

CatEyes

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 19 augustus 2011, 22:06:56 »

Volgens mij moet het wel hetzelfde zijn, maar ze gaan toch niet je bankrekening helemaal nachecken?

Hmm dat weet ik niet.Ik ben gwn bang dat als ik iets koop dat het niet aankomt(wat nu het geval is). Dankje wel voor je reactie xD

SimpleJaylee

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 26 augustus 2011, 14:30:49 »
Ik heb pas een account gemaakt alleen snap het nu al niet. Ze zeggen dat ze 2 kleine bedragjes gaan overmaken naar je bank, maar wat moet ik precies doen? Ik heb geen visa card gekoppeld heb alleen mijn pinpas van rabobank. Dat maakt tog geen verschil hoop ik ? Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met die 2 bedragjes? Alvast heel erg bedankt

Perfuckt

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 28 augustus 2011, 16:23:19 »

Ik heb pas een account gemaakt alleen snap het nu al niet. Ze zeggen dat ze 2 kleine bedragjes gaan overmaken naar je bank, maar wat moet ik precies doen? Ik heb geen visa card gekoppeld heb alleen mijn pinpas van rabobank. Dat maakt tog geen verschil hoop ik ? Kan iemand mij uitleggen hoe dat werkt met die 2 bedragjes? Alvast heel erg bedankt

Binnen een paar dagen maken ze dus twee kleine bedragen over naar je rekening. Ze vragen dan van jou of je die twee bedragen in kunt vullen op de site van PayPal. Zo bevestig je dus dat jij de eigenaar bent. Als je dat ingevuld hebt, is je account geactiveerd.

Perfuckt

• Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 28 augustus 2011, 16:24:33 »

[...]

Raar! Snap er helemaal niks van.
Maar weet je mss of je bij je PayPal account je naam dezelfde MOET zijn zoals o je bankrekeningnummer?  Want mijn voornaam is anders daar.Maar het is al bevestigd..Of maakt dat niet uit?

PayPal zegt wel voordat je activeert: let op! Je naam moet hetzelfde zijn als op je bankrekening, anders kun je geen betalingen voltooien. Ik heb een paar dagen geleden mijn account geactiveerd, vandaar dat ik het me nog herinner.

karin

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 29 augustus 2011, 14:42:53 »
ugh... ik snap echt geen hol van ebay en paypal >_> kom er nu ook achter dat de naam verkeerd is die ik heb ingevuld op paypal.. want ik zie nu pas dat alleen mijn voorletters op mijn bankafschriften staat >_< probleem is dat als ik het wil veranderen ik dan een kopie van mijn legitimatiebewijs moet opsturen.. maar ik heb een ander geboortejaar ingevuld! lekker dan..

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 03 september 2011, 19:23:00 »
Ik snap niet hoe je geld moet overmaken van je ING internetbankieren naar je Paypal account. Help mke out. En als je geld over wilt maken naar een ebay verkoper, doe je dat dan via paypal met zijn/aar emailadres invullen of via ebay zelf?

Anonymous

• Gast
« Reactie #63 Gepost op: 03 september 2011, 19:25:05 »
Waarom wil je geld naar je Paypal overmaken? Je kunt namelijk gewoon betalen met PayPal, ook al staat er geen geld op. Binnen enkele dagen na je betaling met PayPal wordt het dan van je normale rekening afgeschreven.

En het betalen via PayPal gaat gewoon via eBay. Wijst zich allemaal vanzelf!

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 03 september 2011, 19:33:44 »
O dat wist ik niet. Ik heb net wel geld overgemaakt naar een verkoper (zonder dat er geld op mn paypal account stond). Dit was gelukt, ik kreeg ook een mailtje van paypal dat ik had betaald. Later kreeg ik een mailtje van de verkoper die zei dat ik een eCheque naar hem had verstuurd? Ik snap er niks van..

Anonymous

• Gast
« Reactie #65 Gepost op: 03 september 2011, 19:34:25 »
Dat ken ik eerlijk gezegd ook niet, sorry.

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 03 september 2011, 19:36:33 »
dit kreeg ik van de verkoper gestuurd:

Just to advise, i have received your payment as an E-Cheque through Paypal. Not sure if Paypal has made you aware of this but just thought i would let you know.
Below is a copy of the information Paypal has given me. Thanks

You've received an eCheque payment. An eCheque may take 5-7 working days to clear, so you'll see the transaction status set as 'Pending'.

Here's what happens when you get paid by eCheque:

1. The buyer's bank gets a request to pay PayPal.
2. PayPal receives the funds from the buyer's bank.
3. PayPal will transfer the money to your PayPal account after the funds have cleared and will not be at risk of being reversed by the buyer's bank.

Your buyer has sent the payment, but we suggest you wait until the eCheque has cleared before posting the item. We'll email you as soon as the money is in your PayPal account.

We estimate the eCheque will clear between 08/09/2011-12/09/2011.
Thanks

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 03 september 2011, 19:49:20 »
up?!

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 03 september 2011, 20:03:55 »

Phaedra

• Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 03 september 2011, 20:12:08 »
Had je je rekening gekoppeld aan je Paypal? Door die 2 kleine bedragen te storten of ontvangen (weet niet meer precies hoe het zat)?
Volgens mij duurt het nu gewoon een aantal dagen (tussen 8 en 12 september) en dan krijgt de verkoper het geld en kan hij het item posten.

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 03 september 2011, 20:13:26 »
Ja dat heb ik vorige week gedaan! Ja dat begreep ik idd ook uit zijn email, maar gaat dit bij iedereen zo?

Phaedra

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 03 september 2011, 20:15:04 »
Nee, normaal gesproken gaat dit niet zo. Ik weet niet waarom hij dit doet, google anders even, er zijn meer mensen die dit hadden. Of mail Paypal even.

Gina

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 03 september 2011, 20:16:42 »
Ga ik doen. iig bedankt voor je reacties:)

Aline

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 03 september 2011, 21:16:13 »
ik snap het al. (:
« Laatst bewerkt op: 04 september 2011, 14:10:49 door TannedSkin »

Aline

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 03 september 2011, 21:28:59 »
Oke ik snap het. Ik heb gewoon mijn emailadres gegeven. Ik had het nog wel nooit gebruikt, hoe lang duurt het dan ongeveer dat het bedrag op mijn rekening gaat staan? Bedankt

Edit: Moet eerst mijn account geactiveerd worden en kan hij dan pas storten? Sorry voor de lastige vragen maar ik heb het nog nooit gebruikt en ik zou niet willen dat er iets misloopt met de betaling (:
« Laatst bewerkt op: 04 september 2011, 14:11:55 door TannedSkin »