Auteur Topic: Meiden die (willen) DJ'en  (gelezen 144 keer)

jaylinn

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 23 juli 2019, 17:31:38 »
Beste allemaal,

Ik wil leren draaien. Ik ben al jaren gek op techno en idk, DJ'en spreekt me meer en meer aan. Mijn doel is zeker niet om beroemd te worden of cool gevonden te worden btw... Het lijkt me gewoon oprecht een hele leuke hobby, echter ik weet dat het geen goedkope hobby is.

Ik ben op zoek naar:
- Meiden die al kunnen draaien en die mij willen helpen
- Meiden die nog niet kunnen draaien (net als ik) en die samen willen leren draaien (Nijmegen)
- Meiden die kennis over / ervaring met draaien hebben en die nog tips voor mij hebben

Liefs,

Jaylinn

Cavarnamagica

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 23 juli 2019, 18:48:14 »
Heb zelf jarenlang als hobby DJ gedraaid in de chill ouit room van twee clubs, daar kun je je voor het eerst presenteren en als je daar wat fouten maakt wordt je er niet op afgerekend. Tevens is daar vaak alles wat je nodig heb aanwezig, je moet vaak wel je eigen muziek meenemen.

1) Leer eerst ''old school'' draaien dwz met 2 platenspelers en analoog mengpaneel.

2) Goedkoop is het zeker niet, maar met gebruikt (analoog) spul, oefenen en geduld wordt je al snel een beginner.

3 ) Blijf voorlopig van al dat digitale DJ spul af, erg duur en daar heb je zeker al (analoge) voorkennis en wat beginners ervaring voor nodig.

jaylinn

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 24 juli 2019, 14:27:14 »
Heb zelf jarenlang als hobby DJ gedraaid in de chill ouit room van twee clubs, daar kun je je voor het eerst presenteren en als je daar wat fouten maakt wordt je er niet op afgerekend. Tevens is daar vaak alles wat je nodig heb aanwezig, je moet vaak wel je eigen muziek meenemen.

1) Leer eerst ''old school'' draaien dwz met 2 platenspelers en analoog mengpaneel.

2) Goedkoop is het zeker niet, maar met gebruikt (analoog) spul, oefenen en geduld wordt je al snel een beginner.

3 ) Blijf voorlopig van al dat digitale DJ spul af, erg duur en daar heb je zeker al (analoge) voorkennis en wat beginners ervaring voor nodig.

Thanks voor de waardevolle tips! Ik zal ze zeker meenemen. Waarschijnlijk ga ik 1 à 2 "DJ lessen" nemen. Ook prijzig, maar ik hoop dat ik na die lessen weet of ik het vak echt leuk vindt en uiteindelijk ga investeren.