Auteur Topic: Notitie terug love  (gelezen 213 keer)

flower123

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 december 2018, 04:29:37 »
Hoi,
Ik heb echt een probleem,
Het is een lang verhaal maar ik ben een jongen die ik leuk vind,
kwijt geraakt op snapchat en ik weet niks meer van hem, ook zijn naam niet.
Maar ik had het in mijn notities gezet, zijn snapchat naam. Maar uiteindelijk heb ik die notitie weer gewist
omdat ik het een beetje raar vond. Maar ik heb daar zoveel spijt van, dat was het enige wat ik nog van hem had. Verwijderde notities blijven 30 dagen staan in een speciaal mapje, alleen ik heb het iets van 2/3 maanden geleden gewist dus daar staat het niet meer. Weet iemand hoe ik die verwijderde notitie toch terug kan halen?
Ik vind hem zo leuk als ik het terug kan vinden ben ik diegene voor eeuwig dankbaar en ga ik diegene sowieso nog bedanken!

Dikke kus van mij xx

kopjechino

• Global Moderator
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 december 2018, 10:24:16 »
Kan niet denk ik.
Like, I feel like every year has a new energy, and I feel like this year is really about, like, the year of just realizing stuff. And everyone around me, we're all just, like, realizing things

krulpatat

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 27 december 2018, 13:54:26 »
Je kan iemand toch niet zomaar kwijtraken op snapchat?

Heb even mijn eigen snapchat er bij gepakt, als je 'zoeken..' aanklikt krijg je snel toevoegen en recent, bij recent staan bij mij mensen die ik heel lang geleden heb gechat of heb toegevoegd. (Weet niet of het zelfde bij jou is) ben namelijk niet zo fanatiek snapchatter als andere  :fieuw:

Weet je echt niet meer ze naam verder? (of insta)
Al is die helemaal niet te vinden kan het zijn dat je geblokkeerd bent...