Auteur Topic: Korean music  (gelezen 45516 keer)

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #650 Gepost op: 23 mei 2018, 18:20:11 »
Ik heb echt precies het tegenovergestelde haha :P heb girl groups echt nooit leuk gevonden (Al heb ik mamamoo wel een tijdje gestand, maar ik vind hen ook niet heel girly ofzo). Ohhh en The Ark ! Maar die zijn toen disbanded :(

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #651 Gepost op: 23 mei 2018, 19:21:20 »
^ Ik hoor wel vaker dat mensen die geen girl groups stannen Mamamoo wel leuk vinden. Vraag me echt af waar dat dan aan ligt want Mamamoo is juist een van de weinige girl groups waar ik echt helemaal niks mee heb lol. (behalve Piano Man dat is wel echt een bop)

Leuk om die verschillen zo te zien
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #652 Gepost op: 23 mei 2018, 20:09:16 »
^ Ik hoor wel vaker dat mensen die geen girl groups stannen Mamamoo wel leuk vinden. Vraag me echt af waar dat dan aan ligt want Mamamoo is juist een van de weinige girl groups waar ik echt helemaal niks mee heb lol. (behalve Piano Man dat is wel echt een bop)

Leuk om die verschillen zo te zien

Zo grappig idd! Ik denk doordat Mamamoo qua concepten en hoe ze overkomen toch wat dichter in de buurt komen van een boygroup, in vergelijking met andere girlgroups (denk ik dan). En de mensen die dan heel erg van girlgroups houden, en dus juist heel erg van die girly concepten etc., die vinden Mamamoo dan denk ik wat minder?? idk

Wel grappig op de zien inderdaad! :P

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #653 Gepost op: 23 mei 2018, 21:14:13 »
^ Ik denk dat dat idd klopt. Zelf houd ik echt van groepen als Apink, Twice, en Gfriend. Groepen die echt een cute concept hebben. Niet echt een concept wat veel boygroups tegenwoordig hebben.

Heel veel boygroup-stans vonden 2NE1 ook helemaal geweldig en nu ook BlackPink weer. Ook twee groepen die niet echt concepten hebben die veel girlgroups doen. Dus denk dat inderdaad boygroup-stans die niks met girlgroups hebben daarom Mamamoo stannen. Omdat ze dichtbij boygroup concepten komen.

Nu klinkt het echt alsof ik een hekel heb aan boygroups lol terwijl ik er wel echt veel naar luister maar stan er maar 2 (EXO en VIXX). Vind gewoon vaak te weinig nummers van een groep leuk om ze te willen stannen. En de boygroups die ik stan, stan ik al vanaf hun debut, dus toen ik nog wel een grote boygroup fan was.
I wasn't hurt that badly. My doctor said that all my bleeding is internal, that's where the blood is supposed to be - Jake Peralta

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #654 Gepost op: 23 mei 2018, 22:06:16 »
Ze maken allemaal dezelfde soort nummers, badass of een dark concept. Teveel rap imo. Af en toe natuurlijk wel iets anders, maar vind er weinig diversiteit meer inzitten.

Girl group muziek vind ik echt zoveel leuker

ik heb precies hetzelfde haha. ik hou meer van de cutesy muziek bij kpop dus girl groups trekken mij daarom ook meer. mijn ults zijn dreamcatcher en loona, wat eigenlijk wel grappig is aangezien ze allebei niet echt het typische cute concept hebben (nou ja loona is een beetje een mix van cute en 'donker'). verder hou ik ook van blackpink, twice, gfriend, red velvet, wjsn, lovelyz en waarschijnlijk vergeet ik nog een hele hoop.

trouwens @Caduto, ik zag dat je het over the ark had. suji oftewel halla van the ark zit sinds kort in een nieuwe groep genaamd UNI.T (het is een groep dat voortgekomen is uit een survival show dus net zoals de meeste van dat soort groepen is het wel een tijdelijke groep). ze hebben toevallig vorige week hun eerste nummer uitgebracht genaamd no more. ik dacht ik zeg het maar even mocht je interesse hebben. deze nieuwe groep heeft wel een andere muziek stijl (meer een sexy concept) dan the ark dus het kan zijn dat je het wel helemaal niks vind. euna kim van the ark deed trouwens ook mee aan dat programma maar ze eindigde net een plek te laag om in de uiteindelijke groep te komen.

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #655 Gepost op: 31 mei 2018, 21:22:55 »
ik heb precies hetzelfde haha. ik hou meer van de cutesy muziek bij kpop dus girl groups trekken mij daarom ook meer. mijn ults zijn dreamcatcher en loona, wat eigenlijk wel grappig is aangezien ze allebei niet echt het typische cute concept hebben (nou ja loona is een beetje een mix van cute en 'donker'). verder hou ik ook van blackpink, twice, gfriend, red velvet, wjsn, lovelyz en waarschijnlijk vergeet ik nog een hele hoop.

trouwens @Caduto, ik zag dat je het over the ark had. suji oftewel halla van the ark zit sinds kort in een nieuwe groep genaamd UNI.T (het is een groep dat voortgekomen is uit een survival show dus net zoals de meeste van dat soort groepen is het wel een tijdelijke groep). ze hebben toevallig vorige week hun eerste nummer uitgebracht genaamd no more. ik dacht ik zeg het maar even mocht je interesse hebben. deze nieuwe groep heeft wel een andere muziek stijl (meer een sexy concept) dan the ark dus het kan zijn dat je het wel helemaal niks vind. euna kim van the ark deed trouwens ook mee aan dat programma maar ze eindigde net een plek te laag om in de uiteindelijke groep te komen.

Oeh thanks voor de info! Mega leuk om te horen! Ik zal binnenkort eens kijken wat ik er van vindt! Ik vind Euna & Minju hun unit trouwens echt heel tof!

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #656 Gepost op: 31 mei 2018, 21:25:27 »
Ik hoop trouwens zo erg dat ik morgen een kaartje kan krijgen aah. Ben al de hele week zo zenuwachtig voor de ticketsale, zelfs mama is helemaal zenuwachtig door mij haha xD

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #657 Gepost op: 31 mei 2018, 23:36:14 »
Ik hoop trouwens zo erg dat ik morgen een kaartje kan krijgen aah. Ben al de hele week zo zenuwachtig voor de ticketsale, zelfs mama is helemaal zenuwachtig door mij haha xD

IK BEN ZO BANG

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #658 Gepost op: 01 juni 2018, 11:31:13 »
Wat een drama. Na heel veel moeite en tranen tickets voor 104 weten te bemachtigen. Niet waar ik op gehoopt had maar ben al lang blij dat ik ze heb. Wat een kut service van ticketmaster what the fuck.

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #659 Gepost op: 01 juni 2018, 11:35:11 »
Wat een drama. Na heel veel moeite en tranen tickets voor 104 weten te bemachtigen. Niet waar ik op gehoopt had maar ben al lang blij dat ik ze heb. Wat een kut service van ticketmaster what the fuck.

Echt hoor ik was echt vanaf 8 uur al in de wachtrij, en ik weet dat het daarna zogenaamd "random" wordt gekozen wie de tickets krijgt maar volgensmij was dat echt niet het geval want hetzelfde ding bleef gewoon open staan. Ook 100x een error bij het bestellen maar ik heb 2 tickets in 211 en 212. Niet naast elkaar helaas, maarja beter dan niks.

Helaas heb ik op dit moment niet zoveel geld dus ging eigenlijk voor die van 60 ps, maarja niks aan te doen dus.

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #660 Gepost op: 01 juni 2018, 11:36:47 »
Nu nog iemand vinden die meegaat aangezien ik hier in Friesland geen fellow kpop friends ken.

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #661 Gepost op: 01 juni 2018, 11:41:22 »
Nu nog iemand vinden die meegaat aangezien ik hier in Friesland geen fellow kpop friends ken.

Ik zit op whatsapp in een groep met Nederlandse Armys. Zijn er nog een paar die een kaartje zoeken, misschien wil een van hen mee? :) (als dat voor jou ook okay is)

En ik stond ook echt sinds 8 uur in de rij, maar werd er de hele tijd uitgegooid. Kut ticketmaster.

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #662 Gepost op: 01 juni 2018, 11:52:14 »
Ik zit op whatsapp in een groep met Nederlandse Armys. Zijn er nog een paar die een kaartje zoeken, misschien wil een van hen mee? :) (als dat voor jou ook okay is)

En ik stond ook echt sinds 8 uur in de rij, maar werd er de hele tijd uitgegooid. Kut ticketmaster.

Oeeh yes pleasee en ticketmaster is echt kut inderdaad. Ik note je wel!

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #663 Gepost op: 01 juni 2018, 21:50:15 »
ik wens de meiden die kaartjes hebben bemachtigd veel plezier bij bts!

er is eindelijk een teaser voor blackpink's nieuwe mini album! ik was pessimistisch toen YG bekend maakte dat blackpink op 15 juni een mini-album zou uitbrengen. want hij belooft zoveel maar 9 van de 10 keer komt hij het niet na (en oorspronkelijk zouden ze al in februari hun comeback moeten hebben gehad). maar na vandaag lijkt het er toch op dat het er echt aan komt. hij zou ook hebben beweert dat ze vanaf nu regelmatig comebacks gaan krijgen en ik hoop het zo.. ze hebben echt potentie om enorm populair te worden (ga na hoe populair ze nu al zijn terwijl ze maar 5 liedjes hebben) maar dat gaat lastig worden als YG ze maar een comeback per jaar blijft geven :').

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #664 Gepost op: 02 juni 2018, 14:05:41 »
ik wens de meiden die kaartjes hebben bemachtigd veel plezier bij bts!

er is eindelijk een teaser voor blackpink's nieuwe mini album! ik was pessimistisch toen YG bekend maakte dat blackpink op 15 juni een mini-album zou uitbrengen. want hij belooft zoveel maar 9 van de 10 keer komt hij het niet na (en oorspronkelijk zouden ze al in februari hun comeback moeten hebben gehad). maar na vandaag lijkt het er toch op dat het er echt aan komt. hij zou ook hebben beweert dat ze vanaf nu regelmatig comebacks gaan krijgen en ik hoop het zo.. ze hebben echt potentie om enorm populair te worden (ga na hoe populair ze nu al zijn terwijl ze maar 5 liedjes hebben) maar dat gaat lastig worden als YG ze maar een comeback per jaar blijft geven :').

Ik vind het oprecht jammer dat ze maar zo weinig comebacks krijgen. Blackpink is een van de weinige girlgroups die ik wel leuk vind omdat het niet supergirly is. Ik ben echt superbenieuwd hoe het nieuwe album zal zijn!

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #665 Gepost op: 06 juni 2018, 15:01:56 »
Aah mx is al bijna maar ik moet nog zoveel fanchants leren. Ik vind het echt zo lastig en kan ze ook echt niet goed onthouden zucht. Drama dit haha

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #666 Gepost op: 06 juni 2018, 16:03:56 »
Aah mx is al bijna maar ik moet nog zoveel fanchants leren. Ik vind het echt zo lastig en kan ze ook echt niet goed onthouden zucht. Drama dit haha

Sameeee, ik ben ook druk bezig hahaha gelukkig ben ik niet de enige

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #667 Gepost op: 06 juni 2018, 17:04:48 »
Ben echt bang dat ik daar sta en opeens niks meer weet  :fieuw:

Moet ook nog een lightstick kopen, maar ze zijn telkens uitverkocht mweehh. Denk dat ze, ze bij het concert zelf opzich wel verkopen, maar wss zijn ze dan heel duur en heel snel uitverkocht.

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #668 Gepost op: 06 juni 2018, 22:13:40 »
produce 48 begint over 9 dagen! ik denk dat ik binnenkort maar weer het eerste seizoen van produce 101 ga kijken. zijn er nog meer meiden hier die van plan zijn om het te volgen?

vroeger luisterde ik echt veel naar jpop. dus ik vind het leuk om te zien dat dit seizoen zowel koreaanse trainees als japanse idols bevat. ik vraag me alleen wel af hoe ze de uiteindelijke samenstelling zo eerlijk mogelijk gaan maken zodat de japanse meisjes ook kans maken. want veel koreanen zijn op zijn zachts gezegd niet blij met het feit dat japanse idols mee mogen doen aan dit programma (terwijl ze niks te klagen hebben als de zoveelste kpop groep in japan gaat debuten of japanse trainees naar korea halen. dus ik snap de logica niet maar goed). het is zelfs zo erg dat ze het programma wouden boycotten toen het bekend werd dat de eerste center girl een japans meisje was :'). volgensmij hadden sommige mensen zelfs brieven naar de regering van zuid-korea gestuurd.
« Laatst bewerkt op: 06 juni 2018, 22:24:49 door ❀ »

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #669 Gepost op: 11 juni 2018, 19:11:09 »
Ik ben zo zenuwachtig voor de hi-touch I CANT

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #670 Gepost op: 16 juni 2018, 22:00:32 »
Aah mx is al bijna i'm not readyyyy

Taehyung

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #671 Gepost op: 19 juni 2018, 16:44:15 »
Omg morgen naar Monsta X en ik weet nu al dat ik ga janken ook al heb ik geen eens vip tickets

oh en @Caduto veel plezier bij de hi-touch morgeeen!

PINKMAN

• Bekijk profiel
« Reactie #672 Gepost op: 19 juni 2018, 17:01:34 »
^ Ja ben echt excited voor morgen. Ik ben echt blij dat ik zitplaatsen heb, heb echt geen zin in de stress voor een goede plek en om de hele dag te queuen.

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #673 Gepost op: 19 juni 2018, 19:36:48 »
Jezus er waren nu al mensen aan t campen. Gelukkig is er een nummering systeem en kan je pas om 12 u je nummer ophalen. Die mensen hebben er dus oprecht helemaal niks aan. Ben wel echt superzenuwachtig, denk echt niet dat ik een goede plek ga krijgen maarja, we shall see.

EN DANKJEWEL! Jullie ook alvast heel veel plezier <3 Ik heb er zoooveel zin in. Ken de fanchants nog steeds niet oops, maarja, hopelijk gaat dat morgen vanzelf.

Caduto

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #674 Gepost op: 21 juni 2018, 11:54:54 »
Ik was 2nd row na de hele dag in de rij staan. Heb supervaak oogcontact gehad met Hyungwon en Kihyun. 1 x met Minhyuk. Ik moest heel hard huilen op het einde en Hyungwon bleef maar naar me lachen en Kihyun die maakte vuisten en deed die voor z'n ogen als een huil pose en toen lachde hij superlief en tijdens de Hi Touch pakte Kihyun mn hand steviger vast, keek me vet lang aan en zei 'I saw you at the concert' HOW DO I LIVE KNOWING KIHYUN REMEMBERED ME. Ik ben zo sad ik mis ze zo erg dit was echt de beste dag ooit.