Auteur Topic: Ik zoek een film..  (gelezen 4997212 keer)

Hybrid

• Bekijk profiel
« Reactie #3625 Gepost op: 28 augustus 2016, 22:02:59 »
^Bluebird?

SWEETANI

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3626 Gepost op: 29 augustus 2016, 10:48:14 »
Ja dat is 'm! Bedankt!

A

• Bekijk profiel
« Reactie #3627 Gepost op: 29 augustus 2016, 11:05:21 »
Ik zoek een film en hij is volgens mij nog niet zo heel oud.
Ik kan me niet meer heel goed herinneren waar hij over gaat, maar volgens mij over 2 zussen en het volgt dus een van hen en hun ouders zijn allebei gestorven terwijl zij bij hun oma en opa waren. Hun oma en opa zeiden altijd dat het een auto-ongeluk was maar in de flashbacks die dat meisje had hoorde je duidelijk geweerschoten. Nu blijkt dus dat haar vader eerst hun moeder en toen zichzelf had neergeschoten, en dat zij dat nooit heeft gezien omdat haar zus eerst de trap afliep en zo konden ze dus nooit de last samen dragen oid en had haar zus dus zelfmoord gepleegd (of juist niet) en daaromheen was dan een hele film gebouwd.
Weet iemand misschien hoe hij heet ?

Ja die heb ik ook gezien..the forest?
Justsoyouknow

HeartAttack

• Bekijk profiel
« Reactie #3628 Gepost op: 15 september 2016, 22:58:26 »
Ik zoek al een tijdje een film over vampieren. Er is een hoofdpersoon die zelf een of andere goede vampier is en hij is samen met een meisje en nog een ander persoon. Ze zijn ergens bij een soort legerbasis en snachts komen andere slechte vampieren naar buiten. Hij probeert ze dan tegen te houden en dat lukt. Ik herinner me hierbij iets van een brand en dat de vrouw zich verstopt achter een auto en de vampieren haar bijna vinden.
Op het einde gaat hij zelf dood doordat hij in het zonlicht zit. Hij versteent helemaal en valt uit elkaar.

Beetje wazig maar dit is het enige wat ik me ervan herinner.
What's wrong with being confident?

Horcrux'

• **
  • Fear cuts deeper than swords
    • Bekijk profiel
« Reactie #3629 Gepost op: 15 september 2016, 23:32:35 »
Ik zoek al een tijdje een film over vampieren. Er is een hoofdpersoon die zelf een of andere goede vampier is en hij is samen met een meisje en nog een ander persoon. Ze zijn ergens bij een soort legerbasis en snachts komen andere slechte vampieren naar buiten. Hij probeert ze dan tegen te houden en dat lukt. Ik herinner me hierbij iets van een brand en dat de vrouw zich verstopt achter een auto en de vampieren haar bijna vinden.
Op het einde gaat hij zelf dood doordat hij in het zonlicht zit. Hij versteent helemaal en valt uit elkaar.

30 Days of Night misschien? :)
"Look at yourself as a color. You may not be everybody's favorite colour but believe me, one day you will meet someone who needs you to complete his picture."

Horcrux'

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3630 Gepost op: 16 september 2016, 18:55:21 »
Ben zelf ook opzoek naar een kinderfilm uit mijn jeugd :) Het is een soort documentaire achtige speelfilm waarin je ongeveer 6 puppy's volgt. De film was gesproken in het Nederlands en de dvd hoes was volgens mij rood met dan zes(?) puppy's met zulke pootafdrukken of zo. Ik herinner me ook nog dat één van die puppy's dood ging.. Er was volgens mij ook een andere versie. Eén ging over honden en de andere over katten (dvd hoes was blauw/paars of groen). Er kwamen voor zover ik het weet geen mensen in voor. Onduidelijke beschrijving maar ik hoop dat iemand mij kan helpen :fieuw:
"Look at yourself as a color. You may not be everybody's favorite colour but believe me, one day you will meet someone who needs you to complete his picture."

Fearless

• **
  • It's time to take a risk, sweetheart.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3631 Gepost op: 19 september 2016, 14:43:15 »
Ik zoek film(s)/serie(s) over een geheime affaire tussen een jonkvrouwe en een stalknecht. Iemand ideeën? :)
You make me feel calm and endlessly nervous at the same time.

lalalalopsie

• Bekijk profiel
« Reactie #3632 Gepost op: 19 september 2016, 15:27:09 »
Ben zelf ook opzoek naar een kinderfilm uit mijn jeugd :) Het is een soort documentaire achtige speelfilm waarin je ongeveer 6 puppy's volgt. De film was gesproken in het Nederlands en de dvd hoes was volgens mij rood met dan zes(?) puppy's met zulke pootafdrukken of zo. Ik herinner me ook nog dat één van die puppy's dood ging.. Er was volgens mij ook een andere versie. Eén ging over honden en de andere over katten (dvd hoes was blauw/paars of groen). Er kwamen voor zover ik het weet geen mensen in voor. Onduidelijke beschrijving maar ik hoop dat iemand mij kan helpen :fieuw:
Beethoven
en cats&dogs?
Lalalalala

Nox

• I'm feeling hungry today.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3633 Gepost op: 19 september 2016, 16:14:37 »

Het begin lijkt een beetje op Warm bodies, maar dat gaat over zombies... Verder zou ik het ook niet weten...
That's the real trouble with the world, too many people grow up.

Horcrux'

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3634 Gepost op: 22 september 2016, 22:31:22 »
Beethoven
en cats&dogs?
Nee helaas niet :(

Sapphire

• [nog steeds koos en kansloos]
    • Bekijk profiel
« Reactie #3635 Gepost op: 22 september 2016, 22:57:47 »
Nee helaas niet :(
Buddies? Je hebt er heel veel films van, Space Buddies, Air Buddies, Snow buddies.
'You're the exclamation mark in the happiest sentence I could ever possibly write.'

Soepstengel

• Bekijk profiel
« Reactie #3636 Gepost op: 28 november 2016, 11:58:30 »
Iemand een idee waar ik MTV's Suspect online kan kijken zonder downloaden? Youtube heeft het niet helaas :(
Mooier kan het niet --- Wil jij écht nog een keer met srprs.me op vakantie? Ik heb nog een kortingscode voor je!

annoyingorange

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3637 Gepost op: 04 december 2016, 17:48:06 »
Ik hoop dat iemand deze film herkent!

Het is echt meer dan 10 jaar geleden, ik zat in groep 4 of 5 en we gingen met de klas naar de bioscoop. Er draaide een Zweedse film (wel Nederlands ondertiteld). Het ging over een donker getint meisje die samen met haar opa was gevlucht uit Afrika ofzo en toen terecht kwam in Zweden bij een Zweedse jongen die in een band speelt. Uiteindelijk gaat de opa van het meisje dood en de Zweedse jongen wilt haar adopteren, alleen dan moet hij wel zijn grote passie opgeven namelijk gitaar spelen bij de band. En het meisje maakt ook nieuwe vrienden, een blond meisje en nog 2 jongens en ze rappen allemaal.

Ik vond het best een leuke film alleen heb echt geen idee hoe het heet! Weet iemand misschien iets? Het is extra moeilijk te vinden omdat het geen Nederlandse film is en het is ook nog eens meer dan 10 jaar geleden.

Bingewatcher

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3638 Gepost op: 06 december 2016, 21:11:24 »
Ik ben op zoek naar films waarin een badboy/ 'stoere' man / mannelijke hoofdpersoon verliefd wordt op een onschuldig meisje. Films waarin een van de twee hard to get speelt zijn ook goed.

Films waarin mannen vechten voor een vrouw zijn ook welkom. Ja, ik ben een romanticus  :bounce:  Noem alle films maar die in je op komen!
Films:
The Host
Step Up
Mr. Right (geen bad-boy maar meer sarcastische/grappige ex-moordenaar)
Twilight
Divergent
I am number four

Series
The Vampire Diaries
Shadowhunters
The Originals
Arrow
« Laatst bewerkt op: 08 december 2016, 18:48:25 door Bingewatcher »

LisaJesse

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3639 Gepost op: 09 december 2016, 11:44:29 »
Dit is een leuke film  :aanbid: haha.

Annee345

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3640 Gepost op: 14 december 2016, 11:55:36 »
Edit mod: Enquetes zijn NIET toegestaan.
« Laatst bewerkt op: 14 december 2016, 16:46:24 door CALEDONIA. »

Chelsea

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3641 Gepost op: 17 december 2016, 21:57:33 »
Post verwijderd.
« Laatst bewerkt op: 03 januari 2017, 20:04:52 door Chelsea »

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3642 Gepost op: 17 december 2016, 22:09:26 »
Ik hoop dat iemand deze film herkent! Ik kan me nog maar een klein stukje herinneren:

Een oude man ligt op zijn sterfbed, hoog in een torenkamer van een kasteel. Zijn drie zoons staan om het bed heen. De oude man zegt dat de drie zoons zelf uit moeten zoeken wie zijn land krijgt. Hierna loopt er een van de zoons naar het raam, om naar zijn misschien toekomstige land te kijken. Net als hij voor het raam staat komt er een andere zoon aan, en duwt diegene uit het raam. Zo blijven er nog twee zoons over. De oude vader is erg blij dat de ene zoon uit het raam is geduwd, omdat die zoon volgens hem toch geen goede koning zou zijn.

Het speelt zich sowieso af in de Middeleeuwen.

- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Nontimebomala

• Adults are only kids grown up, anyway.
    • Bekijk profiel
« Reactie #3643 Gepost op: 18 december 2016, 16:54:12 »
Ik hoop dat iemand deze film herkent! Ik kan me nog maar een klein stukje herinneren:

Een oude man ligt op zijn sterfbed, hoog in een torenkamer van een kasteel. Zijn drie zoons staan om het bed heen. De oude man zegt dat de drie zoons zelf uit moeten zoeken wie zijn land krijgt. Hierna loopt er een van de zoons naar het raam, om naar zijn misschien toekomstige land te kijken. Net als hij voor het raam staat komt er een andere zoon aan, en duwt diegene uit het raam. Zo blijven er nog twee zoons over. De oude vader is erg blij dat de ene zoon uit het raam is geduwd, omdat die zoon volgens hem toch geen goede koning zou zijn.

Het speelt zich sowieso af in de Middeleeuwen.
Volgens mij is dit vrijwel aan het begin uit Stardust! Denk dat je het stukje bij 0.55 bedoelt https://www.youtube.com/watch?v=VfYBKDyF-Dk
~Non de tweede als president de eerste!
~For the flaw lies in your head, not in your heart. Now we're heading up high, now it's a long way down.

NocturnalMe

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3644 Gepost op: 21 december 2016, 16:38:28 »
^^^
Dat is hem! Dankje! :-D
- I'm not strange, weird, off, nor crazy, my reality is just different from yours.

Melody

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #3645 Gepost op: 07 februari 2017, 21:31:01 »
Ik zoek een oud Engelse film over een man of een vrouw die in een kasteel gaat wonen bij een andere familie. Hij of zij zorgt dan volgens mij voor de kinderen. Als ik het zo vertel, denk ik dat het vrouw was, maar dit bovenste kan ook niet kloppen en dat het dan een man was.
Het gaat er in ieder geval om dat die man/vrouw een relatie krijgt met iemand in dat kasteel, ik denk de eigenaar. Hun relatie verloopt niet heel soepel en uiteindelijk gaan ze weer zonder elkaar door. Het enige echt duidelijke detail wat ik nog weet van deze film was dat er ergens aan het eind van de film bleek dat het kasteel was afgebrand.
Ik dacht misschien dat het boek hiervan was geschreven door iets in de trant van Jane Austen. Maar ik kan het niet vinden, of misschien herinner ik het me verkeerd.
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen hiermee want ik wil hem heel graag nog eens zien :)

Mariekeblub

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3646 Gepost op: 10 februari 2017, 16:30:49 »
Wie kan mij helpen, ik ben nu al 3 dagen aan het brainstormen over hoe deze film heet. beschrijving is als volgt:

Eer is een licht getinte vrouw (zoals ik mij herinner lijkt ze o Jennifer Lopez maar ze is het niet) die getrouwd is met een rijke man, die man gaat vreemd en neemt een andere vrouw in huis terwijl zij daar nog woont. zij komt haar tegen en word dan het huis uitgezet of gaat zelf weg. Dan komt ze te wonen bij haar moeder of tante in een achterstandswijk/negerbuurt en word verliefd op een getinte man maar wil hier niet voor gaan. samen met haar tante gaat ze nog eens terug naar het huis van haar ex en dan verknippen ze de kleren van de nieuwe vriendin van die man. uiteindelijk gaat ze wel daten met die getinte jongen en worden ze volgens mij nog gelukkig.

hoop dat het een beetje duidelijk is  :hamer:
Hakuna Matata

Candira

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3647 Gepost op: 16 februari 2017, 18:48:18 »
Hallo ik ben opzoek naar een film ben de titel totaal vergeten. Ik kan alleen het einde herinneren. Sorry als het erg vaag klinkt.

Er is een tas vol met geld. Heel veel mensen willen die tas dus moorden ze elkander.  Op het eind wint een man, de tas met geld. Hij komt dan in een soort van kamer terecht. Hij ziet daar allemaal mensen, met ook een tas vol geld.
Die mensen zitten verspreid in die kamer.  Houden de tas stevig in hun handen. Einde!

Als iemand deze film weet. Zeg het me. Want wil het dolgraag weer zien!

Liquorish

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #3648 Gepost op: 21 maart 2017, 20:07:12 »
Hoi,
Een tijd geleden hebben we op school een Franse film gekeken over een man (die rechter is meen ik me te herinneren) die pas in zijn dertigers de puberteit krijgt. Hij gaat dan met zijn veel jongere broertje feesten en hij wordt vrienden met zijn vrienden enz. Hij gaat zich erg puberaal gedragen.

Weet iemand over welke film ik het heb?
“If you were happy every day of your life, you wouldn’t be a human. You’d be a game show host.”

Foucher

• Bekijk profiel
« Reactie #3649 Gepost op: 24 maart 2017, 17:38:00 »
Hoi,
Een tijd geleden hebben we op school een Franse film gekeken over een man (die rechter is meen ik me te herinneren) die pas in zijn dertigers de puberteit krijgt. Hij gaat dan met zijn veel jongere broertje feesten en hij wordt vrienden met zijn vrienden enz. Hij gaat zich erg puberaal gedragen.

Weet iemand over welke film ik het heb?

Ik ken hem niet, maar met Google kwam ik op deze uit:

http://www.imdb.com/title/tt1588878/

Kan dat hem zijn?
Do not let my fickle flesh go to waste, as it keeps my heart and soul in its place. And I will love with urgency, but not with haste.