Auteur Topic: Topic voor alle eBay en PayPal vragen!  (gelezen 149898 keer)

Daddy'slittleprincess.

• Bekijk profiel
« Reactie #125 Gepost op: 20 oktober 2011, 21:05:48 »
Hele domme vraag, maar bij het maken van account staat de vraag: Vul uw voornaam in zoals op uw bankrekening vermeld. Maar op je bankregening staat niet eenhele naam alleen voorletters.. Dus wat te doen? haha.
Amor Vincit Omnia.

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #126 Gepost op: 23 oktober 2011, 19:27:06 »
jongens ik heb een probleem, ik heb vaker bij ebay besteld, maar nu wil ik deze horloge kopen en als ik wil betalen met paypal staat er dat ik een creditcard moet toevoegen. wat can i do ?!

Anoniem

• Verwijderd
« Reactie #127 Gepost op: 24 oktober 2011, 14:02:46 »

jongens ik heb een probleem, ik heb vaker bij ebay besteld, maar nu wil ik deze horloge kopen en als ik wil betalen met paypal staat er dat ik een creditcard moet toevoegen. wat can i do ?!

Enola

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #128 Gepost op: 25 oktober 2011, 15:52:07 »
Hm even een vraagje hoor:
Wat is ebay precies? Ik bedoel in hoeverre is het hetzelfde met marktplaats, behalve dan dat ebay wereldwijd is.

xx
If you want something you\'ve never had, you\'ve got to do something you\'ve never done

flowerdream

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #129 Gepost op: 25 oktober 2011, 16:35:44 »
Citaat

dit heb ik ook!
« Laatst bewerkt op: 25 oktober 2011, 16:37:26 door flowerdream »

closetoheaven

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #130 Gepost op: 28 oktober 2011, 14:16:39 »
Klopt het dat het best wel lang duurt voordat de gehele betaling is verwerkt? (dus ontvangen door de verkoper) Want de bedragen zijn al wel van mn rekening afgeschreven. Alleen nu staat er dat de 'verwachte clearingsdatum' tussen 27 en 31 oktober is. Is het dus zo dat tussen deze dagen de verkoper het geld ontvangt?

Notorious

• Bekijk profiel
« Reactie #131 Gepost op: 28 oktober 2011, 15:58:58 »
Ik heb dus die kleine bedragen via m'n rekening gestort gekregen, die heb ik op de site ingevoerd enalles.
Nu heb ik dus iets gekocht via Paypal en er staat het bedrag bij.

Maar hoe weet ik nu of het automatisch van m'n bankrekening wordt gehaald of dat ik het eerst naar Paypal moet overmaken?
Waar kan ik dat zien?
''Let's do what we love and do a lot of it.'' - Marc Jacobs

Descanso

• Live to the point of tears
    • Bekijk profiel
« Reactie #132 Gepost op: 31 oktober 2011, 20:01:51 »
ik heb een vraagje wat betreft zelf spullen verkopen via marktplaats.

mijn schoonpa wil dat dus doen maar hij wilt niet zomaar zijn rekening nummer geven, is het mogelijk dat die mensen het op zijn paypal acount storten? en zien ze dan zijn rekening nummer niet?
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #133 Gepost op: 01 november 2011, 09:29:38 »
up
Monsters are real, and ghosts are real too. They live inside us, and sometimes, they win..

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #134 Gepost op: 01 november 2011, 14:45:09 »
up voor mn vraag

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #135 Gepost op: 03 november 2011, 13:30:15 »
alweer een up voor mn vraag.

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #136 Gepost op: 04 november 2011, 21:04:23 »
dankje ^^ up weer

yana

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #137 Gepost op: 05 november 2011, 12:36:43 »
Dit is misschien een hele domme vraag, maar ik kon het niet vinden. Is er een minimum leeftijd voor paypal? Dan bedoel ik het vooral bij het koppelen aan je bankrekening moet je daar minimum 18 ofzo voor zijn?

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #138 Gepost op: 05 november 2011, 22:18:50 »
up voor mijn vraag en de vraag hierboven

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #139 Gepost op: 06 november 2011, 14:18:47 »
Je moet 18 zijn voor Paypal ^

Maar HELP!! Ik heb een paypal gemaakt, en niet gewacht op de 2 stortingen, maar alvast een bedrag overgemaakt naar mijn paypal.. Nu zag ik dat je naam hetzelfde moet zijn.. Nu is op paypal mijn naam Carola Otten en op de bank C.S.S. Otten
Als ik dat wil wijzigen bij paypal staat er dat ik een bestand moet faxen ofzo, maar heb niet eens een fax..
Krijg ik nou dat bedrag wel op mijn paypal account? Of kan ik beter dat bedrag terug proberen te halen naar mijn bank?

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #140 Gepost op: 06 november 2011, 14:20:29 »

mijn schoonpa wil dat dus doen maar hij wilt niet zomaar zijn rekening nummer geven, is het mogelijk dat die mensen het op zijn paypal acount storten? en zien ze dan zijn rekening nummer niet?

Wat maakt het uit als iemand je rekeningnummer ziet? Kunnen ze niks mee, alleen geld heen storten dan. Als jij iets koopt van iemand online, geeft die persoon toch ook zijn of haar rekeningnummer aan jou? Kijk je moet zie niet je pincode ofzo geven :P Maar met je rekeningnummer kunnen ze in principe niks, daar staat het ook gewoon op je pinpas.

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #141 Gepost op: 06 november 2011, 14:23:27 »

[...]

Wat maakt het uit als iemand je rekeningnummer ziet? Kunnen ze niks mee, alleen geld heen storten dan. Als jij iets koopt van iemand online, geeft die persoon toch ook zijn of haar rekeningnummer aan jou? Kijk je moet zie niet je pincode ofzo geven :P Maar met je rekeningnummer kunnen ze in principe niks, daar staat het ook gewoon op je pinpas.

Nee ik heb hem dat ook uitgelegd, maar hij wilt t niet. dusja. Of ik wou kijken voor andere oplossingen... heb al gezegt, geld in een envelop sturen gebeurd niet meer.. maar ik zal kijken maar verwacht niks.
Hij vind t gewoon geen fijn idee ofzo dat ze zijn rekening nummer hebben, zeker omdat er ook mee gefraudeerd word enz. Dusja, maar bij paypal is dat dus gewoon zichtbaar? want dan kan ik dat vertellen :P

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #142 Gepost op: 06 november 2011, 14:27:56 »
Ik heb eerlijk gezegd geen idee :P Misschien weet jij antwoord op mijn vraag hierboven? Ik ben nog een noob op het paypal gebied :O En een beetje in de stress :P

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #143 Gepost op: 06 november 2011, 14:29:14 »
Ik heb geen idee, :O suc6 er mee iig ! ik heb paypal nu 2 keer gebruikt ofzo, en dan zat ik met de handleiding open op de ene site en de andere site probeerde ik t goed t doen. UP dus!

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #144 Gepost op: 06 november 2011, 15:33:20 »

Je moet 18 zijn voor Paypal ^

Maar HELP!! Ik heb een paypal gemaakt, en niet gewacht op de 2 stortingen, maar alvast een bedrag overgemaakt naar mijn paypal.. Nu zag ik dat je naam hetzelfde moet zijn.. Nu is op paypal mijn naam Carola Otten en op de bank C.S.S. Otten
Als ik dat wil wijzigen bij paypal staat er dat ik een bestand moet faxen ofzo, maar heb niet eens een fax..
Krijg ik nou dat bedrag wel op mijn paypal account? Of kan ik beter dat bedrag terug proberen te halen naar mijn bank?

Up voor mijn vraag!

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #145 Gepost op: 06 november 2011, 21:18:01 »
Up :O

Suus

• Bekijk profiel
« Reactie #146 Gepost op: 06 november 2011, 21:23:37 »
Ik weet het niet. Is het al van je bankrekening afgeschreven?
Kanker is GEEN bijvoeglijk naamwoord!

Maracuyá

• Bekijk profiel
« Reactie #147 Gepost op: 06 november 2011, 21:24:34 »
Nee nog niet

Descanso

• Bekijk profiel
« Reactie #148 Gepost op: 08 november 2011, 15:09:09 »

any one?

xFLOWERPOWER

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #149 Gepost op: 08 november 2011, 16:03:56 »
Even een vraagje:

Jullie hebben dus allemaal paypal maar ik denk niet dat jullie allemaal 18 zijn? Vullen jullie dan gewoon een andere geboortedatum in of doen jullie het op de naam van je vader/moeder?