Auteur Topic: leuke serie?  (gelezen 193 keer)

Hazel

• *
    • Bekijk profiel
« Gepost op: 22 december 2018, 18:57:19 »
hi,
ik heb net het einde gezien van een serie die ik aan het kijken was en ben op zoek naar een nieuwe om te kijken! Ik weet alleen niet wat ik nog kan kijken omdat ik al vrij veel heb gezien. Ik maak even een lijstje van een aantal series die ik heb gekeken (en ook leuk vond) zodat je een beetje een idee krijgt wat ik kijk. Alle suggesties zijn welkom :)
- gossip girl
- prison break
- la casa de papel
- friends
- orange is the new black
- Jane the virgin
- the 100
- new girl
- pretty little liars
- vampire diaries

Crystalfire

• Bekijk profiel
« Reactie #1 Gepost op: 22 december 2018, 21:03:13 »
Riverdale! Vind je sowieso leuk als je PLL ook leuk vindt
Breaking Bad: hele goede serie over een zieke huisvader die stiekem drugsdealer is
Stranger Things: een sci-fi/horror serie, is echt heel goed, veel mindfucks
Dark: een megagoede (en naar mijn mening echt heel underrated) Duitse sci-fi serie over tijdreizen, nog veel meer mindfucks, zet je heel erg aan het denken!!
Dynasty: soapserie over een rijkeluisfamilie en hun bedrijf

Staan allemaal op Netflix, zijn naar mijn mening echt mustsee series :D

Toevoeging: Black Mirror moet iedereen ook echt gezien hebben vind ik :D Idioot goeie serie over mensen en de technologie zich gaan ontwikkelen in de toekomst. Elke aflevering is een ander verhaal met andere acteurs. Denk dat ik dit de beste serie ooit vind, op Friends na :P
« Laatst bewerkt op: 22 december 2018, 23:10:26 door Crystalfire »
 The darker and dirtier the bass, the better ♥ || Drums, basslines, kicks and snares

Mystery girl

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #2 Gepost op: 22 december 2018, 21:39:29 »
Atypical, chesapeak shores, once upon a time, how I met your mother en The flash zijn echt topseries.

Atypical gaat over een jongen met autisme en het is grappig en serieus (real problems in a real life). Ik heb alle 2 de seizoenen gezien.

Chesapeak shores gaat over een familie. De opa heeft een stadje opgericht en het gaat over het leven (liefde, ruzies en andere problemen) van die familie. (Alle 3 de seizoenen gezien)

Once upon in a time gaat over dat sprookjesfiguur in ‘onze’ wereld terechtkomen en dat is echt leuk. Er zijn 7 seizoenen en ben nu bijna klaar met s4

How I met your mother gaat over Ted zijn liefdesleven. Hij vertelt het aan zijn kinderen en is heel grappig. De serie duurt lang (niet vervelend) dus echt leuk om te bingewatchen. Ik heb alle 9 seizoenen gezien.

The flash gaat over The flash, hij is een man die door iets natuurkundigs heel snel wordt. Hij red dan allemaal mensen en het gaat ook over zijn personel stuff zoals de dood van zn moeder. Alle 5 seizoenen die op Netflix staan heb ik gezien.

Ms.Jackson

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3 Gepost op: 22 december 2018, 23:09:49 »
Tidelands, kijk ik nu. Ik snap er niet veel van, maar blijf kijken. Riverdale is een goede inderdaad, en atypical ook een aanrader!

Verder vind ik Kiss me first leuk, en Elite is ook gaaf!
Ik was Encore
''Watch me move, when I lose it hard. Get you off with the touch, dancing in the dark.''

Nadia_

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #4 Gepost op: 23 december 2018, 00:53:25 »
Breaking bad vond ik inderdaad heel goed (Misschien wel één van de beste series die ik ooit gezien heb).

Homeland vond ik ook erg gaaf. Gaat over een vrouw met een bipolaire stoornis die bij de CIA werkt. Veel momenten waarbij ik dacht wauw wat gebeurt hier allemaal..

The sinner deel 1 en 2 ook een aanrader. Die keek ik snel achter elkaar weg.

Maar Atypical ook leuk!!!

La casa de papel ook nog een aanrader.

Zelf weet ik nu even niet meer zo goed wat te kijken, dus leuk topic haha :)