Auteur Topic: Pokémon GO!  (gelezen 149982 keer)

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 08 juli 2016, 01:19:04 »
De hoeveelheid pokestops hier in de buurt <3 Ik kan er 2 bereiken vanaf mijn bank en ik heb ook al een stuk of 5 Pokémons vanaf mijn bank gevangen. Als het morgen lekker weer is, ga ik rond lopen in de stad om Pokémons te vangen :')
Ah da's wel fijn! Ik heb hier twee Pokestops in de buurt (eentje een halve straat verderop waar ik net niet bij kan vanuit m'n huis) en eentje paar straten verderop maar verder heb ik er nog geen ontdekt :')
Morgen moet ik het centrum nog wel in, dus daar zitten er waarschijnlijk wel wat meer.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 08 juli 2016, 01:24:44 »
Ik woon in het centrum en het zo ontzettend blauw hier. Als ik boodschappen ga doe kom ik er 5 tegen. Ik was vanmiddag in Rotterdam en daar was het nog erger. Op spoor 9 zit er ook 1 :') rond het station was het helemaal blauw.
Volgens mij spelen echt al veel mensen het spel. Ik zag dat alle gyms hier in het centrum al zijn geclaimd door teams en ze verwisselen vaak van kleur!

Wel jammer dat de Nederlandse Servers nu plat liggen. Wilde voor het slapen gaan nog even kijken voor pokemons :')
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 08 juli 2016, 01:32:42 »
Jup, ik wilde net nog even naar buiten gaan om langs de Pokestop te gaan maar helaas. :')
Ik woon in een dorp (wel groot dorp, 20.000 inwoners, maar alsnog; dorp), dus het is hier niet super vol met dingen. Wel jammer, maar goed. Ik hoop dat ik genoeg mogelijkheden krijg als ik naar wat drukkere plekken ga haha

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 08 juli 2016, 08:48:26 »
Het is wel echt meesterlijk om te zien hoe populair Pokémon als bedrijf is. Ze hebben namelijk (voor zover ik kon vinden) niet eens een officiële Facebook pagina. Toen het gereleased werd, was er ook niet een heel groot feest of één of andere opening. Zonder enige publiciteit kunnen ze dit dus tot zo'n mega succes maken.

MAAR HALLO IK WIL HET NU HEBBEN HOE LANG GAAT HET NOG DUREN TOT HET IN DE APPSTORE STAAT :(
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

Luigi

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 08 juli 2016, 09:59:21 »
Ik zit ook constant te refreshen. Maar nog steeds nothing. En ik wil Pokemons gaan vangen in de Ikea vanmiddag *huilie*
red hair is a genetical disorder that occurs when a human has sex with a clown.

Turtletimes

• Gast
« Reactie #30 Gepost op: 08 juli 2016, 10:59:09 »
Ik vind dit spel echt te schattig <3 Maar valt het niet ontzettend op als je buiten rond loopt en fantasie beesten aan het vangen bent? :')

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 08 juli 2016, 11:06:22 »
Jongens, als ik een pokemon zie dan kan ik alleen een pokebal naar dat beest gooien. Hoe kan je een wilde pokemon aanvallen? HELP

Supercalifragilistic

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 08 juli 2016, 12:00:22 »
Jongens, als ik een pokemon zie dan kan ik alleen een pokebal naar dat beest gooien. Hoe kan je een wilde pokemon aanvallen? HELP
Blijven gooien totdat je de pokemon raakt ;)
Supercalifragilisticexpialidocious~!
People build up walls, not to keep others out, but to see who cares enough to break them down.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 08 juli 2016, 12:04:32 »
Blijven gooien totdat je de pokemon raakt ;)

Ohjee, want ik heb er al 10 verspilt

xMariposa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 08 juli 2016, 12:20:09 »
Ik heb nu 3 pokemons en 3 stops vlak bij mij in de buurt zitten en de gym aan de einde van de straat.
Never forget the things that make you smile!  https://www.facebook.com/Bibis.accessoires

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 08 juli 2016, 12:23:57 »
Ik vind dit spel echt te schattig <3 Maar valt het niet ontzettend op als je buiten rond loopt en fantasie beesten aan het vangen bent? :')
Neh, mensen lopen altijd met een mobiel over straat, dus heel raar is het niet, mensen kunnen ook gewoon denken dat diegene gewoon aan het whatsappen is ofzo ;p

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 08 juli 2016, 12:24:33 »
Ohjee, want ik heb er al 10 verspilt
Je moet de Pokéball met een korte beweging recht omhoog bewegen. Ook niet te hard want dan gaat 'ie over de Pokémon heen haha

Turtletimes

• Gast
« Reactie #37 Gepost op: 08 juli 2016, 12:26:38 »
Neh, mensen lopen altijd met een mobiel over straat, dus heel raar is het niet, mensen kunnen ook gewoon denken dat diegene gewoon aan het whatsappen is ofzo ;p

Hahaha ja dat is waar!

Is er trouwens wifi voor nodig?

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 08 juli 2016, 12:31:23 »
En je kunt via die stops aan dingen komen waarmee je je pokemon kan trainen?

always

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 08 juli 2016, 12:56:14 »
lijkt me echt een super gaaf spel, kan het wss niet downloaden maar kan hem ook niet vinden in de playstore? Hoe ziet de app eruit?

Kapitein Alfred

• Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 08 juli 2016, 13:00:28 »
Hij is in Nederland en België nog niet officieel verkrijgbaar, Je kunt hem wel via een andere manier downloaden, maar dat is allemaal op eigen risico.
 Er is geen weg naar geluk, geluk is de weg. // KLIK HIER OM EEN FOTO VAN MIJ TE ZIEN IK BEN ECHT KNAP

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 08 juli 2016, 13:16:58 »
Hahaha ja dat is waar!

Is er trouwens wifi voor nodig?
Wifi of 3/4G. Het kost niet enorm veel MB's, ik heb denk ik zo'n 1,5 uur aan constant de app open erop zitten en het heeft 13MB verbruikt. Het is vooral je batterij die er snel doorheen gaat, omdat je ook je GPS aan moet hebben en het scherm moet aanblijven anders kan hij geen Pokémon vinden.

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 08 juli 2016, 13:18:13 »
lijkt me echt een super gaaf spel, kan het wss niet downloaden maar kan hem ook niet vinden in de playstore? Hoe ziet de app eruit?
Als je googlet op Pokémon Go .apk dan vind je allemaal linkjes. En er is geen risico, zoals hierboven wordt beweerd. Het apk bestand is de officiële app, dus het werkt gewoon allemaal zoals het hoort, het enige verschil is dat je het niet via de Playstore maar via een dropbox link installeert.

xMariposa

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 08 juli 2016, 13:23:21 »
Ik vraag mij nu alleen af hoe ik meer pokemon candy kan krijgen.
Never forget the things that make you smile!  https://www.facebook.com/Bibis.accessoires

jeszflower

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 08 juli 2016, 14:58:23 »
Ik vraag mij nu alleen af hoe ik meer pokemon candy kan krijgen.
Ik vang veel Pokemon gewoon dubbel. Dan krijg je sowieso Pokemon candy en daarna transfer ik de zwaksten naar de professor en dan krijg je weer een candy. Het duurt wel even voor je genoeg hebt om je Pokemon te evolueren maar het werk wel redelijk.

Het spel is echt super verslavend haha. Ik ben mijn huis nog niet uit geweest en heb al aardig wat kunnen vangen. Helaas regent het hier anders was ik even een blokje om gegaan.

Karbonkel

• Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 08 juli 2016, 15:02:45 »
Ben net een blokje om gegaan. Even wat stops gedaan, maar vind daar alleen pokeballen. Wel een Eevee kunnen vangen. Hier in huis vind ik niet echt wat.

bloodyface

• Live a little
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 08 juli 2016, 15:08:35 »
Heeft er iemand een idee hoe je hem via iOS kunt downloaden? Ik heb al geprobeerd mijn Apple ID naar Nieuw Zeeland te zetten, maar dan moet ik credit card gegevens invoeren en die heb ik niet.

Piglet

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 08 juli 2016, 15:35:04 »
Ik hoop echt dat ie ook snel in Nederland uitkomt. Het lijkt me echt leuk haha.

Spencer

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 08 juli 2016, 16:17:14 »
Heeft er iemand een idee hoe je hem via iOS kunt downloaden? Ik heb al geprobeerd mijn Apple ID naar Nieuw Zeeland te zetten, maar dan moet ik credit card gegevens invoeren en die heb ik niet.

Je moet eerst t spel downloaden en dan vraagt hij voor een Apple Id aan te maken :) dan staat er None tussen

Michelle_ymcmb

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 08 juli 2016, 16:23:30 »
Ik ververs continu de Appstore, ik ben hier zo enthousiast over. Ik heb nog steeds (al ligt die nu op zolder) een mega Pikachu die ik had gekregen toen ik mijn vinger had gebroken toen ik 4 was, en ook heb ik nog een stuk of 100 pokemonkaarten. Ik wacht tot de game officieel in de Appstore staat, ik durf geen risico te nemen.