Auteur Topic: Met mijn dikke duim op facebook  (gelezen 378 keer)

wodka

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 26 augustus 2020, 17:56:27 »
Ja hoor je kent het vast wel je zit eventjes iemand te stalken op Facebook en drukt met je dikke duim op een foto van vind ik leuk!
PANIEK want dit was niet zo maar iemand nee dit was je verschrikkelijke ex schoonmoeder die je jaren lang heeft gekweld. 100 keer PANIEK!
Snel snel drukte ik op blokkeer deze persoon..
Dit is mij al zo vaak overkomen dat mijn vriendinnen mij er al om uit lachen.

Mijn vraag als ik deze persoon direct blokkeer krijg hij/zij mijn berichtje dan nog wel binnen of weet iemand wat er dan gebeurd ongeveer??
...

TheBusDriver

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 26 augustus 2020, 23:10:08 »
Ligt er aan of ze online was om je like te zien, blokkeren gaat niet veel doen daarvoor.. Maar als je dus iets hebt geliked en kort daarna weer je fout ongedaan hebt gemaakt plus het geluk dat ze niet online was, zal ze de notificatie vast niet hebben gezien. Als het goed is word je like dan ongedaan gemaakt en uit haar inbox weggehaald.

christopdouglas

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 09 februari 2021, 13:42:21 »
Wanneer u iemand op Facebook blokkeert, worden uw oude vind-ik-leuks, opmerkingen en andere gebieden waar u op het sociale netwerk communiceerde, verborgen voor hun zicht. Niet alleen op de tijdlijn, maar ergens anders. Evenzo verdwijnen hun likes en opmerkingen ook uit uw feed.