Auteur Topic: Netflix verder kijken lijst werkt niet  (gelezen 173 keer)

Watermeloen

• **
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 28 juli 2019, 00:00:38 »
Hoi, ik heb een vraag want ik keek pas een aflevering terug van een serie die ik al helemaal gezien heb (die dus ook niet meer in mijn verder kijken lijst stond), alleen nu krijg ik hem niet meer van die lijst aangezien ik tussendoor een afl keek en heb al van alles geprobeerd, want heb al de laatste afl gezien maar dan begint die weer bij 1. Ik wil liever niet verwijderen want dan gaat die ook uit mijn gezien lijst en als er een nieuw seizoen is krijg ik dat niet te weten. Iemand help??

GerdaDeBoer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 07 augustus 2019, 14:18:03 »
Ik vind Netflix ook steeds minder worden aangezien ik de laatst tijd dezelfde fouten tegenkom als die jij net noemde. De laatste tijd maak ik gebruik van Videoland (betaald) en PopcornFlix (gratis) om mijn favoriete series te kijken. Hier heb ik een lijst voor je gevonden van nog meer sites waar je films en series kan kijken. https://techninja.nl/gratis-films-kijken-online/ Kijk maar even of je er wat aan hebt, er zijn genoeg opties  :bounce: B)

GerdaDeBoer

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 07 augustus 2019, 14:18:40 »
Probeer trouwens ook nog even je Netflix uit en in te loggen.. misschien dat het helpt!  :blink: