Auteur Topic: Ik zoek een film..  (gelezen 5001613 keer)

NothingBig

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #75 Gepost op: 11 juli 2011, 12:02:49 »

[...]

Butterfly effect? denk het niet..

nee, dat is niet the butterfly effect. die hond steken ze in een zak en branden ze op enzo. wat eeen kutfilm was dat x) Die hier bedoeld wordt ken ik niet.

MevrouwCactus

• Bekijk profiel
« Reactie #76 Gepost op: 11 juli 2011, 12:14:54 »
Ik ben op zoek naar een duitse film over een groep jongeren die bij rijke mensen gaan inbreken. Ze stelen niets, maar ze zetten alles op een andere plek. Dus de bank in het zwembad, elandenhoofden in de koelkast, stoelen op tafels, kleden over het fornuis etc. Dan laten ze een bericht achter, ik weet niet meer precies wat het is, maar iets van je bent te rijk ofzo.

EDIT: Ik heb m al gevonden. Het was The Edukators.
« Laatst bewerkt op: 11 juli 2011, 12:16:03 door MevrouwCactus »
sutcac was de naam...

xAftertheStorm

• Global Moderator
  • Valar Morghulis.
    • Bekijk profiel
« Reactie #77 Gepost op: 11 juli 2011, 12:43:17 »
Ik zoek een film die ik ooit zo'n 8 of 9 jaar geleden heb gezien. Ik herinner me nog twee dingen er van:

Op een gegeven moment in de film (die deels geloof ik op een boot afspeelt) zijn er een vrouw en een man en die man heeft het hondje van die vrouw doodgemaakt en aan de deur gespijkerd van de slaapkamer op de boot. (Gezellig..)
En dan op een ander moment zit er een vrouw in de auto en haar kindje achterin. Dat kindje heeft een speeltje maar die valt op de grond. Het kindje maakt z'n riem los en op dat moment moet de vrouw heel hard op de rem trappen en vliegt het kind half door de voorruit.

Ik weet het, superduidelijk.. Maar dat is het enige wat ik nog kan herinneren.
♥  tumblr - goodreads - simblr | Life's a bitch and so are you.

Floriene

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #78 Gepost op: 12 juli 2011, 11:11:37 »
Best wel lang geleden heb ik een film gezien die heel gestoord is en best eng. EEN PAAR JAAR GELEDEN EN HET IS NIET DE FILM THE CLINIC
Hij gaat zo ongeveer
Er zijn 2 vriendinnen waarvan 1 zwanger, ze gaan samen naar een babywinkel waar die andere een nepbuik koopt. Zodat het lijkt alsof zij zwanger is, later in de film zijn ze op een verlaten weg ofzo en moet die vrouw bevallen ofzo iets. Dan zien ze een soort afgelegen ziekenhuis, dus daar gaan ze heen. Daar wordt die vrouw onder narcose gebracht ofzo en haar baby wordt weggehaald en die vriendin krijgt die baby omdat zij ook zogenaamd moest bevallen. Ik geloof dat ze haar laten geloven dat ze een miskraam heeft ofzo

Het is een soort psychise film en dat ziekenhuis is ook psyschish en die vriendin en zo wordt zij helemaal gek gemaakt dacht ik

weet iemand wat voor film dit is
thanx

TogetherAsOne

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #79 Gepost op: 12 juli 2011, 14:58:59 »

[...]

Shanghai Knights of Shanghai Noon. Één van die twee misschien?

Het was Shanghai Noon!!!
Dankjeeee :D:D:D
-Home Sweet Home-

leti

• Bekijk profiel
« Reactie #80 Gepost op: 12 juli 2011, 15:01:48 »

[...]

Het was Shanghai Noon!!!
Dankjeeee :D:D:D

Np. (:
Leuke film is dat!
Suck my cockiness. Lick my persuasion.

boterhaminvasie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #81 Gepost op: 14 juli 2011, 16:24:51 »
ik zoek een horror film hij gaat zo :

een stel met 2 kinderen adopteren nog een dochter. dat meisje ziet eruit als een kind van een jaar of 6 maar is al in de 30. ze probeert de kinderen en de moeder te vermoorden om alleen met de man te zijn om te versieren..

het jongste dochtertje is ook doof...
Joy is not in things, it's in us

SoullessBird

• Bekijk profiel
« Reactie #82 Gepost op: 14 juli 2011, 16:32:55 »

ik zoek een horror film hij gaat zo :

een stel met 2 kinderen adopteren nog een dochter. dat meisje ziet eruit als een kind van een jaar of 6 maar is al in de 30. ze probeert de kinderen en de moeder te vermoorden om alleen met de man te zijn om te versieren..

het jongste dochtertje is ook doof...

Esther? Haha, sorry ik heb geen idee. xd
I am a flightless bird without a soul

fuckyeah

• Bekijk profiel
« Reactie #83 Gepost op: 14 juli 2011, 16:34:41 »
Die ken ik! Orphan!

boterhaminvasie

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #84 Gepost op: 14 juli 2011, 18:06:27 »
jaa dankje :D
Joy is not in things, it's in us

littlelovestory

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #85 Gepost op: 15 juli 2011, 12:09:46 »
Ik zoek een film die gaat over een vliegtuig.
Een moeder gaat met haar dochter (Julia) naar Amerika toe & wanneer het vliegtuig opstijgt is de vrouw haar dochter kwijt.
Niemand gelooft dat ze een dochter mee had en ze draait op het gegeven moment helemaal door.
De hele reis zoekt ze haar dochter want ze zou zweren dat ze die meehad.
Soort van horror/actie & in de titel zat iets met; Airplane/Air

Zquippi

• Bekijk profiel
« Reactie #86 Gepost op: 15 juli 2011, 12:14:09 »

Een moeder gaat met haar dochter (Julia) naar Amerika toe & wanneer het vliegtuig opstijgt is de vrouw haar dochter kwijt.
Niemand gelooft dat ze een dochter mee had en ze draait op het gegeven moment helemaal door.

Oh dat is Flightplan. Leuke film :)

Zquippi

• Bekijk profiel
« Reactie #87 Gepost op: 15 juli 2011, 12:14:28 »

Hooi :)
Ik zoek een film dat gaat over een moeder en haar zoon. Haar zoon heeft 2 knuffelberen. op een dag komt de vader hem ophalen om een weekje ofzo met zijn vader door te brengen (gescheiden namelijk). Als ze aan het inpakken zijn, neemt het kind de ene beer mee en de andere beer blijft bij de moeder. Het kind kan volgens mij niet echt afscheid nemen en dat ziet de vader ofzo? Maar toch gaat het kind mee en de moeder belt steeds naar de vader hoe het met hem gaat en wanneer ze nou terug komen, maar ze krijgt geen antwoord of ja dat wel.. weet niet meer x'D Maar het komt er dus op neer dat hij zijn eigen zoon dus heeft ontvoerd. Nouja moeder in paniek enzo.. volgens mij komt ze de vader ook nog een keer tegen in een auto? En een aantal jaren later heeft ze alweer een nieuwe vriend en is ze in verwachting en krijgt ze dus een baby. Op de een of andere manier heeft die vader dus dat kind vrij gelaten en is het kind weer naar de moeder gegaan.. Hij kwam terug in oude, bruine kleren (leek op cowboy's kleren :P ) en hij was totaal veranderd.. Zijn vader had zijn zoon helemaal tegen de moeder opgezet (soort van gehersenspoelt) en was hij nu stil inplaats van vroeger heel druk. En volgens mij verandert het met de dagen..

Maar iets in deze trans.. weet niet meer hoe en wat allemaal, want het is echt heel lang geleden dat ik deze film heb gezien. Ik heb hem ook niet helemaal uitgekeken en toch wil ik nog wel weten hoe het afloopt.. Ik weet ook niet waarom maar dit is echt een film die me bijgebleven is, dus als iemand het weet zou fijn zijn :D !

abandoned

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #88 Gepost op: 15 juli 2011, 16:09:48 »

[...]

She's the man?

Is het niet ; Sydney white ofzoiets ?

leti

• Bekijk profiel
« Reactie #89 Gepost op: 15 juli 2011, 16:13:10 »

Flightplan! Goeie film! (:
Suck my cockiness. Lick my persuasion.

littlelovestory

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #90 Gepost op: 15 juli 2011, 18:29:11 »

[...]

Oh dat is Flightplan. Leuke film :)

Ja dat is hem!
Echt goede filmjaa!

Pauline

• Bekijk profiel
« Reactie #91 Gepost op: 15 juli 2011, 19:37:19 »
Wie weet er leuke animatie/dreamworks/disney films? Die zoek ik xd
TUMBLR  Walk away, without me.

Pev

• Bekijk profiel
« Reactie #92 Gepost op: 15 juli 2011, 19:40:34 »

[...]

Is het niet ; Sydney white ofzoiets ?

Nee, da's dezelfde actrice maar die film gaat daar niet over.

Faloesy

• Bekijk profiel
« Reactie #93 Gepost op: 15 juli 2011, 23:59:04 »
Ik zag vandaag op rtl dat er maandag op rtl4 een film komt over een meisje dat kanker heeft, en dat haar moeder later in de film het ook krijgt.
Maar ik ben er maandag niet, en ik wil hem graag downloaden. Maar laat ik door het lawaai van men broertje nou net gemist hebben hoe die heette;p Dus weet iemand toevallig hoe die film heet?
Memories are the architecture of our identity ♥

kloplop

• Gast
« Reactie #94 Gepost op: 16 juli 2011, 09:00:43 »

Ik zag vandaag op rtl dat er maandag op rtl4 een film komt over een meisje dat kanker heeft, en dat haar moeder later in de film het ook krijgt.
Maar ik ben er maandag niet, en ik wil hem graag downloaden. Maar laat ik door het lawaai van men broertje nou net gemist hebben hoe die heette;p Dus weet iemand toevallig hoe die film heet?

Dan kijk je toch gewoon in de tv gids?

Faloesy

• Bekijk profiel
« Reactie #95 Gepost op: 16 juli 2011, 15:18:21 »

[...]

Dan kijk je toch gewoon in de tv gids?

Die hebben we niet^^ En op rtl stond het ook nog niet...
Memories are the architecture of our identity ♥

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #96 Gepost op: 16 juli 2011, 23:48:21 »
Ik zoek een film, hij is ongeveer.. 3/4 jaar oud. Met Nathalie Portman, Jake Gyllenhaal, en die spidermangozer.
got hot sauce in my bag, swag

Loukie

• Bekijk profiel
« Reactie #97 Gepost op: 17 juli 2011, 00:29:09 »
^ Brothers?
tacka dig för vem du var - verkooptopic loukie

unapologetic

• Bekijk profiel
« Reactie #98 Gepost op: 17 juli 2011, 00:29:43 »
OMG JA DANKJE. DANKJE. omg ik ben je eeuwig dankbaar.
got hot sauce in my bag, swag

Loukie

• Bekijk profiel
« Reactie #99 Gepost op: 17 juli 2011, 00:37:22 »
Om eerlijk te zijn heb ik alleen je tweede zin ingetypt bij google! Maar alsjeblieft :')!
tacka dig för vem du var - verkooptopic loukie