Auteur Topic: The Hills - Weekendbreak (ALWEER?)  (gelezen 831 keer)

Lovely3

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 02 januari 2009, 11:25:31 »
Heey meiden,
vorig weekend was er op MTV ´´The Hills-Weekendbreak´´, erg leuk natuurlijk, heb ze allemaal gezien.
Alleen wat zag ik gister, een reclame op MTV waarin ze zeiden; Zaterdag weekendbreak ''The Hills''. Daar begrijp ik dus geen hout van, of gaat het nog verder?
xxxx

Amnesia

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 02 januari 2009, 11:26:59 »
ik denk dat alle afleveringen niet paste in een weekend, en dat ze er morgen mee verder gaan.
hung around with faces and names.

Kloot

• Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 02 januari 2009, 11:32:24 »
Ik vind die Weekendbreaks zo raar, dan heb je alles in 1 middag al gezien, en dan zenden ze die afleveringen daarna nog gewoon uit, dan zie je alles elke keer dubbel, toch?
Ervaring is de optelsom van alle vergissingen die je hebt begaan.

Lovely3

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 02 januari 2009, 11:34:28 »

ik denk dat alle afleveringen niet paste in een weekend, en dat ze er morgen mee verder gaan.

Ja denk je? Ik keek het héél af en toe namelijk maar heb het hele weekend achter de buis gezeten, vond het erg leuk!! Ik heb geen idee hoeveel seizoenen of afleveringen er zijn..De laatste aflevering van vorige week was dat LC en Lo en Audrina in dat nieuwe huis gingen wonen en dat LC en Audrina ruzie kregen.
x

Amnesia

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 02 januari 2009, 11:37:59 »
Ehm.. nja, het nieuwe seizoen is seizoen 4, maar die heb ik al gezien op internet. misschien komt die nu? geen idee, vorig weekend ook niet gekeken:P
hung around with faces and names.

Laurenc

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 05 januari 2009, 16:27:55 »
De seizoenen lopen ook met die weekendbreaks doorelkaar