Auteur Topic: Ik zoek een film..  (gelezen 4997191 keer)

Formaldehyde

• Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 23 juni 2011, 22:12:26 »
klopt haha, daarom zei ik ook 'een film van Adam Sandler' :P

jadoire

• Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 24 juni 2011, 16:35:41 »
Wel een handig topic haha. :D
The secret of change is to focus all of your energy, not on fighting the old, but on building the new. // Pinterest

Danaty

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 26 juni 2011, 13:25:59 »
@Annnnex als je naar de officiele site gaat van Adam Sandler.. http://www.adamsandler.com/index.php?section=moviesalbums
staan alle films van hem! dan moet je gewoon de trailers kijken van die films, kijken welke het is !!
Be the change you want to see in the world

Formaldehyde

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 26 juni 2011, 19:44:44 »
Ik kan hem écht niet vinden.. het is niet 50 first dates :s

Arthnoldmanacatsirman

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 26 juni 2011, 21:54:16 »
^niet just go with it?
am I a vegetable?

Formaldehyde

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 26 juni 2011, 22:36:00 »
Nee, niet met Jennifer, het is al een wat oudere film..

JJJACKY

• Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 26 juni 2011, 22:51:20 »
Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik ben opzoek naar een leuke meidencomedie achtig iets voor mijn verjaardag. Iemand?

Kim

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 26 juni 2011, 23:55:19 »

Ik zoek al heeeeel lang een film van Adam Sandler, en het is niet 50 first dates, het lijkt er wel op, maar dan zitten ze op een gegeven moment op een picnikkleed bij het strand, allemaal eten enzo erbij, en dan speelt hij een stukje op zijn gitaar voor die vrouw.. ik vond het zo'n mooie film! Weet alleen écht niet meer hoe hij heet..

is het misschien Spanglish ?

Formaldehyde

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 27 juni 2011, 17:43:26 »
^Hmm nee ook niet! Oh wat erg, ik kan hem gewoon níet vinden! Maar toch bedankt! :D

Kim

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 27 juni 2011, 20:51:54 »
ok kijk anders keertje hier op daar staan alle films op waar die in heeft ge speelt

http://www.imdb.com/name/nm0001191/

loveBELIEVEhope

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 28 juni 2011, 17:32:30 »
ik zoek al een tijdje een film die ik een paar jaar terug heb gezien, maar ik heb géén idee meer hoe die heet.
het gaat over een jongetje die wordt ontvoerd en hij wordt dan in een kippenhok gestopt. soms wordt hij eruit gehaald en dan moet hij kinderen vermoorden & begraven. de jongen ziet een kans om te ontsnappen en gaat dan naar de politie (?) de politie graaft het gebied rondom het huis uit en vindt dan allemaal botten van dode kinderen enzo. aan het eind staat er dan iets van dat zijn moeder altijd is door blijven zoeken maar hem nooit heeft gevonden.

lekkere film nu ik het zo beschrijf :') maar hij was zo verschrikkelijk goed! en eng.
weet iemand welke ik bedoel?
Just be true to who you are.

kloplop

• Gast
« Reactie #36 Gepost op: 28 juni 2011, 19:41:16 »

ik zoek al een tijdje een film die ik een paar jaar terug heb gezien, maar ik heb géén idee meer hoe die heet.
het gaat over een jongetje die wordt ontvoerd en hij wordt dan in een kippenhok gestopt. soms wordt hij eruit gehaald en dan moet hij kinderen vermoorden & begraven. de jongen ziet een kans om te ontsnappen en gaat dan naar de politie (?) de politie graaft het gebied rondom het huis uit en vindt dan allemaal botten van dode kinderen enzo. aan het eind staat er dan iets van dat zijn moeder altijd is door blijven zoeken maar hem nooit heeft gevonden.

lekkere film nu ik het zo beschrijf :') maar hij was zo verschrikkelijk goed! en eng.
weet iemand welke ik bedoel?

changeling?

JustMeMyself

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 28 juni 2011, 19:46:52 »
Ik had laatst een film gezien.. Ik weet niet meer zo goed hoe hij ging. Maar iig was het zo dat door iets in de lucht gingen mensen zelfmoord plegen.. En dan was er een vrouw met een dochtertje en een soort van vriendje, en zij probeerden met zijn drieën te vluchten.. Iemand? :')

kloplop

• Gast
« Reactie #38 Gepost op: 28 juni 2011, 21:09:09 »

Ik had laatst een film gezien.. Ik weet niet meer zo goed hoe hij ging. Maar iig was het zo dat door iets in de lucht gingen mensen zelfmoord plegen.. En dan was er een vrouw met een dochtertje en een soort van vriendje, en zij probeerden met zijn drieën te vluchten.. Iemand? :')

The Happening?

hoi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 28 juni 2011, 21:14:29 »

Ik weet niet of ik dit hier mag vragen maar ik ben opzoek naar een leuke meidencomedie achtig iets voor mijn verjaardag. Iemand?

hier staan wel genoeg lijkt me :'D http://forum.girlscene.nl...opic/list_messages/142444

Eline

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 29 juni 2011, 16:35:18 »

Ik zoek een film waar Matt Damon in speelt..
speelt zich af in Italie ofzo volgensmij en hij speelt een beetje een psycho?
Mooie film, had hem paar jaar terug gezien en had het er laatst met mijn ouders over...

Bedoel je misschien The Talented Mr Ripley?

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 29 juni 2011, 16:42:04 »
Hee,

ik weet niet of ik dit hier kan plaatsen of niet, maar ik zoek een franstalige romantische comedie met franse ondertitels die ik online kan bekijken zonder te betalen.

Weet iemand toevallig een film/ site waar ik dit kan bekijken?

JustMeMyself

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 29 juni 2011, 16:46:17 »

[...]

The Happening?

Ja! Volgens mij wel! Dankjewel!

Zquippi

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 29 juni 2011, 16:56:37 »
Hooi :)
Ik zoek een film dat gaat over een moeder en haar zoon. Haar zoon heeft 2 knuffelberen. op een dag komt de vader hem ophalen om een weekje ofzo met zijn vader door te brengen (gescheiden namelijk). Als ze aan het inpakken zijn, neemt het kind de ene beer mee en de andere beer blijft bij de moeder. Het kind kan volgens mij niet echt afscheid nemen en dat ziet de vader ofzo? Maar toch gaat het kind mee en de moeder belt steeds naar de vader hoe het met hem gaat en wanneer ze nou terug komen, maar ze krijgt geen antwoord of ja dat wel.. weet niet meer x'D Maar het komt er dus op neer dat hij zijn eigen zoon dus heeft ontvoerd. Nouja moeder in paniek enzo.. volgens mij komt ze de vader ook nog een keer tegen in een auto? En een aantal jaren later heeft ze alweer een nieuwe vriend en is ze in verwachting en krijgt ze dus een baby. Op de een of andere manier heeft die vader dus dat kind vrij gelaten en is het kind weer naar de moeder gegaan.. Hij kwam terug in oude, bruine kleren (leek op cowboy's kleren :P ) en hij was totaal veranderd.. Zijn vader had zijn zoon helemaal tegen de moeder opgezet (soort van gehersenspoelt) en was hij nu stil inplaats van vroeger heel druk. En volgens mij verandert het met de dagen..

Maar iets in deze trans.. weet niet meer hoe en wat allemaal, want het is echt heel lang geleden dat ik deze film heb gezien. Ik heb hem ook niet helemaal uitgekeken en toch wil ik nog wel weten hoe het afloopt.. Ik weet ook niet waarom maar dit is echt een film die me bijgebleven is, dus als iemand het weet zou fijn zijn :D !

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 29 juni 2011, 21:10:30 »

Hee,

ik weet niet of ik dit hier kan plaatsen of niet, maar ik zoek een franstalige romantische comedie met franse ondertitels die ik online kan bekijken zonder te betalen.

Weet iemand toevallig een film/ site waar ik dit kan bekijken?

Het mag trouwens opzich ook een film zijn zonder ondertiteling, maar dan moet het wel een film zijn waarin niet al te moeilijk Frans wordt gebruikt.

NothingBig

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 30 juni 2011, 14:09:28 »

[...]

Het mag trouwens opzich ook een film zijn zonder ondertiteling, maar dan moet het wel een film zijn waarin niet al te moeilijk Frans wordt gebruikt.

Jeux d' enfants (Love Me If You Dare in het engels) lijkt me een hele leuke franse film. Die wil ik zelf nog graag een keer zien. maar ik heb alleen geen idee welke site je zou kunnen gebruiken. Maar het lijkt me logisch dat je die wel met franse ondertiteling kan vinden ergens...
Anders:
Amélie Poulain
Ensemble, c'est tout.
Paris, je t'aime

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 01 juli 2011, 18:05:27 »
Heel erg bedankt! :D

Memories

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 02 juli 2011, 20:00:07 »
gevonden
« Laatst bewerkt op: 02 juli 2011, 20:03:48 door MEMORIES »
Verkooptopic | People who are crazy enough to think they can change the world are the ones who do.

kloplop

• Gast
« Reactie #48 Gepost op: 03 juli 2011, 08:31:24 »
Trouwens misschien een tip voor mensen die een film zoeken. Probeer de trefwoorden eens in het engels te zoeken! Op die manier kan ik heel veel films in dit topic vinden.

Derpina

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 03 juli 2011, 17:38:16 »

[...]

Bedoel je misschien The Talented Mr Ripley?

Volgensmij wel! Merci!
je ne regrette rien