Auteur Topic: Plagiaatcontrole online?  (gelezen 61482 keer)

Bob

• But maybe, you're gonna be the one that saves me
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 december 2014, 13:04:18 »
Hoi meiden!
voor school, HBO, heb ik een aantal verslagen moeten schrijven, maar een daarvan is niet goedgekeurd. Dat kwam omdat ik teveel woorden gelijk had aan verschillende internetartikels (ook door citaten enz.)
Nu ben ik op zoek naar een gratis, online plagiaatcontrole. Het liefst een waarbij je niets hoeft te downloaden of dergelijke, maar als jullie iets weten hoor ik dat heel graag!
Before you start a war, you better know what you are fighting for.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 28 december 2014, 13:06:51 »
Ik ken alleen Ephorus maar ik heb geen idee of deze gratis is of niet, dat zou je even moeten opzoeken.
Maar als je APA goed gedaan is zou er geen probleem moeten zijn, heb je daar al naar gekeken?
Hoi

Bob

• But maybe, you're gonna be the one that saves me
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 28 december 2014, 14:57:04 »
mijn APA was correct, maar het hele verslag wordt eerst door een plagiaatcontrole gehaald. is dat percentage te hoog kijken ze je verslag helemaal niet na.

ik ga na de vakantie maar even in het studiecentrum langs, maar mochten er nog meerdere opties welkom zijn, graag!
Before you start a war, you better know what you are fighting for.

Traveler

• Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 28 december 2014, 16:50:02 »
Ah okay. Ik weet ook niet echt hoe een plagiaatcontrole werkt dus wellicht dat die de citaten enzo niet goed opneemt. Ephorus moet je voor betalen zag ik dus misschien inderdaad even langs een docent gaan.
Bij ons werd het alleen door een controle gehaald als het er verdacht uitzag of als je APA niet goed was.
Hoi

Smith

• Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 28 december 2014, 16:56:39 »
Come on make it easy, say I never mattered

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #5 Gepost op: 28 december 2014, 17:19:44 »
Ik zou Ephorus trouwens niet gebruiken, je verslag wordt opgeslagen, en als hij nog een keer langskomt ben je fucked.

Azul

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #6 Gepost op: 31 december 2014, 18:57:37 »
En dat is waarom onze school dit dus altijd wel gebruikt ;) Bij ons moeten we de verslagen verplicht via Ephorus inleveren.

... Ik zeg toch ook dat ze deze daarom niet moet gebruiken? Ik snap je reactie niet helemaal.

rsneha

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #7 Gepost op: 30 maart 2021, 09:22:46 »
Also check this Plagiarism Checker
« Laatst bewerkt op: 30 maart 2021, 09:29:02 door rsneha »

Roses

• Global Moderator
  • I see beauty in everything, but me
    • Bekijk profiel
« Reactie #8 Gepost op: 30 maart 2021, 11:39:01 »
Oud topic, slotje
This night is sparkling ✨ || Do you know how many fucking times I've cried for you?