Auteur Topic: Pokémon GO!  (gelezen 150040 keer)

sunloavie

• الهيب هوب أميرة
    • Bekijk profiel
« Reactie #50 Gepost op: 08 juli 2016, 16:31:03 »
is er al meer info over wanneer de game officieel in de Nederlandse appelstore staat? lijkt me echt super vet!
we on an ultralight beam

Indominus Rex

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #51 Gepost op: 08 juli 2016, 18:08:38 »
Ughhh waarom duurt het zo lang :'( Denk ook niet dat er in mijn dorp wat te doen is want ik woon echt in een boeren gat (wij hebben niet eens een buslijn of supermarkt), dus denk dat ik dan wat vaker naar mijn vriend moet. Ook niet erg :')

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #52 Gepost op: 08 juli 2016, 18:41:58 »
Ik heb nu wel pokémons gevangen maar wat is nu de bedoeling dat je ermee doet? laughing7.
Gebruiken om een gym over te nemen (: De sterkste dan wel, en je kan ze sterker maken met al je dubbele Pokémon.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #53 Gepost op: 08 juli 2016, 18:43:06 »
Ik ben net nog even op pad geweest. Ik ben al de hele tijd op zoek naar een Eevee maar elke keer verdwijnt 'ie weer als ik ga zoeken, omdat ik blijkbaar de verkeerde kant op ga. :c
14 Pokémon gevangen onderweg, bij 7 stops langs gegaan, 2 eieren gekregen en lekker veel Pokéballs :p

Ik ga maar eens trainen om de gym hier twee straten verderop over te nemen.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #54 Gepost op: 08 juli 2016, 18:45:01 »
En van wat ik heb gelezen zal de app ongeveer vanaf volgende week ook in Nederland officieel zijn. Dat is niet definitief bevestigd, maar ik zou er wel een beetje van uit gaan.

Michelle

• Bekijk profiel
« Reactie #55 Gepost op: 08 juli 2016, 19:00:16 »
Whaa zo leuk! Helemaal omdat je ook lekker actief wordt met dit spel. Leuk voor in de zomer met je skeelers. Ik wil hem ook hebben!!!

bloodyface

• Live a little
    • Bekijk profiel
« Reactie #56 Gepost op: 08 juli 2016, 19:23:07 »
Ik heb hem nu, maar moet iedere keer opnieuw inloggen nadat ik de app sluit :/ is dit omdat die officieel nog niet uit is?

Daisy

• Bekijk profiel
« Reactie #57 Gepost op: 08 juli 2016, 19:43:30 »
Ik heb hem via een omweg gedownload en ik ben echt verslaafd. Loop ook echt niet normaal grote rondjes nu met de hond uitlaten haha. Ving net random een Squirtle, echt tof!

Weet iemand alleen hoe je starters moet laten evolueren? Je komt namelijk niet vaak een Charmander, Squirtle of Bulbasaur tegen in tegenstelling tot een Pidgey etc.

Ik had trouwens ook echt 2 km gelopen voor mn eggs, kwam er uit 1 een pidgey.. En uit de andere een Tentacool, dus dat was wel tof! Heb er nog 9 staan van 5 km dus ben nog wel even zoet.

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #58 Gepost op: 08 juli 2016, 20:08:50 »
Zucht, het ligt er weer uit.

@Daisy gewoon geluk hebben denk ik. Ik ben zelf nog geen random starters gevonden.

Ik had vandaag geprobeerd een gym over te nemen en ik was ook veel sterker dan de pokemons in de gym. Alleen liep de app constant vast T.T ik ben maar doorgelopen. Morgen weer een dag.
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

Aesthetics

• Bekijk profiel
« Reactie #59 Gepost op: 08 juli 2016, 20:14:21 »
Ik ben gisteren en vandaag er super actief mee bezig geweest, ben nu level 9 en heb al aardig wat pokemons. Word alleen helemaal gek van die instabiele servers, ben gisteravond en deze avond al op pad geweest met skeelers om pokemons te vangen, maar beide keren gingen de servers al down voordat ik iets kon vangen.

Kwam zojuist Poliwhirl tegen en toen ik hem probeerde te vangen, crashte het spel en kon ik er niet meer op. Cri. 

Best wel kut, want vanaf volgende week moet ik veel werken en kan ik niet zo actief zijn ermee. :')
Because no one can catch the motherfucking fox.

FusRoDah

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #60 Gepost op: 08 juli 2016, 20:27:25 »
Ik heb een iphone 4s, zou het spel daarmee ook te spelen zijn als t eenmaal uit is?
- dark chocolate and black nails -

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #61 Gepost op: 08 juli 2016, 20:43:57 »
Ik kan er helaas niet op :'(. Server ligt plat. Wat ik op verschillende sites zie is dat ie dit weekend uit gaat komen in Nederland...0
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #62 Gepost op: 08 juli 2016, 20:44:49 »
En een gym kom je ook gewoon buiten ergens tegen? Ik ben zo'n noob laughing7.
Jep! Ze zijn behoorlijk prominent aangegeven op je kaartje, dus ze vallen niet te missen. (:
Het zijn meestal grote belangrijke punten. Zo ben ik vandaag er achter gekomen dat mijn gemeentehuis een gym is en de kerk die midden in het centrum staat. Dus ik zou een beetje kijken naar grotere gebouwen. Alhoewel.. de gym twee straten verderop bij mij is een random rotonde :')

Sévérine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #63 Gepost op: 08 juli 2016, 20:51:39 »
Haha bij mij is de gym in onze sportzaal.  laughing7.
Verder ligt de server er bij mij ook steeds uit. Heel even deed ie het, en toen heb ik na stuk fietsen 1 pokemon gevangen. De batterij gaat alleen wel heeeeeeel snel leeg als ik het speel.

Ook moet ik steeds opnieuw inloggen op mijn iphone. Via mijn google account dan. (ik kan geen account aanmaken omdat de site eruit ligt). Weet iemand of ik er wat aan kan doen? (Misschien is het gewoon nog een bug, aangezien het nog een beta is?!)

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #64 Gepost op: 08 juli 2016, 20:54:33 »
Het is geen beta, het is de officiële versie. En we worden uitgelogd doordat die servers crashen, valt niks aan te doen dus. ;p

Aesthetics

• Bekijk profiel
« Reactie #65 Gepost op: 08 juli 2016, 20:57:09 »
Wat is de leukste/beste pokemon die jullie tot nu toe gevangen hebben? En gehatched?

Ik ben nu op 9/10km van mijn ei, ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. :D

Heb verder een Pikachu, Horsea, Hypno en Seel gevangen waar ik erg blij mee ben. :')

Sévérine

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #66 Gepost op: 08 juli 2016, 21:00:22 »
Het is geen beta, het is de officiële versie. En we worden uitgelogd doordat die servers crashen, valt niks aan te doen dus. ;p

Ahhh oké, dat had ik dat verkeerd meegekregen haha.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #67 Gepost op: 08 juli 2016, 21:02:17 »
Ging net lopen met de hond, maar lag er dus uit :') Lekker dan

BlondAmsterdam

• Bekijk profiel
« Reactie #68 Gepost op: 08 juli 2016, 21:03:39 »
Ik ga dinsdag op vakantie, maar als ik terug ben hoop ik dat ik het thuis ook kan spelen! Is het ook voor Android trouwens?

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #69 Gepost op: 08 juli 2016, 21:03:50 »
Ohh jaloers op je Pikachu, Horsea en Seel, Aesthetics. :c

Ik ben ontzettend blij met mijn Dratini, want Dragonair is mijn favoriete Pokémon van de eerste generatie :'D En ik heb inmiddels ook een tweede Dratini gevangen, dus al een stapje dichterbij het evolueren naar een Dragonair.
Verder zit hier niet zoveel bijzonder spul. Ik zie zo af en toe een Eevee op mijn scherm verschijnen maar ze komen niet dichterbij.

Aesthetics

• Bekijk profiel
« Reactie #70 Gepost op: 08 juli 2016, 21:05:34 »
Ohh jaloers op je Pikachu, Horsea en Seel, Aesthetics. :c

Ik ben ontzettend blij met mijn Dratini, want Dragonair is mijn favoriete Pokémon van de eerste generatie :'D En ik heb inmiddels ook een tweede Dratini gevangen, dus al een stapje dichterbij het evolueren naar een Dragonair.
Verder zit hier niet zoveel bijzonder spul. Ik zie zo af en toe een Eevee op mijn scherm verschijnen maar ze komen niet dichterbij.

Nice! Ik heb ook een dratini gezien toen ik in de auto zat, maar daar reden we dus voorbij. qq

Heb inmiddels al een paar eevee's, had gehoopt dat je de evolutie kon kiezen, maar blijkbaar is dat dus random. Nog even sparen en dan weet ik het. :')

Daisy

• Bekijk profiel
« Reactie #71 Gepost op: 08 juli 2016, 21:31:32 »
Wat is de leukste/beste pokemon die jullie tot nu toe gevangen hebben? En gehatched?

Ik ben nu op 9/10km van mijn ei, ben heel benieuwd wat er uit gaat komen. :D

Heb verder een Pikachu, Horsea, Hypno en Seel gevangen waar ik erg blij mee ben. :')

Ik kreeg een Pidgey uit mijn eerste ei, en een Tentacool uit mn tweede! M'n favoriete zijn denk ik wel Squirtle, had Charmender als starter gekozen namelijk haha. Oh en Rhyhorn!

SunriseSunset

• Bekijk profiel
« Reactie #72 Gepost op: 08 juli 2016, 22:01:20 »
Dit is geniaal, alle nerds zijn opeens gemotiveerd op naar buiten te gaan. Mijn vriend kwam gister opeens met "Ik heb net 4 uur lang buiten rondgelopen", ik wist gelijk waarom.
Ik heb vandaag van werk naar huis gelopen, waarbij ik langs best veel pokestops kom, en heb zo heel veel pokemon gevangen. Kan er nu weinig mee want momenteel doet de app weer weinig bij mij.

Ik ben zó blij dat ik een Eevee vond. <3 Ik heb tot nu toe twee eieren, maar mijn app deed lastig dus heb er nog niets mee kunnen doen, zometeen weer even proberen.

PurpleLily

• Bekijk profiel
« Reactie #73 Gepost op: 08 juli 2016, 22:24:28 »
haha geweldig hé ^

Komen ze eindelijk buiten ! :)

Larissa

• Bekijk profiel
« Reactie #74 Gepost op: 08 juli 2016, 22:29:24 »
ik wordt er HELEMAAL gek van, ik hoor er zoveel mensen over die het vandaag gespeeld hebben. maar hoe download ik het? heeft iemand een link?!!?!?!?!?!
my-healthy-fit-life.tumblr.com