Auteur Topic: Het officiele festival topic  (gelezen 72989 keer)

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #25 Gepost op: 11 januari 2012, 17:30:28 »
Ik vind de line-up van Pinkpop zoals het er nu uitziet dat die gaat worden echt kwalitatief uitermate teleurstellend, leuk van toepassing.

IknowIloveYou

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #26 Gepost op: 14 januari 2012, 16:10:14 »
Wat denken jullie eigenlijk van Werchter Boutique en de black circle.. :\

MOMA

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #27 Gepost op: 14 januari 2012, 17:25:41 »
Vorig jaar ben ik naar de kleinere festivals geweest;
Bevrijdingsfestival Utrecht
Torenpop
Delfts Jazz festival
Appelpop

Dit jaar ga ik voor het eerst naar Lowlands, ik heb er echt superveel zin in! Naar Pinkpop ga ik niet, ik wil ook echt voor de sfeer gaan en volgens mij is dat meer bij lowlands?

CHMCL

• Bekijk profiel
« Reactie #28 Gepost op: 14 januari 2012, 17:26:57 »

[...]

Hoezo ging dat te ver? :)

Het gaat niet te ver :') Het is te ver. Ik woon in de kop van N-H, dat is 4 uur reizen met al je spullen in de trein, ik vond het echt vervelend.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2012, 17:27:59 door CHMCL »
Why did the chicken cross the Mobius strip? To get to the same side. BAZINGA!

Dord

• Bekijk profiel
« Reactie #29 Gepost op: 14 januari 2012, 17:32:51 »
Dit jaar ga ik weer naar Sziget (derde keer), beste festival ooit als je het mij vraagt. Ik ben sowieso vaak in Budapest bij mijn familie dus dat is makkelijk voor mij. En ik zit te twijfelen om naar Rock werchter te gaan, alleen dan wordt het misschien iets te duur.
Use what talent you possess. The woods would be very silent if no birds sang, except those that sang best.

djuuuuli

• Bekijk profiel
« Reactie #30 Gepost op: 14 januari 2012, 17:34:28 »
Vorig jaar naar Pinkpop geweest. Ik wil echt een keer naar Sziget!

Louzel

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #31 Gepost op: 14 januari 2012, 18:59:26 »
Ik ben in 2010 naar Lowlands geweest en in 2011 naar Pinkpop, vond het allebei leuk : ) heel verschillend, maar allebei de moeite waard. dit jaar weet ik het nog niet! ik ga ook al jaaaren naar Appelpop, ook erg leuk!

VintageROCKS

• Bekijk profiel
« Reactie #32 Gepost op: 15 januari 2012, 11:12:16 »
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Wat denken jullie eigenlijk van Werchter Boutique en de black circle.. :\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

Ik vind het BELACHELIJK.

De echte fans krijgen zo geen kans vind ik en bovendien gaat de festivalsfeer verloren.
« Laatst bewerkt op: 15 januari 2012, 11:12:31 door VintageROCKS »

DISTORTION

• Bekijk profiel
« Reactie #33 Gepost op: 15 januari 2012, 16:05:50 »
Waren er nog mensen bij Noorderslag? (:
I praticed making faces in the mirror and it would drive my mother crazy. She used to scare me by saying that I was going to see the devil if I kept looking in the mirror. That fascinated me even more, of course.

datvindjeleukhe

• Hopeless wanderer
    • Bekijk profiel
« Reactie #34 Gepost op: 15 januari 2012, 16:07:14 »
Ik zou zooooo graag naar Sziget willen, maar dat mag ik niet. Dus ik denk dat ik naar Pinkpop/Lowlands/Rock Werchter ga.
△⃘⃒ It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities

datvindjeleukhe

• Hopeless wanderer
    • Bekijk profiel
« Reactie #35 Gepost op: 15 januari 2012, 16:09:32 »
Oh en ik ga trouwens elk jaar naar Bevrijdingsfestival Zwolle en ik ben 2 keer met m'n ouders mee geweest naar Concert at Sea. CAS is niet echt mijn muziek, maar een festival op kosten van m'n ouders sla ik niet af!
△⃘⃒ It is our choices that show what we truly are, far more than our abilities

Sopron

• Bekijk profiel
« Reactie #36 Gepost op: 15 januari 2012, 16:18:43 »
Ik ga sowieso elk jaar naar Rock Werchter, ik vind de sfeer er echt super! Verder weet ik nog niet zeker of ik naar Graspop/Pukkelpop/Dour ga... Vorig jaar was Graspop wel leuk, maar ik vond de sfeer er niet zo :c

En voor de rest ga ik naar nog wat kleine gratis festivalletjes hier in de buurt denk ik :D

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #37 Gepost op: 06 februari 2012, 16:50:09 »
Weet iemand of de hele line-up van pinkpop bekend is voordat de kaartverkoop start? :)

Marlous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #38 Gepost op: 06 februari 2012, 17:33:37 »

Weet iemand of de hele line-up van pinkpop bekend is voordat de kaartverkoop start? :)

Jazeker, volgens mij wordt de hele line-up over twee weken woensdag op de persconferentie bekendgemaakt, en dan is er zaterdag kaartverkoop vanaf 10 uur.
Geloof ik. Maar dit kan je ook op de site vinden haha.
This time, I'm gonna be stronger, I'm not giving in ~~ ~http://themostrandomstuff.tumblr.com/  

TheSublime

• Bekijk profiel
« Reactie #39 Gepost op: 06 februari 2012, 17:36:54 »

[...]

Jazeker, volgens mij wordt de hele line-up over twee weken woensdag op de persconferentie bekendgemaakt, en dan is er zaterdag kaartverkoop vanaf 10 uur.
Geloof ik. Maar dit kan je ook op de site vinden haha.

Dankjewel! Ik had inderdaad op de site gelezen dat de kaarten vanaf 10 uur op 3 maart zullen worden verkocht, maar dat van die persconferentie heb ik niet gezien, of over het hoofd gezien ofzo..

Marlous

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #40 Gepost op: 06 februari 2012, 18:04:20 »

[...]

Dankjewel! Ik had inderdaad op de site gelezen dat de kaarten vanaf 10 uur op 3 maart zullen worden verkocht, maar dat van die persconferentie heb ik niet gezien, of over het hoofd gezien ofzo..

'' De start van de voorverkoop staat gepland op zaterdag 3 maart 2012. De traditionele perspresentatie met bekendmaking van het programma, vindt plaats op woensdag 29 februari 2012 in poptempel Paradiso te Amsterdam''
Tralala, letterlijk gekopieerd :)

Ik hoop echt op een handje populaire namen voor pinkpop, en anders prefereer ik toch rock werchter dit jaar..
This time, I'm gonna be stronger, I'm not giving in ~~ ~http://themostrandomstuff.tumblr.com/  

SWEETGOODBYES

• Bekijk profiel
« Reactie #41 Gepost op: 06 februari 2012, 18:07:17 »
Dit jaar Parkpop, Sziget, Waterpop, Schollepop, Appelpop en misschien Pinkpop (:
« Laatst bewerkt op: 06 februari 2012, 18:08:20 door SWEETGOODBYES »

GroeneKiwi

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #42 Gepost op: 06 februari 2012, 18:39:47 »
Ga dit jaar naar Lowlands toe voor het eerst, ben zeer benieuwd! Noorderzon is ook altijd een leuk festival, relaxte sfeer en leuke mensen.

ChickWithGuns

• Bekijk profiel
« Reactie #43 Gepost op: 06 februari 2012, 19:19:48 »
Twee keer naar Pinkpop, één keer naar Parkpop geweest. En komend jaar naar Lowlands! Ook sowieso naar Parkpop, en misschien naar Paaspop voor Selah Sue. Volgend jaar wil ik naar Sziget, maar dan moet ik eerst even een jaartje sparen...
If nothing goes right, go lift. Fitness/OCR Blog  Instagram

Untouchable

• Bekijk profiel
« Reactie #44 Gepost op: 06 februari 2012, 21:02:37 »
Vorig jaar 3 daagjes pinkpop en 2 daagjes parkcity live.

Helaas geen goede bands bij parkcity live en pinkpop valt ook tot nu toe wel tegen.

Misschien dit jaar naar paaspop, pukkelpop, parkpop of rock wechter. Naja, eerst de artiesten zien.
Never let the fear of striking out, keep you from playing the game.

jeppa123

• *
    • Bekijk profiel
« Reactie #45 Gepost op: 07 februari 2012, 16:29:00 »
Las net op Pinkpop 2012 dat Lange Frans wellicht ook van de partij is?!

Eline

• **
    • Bekijk profiel
« Reactie #46 Gepost op: 07 februari 2012, 16:33:54 »
Dit jaar sowieso Appelpop, is toch gratis ghehehe.
Ik wilde zo graag naar Rock Werchter, die line-up is echt sickkkk.
Paaspop wilde ik eigenlijk ook heen, maar ik vind 69 euries toch wel duur voor de toch wat teleurstellende line-up.
Lowlands kan ik niet, heb k waarschijnlijk introductieweek van schooool. Balen.

Pinkpop's line-up is idd k.u.t. tot nu toe... Valt ook echt precies met de Centrale Examens -.-"
« Laatst bewerkt op: 07 februari 2012, 16:35:29 door Frenchfries »

Hallucinations

• Bekijk profiel
« Reactie #47 Gepost op: 27 maart 2012, 14:12:41 »
Ik ga naar Sziget en Lowlands. Sziget 2e keer en Lowlands wordt alweer de 4e keer! Zin in! :D
Nostalgie was vroeger beter.

Hollandroad

• Bekijk profiel
« Reactie #48 Gepost op: 27 maart 2012, 14:20:12 »
Ik ben 3x vier dagen naar rock werchter geweest, vorig jaar 1 dag.
Maar nu heb ik het er wel een beetje gezien en ga er ook geen 200 euro meer aan geven. Dan nog een dag pukkelop (normaal drie dagen, maar de storm..) , en daar ga ik dit jaar weer naartoe.
Dat zijn mijn grootste festivals denk ik, voor de rest nog wel kleinere. (:
Festivals zijn echt suuuperleuk. Alleen doen m'n voeten altijd enorm veel pijn :')
People are fragile things, you should know by now. Be careful what you put them trough.

Josie

• Bekijk profiel
« Reactie #49 Gepost op: 22 juli 2012, 14:34:04 »
Up.