Hooi

Ik zoek een film dat gaat over een moeder en haar zoon. Haar zoon heeft 2 knuffelberen. op een dag komt de vader hem ophalen om een weekje ofzo met zijn vader door te brengen (gescheiden namelijk). Als ze aan het inpakken zijn, neemt het kind de ene beer mee en de andere beer blijft bij de moeder. Het kind kan volgens mij niet echt afscheid nemen en dat ziet de vader ofzo? Maar toch gaat het kind mee en de moeder belt steeds naar de vader hoe het met hem gaat en wanneer ze nou terug komen, maar ze krijgt geen antwoord of ja dat wel.. weet niet meer x'D Maar het komt er dus op neer dat hij zijn eigen zoon dus heeft ontvoerd. Nouja moeder in paniek enzo.. volgens mij komt ze de vader ook nog een keer tegen in een auto? En een aantal jaren later heeft ze alweer een nieuwe vriend en is ze in verwachting en krijgt ze dus een baby. Op de een of andere manier heeft die vader dus dat kind vrij gelaten en is het kind weer naar de moeder gegaan.. Hij kwam terug in oude, bruine kleren (leek op cowboy's kleren

) en hij was totaal veranderd.. Zijn vader had zijn zoon helemaal tegen de moeder opgezet (soort van gehersenspoelt) en was hij nu stil inplaats van vroeger heel druk. En volgens mij verandert het met de dagen..
Maar iets in deze trans.. weet niet meer hoe en wat allemaal, want het is echt heel lang geleden dat ik deze film heb gezien. Ik heb hem ook niet helemaal uitgekeken en toch wil ik nog wel weten hoe het afloopt.. Ik weet ook niet waarom maar dit is echt een film die me bijgebleven is, dus als iemand het weet zou fijn zijn

!