Auteur Topic: Pokémon GO!  (gelezen 141679 keer)

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3825 Gepost op: 17 maart 2018, 12:05:57 »
Lugia is weer terug als raid. Vinden jullie dat leuk of juist niet?

always

• Bekijk profiel
« Reactie #3826 Gepost op: 18 maart 2018, 17:56:13 »
whoop whoop! Tweede Lugia raid gedaan (van dat hij er weer opnieuw is) en het is een Shiny! Met 100% catch rate dus dat gaat lekker!
Snap het idee er wel achter en opzich is het wel fijn voor de mensen die hem nog niet hebben maar had liever een nieuwe gehad. Maar opzich compenseert dat wel weer met de shiny.

En heb ook een tweede ex-raid pass gekregen!

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3827 Gepost op: 19 maart 2018, 01:48:34 »
Oh echt ik wist niet dat 'ie 100% catch rate had laughing7. Ik heb 'm al van de eerste lichting dus ik doe er nu geen raids meer voor, maar het is wel fijn voor mensen die 'm nog niet hadden!
Alleen dan wel weer kut voor mensen die er een paar maand geleden allemaal moeite en geld in hebben gestoken dat 'ie nu dan weer zo terug is :')
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

always

• Bekijk profiel
« Reactie #3828 Gepost op: 23 maart 2018, 14:01:17 »
^ Maar je hebt nu wel shiny s erbij hé! En dat had je toen hij vorige zomer er was niet! En die 100% catch rate is ook alleen bij de shiny.

Ik snap sws niet dat mensen geld in pogo steken. Het blijft voor mij een spel en ik ga echt niet speciaal m'n huis is omdat er ergens een goede pokémon zit...
Hoop dat met het nieuwe event wel even goede baby's uit de eieren komen, heb nog niet alle en ben al zo lang bezig.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3829 Gepost op: 26 maart 2018, 18:43:26 »

Trainers,
A series of mysterious happenings is occurring all over the world, and Professor Willow is seeking Trainers to help him find out if this is connected to the Mythical Pokémon Mew. These research tasks will become available to Trainers around the world later this week!
There are two different types of research you can contribute to: Field Research and Special Research. Gather Field Research tasks by spinning nearby PokéStops, which will give you objectives that include discovering and catching certain Pokémon or engaging with battles, among other things. Special Research may be requested by Professor Willow himself, and will take you on a journey to make important discoveries!
Both types of research offer great rewards, including a variety of useful items and even encounters with certain Pokémon! You can complete as many research tasks as you want every day, leading to a full day of adventures. These tasks also have different levels of difficulty, so the more challenging a research task is, the greater the reward waiting for you.
You can earn one Stamp per day by completing at least one Field Research task, and when you obtain seven stamps, you can achieve a Research Breakthrough to receive even greater rewards! You may even have an encounter with a Legendary Pokémon!
Research tasks will provide interesting challenges that will help you get better at discovering, battling, and catching Pokémon! We're excited to see your contributions to the exciting field of Pokémon research, and we can’t wait to hear about the adventures you have along the way! Let’s get moving!
----
Zo tof, heb er nu al zin in!

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3830 Gepost op: 03 april 2018, 10:25:03 »
Die Research toevoeging is echt leuk! Ben heel blij dat ze dat erin gedaan hebben!

always

• Bekijk profiel
« Reactie #3831 Gepost op: 05 april 2018, 13:08:32 »
Ja ik ook! Vind alleen die box echt wel een flop... had echt iets anders verwacht maarja. Ik kan hem morgen pas openen maar weet al wel wat er in zit. Vind het wel leuk dat je nu buiten het pokemon vangen ook een andere uitdaging hebt! Was nu bezig om alle badges op goud te krijgen maar dat is niet echt iets waar je een dagelijkse beloning voor krijgt.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3832 Gepost op: 05 april 2018, 20:50:51 »
Ik vind het juist wel mooi wat er in zit! Oké de items zijn lame voor de moeite die je er voor moet doen, maar de Pokémon is wel chill voor de mensen die hem nog niet hadden! Heb 'm gisteren gevangen.

Voor m'n research missies voor Mew zit ik nu op 6/8. Moet morgen nog even 4 raids doen en dan kan ik naar de laatste toe, dus hoop Mew toch wel dit weekend te hebben :D

always

• Bekijk profiel
« Reactie #3833 Gepost op: 14 april 2018, 12:09:24 »
https://www.youtube.com/watch?v=U1VswcOmlNM

Dit filmpje gaat nu bij ons rond, omdat iedereen nu een ditto wil vangen, het is mij nog niet gelukt helaas dus ik blijf bij de ditto zitten... hebben jullie al een mew?

Soundsoldier

• Bekijk profiel
« Reactie #3834 Gepost op: 14 april 2018, 13:12:09 »
ik vind de field quests wel leuk maar ik heb dan 1 opdracht: 3 fly)type pokemon vangen. eerst zag ik overal pidgeys, nu?? NOPE!
Ain't no rest for the wicked!

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3835 Gepost op: 14 april 2018, 22:38:21 »
Ik heb vorige week vrijdag mijn Mew al gekregen! Super blij mee, ik vond het echt leuk om die quests te doen maar voor mij hadden het er nog wel meer mogen zijn, om het nog wat moeilijker/leuker te maken.

En idd, Pidgeys ga je nu nergens vinden met het Kanto evenement haha. Dus voor oa Ditto's vinden gaat dat lastig worden. In Gastly zitten ze ook nog, dus je hebt nog wel de kans daar een Ditto te vinden maar anders moet je waarschijnlijk wachten tot volgende week

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3836 Gepost op: 15 april 2018, 19:49:56 »
Ik heb ook sinds vrijdag Mew :D :D

Tiffeunie

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3837 Gepost op: 21 april 2018, 17:52:54 »
Ik ga dit asap echt weer op mn iPhone gooien, ben onlangs verhuisd dus kan wel nieuwe Pokemons scoren :’)

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3838 Gepost op: 22 mei 2018, 10:24:47 »
Community day was niet zo'n succes qua Charmander. Heb wel drie shiny's, maar allemaal erg laag cp en iv  <_<  Wel 1 raid gedaan voor Ho-oh want we waren er toch en dat is een shiny geworden!! Van 93% iv  :bounce: :bounce:

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3839 Gepost op: 17 oktober 2018, 10:42:44 »
heyy
ik heb pokemon go gisteren weer gedownload en ben weer zeer fanatiek aan het spelen. Nou zag ik dus dat er een raid gaande was voor Mewtwo best wel dicht bij mijn huis, maar ik mocht er niet heen van mijn vader. Heb wel een paar mooie screenshots gemaakt :')

zijn er nog meer GS'ers die dit nog aan het spelen zijn?
ben benieuwd  :P
| blogger |

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3840 Gepost op: 17 oktober 2018, 20:12:27 »
voeg me trouwens toe als vriend:
0054 5163 1814

kunnen we pokemons ruilen enzo :P
| blogger |

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #3841 Gepost op: 17 oktober 2018, 21:02:38 »
Leeft dit nog een beetje hier?

Ik ben zo blij met de eerste paar Gen 4 pokemon. Maar vooral denk dat er meer verschillende pokemon spawnen trekt mij nu meer. Voorheen was het echt rattata.... rattata.... en dat was het zo'n beetje bij ons op t dorp.

Nu ben ik weer een halve dag (half ziek ook nog) buiten geweest.
Voor mij een porto

Evieefjuh

• Bekijk profiel
« Reactie #3842 Gepost op: 17 oktober 2018, 21:06:58 »
ik speel ook nog! inmiddels even wat minder want vreselijk druk maar ik doe het af en toe nog even als ik wat tijd heb

Fearless

• Truce
    • Bekijk profiel
« Reactie #3843 Gepost op: 17 oktober 2018, 21:46:36 »
Ik speel ook nog steeds, vrij actief! Heb bijna mijn gen 1 dex compleet! Enkel nog een venusaur, charizard, lickitung, dragonair, dragonite, articuno en een kangaskhan (die ik hopelijk nog uit een 7 km ei krijg).

Kijk ook enorm uit naar de community day van Beldum! Hopelijk kan ik enkele 100% IV's vangen + een aantal shiny's.
tumblr♥ | Stay Frosty Royal Milk Tea. |

studysplash

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3844 Gepost op: 18 oktober 2018, 22:27:45 »

Ik ben zo blij met de eerste paar Gen 4 pokemon. Maar vooral denk dat er meer verschillende pokemon spawnen trekt mij nu meer. Voorheen was het echt rattata.... rattata.... en dat was het zo'n beetje bij ons op t dorp.

ja, dat was hier ook heel erg! Nu heb je echt een stuk meer diversiteit.
| blogger |

Carmenneke

• Bekijk profiel
« Reactie #3845 Gepost op: 18 oktober 2018, 23:35:57 »
^ Nu ga ik ook echt flink lopen. Normaal liep ik even naar een paar stops en daarna weer terug. Nu zit er gewoon weer echt veel leuks :)

Net een Dusclops een paar straten verderop :D
Voor mij een porto

always

• Bekijk profiel
« Reactie #3846 Gepost op: 04 november 2018, 19:12:46 »
Ik speel ook nog steeds! Niet meer zo fanatiek dat ik er echt voor uit ga, enkel voor de community day en zoals gisteren met die shiny gengar.
Ik ben inmiddels level 37, en heb gen 1 en 2 compleet op heracross en smeargle.

Mijn eerste Giratina is binnen maar heb de laatste tijd niet echt veel raids gedaan dus nog niet weer een ex-raid kunnen doen om deoxys te kunnen bemachtigen.

Hebben jullie alle special request al compleet?

Pizza

• Bekijk profiel
« Reactie #3847 Gepost op: 21 november 2018, 17:51:17 »
Ik moet voor een opdracht 3 nieuwe vrienden maken, iemand die me wil toevoegen?

3783 0456 4396

rainbowpooper

• **
  • Our little infinity
    • Bekijk profiel
« Reactie #3848 Gepost op: 22 november 2018, 21:22:16 »
Ik speel ook nog actief :) Helaas nog geen pas voor een ex raid gekregen voor Deoxys

cabeYo

• Skål!
    • Bekijk profiel
« Reactie #3849 Gepost op: 30 december 2018, 19:11:59 »
hallo ik speel het ook nog xxx ben er wel 2 jaar tussenuit geweest maar ben weer verslaafd
don't call my name, don't call my name, Alejandro