Auteur Topic: Subliminal berichten :o  (gelezen 1297 keer)

vanillepop2

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 30 april 2017, 12:27:29 »
Heeyy,

Ten eerste, ik wist niet goed waar ik dit moest zetten maar omdat het over 'geluiden' enz gaat ga ik het hier zetten (als het dan toch fout staat verwijder ik dit topic wel).

Dus...Een aantal dagen geleden was ik bij "the weird side" of youtube  :blink:
Enne, ik ontdekte subliminal videos.In de comments leek het bij iedereen te lukken.
Subliminal messages/videos zijn dus een soort videos waar voor een aantal minuten (kan van een halve minuut tot 1 uur duren,die videos) een soort geluid wordt afgespeeld.
Onbewust ontvangen onze hersenen deze berichten,en verwerken we deze.Hierdoor gebeurt er iets waardoor het gaat werken :aanbid:
(Neem als vb een subliminal voor perfecte lippen of dat je crush jou leuk gaat vinden ofzo).
Eerlijk,het klinkt heel gek toch?
Dacht ik dus ook,maar in de comments werkte het bij iedereen.
Ik zelf heb er eentje geprobeerd en het werkte :o
Ik vind het echt heel raar en vraag me af of er mensen hier zijn die dit ook al gedaan hebben,en ofdat ze weten hoe dit komt?
Op google vind ik alleen zo'n rare uitleg waar ik niets van snap :blush:

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 30 april 2017, 15:20:31 »
Subliminal messages zijn vrij bekend, al wordt het wel door vele verboden.

Ze hebben ooit een experiment gedaan in de bios waarbij ze tussen gewone reclame coca-cola afbeeldingen snel laten afspelen (we zien het niet maar onze hersenen wel)
dan is de verkoop gestegen in zalen waar ze het deden in vergelijking met zalen waar ze dat niet deden..

Het is vrij intressant maar ik zou er niet al te veel in verdiepen anders kom je op de 'Illuminati controleert de wereld'

en geloof me, daar hebben we genoeg topics over gehad ;)
Ain't no rest for the wicked!

Christiaan Berghuis

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 15 november 2018, 00:38:38 »
Je zou een programma kunnen gebruiken om je eigen positieve subliminal berichten te creeƫren en te beluisteren of (ongezien) te projecteren op je beeldscherm terwijl je gewoon je werk doet. Je kan je eigen positive affirmations kiezen. https://subliminal360.com/homepage/a/ListenToThisAudioEveryDay

workhard

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 15 november 2018, 00:59:44 »
Wacht, ik snap het niet. Wat zijn subliminal berichten?