Auteur Topic: Topic voor alle eBay en PayPal vragen!  (gelezen 140421 keer)

Daphne

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 17 juli 2011, 20:45:44 »
bij mij duurde dat ongeveer 4 tot 5 dagen geloof ik

SilentSwan

• Gast
« Reactie #26 Gepost op: 18 juli 2011, 15:27:41 »
-
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2015, 06:57:28 door Avoid »

Nocturnal

• Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 18 juli 2011, 15:31:11 »
Bijna iedereen voert een valse datum in en ik heb eigenlijk nog nooit iemand gehoort die gesnapt is. Zou het dus gewoon doen hoor, ik heb ook een valse datum ingevoerd. (=

SilentSwan

• Gast
« Reactie #28 Gepost op: 18 juli 2011, 15:40:51 »
-
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2015, 06:58:18 door Avoid »

SilentSwan

• Gast
« Reactie #29 Gepost op: 18 juli 2011, 15:56:23 »
-
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2015, 06:58:43 door Avoid »

xmynameislisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 18 juli 2011, 18:40:35 »
ik heb een vraag, en ik wil het liefst zo snel mogelijk antwoord want ik wil iets bestellen voordat ik op vakantie ga!

1. als je met paypal besteld, en je krijgt een bevestigingsmail, staat hetgene wat je gekocht hebt er dan ook in?

2. als je met paypal betaalt, hoef je dan alleen je mail en je wachtwoord in te vullen? of moet je ook nog iets anders doen?

xmynameislisa

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 18 juli 2011, 19:07:18 »
up

Nathalie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 22 juli 2011, 14:41:44 »
Ik heb dus hetzelfde probleem als sommige hier, mijn paypal is aan mijn bank account gekoppeld maar moet op ebay toch een creditcard koppelen, erg vervelend en voor zo ver ik kan zien aanvaarden ze ook via bank account?
Dit staat er bij wat ze aanvaarden :

Ik heb dus zo al 2 items staan, dus als iemand een oplossing weet?
http://thefodmapway.blogspot.be voor mensen met PDS/IBS en darmklachten

Nathalie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 23 juli 2011, 15:04:18 »
pffft, ik begin een beetje hopeloos te worden...
ik had gemaild naar de verkoper en die zei dat ik het geld ook gwn via zijn e-mailadres mocht overmaken, oke ik ga naar Pay Pal, moet ik weer een creditcard toevoegen? Wat is dit toch, ik krijg gwn mijn paypal niet gebruikt zonder CC, echt heeel vervelend want ik wil graag betalen ;s

niet dat hier iemand antwoord, nergens..
http://thefodmapway.blogspot.be voor mensen met PDS/IBS en darmklachten

WonderfulLie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 26 juli 2011, 19:40:31 »
Ik heb voor een vriendin een paypal account aangemaakt want ze wist niet hoe het moest, nou had ze vandaag die 2 kleine bedragen ontvangen en ik zou die voor haar invoeren. Nou zei ze tegen mij dat het 0.03 en 0.05 was, dus ik heb dat ingevuld en dat klopte niet. Dus ik weer gevraagd en ze wist het zeker, dus weer ingevuld en nog 2 x op oke gedrukt. Nu ging ze dus pas kijken en was het dus 0.07 en 0.09, maar nou kan ik die rekening dus niet mer bevestigen en moest ik Paypal een mailtje sturen.. Heeft iemand dit al eerder gehad? Bevestigen ze dan alsnog de rekening of moet je dan weer opnieuw wachten op die 2 bedragen?

Lekker dom verhaal :P Ben ook blij dat het niet voor mezelf is en dat mijn paypal prima werkt!

Fossil

• CEO Girlscene
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 28 juli 2011, 16:24:01 »

Ik heb voor een vriendin een paypal account aangemaakt want ze wist niet hoe het moest, nou had ze vandaag die 2 kleine bedragen ontvangen en ik zou die voor haar invoeren. Nou zei ze tegen mij dat het 0.03 en 0.05 was, dus ik heb dat ingevuld en dat klopte niet. Dus ik weer gevraagd en ze wist het zeker, dus weer ingevuld en nog 2 x op oke gedrukt. Nu ging ze dus pas kijken en was het dus 0.07 en 0.09, maar nou kan ik die rekening dus niet mer bevestigen en moest ik Paypal een mailtje sturen.. Heeft iemand dit al eerder gehad? Bevestigen ze dan alsnog de rekening of moet je dan weer opnieuw wachten op die 2 bedragen?

Lekker dom verhaal :P Ben ook blij dat het niet voor mezelf is en dat mijn paypal prima werkt!

oke wtf, lekker dom van die vriendin eigenlijk haha :")
maar ik weet niet hoe dat gaat, moet je paypal maar vragen, of laat het haar zelf doen:P
ik snap echt geen drol van paypal
« Laatst bewerkt op: 28 juli 2011, 16:24:25 door Fossil »

FUCKMEIFIMWRONG

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 28 juli 2011, 16:26:26 »
Eh, ik ben pas net met ebay etc. begonnen, maar ik realiseerde me wel gewoon meteen dat er echt bedrijven zitten. Dus ik wilde een agenda kopen, omdat hij er al echt 1000 van had verkocht ofzo, alleen toen werd ik overboden? En ik snap het niet helemaal, want het is toch gewoon een bedrijf ofzo? Het is niet dat hij maar 1 agenda heeft?

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 28 juli 2011, 16:49:44 »
Ik snap je verhaal niet helemaal? Als je bent overboden, ben je overboden en moet je opnieuw bieden als je het graag wilt hebben.

xPROUD2BME

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 01 augustus 2011, 12:14:47 »
Ik probeerde iets te bestellen op ioffer.com , en probeerde dus een paypal-account te maken. Nu kan ik mijn account niet koppelen aan mijn rabobank-rekening. Iemand ervaring? :blush:
Une rêve est la moitié d'une réalité - A dream is half of a reality

annexxann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 02 augustus 2011, 19:29:54 »

Ik zou graag een paypal rekening willen openen, alleen ben ik bang dat ze dan erachter komen dat ik nog geen 18 ben en dat ik dan niet meer mag bestellen via internet. Of is de kans dat het gebeurd heel klein?

Ik heb een paypal rekening sinds m'n 15de, en heb gewoon een andere geboortedatum ingevuld! Haha. Ze zijn er niet achtergekomen, je kan het gewoon proberen, hoor het wel vaker.

annexxann

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 02 augustus 2011, 19:33:00 »

Ik heb dus hetzelfde probleem als sommige hier, mijn paypal is aan mijn bank account gekoppeld maar moet op ebay toch een creditcard koppelen, erg vervelend en voor zo ver ik kan zien aanvaarden ze ook via bank account?
Dit staat er bij wat ze aanvaarden :
[afbeelding]
Ik heb dus zo al 2 items staan, dus als iemand een oplossing weet?

Dit probleem heb ik ook in het begin gehad. Heb je de bedragen die ze hebben overgemaakt al ingevuld? Bij mij verdween het probleem ineens en toen had ik er geen last meer van... Succes!

PRIDEOVERPAIN

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 06 augustus 2011, 17:13:25 »
Om mijn cc te koppelen aan paypal heb ik een beveiligingscode nodig maar die staat niet op mijn cc? Iig, kan ik dan gewoon geld overmaken naar mijn paypal account of gaat dat niet?

Aline

• Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 07 augustus 2011, 14:12:58 »
Handig! Hier was ik dus echt naar op zoek! (:

-----

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 07 augustus 2011, 19:26:27 »
Ik heb net iets gekocht op ebay, maar wanneer ik met paypal wil betalen zegt hij dat ik een nieuwe creditcard moet toevoegen. Ik betaal al jaren met paypal en dit heb ik nog nooit gehad, ik vertrouw het eigenlijk niet echt.
Heeft iemand dit ooit gehad?
« Laatst bewerkt op: 07 augustus 2011, 19:26:39 door Scabior »

Nicki

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 07 augustus 2011, 22:29:45 »
Ik heb net via marktplaats iets verkocht, alleen diegene wil via haar paypal naar mijn ing bankrekening overmaken. Is dit mogelijk of kan je alleen maar naar andere paypal bankrekeningen overmaken?

dormant

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 08 augustus 2011, 12:27:38 »
Je kan niet van paypal direct naar iemands bankrekening overmaken.

Pursuit of Happiness

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 09 augustus 2011, 21:05:16 »
Ik wilde iets bestellen via ebay dat 7 dollar kost, maar de verzendkosten zijn 22 dollar! Ook gewoon bij de producten waar gratis verzending staan, zodra je 'zegt' dat je uit europa (nederland komt) moet je iets van 20+ dollar betalen voor verzenden! :o Hebben jullie dit ook of weten jullie nog verkopers waarbij dat niet is?

Anonymous

• Gast
« Reactie #47 Gepost op: 09 augustus 2011, 21:07:54 »
Ik heb dat inderdaad ook wel eens. Sorteer je zoekresultaten is op prijs + verzendkosten, laagste bovenaan.

Felicita

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 10 augustus 2011, 19:38:41 »
Huh, ik kan gewoon niets meer kopen of zo? Er staat dat ik eerst een creditcard toe moet voegen, maar ik heb geen creditcard geloof ik? Gewoon dat oranje ING pasje :P

Heeft iemand een oplossing? Ik had al een nieuw account aangemaakt, maar daarbij werkt het ook niet!
blog | tumblr | photographytumblr flickr Explore. Dream. Discover.

AWG

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 11 augustus 2011, 13:59:42 »
Hoe werkt het met ebay? Wat nou als je iets niet krijgt of zo? o_O